۸۱۰ نفر
دکتر رضا غیاثوند

دکتر رضا غیاثوند

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

تغذیه بالینی و رژیم شناسی

دکترای‌تخصصی شماره نظام: ۲۳۶۴
۵۹۸ نفر

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

یه جلسه رفتم و صبر میکنم تا نتیجه نهایی ببینم اعلام کنم

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

عالی 6 ماه رژیم لاغری گرفتم تحت نظر ایشان و 12 کیلو کم کردم

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

رژیم غذایی

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

در 12 ماه 39 کیلوگرم لاغر کردم بدون هیچ اذیت شدنی با رژیم دکتر بخورید و وزن کمکنید

۱۳۹۹/۰۴/۲۸

من ۱۶ کیلو با رژیم دکتر غیاثوند کم کردم ایشون عالی هستد

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

فقط میتونم بگم فوق العاده

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

عااااااالی عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

من ۱۳کیلو کم کردم داخل ۴ماه

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

خیلی دکتر خوبی بودند عااااللیی من که نتیجه خیلی خوبی گرفتم

۱۴۰۱/۱۱/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

اضافه وزن و خدارو شکر ماه اول شش کلی تقریبا کاهش دادم

۱۴۰۱/۱۰/۲۱

برای جلسه ی اول خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

اضافه وزن داشتم خودم رفتم 11 کیلو کم کردم و الان 8 ماه گذشته وزنم ثابت مونده و همه ی خونوادمو هم بردم همه نتیجه خوب گرفتن

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

بسیار نتیجه رضایت بخش

۱۴۰۳/۰۶/۳۰

اضافه وزن و ریزش مو داشتم، با نسخه و رژیمی که دریافت کردم خیلی بهتر شدم.

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

بهترین دکتر است

۱۳۹۹/۰۴/۱۵

عالی بود

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

همه چیزعالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

رژیم لاغری

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

نتیجه عععععالی در عرض چهار ماه ده کیلو وزن کم کردم

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

خیلی خوب دریک ماه 4کیلو کم کردم

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

مشکلچاقیوتحتدرمانهستم.

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

عالی هست

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

پسرمقدش کوتاه و چاغ و با کمک آقای دکتر غیاثوند هم پسرم قدش بلند شد و هم لاغر شد بسیار عالی و اخلاق درجه یک

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

آنالیز حرفه ای رفتار صبورانه و دلسوزانه

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

اخلاق بسیار عالی و واقعا از رژیمم جواب گرفتم

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

بسیار عالی مهربان خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

کارشان خوب هست

۱۴۰۴/۰۴/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

سلام.چند سال پیش برای دخترم نزد ایشان رفتم و واقعا دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

دکتر غیاثوند بی نظیره دمش گرم واقعا قبولش دارم

۱۳۹۸/۰۴/۱۳

دکتر حاذقی

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

سلام.من برای قد و وزن به آقای دکتر غیاثوند مراجعه کردم وبعد از یک دوره نتیجه دیدم.هنوز هم در حال ادامه دادن دوره هستم.در ضمن آقای دکتر بسیار خوش اخلاق وباصبوری به سوالات جواب میدهند.

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

قبلا که مرکز موسی صدر بودنند بیشتر برای مراجعین وقت می گداشتند

۱۴۰۰/۰۴/۲۵

من بعد از یکماه رژیم وزنم ثابت مونده با این رژیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

خیلیرع

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

بهعلت دیابت وزنم کمتر شده ودرحال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

وزنم صد و چهل کیلو گرم بود با برنامههای آقای دکتر غیاثوند سی و پنج کیلو گرم کم کردم

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

برخورد عالی تجویز عالی به مریض آرامش میداند

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

رژیمی که بهت میده رورعایت کنی واقعا لاغر میشی.. من بعد از یک ماه ۵ کیلو کم کردم که کنار ورزش بوده.. خوبیش اینه که مته به خشخاش نمیذاره.. بنشینی گالری بشماری و از این داستانا که نشه ادامه داد.. مثل بچه آدم.. یه سری چیزو نباید بخوری.. یه سری چیزم به مقدار مشخص میخوری.. مثلا ۴ کفدست نون مثلا.. بقیه چیزارم بخور.. وسطشمچیزمیز نخور.. خوردی کم بخور چیز حسابی بخور.. تبدیل میشه به سبک زندگیت یه جورایی

