این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ملک شهر، خیابان ۱۷ شهریور، روبه روی درمانگاه پاسارگاد، مجتمع پردیس، طبقه اول (عصر شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه ساعت ۱۶-۲۰)
خوب است
۱۴۰۱/۱۱/۰۹بهترین رژیم و بسیار تاثیر داشت خیلی صبور و مهربون خوش برخورد
۱۴۰۱/۱۰/۰۸برای مشکل اضافه وزن داشتم در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۷عالیههههههه
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی هست
۱۴۰۲/۰۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۲اضافه وزن ولی با مشاور وزن بهتری دارم
۱۴۰۲/۰۲/۱۸برای چند ماه اول واقعا خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۹افزایش
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عالی بودند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷کمک در لاغری
۱۳۹۹/۱۱/۱۴صبور و نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۵/۰۲سایز کم کردم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵عالی بود بدون اذیت شدن به وزن ایده آل رسیدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۷برای رژیم لاغری رفتم و عملکرد عالی رژیم وداروهاشون عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۰۷به تمام نکات توجه میکند و درست تجویز میکند
۱۳۹۸/۰۴/۰۹عالی و بسیار بجا
۱۳۹۹/۰۲/۲۳اضافه وزن داشتم ولی خودم رعایت نکردم زیاد. رژیمشون بد نبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲تازه مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳مشکل اضافه وزن داشتم خیلی خیلی راضی عستم
۱۴۰۲/۰۱/۱۵خیلیعالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴برای دخترم که هشت سالشه وچند ساله رشد قدی وورزنی کندی داشت که تحت درمان افای هستن وفعلا تمرکز مون روی رشد قدیش هست کهبه لطفخدا و یکم قدش بلند شده
۱۴۰۱/۱۲/۲۰درمان چاقی
۱۴۰۳/۰۲/۲۲عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار صبور و عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳خیلی صبور هستن.اما روی من خیلی تاثیر نداشت
۱۴۰۱/۰۵/۱۰خواهرم رژیم گرفتن راضی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱مشگل اضافه وزن وقلب وآسم عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی هستن عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴برای لاغری و کمبود ویتامین
۱۴۰۳/۱۰/۰۵وزن کم کردم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالیییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عالیییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دوره ی اولمه ودو هفته دیگه نتیجه را اطلاع میدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بستگان رفتن پیششون نتیجه گیری عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲دیردزمراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵عالی عالی و عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خیلی خوب وزن کم کردم بدون اینکه گذشته بشم
۱۳۹۹/۱۱/۲۹برای لاغری آمدم عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خیلی خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۳مشکل چاقی و کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۱۲برای کاهش وزن رفتم والان دوره رژیم طی میکنم به امید موفقیت
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بهترین ی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۴مشکل اضافه وزن نتیجه عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵وزن زیاد بود ۱۴ کیلو وزن کم کردمکارش عالی اخلاقشان عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷رژیم لاغری، بسبار خوب و سریع در طول سه دوره به وزن ایده ال رسیدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳پزشک عالی و بسییار خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۵عالیه رژی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶من همیشه در حال رژیم گرفتن بودم ولی هیچ تغیری نمیکردم تا اینکه مراجعه کردم به در 15 روز 3 کیلو کم ردم خیلی راحت
۱۳۹۹/۱۰/۰۶عالیییییییی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۱۷کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بهترینن. واقعا نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷واقعا عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالی بوده
۱۴۰۳/۰۲/۱۳برای کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۳سلام .عالییییی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۲رژیم. خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۸چاق. بودم. لاغر کردم.
۱۴۰۲/۰۳/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱لاغر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲اضافه وزن داشتم معالجه کرد و خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بی نظیرن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بینظیر
۱۴۰۳/۱۲/۱۷اضافه وزن دستم و در طی 8ماه 20کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱عالی بود لاغری
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ععععععععععااااااااااللللللللللللییییییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳ایشون عالی هستند هم از نظر اخلاق هم پزشکی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱واقعاااااا عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۲هنوز ایچی
۱۴۰۳/۰۵/۰۳سلام من برای رژیم پیش ایشون ویزیت شدم و خیلی ازشون راضی بودم.
۱۴۰۲/۰۲/۲۱خوب بودند سلام میرسونند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶چاق بودم و با راهنمایی ایشون لاغر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰لاغری ولی پیگیری نکردم
۱۴۰۳/۰۳/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالیه دمش گرم من خودم لاغر شدم شدید حالا شوهرم میبرم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۵چاقی نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱من خیلی از روند کار و برنامه هاتون راضی بودم منتها خودم وسط راه ول کردم.و الان پشیمونم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳به بسیار کار درست و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶بسیار با تجربه و صبور کارش حرف نداره
۱۴۰۲/۰۲/۲۷اضافه وزن خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵پزشک خوبی هستند از نتیجه کار کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶چاقی شکم پهلو
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸من اراده نداشتم
۱۴۰۱/۰۵/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۹/۱۱عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱فعلا دو هفته است ایشون برنامه غذایی به من داده
۱۴۰۱/۰۵/۲۵چاقی داشتم درمان شد ولی باردار شدم دوباره چاق شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۲۵رضایتمند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خوبن د
۱۴۰۳/۰۲/۱۸120 کیلو بودم با کمک 70کیلو شدم
۱۴۰۲/۰۷/۱۵خیلی فهین بودند
۱۴۰۳/۰۲/۲۳خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۴عالی هستند بسیار با اخلاق و از مراجعه به ایشون صد در صد نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۷/۰۷اضافه وزن نتیجه بسار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶کاهش وزن
۱۴۰۲/۱۱/۰۹رژیم لاغری
۱۴۰۱/۰۳/۲۴عالی من ت یه ماه 10 کیلو چاق شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ی بسیار مجرب وخوشرو بنده اصافه وزن داشتم و بدون هیچ مشکلی اعم از ریزش مو ،افتادگی صورت و … در عرض 10ماه 20 کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰خیلی خوب بودند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹درجه 1
۱۴۰۰/۰۱/۰۴اضافه وز
۱۴۰۳/۰۵/۲۵عالی ترین پزشک تغذیه هستنننن
۱۴۰۲/۰۲/۱۴نتیجه حاصل شد و خوبی است
۱۴۰۲/۱۱/۱۸اضافه وزن کم کردم
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ی بسیار مهربان و باادب
۱۴۰۲/۰۴/۰۵عالی خیلیییی عالی همه فامیل ما رفتن پسششون و خیلی اصولی و سریع لاغر شدن خودمم بدون بازگشت وزن و بدون رژیم وزنم تثبیت شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۶