این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس مطب:
اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان شریف واقفی، بعد از چهار راه ابوالحسن اصفهانی (تقاطع شریف واقفی و گلزار)، روبروی کوچه ۲۹، طبقه فوقانی داروخانه بهشتی
تلفنهای رزرو نوبت:
۰۹۱۳۵۹۵۵۰۰۴
۳۲۶۴۴۰۷۳
۳۲۶۴۳۱۷۶
افراد زیر ۵ سال ویزیت نمی شوند
عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۸یه جلسه رفتم و صبر میکنم تا نتیجه نهایی ببینم اعلام کنم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی 6 ماه رژیم لاغری گرفتم تحت نظر ایشان و 12 کیلو کم کردم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷رژیم غذایی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹در 12 ماه 39 کیلوگرم لاغر کردم بدون هیچ اذیت شدنی با رژیم دکتر بخورید و وزن کمکنید
۱۳۹۹/۰۴/۲۸من ۱۶ کیلو با رژیم دکتر غیاثوند کم کردم ایشون عالی هستد
۱۴۰۴/۰۶/۲۷فقط میتونم بگم فوق العاده
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عااااااالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶من ۱۳کیلو کم کردم داخل ۴ماه
۱۴۰۳/۱۰/۱۷خیلی دکتر خوبی بودند عااااللیی من که نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۵اضافه وزن و خدارو شکر ماه اول شش کلی تقریبا کاهش دادم
۱۴۰۱/۱۰/۲۱برای جلسه ی اول خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵اضافه وزن داشتم خودم رفتم 11 کیلو کم کردم و الان 8 ماه گذشته وزنم ثابت مونده و همه ی خونوادمو هم بردم همه نتیجه خوب گرفتن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار نتیجه رضایت بخش
۱۴۰۳/۰۶/۳۰اضافه وزن و ریزش مو داشتم، با نسخه و رژیمی که دریافت کردم خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸بهترین دکتر است
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۹همه چیزعالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹رژیم لاغری
۱۴۰۴/۰۷/۱۲نتیجه عععععالی در عرض چهار ماه ده کیلو وزن کم کردم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴خیلی خوب دریک ماه 4کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴مشکلچاقیوتحتدرمانهستم.
۱۴۰۳/۰۶/۱۴عالی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۶پسرمقدش کوتاه و چاغ و با کمک آقای دکتر غیاثوند هم پسرم قدش بلند شد و هم لاغر شد بسیار عالی و اخلاق درجه یک
۱۴۰۰/۰۲/۰۵آنالیز حرفه ای رفتار صبورانه و دلسوزانه
۱۴۰۳/۱۱/۱۸اخلاق بسیار عالی و واقعا از رژیمم جواب گرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹بسیار عالی مهربان خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۰۳کارشان خوب هست
۱۴۰۴/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳سلام.چند سال پیش برای دخترم نزد ایشان رفتم و واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر غیاثوند بی نظیره دمش گرم واقعا قبولش دارم
۱۳۹۸/۰۴/۱۳دکتر حاذقی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سلام.من برای قد و وزن به آقای دکتر غیاثوند مراجعه کردم وبعد از یک دوره نتیجه دیدم.هنوز هم در حال ادامه دادن دوره هستم.در ضمن آقای دکتر بسیار خوش اخلاق وباصبوری به سوالات جواب میدهند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹قبلا که مرکز موسی صدر بودنند بیشتر برای مراجعین وقت می گداشتند
۱۴۰۰/۰۴/۲۵من بعد از یکماه رژیم وزنم ثابت مونده با این رژیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خیلیرع
۱۳۹۹/۱۲/۲۷بهعلت دیابت وزنم کمتر شده ودرحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲وزنم صد و چهل کیلو گرم بود با برنامههای آقای دکتر غیاثوند سی و پنج کیلو گرم کم کردم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷برخورد عالی تجویز عالی به مریض آرامش میداند
۱۴۰۳/۱۰/۳۰رژیمی که بهت میده رورعایت کنی واقعا لاغر میشی.. من بعد از یک ماه ۵ کیلو کم کردم که کنار ورزش بوده.. خوبیش اینه که مته به خشخاش نمیذاره.. بنشینی گالری بشماری و از این داستانا که نشه ادامه داد.. مثل بچه آدم.. یه سری چیزو نباید بخوری.. یه سری چیزم به مقدار مشخص میخوری.. مثلا ۴ کفدست نون مثلا.. بقیه چیزارم بخور.. وسطشمچیزمیز نخور.. خوردی کم بخور چیز حسابی بخور.. تبدیل میشه به سبک زندگیت یه جورایی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶درمان چاقی نتیجه عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بله دکتر خیلی خوب چون دفعه اول بود خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴کم بود وزن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتر بسیار خوب و کارشون هم علمی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲در مرح