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

درمان چاقی نتیجه عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

بله دکتر خیلی خوب چون دفعه اول بود خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

کم بود وزن

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

دکتر بسیار خوب و کارشون هم علمی

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

در مرح

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

برای بیمار دیابتی وکلیوی خیلی خوب بودم

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

رژیم برای اضافه وزن گرفتم، رژیم های راحت و منطقی

۱۳۹۹/۰۶/۱۷

عاااالی با رژیم اولیش13 کیلو کم کردم

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

عالی بودن لاغربودم

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

خیلی عالی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

مشکل اضافه وزن

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

مشکل اضافه وزن وپیش دیابت

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

واقعا بهترین متخصص تغذیه و لاغری در استان اصفهان هستن

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

نتیجه خاصی نگرفتم

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

عالی .فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

افزایش. وزن داشتم که با کمک دکتر نتیجه گرفتم

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

بسیاردکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

بسیار عالی و نتیجه بخش

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

دکتر عالیییییییییییی

۱۴۰۲/۰۶/۰۷

برای کاهش وزن مراجعه کردم و عالی بود همه چیز

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

تازه یکماه ویزیت شدم وهنوز نتیجه ای ندیدم

۱۴۰۳/۰۹/۱۲

اضافه وزن

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

عالی بودند ولی من روی رژیمم نماندم

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

مشکل لاغری بیش از حد

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

عالی بودن ایشون

۱۴۰۱/۱۱/۱۰

ابتدای رژیم هستیم

۱۴۰۱/۰۵/۰۳

خیلی دکتر خوبی هستند واقعا

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

از دور میشناسم

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

خیلی عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

خیلی خوب عالی ولی من ادامه ندادم و پشیمونم

۱۳۹۹/۰۴/۰۱

پزشک خوب و باسواد

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

استپ وزنی خداروشکربعدازیک بار مراجعه جواب گرفتم

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

خیلی عالی بودن اصلا برنامه غذایی که دادن برنامه سختی نبود فقط مقدار تایین می کنن وموثر بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۰/۰۵

مادرم مشکل کراتینه داشتن ، و کراتینشون خیلی اومد پایین

۱۳۹۹/۰۴/۱۹

خوب بود

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

فعلا اول کارم نظر خواستی ندارم

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و با انرژی مثبت ویزیت انجام میدهند و طی مدت یک سال با راهنمایی های ایشون وزنم ۱۵ کیلو کاهش داشته و همچنان هم زیر نظرشون هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

برای اضافه وزن مراجعه کردم و جلسه اول من بود. آقای دکتر تیم خوبی رو تشکیل دادن و خودشون هم خوش برخورد هستند. فضای مطب کمه.

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

بی نتیجه

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

با نتایج آزمایشات خونی که داشتم رفتم مطب شون، آنالیز بدن شدم، دکتر خوش اخلاق اما وقت نگذاشت و فقط کپسول چربی سوز که روتین هست برام نوشت.!!! و نهایتا رفتم پیش نفر دیگری و اون روی یک برگه از قبل کپی شده بود، حجم وعده ها را نوشت. در کل تفاوت خاصی حس نکردم! و با توجه به تجربه ام ،پزشک معمولی ای بودند.

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

اضافه وزن و نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

خوب بوپ

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

پزشک متبحر همراه وراهنمای بسیار خوب در مسیر کاهش وزن

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

اضافه وزن داشتم ، لاغر شدم کارشون عالیه

۱۳۹۸/۰۷/۰۸

خوب بودن

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

عالیییییی هستند دکتر

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

اضافه وزن داشتم.دکترفوق العاده ایی هستند.

۱۳۹۹/۰۹/۲۳

واقعا ازشون راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

رژیم لاغری متد ایشون به من جواب نداد

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

خوب بود

۱۴۰۲/۰۶/۱۰

سلام جلسه اول بودم طی این ده روز با توجه به رژیم که داده اند حس سبکی دارم و نتیجه گرفتم.

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

عالی فوق العاده هستن

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

عالیییی

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

سلام.من بدلیل اضافه وزن و فشار خون بالا مراجعه کردم ۶ماه مرتب ویزیت شدم با کمک و لطف ایشون خیلی عالی و خوب وزن کم کردم ودرحال حاضر مشکلی از بابت فشارخون هم ندارم.خیلی عالی و بااخلاق هستن

۱۴۰۵/۰۱/۰۱

دوستان نتیجه گرفتن

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

بسیار عالی و اصولی بود

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

بااخلاق. با آرامش. صبور. کاربلد. نتیجه بخش.

