فوق العاده بود کارشون من خیلی نتیجه گرفتم مخصوصا کار با دستگاه برای چاقی پا و پهلو
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
عالی بودید
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
عالی بودن. من ورزش حرفه ای می کردم و به این خاطر انرژی بدنیم افت کرده بود. با رژیمی که بهم دادن و ویتامین هایی که برام نوشتن خیلی خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
بسیار دلسوز و پیگیر و با برنامه رژیمی عالی کاهش وزن و سایز مناسبی رو تجربه کردم . ممنونم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
فعلا یکماهه برنامه گرفتم. باید مدت زمان بیشتری بررسی کنم تا بتونم نظر بدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
رژیم افزایش وزن گرفتم ، خیلی خوب بود.
۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خیلی خوش برخورد و صبور هستن و من نتیجه مشاوره و رژیمشونو هم برای بهبود بیماری کلیوی و هم برای کاهش وزن دیدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
اضافه وزن و از 83 کیلو در 3 ماه به راحتی شدم 70 کیلو
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
واسه چاقی رفتم تا الان خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بسیار باسوادی هستند و نتیجه ی خیلی خوبی از رژیم هایی گذاییشان گرفتم در 6 ماه گذشته کاهش سایز چشم گیر و کاهش وزن 12 کیلو داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عالی بود بسیار با حوصله با دقت جوابگو هستند و برنامه رژیم غذایی ساده در عین حال بسیار کارآمد بهم دادن
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
من اضافه وزن داشتم.رژیم هاشون خیلی راحته بدون احساس گرسنگی میشه راحت رعایت کرد.وزنم خیلیی پایین اومده دستگاه لاغری هم دارن به شدت تاثیرگذاره. من خیلی راضی بودم.
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
کارشون و رفتارشون واقعا عالیه و من نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عالیییییییییییی واقعا خیلی دوسش دارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
بسیارباسواد و باحوصله هستن.من ۶کیلو طی ۲ ماه کم کردم و درحال حاظر هم از دستگاه لاغریشون استفاده میکنم خیلی خیلی راضی ام و توصیه میکنم.رژیمشون خیلی راحت و بدون گرسنگیه.
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
بسیار با سواد، صبور و با اخلاق هستند. مهم ترین نکته در تخصص ایشون اینه که در کنار کاهش وزن کاری می کنن که هیچ عوارض جانبی مثل مشکلات پوست و مو و آسیب های گوارشی و... به هیچ وجه پیش نیاد....بسیار باسواد هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
بسیار با دقت و با حوصله، بعد از مدت ها افزایش وزن با کمک ایشان کاهش وزن داشتم و به ثبات وزنی رسیدم.
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
من بسیار نتیجه گرفتم از رژیم و دوره دستگاهشون ، البته اینم بگم من واقعا می خواستم لاغر بشم و رعایت هم می کردم . ممنون بابت زحماتتون
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
به نظرم بسیار کار بلد هستن من نزدیک ۳ ساله مریض ایشون هستم و ثبات وزن پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
بشدت بشدت راضی ام تا الان 7 کیلو کاهش وزن داشتم و با این روند قطعا تا عید به وزن و سایز دلخواهم میرسم. عالی ان عالیییییی
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
اضافه وزن داشتم با رژیم غذایی مناسب و دستگاه لاغری برای چاقی شکمی ، وزن و سایز کم کردم خیلی راضی ام
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
به شدت راضی ام. رژیم هاشون خیلی راحته و من طی 3 ماه به وزن دلخواهم رسیدم بدون کوچکترین ریزش مو یا آسیبی.خیلی با سواد و صبوران.
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
من پیش ایشون اومدم واسه دستگاه الان 11 جلسه هست اومدم تماس سلولیت های پشت پام از بین رفته واقعا هم رفتارشون خیلی خوبه هم کارشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
بسیار عالی بودند و
۱۴۰۲/۰۷/۱۳
فوق العاده خوش برخورد و خوش اخلاق،من زیر نظرشون به راحتی و بدون گرسنگی ۸ کیلوگرم وزن کم کردم
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
کاهش وزن و سایز بسیار موثر و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
برخورد بسیار خوب و عملکرد علمی و کاربردی در زمینه ی رژیم درمانی و دستگاه های لاغری دارند
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
من مشکل عدم وزن گیری داشتم و ایشون با توجه به اینکه به مقالات روز هم مسلط هستند از روش های مدرن برای افزایش وزن استفاده کردند و من الان نزدیک 3 کیلوگرم در یک ماه وزن اضافه کردم.
