عالیست
خوب عالی
دکتر خیلی خوبیه من قوز قرنیه داشتم پیوند قرنیه رو برام انجام داد خیلیم ازشون راضیم انشاالله خدا یارویاورش ایشون باشه
موفق آب مروارید
عمل پیوند قرنیه چشم
بسیا بسیار دکتر خوبی هستن بی نظیرن
دخترم تمبای چشم واستیگمات،وضعیفی شدید داشتند فمتو عمل کردند بسیار عالی هستند
عمل چشم
عمل لازک انجام دادم بسیار عالی بود الان ۳ ساله هیچ تغییری نکرده نمره چشمم بیماری گریوز گرفتم تحت درمان ایشون هستم توکل به خدا
اب مروارید داشتم
خیلی عالی
ایا دکتر درفشی جراحی پلک انجام داده اند
من فمتو انجام دادم و بسیار راضی هستم
بی نظیر وکار درست
دکتر خ
قوزقرنیه
عمل فمتو لیزیک
دکتر بسیارصبور وبا معلومات
نظری ندارم
بسیارعا
عمل اب مروارید راضی بودیم
بسیار توانمند، دلسور و متعهد
عمل لازیک و آبمروارید
دیروز عمل کرده
بسیار عالی و با تجربه
سلام :یک دفعه پیش ایشان برای معاینه رفتم بسیار دکتر باتجربه هستند
عدم رضایت
بی نهایت حرفه ای و کار بلد در عمل
جراحی فمتولازیک
عالی هستن
بسیار خ
ضعیف بودن چشم و عینک
مشکل بینایی چشم.ولی بعد از عمل کاملا خوب شدم دکتر درفشی عالیه
خیلی عالی هستن ایشون
قوز قرنیه
خوب بود
نزدیک بین خوب شدم
عالی مشکل آب مروارید چشم بود که فوقالعاده عمل کردند
آب مروارید
عالی بود
عمل لیزیک داشتم و بسیار راضی هستم
جراحی گل مژه که بعد از عمل بهبودی حاصل شد
دکتر خوبی است
دکتر بسیار حاذق وباتجربه ای هستند
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارراه طالقانی - ابتدای بلوار قائم - پشت دادسرا - کوچه میثمی
عالیست
۱۴۰۱/۰۶/۳۰خوب عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰دکتر خیلی خوبیه من قوز قرنیه داشتم پیوند قرنیه رو برام انجام داد خیلیم ازشون راضیم انشاالله خدا یارویاورش ایشون باشه
۱۴۰۴/۰۱/۰۵موفق آب مروارید
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عمل پیوند قرنیه چشم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰بسیا بسیار دکتر خوبی هستن بی نظیرن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دخترم تمبای چشم واستیگمات،وضعیفی شدید داشتند فمتو عمل کردند بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۳عمل چشم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹خوب عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عمل لازک انجام دادم بسیار عالی بود الان ۳ ساله هیچ تغییری نکرده نمره چشمم بیماری گریوز گرفتم تحت درمان ایشون هستم توکل به خدا
۱۴۰۳/۰۵/۳۰اب مروارید داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸ایا دکتر درفشی جراحی پلک انجام داده اند
۱۴۰۰/۱۲/۰۱من فمتو انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۴بی نظیر وکار درست
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر خ
۱۴۰۳/۰۲/۳۰قوزقرنیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عمل فمتو لیزیک
۱۴۰۳/۱۱/۰۶دکتر بسیارصبور وبا معلومات
۱۴۰۴/۰۴/۲۴نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۰۳بسیارعا
۱۴۰۲/۱۲/۱۵عمل اب مروارید راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار توانمند، دلسور و متعهد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عمل لازیک و آبمروارید
۱۴۰۳/۰۲/۲۳دیروز عمل کرده
۱۴۰۳/۰۹/۰۷بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۲/۰۵/۰۹سلام :یک دفعه پیش ایشان برای معاینه رفتم بسیار دکتر باتجربه هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۰۲بی نهایت حرفه ای و کار بلد در عمل
۱۴۰۳/۰۱/۲۵جراحی فمتولازیک
۱۴۰۲/۰۸/۳۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۴بسیار خ
۱۴۰۳/۱۱/۲۰ضعیف بودن چشم و عینک
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۲۴مشکل بینایی چشم.ولی بعد از عمل کاملا خوب شدم دکتر درفشی عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۹خیلی عالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۸/۲۴قوز قرنیه
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۵نزدیک بین خوب شدم
۱۴۰۱/۰۹/۰۲عالی مشکل آب مروارید چشم بود که فوقالعاده عمل کردند
۱۴۰۳/۰۴/۱۶آب مروارید
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۲عمل لیزیک داشتم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱جراحی گل مژه که بعد از عمل بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۵/۳۱دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۵/۲۵دکتر بسیار حاذق وباتجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۹