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

سلام رفتار پرسنل ب شدت بد هس مخصوصا اگ بچه همراهت باشه انگار حکومت نظامی هس خود دکترم برا افزایش،اشتها دارو هورمونی دادن ک من راضی،نبودم

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

کمی اضافه وزن داشتم

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

یک برگه از پیش کپی شده را به من داد

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

دکتر با تشخیص و تجویز مناسب مسیر رشد فرزندم را بهبود دادند

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

چاقی و

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

سلام خیلی دکتر خوب و باشخصیتی هستن برخورد پرسنل هم تقریبا خوبه درکل راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

عالی وبی نظیر

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

عالی و سریع

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

خوبن و برخورد خیلی خوبی دارن کاهش وزن که راضی بودم

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

درمان لاغری .

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

مشکلم استپ وزنی یک جلسه مراجعه کردم هنوز نتیجه ی مطلوب نگرفتم

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

عااالی تو ماه اول من بدون سختی ۷ کیلو کم کردم

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

سلام عرض ادب من دفع پروتئین داشتم و بهشون مراجعه کردم و با رژیمی که دادن مشکلم حل شد

۱۴۰۲/۱۰/۰۹

صحبت با آقای دکتر بسیار کوتاه بود و پروسه مشاوره و آنالیز و توضیحات بسیار با سرعت و عجله ای بود.

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

کاهش وزن راضی بودم

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

اضافه وزن

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

درحال حاضربیمارشون هستم ورضایت کامل دارم.

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

بسیار پزشک توانمندی هستند آدم اصلا با رژیمهای ایشون اذیت نمیشه منشی ها و همکارانشان بسیار محترم هستند و سرتایمی که دادند نوبتم سد

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

عالی اند

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

برخورد آقای دکتر فوق العاده عالی بود.. دو هفته از جلسه اول میگذره که پسرم وزن گرفته.. عالی عالی هم رفتار هم تجویز.

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

آقای دکتر باحوصله و خوش برخورد هستن

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بهترینن

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

عالییی خیلی خوب هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

برای لاغری تحت نظر دکتر هستم در سه ماه ۶ کیلو کم کردم

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

بسیار عالی هستند. خوش اخلاق، حاذق و ماهر و عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

عااالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

برا لاغری عالی

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

برای لاغری مراجعه کردم و 20 کیلو کم کردم بدون ذره ای شل شدن پوست و خییییییییلی راضی هستم

۱۳۹۹/۰۲/۲۳

عالی عالی عالی

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

عالییی

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

جهت روند رشو پسرم ،به خاطر فعالیت ورزشی زیادی که داره . تنظیم خوراک و خوابش خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

کاهش وزن

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

عرض ادب درمان را تازه شروع کردیم

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خوب و عالی

۱۴۰۲/۰۶/۱۲

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۴/۰۳

برای رژیم لاغری رفتم عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عالی و بی نظیرن آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

تحت درمان برای لاغری

۱۴۰۲/۰۵/۱۴

اضافه وزن داشتم و ۶ کیلو وزن کم کردم

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

خوب بود همه چی

۱۴۰۱/۱۰/۱۹

عالی همه چیز

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

اضافه وزن داشتم و خیلی خوب جواب گرفتم

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

به نظرعالی بودند من نزدیک دوماه پیش ایشون میرفتم خیلی خوب وزن کم کردم

۱۳۹۷/۰۸/۲۵

بسیار عالی

۱۳۹۸/۱۰/۰۹

سلام و درود اولین مرتبه بود که مراجعه نمودم؛ آنالیز بدن خوب، برنامه غذایی خوب و داروهای مناسبی تجویز شد. سپاس

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

تناسب اندام

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

من اضافه وزن داشتم

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

بسیار عا

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

بیمارکلیوی خوب شدم

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

اضافه وزن

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

برای یک جلسه حدود ۲کیلو کم کردم عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

بسیار پزشک خوبی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

در مراحل ابتدایی درمان هستم.