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
دو ماه پیششون رژیم گرفتم و از دستگاه برای شکمم استفاده کردم،۱۰ سانتی متر دور کمرم کم شد
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
دستگاه لاغریشون که عالیه
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
برای کاهش وزن
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
خیلی عالی و خوش برخورد.به ایشون نمره ی بیست میدم.من خودم 20 کیلو کم کردم ازشون ممنونم.فر
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
خیلی خوبن
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
رژیمشون خیلی عالیه. 13 کیلو تو 3 ماه کم کردم.
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
وزنه من خیلی پایین بود چندین مدل رژیم امتحان کردم ولی تاثیری نداشت پیش ایشون الان چهار ماهه رژیم دارم و از 42 کیلو شدم 50.200 خیلی صبور هستن.
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
ممنون من هشتاد و پنج کیلو بودم در مدت ۴ ماه ۱۲ کیلو کم کردم,,رژیمشون بسیار علمی و حساب شدس
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
مشکل چاقی و چربی خون
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
بسیار خوش برخورد و با علم هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
برای کاهش وزن بهشون مراجعه کردم برنامه رژیم خوبی بهم دادند و از دستگاه برای کاهش سلولیت پا استفاده کردم که بسیار موثر بود و راضی هستم البته هنوز جلسات دستگاهم تمام نشده
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
من بسیار نتیجه گرفتم از رژیم و دوره دستگاهشون ، البته اینم بگم من واقعا می خواستم لاغر بشم و رعایت هم می کردم . ممنون بابت زحماتتون
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
برای رژیم لاغری رفته بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
کمبود وزن داشتم و در 3 ماه 6 کیلوگرم افزایش وزن داشتم.
- کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی - ۸ سال سابقه کار بالینی در بیمارستان و کلینیک - محقق و نویسنده مقالات علمی در زمینه ارتباط تغذیه و بیماری ها - رژیم درمانی و تغییر الگوی زندگی برای رسیدن به تناسب اندام - رژیم درمانی در بیماران مبتلا به بیماری های فشارخون، دیابت، کلیوی، قلبی و غیره - رژیم درمانی برای بیماران با سوتغذیه ناشی از سرطان، تصادف، آسیب های مغزی و غیره - رژیم درمانی در بارداری، دیابت بارداری، شیردهی و غیره - رژیم درمانی در ورزشکاران - لاغری موضعی با استفاده از دستگاه
فوق العاده بود کارشون من خیلی نتیجه گرفتم مخصوصا کار با دستگاه برای چاقی پا و پهلو
۱۴۰۱/۰۹/۰۹عالی بودید
۱۴۰۲/۰۴/۲۲عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۵عالی بودن. من ورزش حرفه ای می کردم و به این خاطر انرژی بدنیم افت کرده بود. با رژیمی که بهم دادن و ویتامین هایی که برام نوشتن خیلی خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۱/۰۸/۰۱بسیار دلسوز و پیگیر و با برنامه رژیمی عالی کاهش وزن و سایز مناسبی رو تجربه کردم . ممنونم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵فعلا یکماهه برنامه گرفتم. باید مدت زمان بیشتری بررسی کنم تا بتونم نظر بدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴رژیم افزایش وزن گرفتم ، خیلی خوب بود.
۱۴۰۲/۰۱/۲۵خیلی خوش برخورد و صبور هستن و من نتیجه مشاوره و رژیمشونو هم برای بهبود بیماری کلیوی و هم برای کاهش وزن دیدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷اضافه وزن و از 83 کیلو در 3 ماه به راحتی شدم 70 کیلو
۱۴۰۰/۰۹/۰۷واسه چاقی رفتم تا الان خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار باسوادی هستند و نتیجه ی خیلی خوبی از رژیم هایی گذاییشان گرفتم در 6 ماه گذشته کاهش سایز چشم گیر و کاهش وزن 12 کیلو داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی بود بسیار با حوصله با دقت جوابگو هستند و برنامه رژیم غذایی ساده در عین حال بسیار کارآمد بهم دادن
۱۴۰۱/۰۹/۰۶من اضافه وزن داشتم.رژیم هاشون خیلی راحته بدون احساس گرسنگی میشه راحت رعایت کرد.وزنم خیلیی پایین اومده دستگاه لاغری هم دارن به شدت تاثیرگذاره. من خیلی راضی بودم.
۱۴۰۰/۱۲/۰۸کارشون و رفتارشون واقعا عالیه و من نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالیییییییییییی واقعا خیلی دوسش دارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹بسیارباسواد و باحوصله هستن.من ۶کیلو طی ۲ ماه کم کردم و درحال حاظر هم از دستگاه لاغریشون استفاده میکنم خیلی خیلی راضی ام و توصیه میکنم.رژیمشون خیلی راحت و بدون گرسنگیه.
