برای دریافت نوبت از فاطمه بانو مرتضوی تغذیه و رژیم درمانی در اصفهان، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب فاطمه بانو مرتضوی تغذیه و رژیم درمانی در اصفهان: خیابان شیخ صدوق، خیابان شیخ مفید، جنب داروخانه دکتر عباسی، مجتمع آسمان، طبقه سوم، واحد ۱۴
هزینهٔ تقریبی ویزیت فاطمه بانو مرتضوی تغذیه و رژیم درمانی در اصفهان حدود ۱,۸۸۷,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب فاطمه بانو مرتضوی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شیخ صدوق، خیابان شیخ مفید، جنب داروخانه دکتر عباسی، مجتمع آسمان، طبقه سوم، واحد ۱۴
برای رژیم مراجعه کردم خیلی خوب بودن فعلا تو ده روز سه کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۲/۰۶/۱۳اضافه وزن داشتم و الان لاغر شدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۳واقعا خیلی با صبرو حوصله بودن و من از اضافه وزن رنج میبردم که با کمک تونستم ۶ کیلیو کم کنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷با دقت به صحبت ها گوش می کند و راهکارهای عالی دارند .محیطی خوب و منشی بسیار نگرانی داشتندمن تونستم با رژیم غذایی عالی ک دادند نتیجه خوبی گرفتم.حدودا ۵کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲با عرض سلام و خسته نباشید.خانوم کارتون بسیار عالی بود.من لاغر بودم با مراجعه به شما ب وزن ایده آل ک خواستم رسیدم.محیطی بسیار تمیز و شیک داشتید ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱اضافه وزن زیاد داشتم که به کاهش وزن منجر شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵فقط میتونم بگم از همه نظر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴برای گرفتن رژیم لاغری مراجعه کردم خیلی وقت می گذارن داروهاشون هم برام موثر بود اشتهام کم شده
۱۴۰۴/۰۲/۲۲میخوام لاغر بشم یک ماه پیششون میرم خوب بوده
۱۴۰۳/۰۵/۱۳واقعا بسیار حرفه ای و کاربلد هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۵رژیم لاغری چند ماهه پیشون میرم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹فوق العادهای هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸چاقی ،زانو درد داشتم پزشک متخصص ارتوپد گفتن حتما باید وزن کم کنم که با رژیم ایشون وزنم هفت، هشت کیلو کم شد
۱۴۰۲/۰۲/۱۹عالییییییی بودن هم از نظر اخلاق هم از نظر توضیحات وزنمم کامل سری قبل اومده بود پایین بهترین اصفهاننن وهمیشه هم دردسترس و پاسخگو هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴برای لاغری و چربی خون خوب هستن خیلی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷واقعا دستگاهشون عالیه من یکماه دارماستفاده میکنم برای لاغری
۱۴۰۵/۰۳/۱۵برای رژیم لاغری رفتم و کاهش وزن خیلی خوبی دلشتم همچنین درکنارش از دستگاه های لاغریشون هم استفاده کردم که خیلی راضی بودم و کاهش ستیز خوبی هم داشتم بسیار مهربون و با حوصله ای هستن و وقت زیادی برای مراجعه میذارن
۱۴۰۲/۰۶/۱۳بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۱/۱۶من از دستگاه RFاستفاده کردم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵چهارده کیلو وزن کم کردم تو تثبیتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بسیار حرفه ای و کار بلد و خوش اخلاق من برای غبغبم رفتم واقعا عالی بود با دستگاه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱برای کاهش وزن میرم پیششون الان سومین ماه هست خوش برخورد و خیلی خوبی هستن رژیم عالی میدن که اصلا اذیت نمیکنه ادم رو، کاهش سایز چشم گیری داشتم و وزنم هم پایین اومده خیلی راضی هستم از ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۲سلام خسته نباشید.من از دستگاهاتون استفاده کردم بسیار عالی و به روز بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲سلام من برا غبغم مراجعه کردم کارتون خیلی عالی بود پیشنهاد میدم حتما به خانوم مراجعه کنید مرررسی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱من برا درمان لاغری مراجعه کردم که با نسخه ایشون اشتهام بهتر شد
۱۴۰۲/۰۵/۲۷واقعا عالی بودن و کیفیت کار بالا
۱۴۰۴/۰۳/۱۳خیلی خوبی بود کمبود وزن داشتم وزنم متعادل شد و ثابت نگه داشته شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیار حرفه ای و کاربلد و بسیار مطب تمیز ومنشی با اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۵برای اضافه وزن پسرم دو ماه میریم پیششون که خدا رو شکر خیلی خوب بوده پسرمم راضیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۶خیلی عالیند در عرض یک ماه 5 کیلو کم کردم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خیلی خوش اخلاق، خوش برخورد و باحوصله بودن. خیلی وقت میذارن و توضیح میدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳من بخاطر چاقی به واسته ی یکی از اشناهامون با اشناشدم و طی چند ماه خیلی سایز و وزن کم کردم و راضیم
۱۴۰۲/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار با تجربه ، خوش اخلاق و با علم روز
۱۴۰۲/۰۲/۰۹من تو داروخانه کار میکنم واز داروهایی که تجویز میکردند برای بیماران ،استفاده کردم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۳من برا لاغری رفتم واقعا عالی بود و وزن کم کردم پیشنهاد میکنم حتما
۱۴۰۵/۰۳/۱۱جلسه اولم بود. فتم پیش خانوم .ایشون با صبر و حوصله جواب میدادن. منشی بسیار خوبی داشتند مطب هم بسیار شیک و مدرن بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۵بشدت عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۸خانوم عزیز تونستند با رژیم غذایی مناسبی که برای من برنامه ریزی کردند جلوی دیابتم رو بگیرن مرررررسی خانوم مرتضوی عزیزممم کارتون عالی.
۱۴۰۵/۰۳/۱۵به شدت عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار عالی و خوش اخلاق و خوش رفتار .دستگاهاتون بسیار خوب و عالی و به روز بوده.محیط کارتون بسیار شیک .من خیلی راضیم از کارتون چاق بودم خیلی وزن کم کردم ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خانوم با صب و حوصله و متین بودن من برای چاقی پهلو مراجعه کردم خدارشکر تونستم با تغذیه مناسب وزنم رو کم کنم. دستگاه به روز و عالی داشتند
۱۴۰۵/۰۳/۱۵تازه در اینترنت دیدم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱من چند سال پیش زیر نظرشون بودم و ۱۵ کیلو کم کردم بعد از اون طبق دستوراتشون وزنم ثابت نگه داشتم عالی هستن خانوم . بچه هام هم زیرنظرشون هستن.
۱۴۰۵/۰۳/۱۵کارتون خیلی خوبه.دستگاهاتون هم بسیار عالی.درکل همچی خوبببببب
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خوش برخوردی بودند رژیمشون هم خوب و سخت نبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