۱۴۰۲/۰۲/۰۷

فوقالعادن ایشون ،من به راحتی ۷ کیلو وزن اضافه کردم در عرض ۳ ماه

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

جلسه اول و هنوز روز اول و نظری ندارم ولی دکتر با اخلاق و امیدوار میکنن

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

مشکل کمبود وزن داشتم وباتجویزآقای دکترچندکیلواضافه کردم.

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

مشکل کاهش وزن داشتم و عالی بودن بهترین دکتر تغذیه هستن

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

سلام تجویز بسیار خوبی داشتند برای لاغری پسرم مراجعه کردم

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

میخواستم وزن اضافه کنم کمبود وزن داشتم ، نتیجه بی نظیر گرفتم و توی فقط ۲ ماه به وزن دلخواهم رسیدم. بیشتر ۲ سال درگیر بودم با رژیم های مختلف ولی رژیم دکتر کمی از معجزه نداشت.

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

رژیم لاغری، عاااالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

خوب بوده

۱۳۹۸/۱۱/۱۳

آقای دکتر بسیار انسان شایسته وخوش برخورد هستند من برای لاغری مراجعه کردم و نتیجه ی بسیار خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

عالی واقعا راضی ام

۱۴۰۳/۱۰/۰۶

سلام خوب بودن ،ولی بعداز چند ماهی استپ کردم و هیچ وزنی کم نکردم

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

من به داروهایی که دادن حساسیت داشتم ۲میلیون هم هزینه دارمهام شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

لاغری و افزایش قد عالی بودند

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

رژیمشان عالی است

۱۳۹۸/۰۶/۲۴

ن هنوز

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

لاغری-خوب

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۰/۱۶

برای اضافه وزن رفتم و نتیجه خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

چاقی داشتم

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

برخورد عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۴

سلام اضافه وزن یا بهتر بگویم چاقی که طی یک ماه با کمک ایشون 4 کیلو کم کردم . الان برای ماه دوم میخوام ویزیت بشم.

۱۳۹۸/۰۸/۲۸

فعلا تحت درمان هستیم. بسیار خوش برخورد هستند .

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

عالی هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

باسلام چاق بودم وآقای دکتر به من کمک کردند وزنم کم کردم

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

برا چاقی

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

فعلا خوب جواب داده

۱۴۰۲/۰۳/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

بسیار خوش برخورد و با دانش

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

بسیار خب و حرفه ای

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

سلام من اضافه وزن دارم و تازه یک جلسه هست پیش آقای دکتر رفتم دارو بهم داد و منتظر نتیجه هستم ولی دکتر خوش برخورد و خوش اخلاق و خوبی بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

خیلی تاثیری نداشت فقط گفتن کم بخور

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۶/۲۱

اضافه وزن نتیجه عالی گرفتم

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

واقعا نتی

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

عالی عالی

۱۴۰۱/۱۲/۱۲

یه بار رفتم انشالله باز هم برم ببینم چه جوریه

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

سلام دکتر خیلی خوب و خوش برخورد بودند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

نظری ندارم

۱۴۰۱/۱۱/۱۲

عالی بودن

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

یبلبلبلبل

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

من پیچ ایشان را دارم مطالب بسیار مفیدی بیان میکنن

۱۴۰۲/۰۲/۰۲

علاوه بر اینکه رژیم خیلی ساده و در دسترسه نتیجه اش هم عاالیه البته اگه رعایت کنیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۷

در مدت مراجعه نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

اضافه وزن داشتم

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

آقای دکتربسیارخوش برخوردوصبورهستندوپزشکی عالی دررشته خود

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

مشکل اضافه وزن دخترم خوب عمل کردن دخترم توی یک ماه وزن خوبی کم کرد

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

دکتر واقعا عالی و خوبیه

۱۳۹۹/۰۲/۲۰

بسیار عالیی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

بسیار صبور خوش برخورد ومهربان

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

بسیار عالی.

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

دکتر عالی با حوصله .و تجویز دارو های عالی

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

از96کیلوتودورهاستفادهازدستوراتدکتربهوزن75کیلورسیدمدرمدتزمانتقریباحدود2ماه!