۱۴۰۱/۱۰/۲۸بسیار با سواد، صبور و با اخلاق هستند. مهم ترین نکته در تخصص ایشون اینه که در کنار کاهش وزن کاری می کنن که هیچ عوارض جانبی مثل مشکلات پوست و مو و آسیب های گوارشی و... به هیچ وجه پیش نیاد....بسیار باسواد هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۳بسیار با دقت و با حوصله، بعد از مدت ها افزایش وزن با کمک ایشان کاهش وزن داشتم و به ثبات وزنی رسیدم.
۱۴۰۱/۱۲/۰۹من بسیار نتیجه گرفتم از رژیم و دوره دستگاهشون ، البته اینم بگم من واقعا می خواستم لاغر بشم و رعایت هم می کردم . ممنون بابت زحماتتون
۱۴۰۲/۰۲/۱۹به نظرم بسیار کار بلد هستن من نزدیک ۳ ساله مریض ایشون هستم و ثبات وزن پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۲/۱۸بشدت بشدت راضی ام تا الان 7 کیلو کاهش وزن داشتم و با این روند قطعا تا عید به وزن و سایز دلخواهم میرسم. عالی ان عالیییییی
۱۴۰۱/۱۱/۱۴اضافه وزن داشتم با رژیم غذایی مناسب و دستگاه لاغری برای چاقی شکمی ، وزن و سایز کم کردم خیلی راضی ام
۱۴۰۱/۰۹/۱۱به شدت راضی ام. رژیم هاشون خیلی راحته و من طی 3 ماه به وزن دلخواهم رسیدم بدون کوچکترین ریزش مو یا آسیبی.خیلی با سواد و صبوران.
۱۴۰۲/۰۱/۱۷من پیش ایشون اومدم واسه دستگاه الان 11 جلسه هست اومدم تماس سلولیت های پشت پام از بین رفته واقعا هم رفتارشون خیلی خوبه هم کارشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار عالی بودند و
۱۴۰۲/۰۷/۱۳فوق العاده خوش برخورد و خوش اخلاق،من زیر نظرشون به راحتی و بدون گرسنگی ۸ کیلوگرم وزن کم کردم
۱۴۰۱/۰۹/۰۶کاهش وزن و سایز بسیار موثر و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۴برخورد بسیار خوب و عملکرد علمی و کاربردی در زمینه ی رژیم درمانی و دستگاه های لاغری دارند
۱۴۰۰/۰۲/۲۴من مشکل عدم وزن گیری داشتم و ایشون با توجه به اینکه به مقالات روز هم مسلط هستند از روش های مدرن برای افزایش وزن استفاده کردند و من الان نزدیک 3 کیلوگرم در یک ماه وزن اضافه کردم.
۱۴۰۱/۰۵/۳۰دو ماه پیششون رژیم گرفتم و از دستگاه برای شکمم استفاده کردم،۱۰ سانتی متر دور کمرم کم شد
۱۴۰۱/۰۶/۰۴دستگاه لاغریشون که عالیه
۱۴۰۲/۰۲/۲۴برای کاهش وزن
۱۴۰۱/۰۵/۳۰خیلی عالی و خوش برخورد.به ایشون نمره ی بیست میدم.من خودم 20 کیلو کم کردم ازشون ممنونم.فر
۱۴۰۰/۰۲/۲۴خیلی خوبن
۱۴۰۲/۰۲/۲۷رژیمشون خیلی عالیه. 13 کیلو تو 3 ماه کم کردم.
۱۴۰۲/۰۱/۱۹وزنه من خیلی پایین بود چندین مدل رژیم امتحان کردم ولی تاثیری نداشت پیش ایشون الان چهار ماهه رژیم دارم و از 42 کیلو شدم 50.200 خیلی صبور هستن.
۱۴۰۱/۰۶/۲۷ممنون من هشتاد و پنج کیلو بودم در مدت ۴ ماه ۱۲ کیلو کم کردم,,رژیمشون بسیار علمی و حساب شدس
۱۴۰۱/۰۶/۰۴مشکل چاقی و چربی خون
۱۴۰۱/۰۶/۲۲بسیار خوش برخورد و با علم هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷برای کاهش وزن بهشون مراجعه کردم برنامه رژیم خوبی بهم دادند و از دستگاه برای کاهش سلولیت پا استفاده کردم که بسیار موثر بود و راضی هستم البته هنوز جلسات دستگاهم تمام نشده
۱۴۰۰/۰۴/۲۸من بسیار نتیجه گرفتم از رژیم و دوره دستگاهشون ، البته اینم بگم من واقعا می خواستم لاغر بشم و رعایت هم می کردم . ممنون بابت زحماتتون
۱۴۰۲/۰۲/۱۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۶برای رژیم لاغری رفته بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲کمبود وزن داشتم و در 3 ماه 6 کیلوگرم افزایش وزن داشتم.
۱۴۰۲/۰۱/۲۰اضافه و
۱۴۰۳/۱۲/۰۵