خودم چند مورد برای معاینه پیششان رفتم. وخواهرزاده هام برای جراحی پیش دکتر یاوری رفتند وخیلی هم راضی بودندوهستند.
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
عفونت چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
بسیار باحوصله و باتجربه
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دکتر بسیار عای
چشم عمل کردیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
ناخنک داشتم قطره داد گفت اگه از بین نرفت دوباره برم نرفتم
۱۳۹۹/۰۴/۲۲
به نظر بنده بهترین جراح چشم در ایران
با وجدانترین و با اخلاقترین پزشک
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
آب مروارید داشتم بسیار دکتر خوبی هستن خیلی مهربان و مسلط به کارشون هستن و دلسوز
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
پدرم پیش ایشان اب مروارید عمل کرد خیلی راضین عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
دکتر بی نظیر هستند . مادرم دو درصد بینایی داشت و ایشان را با کمک خدا از نابینایی نجات دادند
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
اب مروارید وبسیارراضی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عالی است
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
من سال ۹۲ پیششون لازک انجام دادم و چشمهایم دوباره متولد شد انگار،بسیار ماهر و با سوادهستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
بنظرم یکی از بهترینها هستند ایشون خواهرم پیششون عمل کردن و خیلی راضی بودن خیلی از اقوام هم عمل کردن ایشون و همه راضی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۳۰
آب مرواید داشتم عمل شدم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
عمل چشم موفق
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
تازه میخام عمل قرنیه انجام بدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیار دکتر ماهر و خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
آب مروارید
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
کاملا پنجه طلا
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عمل برای گل مژه انجام دادند
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
تا کنون ویزیت نشده ام
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
خیلی خوب و بادقت هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بی نظیر هستند ایشون
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
در کودکی توسط ایشان معاینه شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
آب مروارید
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
عمل چشم اقوام و نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
عمل لازک
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
هفته ی پیش پیششون عمل لازک انجام دادم و دکتر عالی و محربونی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
پدرم عمل لیزیک داشتند نتیجه ی خوبی داشت
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
نوبت عمل دارم خیلی قبولشون دارم تعریفشون زیاد شنیدم انشاالله بعد عمل نظر نهایی میگم درموردشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
اب مروارید داشتم عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
چکاپ نمره چشم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
پسر من در سن 6 سالگی ویزیت شد دکتر گفت چشم ضعیف میشه تو سن بلوغ خوب میشه و دوباره ضعیف میشه که همینطور بود و واقعا پیش بینی جالبی بود . و مشکلات را دقیق اعلام میکنه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
عالیییییی ..
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
عالیییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
من مجرای اشکی وآب مروارید عمل کردم بسیار کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
١٧سال پیش پیششون عمل لازک انجام دادم..عاالی بود کارشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
چشم پدر و مادرم رو لنز گذاشتند و عمل اب مرواربد انجام شد براشون، عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
خیلی خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۵
با سلام در خصوص سوال شما باید عرض کنم مشکل ما با بی مشکلی استادبزرگ میباشد
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
تاحال مراجعه نداشتم ازدیگران که پرسیدم راضی بودند
۱۳۹۹/۰۲/۲۸
نزدیکبین بودم عمل لازک روی چشمام انجام دادن و عالی ده سال میگذره و هیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۸/۰۹/۰۶
پزشک بسیار ماهر ،مجرب ،با اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
دکتر بسیار باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالی هستند پنجه طلا
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
سلام
دکتری بسیار عالی حرفه ای و مجرب وکار درست تشخیص درست و حاذق هستند
من خیلی خیلی خیلی ازشون راضی ام
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عالی هستن مادرم جراحی پلک پیششون انجام دادن خیلی خوب شده
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خواهر جراحی چشم داشتند، میخواهم خودم هم جراحی کنم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بسیااار عالی و حاذق و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
خیلی خو
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خیلی خوب بوده ومن راضی هستم پیش ایشون حدود ده سال پیش لازیک انجام دادم وعالی بوده
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
مشکل نزدیک بینی داشتم و با عمل پی ار کی اصلاح شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
مشکل نزدیک بینی دارم ولی به علت ناهمواری قرنیه عمل لیزیک قابل انجام نیست
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
عالی بینظیر
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
عالی بودن عمل لازک داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
عمل کتتاراکت موفق
۱۳۹۸/۰۹/۱۵
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۳
بسیار حاذق ودوست داشتنی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
عالییی
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
چکاب چشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
برای پیر چشم مراجعه کردم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
بسیار عالی و فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
بلی حتما ناخونک و عمل موفقیت امیز
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
با سلام و تشکر . پدرم قبلا پزشک دیگری بوده عارضه کاملا مشهود را عنوان نکرده بود و ایشان به راحتی تشخیص دادند.