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

عالییی

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

آقای د

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

با سلام 20روزه رژیم اقای دکتر را گرفتم 3 کیلو کم کردم

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

بهترین دکتر در خصوص تغذیه

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

کلینیک امام موسی صدر برای لاغری رفتم خوب بودند

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

برای دخترم بهشون مراجعه کردم و جوابدهی عالی بود ، البته خود دخترم پیگیری نکرد ولی از کار ایشون راضی بودیم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

اضافه وزن دارم و با رژیم نتیجه گرفتم

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

پزشک کار بلدی هستن ولی نوبت ها خیلی بهم ریخته بود

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

اولین جلسه بود ویزیت شدم برخورد عالی پزشک عالی هستند

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

برای لاغری رفتم جلسه اول بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

بسیار دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستن. عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

بسیار عالییییی

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

لاغر بودم ۱۰ کیلو وزن اضافه کردم

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

مشکل کلیه و کراتنین بالا عالی عالی هستن ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

برای اضافه وزن اومدم و نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

رژیم لاغری

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

چون همسرم جزو بیماران خاص هستند،میل به غذا نداشت وکم خوابی داشتند،تشخیص وویزیت آقای دکتر عالی بودو الان خیلی بهترن

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

عالی بودند ونتیجه دیدم

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

فقط یک جلسه ویزیت داشته ام

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

اضافه وزن

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

تازه ماه اولمه ولی رژیمشون خوبه و اصولی

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

عااااالی دکترخیلی خوش اخلاق و باتجربه است کلا انرژی مثبت

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

خیلی عالیه در زمینه رشد کودکان.

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

سال ها کمبود وزن شدید داشتم و درمان نمیشد، با رژیم عالی ایشون در دو ماه 5 کیلو وزن اضافه کردم و همچنان تحت رژیم ایشون هستم

۱۳۹۹/۱۱/۰۲

عالی بود

۱۳۹۸/۰۹/۲۷

یک جلسه رفتم و هنوز نتیجه ی خاصی ندیدم

۱۴۰۳/۱۲/۱۴
اطلاعات تکمیلی
دکتر رضا غیاثوند
بهترین متخصص تغذیه اصفهان به انتخاب سازمان نظام پزشکی استان اص
(drghiasvand.com)
فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (nutr.mui.ac.ir/dr-ghiasvand)
پژوهشگر برتر کشور در سال 1391 (tnews.ir/news/9bd619952577.html)
رژیمهای کاهش و افزایش وزن، کمک به درمان دیابت، درمان کبد چرب، کمک به افزایش قد نوجوانان بدون استفاده از هورمون رشد
مطالعه رژیم لاغری:
drghiasvand.com/diet-for-weight-reduct…
مطالعه رژیم چاقی:
drghiasvand.com/diet-for-weight-gain
تغذیه و رژیم درمانی
اصفهانآدرس مطب:
اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان شریف واقفی، بعد از چهار راه ابوالحسن اصفهانی (تقاطع شریف واقفی و گلزار)، روبروی کوچه ۲۹، طبقه فوقانی داروخانه بهشتی
تلفنهای رزرو نوبت:
۰۹۱۳۵۹۵۵۰۰۴
۳۲۶۴۴۰۷۳
۳۲۶۴۳۱۷۶
افراد زیر ۵ سال ویزیت نمی شوند
ساعات کار مطب:
روز‌های شنبه و یکشنبه
ازساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۹۰۰ ۹:۳۰ الی ۱۲
روز‌های دوشنبه الی چهارشنبه
۰۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۵:۰۰ الی ۱۹۰۰
روز‌های پنج شنبه فقط صبح‌ها ۰۹:۳۰ الی ۱۲۰۰

    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷:۰۵
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    ۸ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷:۰۵
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۵از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۰۵
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر رضا غیاثوند را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سیدمجید برکت گوارش ، کبد و آندوسکوپی جناب آقای دکتر سیدمجید برکت
    اینستاگرام دکتر رضا غیاثوند

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    تغذیه و رژیم درمانی

    آدرس مطب:
    اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان شریف واقفی، بعد از چهار راه ابوالحسن اصفهانی (تقاطع شریف واقفی و گلزار)، روبروی کوچه ۲۹، طبقه فوقانی داروخانه بهشتی
    تلفنهای رزرو نوبت:
    ۰۹۱۳۵۹۵۵۰۰۴
    ۳۲۶۴۴۰۷۳
    ۳۲۶۴۳۱۷۶
    افراد زیر ۵ سال ویزیت نمی شوند