۱۴۰۳/۱۰/۲۴برای بیمار دیابتی وکلیوی خیلی خوب بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲رژیم برای اضافه وزن گرفتم، رژیم های راحت و منطقی
۱۳۹۹/۰۶/۱۷عاااالی با رژیم اولیش13 کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالی بودن لاغربودم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۳۰مشکل اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۱۶مشکل اضافه وزن وپیش دیابت
۱۴۰۳/۱۲/۰۷واقعا بهترین متخصص تغذیه و لاغری در استان اصفهان هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۵نتیجه خاصی نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۰۳عالی .فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴افزایش. وزن داشتم که با کمک دکتر نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۹بسیاردکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیار عالی و نتیجه بخش
۱۴۰۲/۰۹/۲۲دکتر عالیییییییییییی
۱۴۰۲/۰۶/۰۷برای کاهش وزن مراجعه کردم و عالی بود همه چیز
۱۴۰۳/۰۸/۰۸تازه یکماه ویزیت شدم وهنوز نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۲اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عالی بودند ولی من روی رژیمم نماندم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱مشکل لاغری بیش از حد
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عالی بودن ایشون
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ابتدای رژیم هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۳خیلی دکتر خوبی هستند واقعا
۱۴۰۴/۰۷/۱۹از دور میشناسم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹خیلی خوب عالی ولی من ادامه ندادم و پشیمونم
۱۳۹۹/۰۴/۰۱پزشک خوب و باسواد
۱۴۰۵/۰۳/۱۶استپ وزنی خداروشکربعدازیک بار مراجعه جواب گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی عالی بودن اصلا برنامه غذایی که دادن برنامه سختی نبود فقط مقدار تایین می کنن وموثر بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۵مادرم مشکل کراتینه داشتن ، و کراتینشون خیلی اومد پایین
۱۳۹۹/۰۴/۱۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۲خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰فعلا اول کارم نظر خواستی ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۲آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و با انرژی مثبت ویزیت انجام میدهند و طی مدت یک سال با راهنمایی های ایشون وزنم ۱۵ کیلو کاهش داشته و همچنان هم زیر نظرشون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵برای اضافه وزن مراجعه کردم و جلسه اول من بود. آقای دکتر تیم خوبی رو تشکیل دادن و خودشون هم خوش برخورد هستند. فضای مطب کمه.
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بی نتیجه
۱۴۰۳/۰۷/۰۵با نتایج آزمایشات خونی که داشتم رفتم مطب شون، آنالیز بدن شدم، دکتر خوش اخلاق اما وقت نگذاشت و فقط کپسول چربی سوز که روتین هست برام نوشت.!!! و نهایتا رفتم پیش نفر دیگری و اون روی یک برگه از قبل کپی شده بود، حجم وعده ها را نوشت. در کل تفاوت خاصی حس نکردم! و با توجه به تجربه ام ،پزشک معمولی ای بودند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲اضافه وزن و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۴خوب بوپ
۱۴۰۴/۰۵/۱۴پزشک متبحر همراه وراهنمای بسیار خوب در مسیر کاهش وزن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵اضافه وزن داشتم ، لاغر شدم کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۷/۰۸خوب بودن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶عالیییییی هستند دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۱۹اضافه وزن داشتم.دکترفوق العاده ایی هستند.
۱۳۹۹/۰۹/۲۳واقعا ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴رژیم لاغری متد ایشون به من جواب نداد
۱۴۰۲/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۰سلام جلسه اول بودم طی این ده روز با توجه به رژیم که داده اند حس سبکی دارم و نتیجه گرفتم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عالی فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالیییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۶سلام.من بدلیل اضافه وزن و فشار خون بالا مراجعه کردم ۶ماه مرتب ویزیت شدم با کمک و لطف ایشون خیلی عالی و خوب وزن کم کردم ودرحال حاضر مشکلی از بابت فشارخون هم ندارم.خیلی عالی و بااخلاق هستن
۱۴۰۵/۰۱/۰۱دوستان نتیجه گرفتن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بسیار عالی و اصولی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بااخلاق. با آرامش. صبور. کاربلد. نتیجه بخش.