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بسیار عالی و در کارشان حرف ندارند
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
عمل آب مروارید ماردم
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
قرنیه چشمم رو تو بیمارستان فارابی نابود کردن ، دکتر نجاتم داد
۱۳۹۹/۰۴/۲۲
فعلا عمل نکردم وفقط نوبت گرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۰۴
عمل لیزیک-
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
به لطف خداوند متعال دکتر عمل خوبی انجام دادند
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
من جراحی چشم انجام دادم و دکتر یاوری بینظیر هستن
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
بسیار حاذق و با خلاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
عالی هستند ایشون
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۶
دکتر بسیار خوبیه پدر و مادرم چشمشون رو عمل کردن پیش دکتر خیلی راضین
لازک و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عمل لیزیک انجام دادم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷کاملا راضی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خودم چند مورد برای معاینه پیششان رفتم. وخواهرزاده هام برای جراحی پیش دکتر یاوری رفتند وخیلی هم راضی بودندوهستند.
۱۳۹۸/۱۰/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۱عفونت چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸بسیار باحوصله و باتجربه
۱۳۹۹/۱۱/۲۷دکتر بسیار عای چشم عمل کردیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۴فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ناخنک داشتم قطره داد گفت اگه از بین نرفت دوباره برم نرفتم
۱۳۹۹/۰۴/۲۲به نظر بنده بهترین جراح چشم در ایران با وجدانترین و با اخلاقترین پزشک
۱۳۹۹/۰۹/۰۵آب مروارید داشتم بسیار دکتر خوبی هستن خیلی مهربان و مسلط به کارشون هستن و دلسوز
۱۳۹۹/۰۳/۰۶پدرم پیش ایشان اب مروارید عمل کرد خیلی راضین عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۵دکتر بی نظیر هستند . مادرم دو درصد بینایی داشت و ایشان را با کمک خدا از نابینایی نجات دادند
۱۳۹۹/۰۷/۲۷اب مروارید وبسیارراضی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی است
۱۴۰۰/۰۹/۳۰من سال ۹۲ پیششون لازک انجام دادم و چشمهایم دوباره متولد شد انگار،بسیار ماهر و با سوادهستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بنظرم یکی از بهترینها هستند ایشون خواهرم پیششون عمل کردن و خیلی راضی بودن خیلی از اقوام هم عمل کردن ایشون و همه راضی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۳۰آب مرواید داشتم عمل شدم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عمل چشم موفق
۱۴۰۰/۰۹/۲۵قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۹تازه میخام عمل قرنیه انجام بدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار دکتر ماهر و خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۳۰آب مروارید
۱۳۹۹/۰۴/۲۴کاملا پنجه طلا
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عمل برای گل مژه انجام دادند
۱۴۰۰/۰۸/۱۴تا کنون ویزیت نشده ام
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خیلی خوب و بادقت هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بی نظیر هستند ایشون
۱۳۹۹/۰۳/۲۱در کودکی توسط ایشان معاینه شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸آب مروارید
۱۳۹۹/۰۹/۱۸عمل چشم اقوام و نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عمل لازک
۱۳۹۹/۰۳/۱۷عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۱۲/۲۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴هفته ی پیش پیششون عمل لازک انجام دادم و دکتر عالی و محربونی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۷پدرم عمل لیزیک داشتند نتیجه ی خوبی داشت
۱۴۰۰/۰۲/۱۵نوبت عمل دارم خیلی قبولشون دارم تعریفشون زیاد شنیدم انشاالله بعد عمل نظر نهایی میگم درموردشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸اب مروارید داشتم عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵چکاپ نمره چشم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵پسر من در سن 6 سالگی ویزیت شد دکتر گفت چشم ضعیف میشه تو سن بلوغ خوب میشه و دوباره ضعیف میشه که همینطور بود و واقعا پیش بینی جالبی بود . و مشکلات را دقیق اعلام میکنه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالیییییی ..
