این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بالاتر از مترو شریعتی - خیابان شهید دستگردی (ظفر) - پلاک ۷ - ساختمان پزشکان سبز - آسانسور جنب داروخانه - واحد ۲۳ و واحد ۸
نتیجه خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۳استرس وافسردگی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بیماری دوقطبی داشتم ک درمانش شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳خوب شدم
۱۳۹۸/۰۵/۰۵من کلااعصاب روان نداشتم وقتی بادکترحرف میزدم حرفاش ارومم میکردحرفاشون امیدبخش بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶بسیار عالی و مجرب
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عاااالی بینظیر
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ایشان یکی از بهترین پزشکان اعصاب و روان شهرکرد بودندقبلا و برادرم از بیماران ایشان بودند.خداخیرشون بده که خیلی عالی اند و هنوز هم تلفتی بردارم بعد ده سال با ایشان در ارتباط هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۸افسردگی روبه بهبود
۱۳۹۹/۰۹/۱۴بیشفعالی برای پسرم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸دکتر خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۰۵/۲۴افسردگی
۱۳۹۹/۰۸/۱۶استاد عالی و پزشک بسیار دانا هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵افسردگی درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۷مشکلات اعصاب
۱۳۹۹/۰۳/۱۱هنوزویزیتنشدهام
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ایشان از نظر تشخیص خیلی خوب هستند
۱۳۹۸/۰۵/۱۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵مشکل وسواس داشتم دکتر دارو دادند و داروها خیلی موثر است من طی سالیان به دکترهای متعددی مراجعه کرده بودم و نتیجه ای نگرفتم ولی تشخیص دکتر امین زاده و داروهای تجویزی عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر باتجربه و با علم بالایی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بیش فعال
۱۴۰۰/۰۸/۰۷دچار پانیک شده بودم و طبابت دکتر بسیار عالی بود در این زمینه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵اختلال تمرکز
۱۴۰۳/۰۶/۰۵نتیجه مثبت بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴دگتر بسیار عالی و حاذقی هستند. من اضطراب داشتم گه خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۱۱بسیاری عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۵بسیار دکتر خوب با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷من مراجعین نیازمند به درمان رو خدمت ایشون معرفی کردم و به جرات می تونم بگم صددرصد رضایت داشتند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳مشکل اعصاب و روان داشتم شکر خدا بد نیستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بسیار پزشک مجرب و با تشخیص و علم و روابط عمومی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۴بسیار عالی....مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۲۴به نظرم دکتر توی کارش خیلی وارد زود متوجه میشه مراجعه کننده چه مشکلی داره
۱۴۰۰/۰۱/۰۵خیلی خیلی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱بسیار دکتر خوب و حرفه ای هستند.
۱۴۰۰/۰۳/۰۹فوقالعاده هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸واقعا کارشون عالی هست
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عالی هستن آقای دکتر بهترین دکتری که می شناسم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عااالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۶فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۵/۳۰تشخیص ایشان عالی بود و داروی خوبی تجویز کردند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خیلی خوب، ح
۱۴۰۴/۰۱/۲۳فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۴/۲۳بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۶/۲۲فوق العادت بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بهترین
۱۳۹۸/۰۴/۱۷اختلال پانیک با تشخیص و درمان عالی یک دنیا سپاس
۱۳۹۹/۰۳/۲۴مشکل اعصاب داشتم با سه جلسه خوب خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی خیلی خوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ناراحن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳افسردگی
۱۴۰۳/۰۴/۰۵