۱۴۰۳/۱۲/۰۵سلام رفتار پرسنل ب شدت بد هس مخصوصا اگ بچه همراهت باشه انگار حکومت نظامی هس خود دکترم برا افزایش،اشتها دارو هورمونی دادن ک من راضی،نبودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸کمی اضافه وزن داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹یک برگه از پیش کپی شده را به من داد
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹دکتر با تشخیص و تجویز مناسب مسیر رشد فرزندم را بهبود دادند
۱۴۰۲/۰۳/۰۷چاقی و
۱۴۰۳/۰۸/۰۹سلام خیلی دکتر خوب و باشخصیتی هستن برخورد پرسنل هم تقریبا خوبه درکل راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالی وبی نظیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی و سریع
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خوبن و برخورد خیلی خوبی دارن کاهش وزن که راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸درمان لاغری .
۱۴۰۴/۰۶/۰۱مشکلم استپ وزنی یک جلسه مراجعه کردم هنوز نتیجه ی مطلوب نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عااالی تو ماه اول من بدون سختی ۷ کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲سلام عرض ادب من دفع پروتئین داشتم و بهشون مراجعه کردم و با رژیمی که دادن مشکلم حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۹صحبت با آقای دکتر بسیار کوتاه بود و پروسه مشاوره و آنالیز و توضیحات بسیار با سرعت و عجله ای بود.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵کاهش وزن راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵درحال حاضربیمارشون هستم ورضایت کامل دارم.
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بسیار پزشک توانمندی هستند آدم اصلا با رژیمهای ایشون اذیت نمیشه منشی ها و همکارانشان بسیار محترم هستند و سرتایمی که دادند نوبتم سد
۱۴۰۵/۰۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۸عالی اند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶برخورد آقای دکتر فوق العاده عالی بود.. دو هفته از جلسه اول میگذره که پسرم وزن گرفته.. عالی عالی هم رفتار هم تجویز.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۳آقای دکتر باحوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بهترینن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالییی خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵برای لاغری تحت نظر دکتر هستم در سه ماه ۶ کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱بسیار عالی هستند. خوش اخلاق، حاذق و ماهر و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶برا لاغری عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵برای لاغری مراجعه کردم و 20 کیلو کم کردم بدون ذره ای شل شدن پوست و خییییییییلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۳عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۷عالییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵جهت روند رشو پسرم ،به خاطر فعالیت ورزشی زیادی که داره . تنظیم خوراک و خوابش خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۴/۲۸کاهش وزن
۱۳۹۸/۰۹/۱۱عرض ادب درمان را تازه شروع کردیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۳برای رژیم لاغری رفتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی و بی نظیرن آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۷تحت درمان برای لاغری
۱۴۰۲/۰۵/۱۴اضافه وزن داشتم و ۶ کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۹خوب بود همه چی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹عالی همه چیز
۱۴۰۲/۰۹/۱۱اضافه وزن داشتم و خیلی خوب جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵به نظرعالی بودند من نزدیک دوماه پیش ایشون میرفتم خیلی خوب وزن کم کردم
۱۳۹۷/۰۸/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۹سلام و درود اولین مرتبه بود که مراجعه نمودم؛ آنالیز بدن خوب، برنامه غذایی خوب و داروهای مناسبی تجویز شد. سپاس
۱۴۰۳/۱۲/۰۶تناسب اندام
۱۴۰۴/۰۵/۰۸من اضافه وزن داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار عا
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بیمارکلیوی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۳/۰۹برای یک جلسه حدود ۲کیلو کم کردم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۶در مراحل ابتدایی درمان هستم.
۱۴۰۲/۰۲/۰۷فوقالعادن ایشون ،من به راحتی ۷ کیلو وزن اضافه کردم در عرض ۳ ماه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱جلسه اول و هنوز روز اول و نظری ندارم ولی دکتر با اخلاق و امیدوار میکنن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴مشکل کمبود وزن داشتم وباتجویزآقای دکترچندکیلواضافه کردم.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴مشکل کاهش وزن داشتم و عالی بودن بهترین دکتر تغذیه هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سلام تجویز بسیار خوبی داشتند برای لاغری پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲میخواستم وزن اضافه کنم کمبود وزن داشتم ، نتیجه بی نظیر گرفتم و توی فقط ۲ ماه به وزن دلخواهم رسیدم. بیشتر ۲ سال درگیر بودم با رژیم های مختلف ولی رژیم دکتر کمی از معجزه نداشت.
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۴رژیم لاغری، عاااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خوب بوده
۱۳۹۸/۱۱/۱۳آقای دکتر بسیار انسان شایسته وخوش برخورد هستند من برای لاغری مراجعه کردم و نتیجه ی بسیار خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالی واقعا راضی ام
۱۴۰۳/۱۰/۰۶سلام خوب بودن ،ولی بعداز چند ماهی استپ کردم و هیچ وزنی کم نکردم
۱۴۰۲/۰۲/۱۴من به داروهایی که دادن حساسیت داشتم ۲میلیون هم هزینه دارمهام شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴لاغری و افزایش قد عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۶رژیمشان عالی است
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ن هنوز
۱۴۰۴/۰۵/۳۰لاغری-خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۶برای اضافه وزن رفتم و نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۳۰چاقی داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴سلام اضافه وزن یا بهتر بگویم چاقی که طی یک ماه با کمک ایشون 4 کیلو کم کردم . الان برای ماه دوم میخوام ویزیت بشم.