۱۴۰۰/۱۲/۰۳بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالیییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶من مجرای اشکی وآب مروارید عمل کردم بسیار کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۳١٧سال پیش پیششون عمل لازک انجام دادم..عاالی بود کارشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۴چشم پدر و مادرم رو لنز گذاشتند و عمل اب مرواربد انجام شد براشون، عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خیلی خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۵با سلام در خصوص سوال شما باید عرض کنم مشکل ما با بی مشکلی استادبزرگ میباشد
۱۳۹۹/۰۱/۲۹تاحال مراجعه نداشتم ازدیگران که پرسیدم راضی بودند
۱۳۹۹/۰۲/۲۸نزدیکبین بودم عمل لازک روی چشمام انجام دادن و عالی ده سال میگذره و هیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۸/۰۹/۰۶پزشک بسیار ماهر ،مجرب ،با اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر بسیار باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی هستند پنجه طلا
۱۳۹۹/۰۴/۲۸سلام دکتری بسیار عالی حرفه ای و مجرب وکار درست تشخیص درست و حاذق هستند من خیلی خیلی خیلی ازشون راضی ام
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی هستن مادرم جراحی پلک پیششون انجام دادن خیلی خوب شده
۱۳۹۹/۰۳/۱۱خواهر جراحی چشم داشتند، میخواهم خودم هم جراحی کنم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیااار عالی و حاذق و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۱۹خیلی خو
۱۳۹۹/۱۰/۰۹خیلی خوب بوده ومن راضی هستم پیش ایشون حدود ده سال پیش لازیک انجام دادم وعالی بوده
۱۳۹۹/۱۲/۰۳فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۷مشکل نزدیک بینی داشتم و با عمل پی ار کی اصلاح شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۷مشکل نزدیک بینی دارم ولی به علت ناهمواری قرنیه عمل لیزیک قابل انجام نیست
۱۳۹۹/۰۶/۲۴عالی بینظیر
۱۳۹۹/۱۰/۲۹آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عالی بودن عمل لازک داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عمل کتتاراکت موفق
۱۳۹۸/۰۹/۱۵عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۳بسیار حاذق ودوست داشتنی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳عالییی
۱۳۹۹/۰۸/۲۸چکاب چشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸برای پیر چشم مراجعه کردم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار عالی و فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۷بلی حتما ناخونک و عمل موفقیت امیز
۱۴۰۰/۰۹/۰۳با سلام و تشکر . پدرم قبلا پزشک دیگری بوده عارضه کاملا مشهود را عنوان نکرده بود و ایشان به راحتی تشخیص دادند.
۱۳۹۹/۰۶/۲۴خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار عالی و در کارشان حرف ندارند
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عمل آب مروارید ماردم
۱۳۹۹/۰۶/۲۹قرنیه چشمم رو تو بیمارستان فارابی نابود کردن ، دکتر نجاتم داد
۱۳۹۹/۰۴/۲۲فعلا عمل نکردم وفقط نوبت گرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۰۴عمل لیزیک-
۱۳۹۹/۰۷/۲۱به لطف خداوند متعال دکتر عمل خوبی انجام دادند
۱۴۰۰/۰۳/۱۸من جراحی چشم انجام دادم و دکتر یاوری بینظیر هستن
۱۳۹۹/۰۳/۰۳خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸بسیار حاذق و با خلاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی هستند ایشون
۱۳۹۹/۰۵/۰۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۶دکتر بسیار خوبیه پدر و مادرم چشمشون رو عمل کردن پیش دکتر خیلی راضین
۱۳۹۹/۰۳/۳۱معاینه
۱۴۰۰/۱۰/۱۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۰عالیییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار عالی و دقیق
۱۳۹۹/۰۷/۰۲