۱۳۹۸/۰۸/۲۸فعلا تحت درمان هستیم. بسیار خوش برخورد هستند .
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵باسلام چاق بودم وآقای دکتر به من کمک کردند وزنم کم کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴برا چاقی
۱۴۰۴/۰۶/۱۴فعلا خوب جواب داده
۱۴۰۲/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۱۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بسیار خوش برخورد و با دانش
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بسیار خب و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۱/۲۸سلام من اضافه وزن دارم و تازه یک جلسه هست پیش آقای دکتر رفتم دارو بهم داد و منتظر نتیجه هستم ولی دکتر خوش برخورد و خوش اخلاق و خوبی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خیلی تاثیری نداشت فقط گفتن کم بخور
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۶/۲۱اضافه وزن نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵واقعا نتی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عالی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲یه بار رفتم انشالله باز هم برم ببینم چه جوریه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱سلام دکتر خیلی خوب و خوش برخورد بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷نظری ندارم
۱۴۰۱/۱۱/۱۲عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵یبلبلبلبل
۱۴۰۰/۰۴/۲۰من پیچ ایشان را دارم مطالب بسیار مفیدی بیان میکنن
۱۴۰۲/۰۲/۰۲علاوه بر اینکه رژیم خیلی ساده و در دسترسه نتیجه اش هم عاالیه البته اگه رعایت کنیم
۱۳۹۸/۱۰/۲۷در مدت مراجعه نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱اضافه وزن داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵آقای دکتربسیارخوش برخوردوصبورهستندوپزشکی عالی دررشته خود
۱۴۰۴/۰۴/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۲مشکل اضافه وزن دخترم خوب عمل کردن دخترم توی یک ماه وزن خوبی کم کرد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر واقعا عالی و خوبیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۰بسیار عالیی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۲/۱۳بسیار صبور خوش برخورد ومهربان
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بسیار عالی.
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتر عالی با حوصله .و تجویز دارو های عالی
۱۴۰۴/۰۹/۳۰از96کیلوتودورهاستفادهازدستوراتدکتربهوزن75کیلورسیدمدرمدتزمانتقریباحدود2ماه!
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالییی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰آقای د
۱۴۰۴/۰۶/۲۵با سلام 20روزه رژیم اقای دکتر را گرفتم 3 کیلو کم کردم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵بهترین دکتر در خصوص تغذیه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷کلینیک امام موسی صدر برای لاغری رفتم خوب بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱برای دخترم بهشون مراجعه کردم و جوابدهی عالی بود ، البته خود دخترم پیگیری نکرد ولی از کار ایشون راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱اضافه وزن دارم و با رژیم نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۰پزشک کار بلدی هستن ولی نوبت ها خیلی بهم ریخته بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۳اولین جلسه بود ویزیت شدم برخورد عالی پزشک عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۱برای لاغری رفتم جلسه اول بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۳۰بسیار دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستن. عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱لاغر بودم ۱۰ کیلو وزن اضافه کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۹مشکل کلیه و کراتنین بالا عالی عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹برای اضافه وزن اومدم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶رژیم لاغری
۱۴۰۴/۰۱/۲۶چون همسرم جزو بیماران خاص هستند،میل به غذا نداشت وکم خوابی داشتند،تشخیص وویزیت آقای دکتر عالی بودو الان خیلی بهترن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عالی بودند ونتیجه دیدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷فقط یک جلسه ویزیت داشته ام
۱۴۰۳/۰۷/۳۰اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۱/۲۹تازه ماه اولمه ولی رژیمشون خوبه و اصولی
۱۴۰۲/۰۲/۲۵عااااالی دکترخیلی خوش اخلاق و باتجربه است کلا انرژی مثبت
۱۴۰۵/۰۲/۱۴خیلی عالیه در زمینه رشد کودکان.
۱۳۹۹/۰۵/۱۹سال ها کمبود وزن شدید داشتم و درمان نمیشد، با رژیم عالی ایشون در دو ماه 5 کیلو وزن اضافه کردم و همچنان تحت رژیم ایشون هستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۲عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۷یک جلسه رفتم و هنوز نتیجه ی خاصی ندیدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