با سلام و احترام
آقای دکتر نیلفروشان یک از بهترین ها هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
مشکا چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
سلام وقت بخیر خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز. خدا شاهده همیشه دعا گوی دکتر هستیم چشم مادر من آب سیاه و آب مروارید داشت بیمارستان فارابی جواب کرد باید باید تخلیه بشه. به لطف دکتر نیل فروشان عزیز هر دو چشم مادرم هم زمان تو یه روز جراحی ششد. با آرزوی سلامتی و موفقیت برای این دکتر مؤمن و زحمت کش
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
دکتربسیارحاذقی هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
بسیار دکتر کاردرستی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۰۵
به نظر من یکی از بهترین دکتر های چشم پز شکی که در رشته گلو کوم و اب سیاه حا ذق هستند من و خواهرم حدود پانزده سال هست که تحت نطر ایشون هستیم ایشون در هر شرایطی با ارامش وزمان مناسب وزیت می کنند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
بسار دکتر حاذق و خوش برخوردی هستن و در تشخیص بینظیر
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
گلوکوم جشم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
گلوکوم مادرم درمان شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
در رابطه ی با مادرم که چشمشون اب سیاه داشته
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
سلام بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
گلوکوم
۱۳۹۸/۰۹/۱۹
عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۵/۰۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
مادرم کاتاراکت داشتند که ایشون در خرم آباد عملشون نمودند عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
گلوکوم مادربزرگم که جراحی شدند و بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
خیلی خوب وکارسازوتشخیص عالی
۱۳۹۸/۰۱/۲۵
دکترخوب و حاذقی هستش خداازش راضی باشه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
گلوکوم
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
بسیار پزشک مجرب و مهربانی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
خوب بوده بسار عالی من بهترین نتیجه رو گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
برای چکاپ فشار چشم مراجعه کردم ، بسیارعالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
من چشمم مشکوک به گلوکوم و فشار چشمم بالا بود الان تحت نظر ایشان هستم و مشکلی ندارم
مشکل فشار چشم و کنده شدن شبکیه چشم و...از ازمیر به ایران آمدم و تنها ایشون مشکل من رو حل کردند و باعث افتخار است که ایران ما پزشکهایی به خوبی ایشون رو داره که به من شانس دوباره دیدن رو دادند
۱۳۹۸/۱۰/۲۹
عمل قوز قرنیه وراضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عالی و تشخیص صحیح
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
بسیارخوب
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
اب سیاه عمل کردم بهترم باز باید مراجعه کنم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
فشار چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
فشار چشم داشتم که اصلا ملموس نبود با مراجعه به اقای دکتر وتشخیص درست ایشان با یک عمل لیزر 20 دقیقه ای رفع واز بروز بیماری آب سیاه وکوری جلوگیری شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
مشکل گلوکوم و این دکتر بسیار خوب وخوش اخلاق است وکار ایشان بسیار عالی من از این دکتر ممنونم
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیار با سواد و دلسوز هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰دکتر بسیار باشخصیت و با سواد و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۰۶آب سیاه چشم_عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خیلی دکتر باسوادی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۰دکتر بسیار فوق تخصص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دکتر فوق العاده خوبی هستند .
۱۴۰۰/۰۲/۱۵با سلام و احترام آقای دکتر نیلفروشان یک از بهترین ها هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷مشکا چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶سلام وقت بخیر خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز. خدا شاهده همیشه دعا گوی دکتر هستیم چشم مادر من آب سیاه و آب مروارید داشت بیمارستان فارابی جواب کرد باید باید تخلیه بشه. به لطف دکتر نیل فروشان عزیز هر دو چشم مادرم هم زمان تو یه روز جراحی ششد. با آرزوی سلامتی و موفقیت برای این دکتر مؤمن و زحمت کش
۱۴۰۰/۰۴/۲۳دکتربسیارحاذقی هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار دکتر کاردرستی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۰۵به نظر من یکی از بهترین دکتر های چشم پز شکی که در رشته گلو کوم و اب سیاه حا ذق هستند من و خواهرم حدود پانزده سال هست که تحت نطر ایشون هستیم ایشون در هر شرایطی با ارامش وزمان مناسب وزیت می کنند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بسار دکتر حاذق و خوش برخوردی هستن و در تشخیص بینظیر
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳گلوکوم جشم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸گلوکوم مادرم درمان شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶در رابطه ی با مادرم که چشمشون اب سیاه داشته
۱۴۰۰/۰۵/۱۷سلام بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹گلوکوم
۱۳۹۸/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۵/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱مادرم کاتاراکت داشتند که ایشون در خرم آباد عملشون نمودند عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰گلوکوم مادربزرگم که جراحی شدند و بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۳خیلی خوب وکارسازوتشخیص عالی
۱۳۹۸/۰۱/۲۵دکترخوب و حاذقی هستش خداازش راضی باشه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸گلوکوم
۱۳۹۹/۱۲/۰۴بسیار پزشک مجرب و مهربانی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خوب بوده بسار عالی من بهترین نتیجه رو گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲برای چکاپ فشار چشم مراجعه کردم ، بسیارعالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۷من چشمم مشکوک به گلوکوم و فشار چشمم بالا بود الان تحت نظر ایشان هستم و مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰درمان آب مروادید
۱۴۰۰/۰۹/۰۷خوب و راضی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ایشون دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خیلی راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵معاینه
۱۳۹۹/۰۵/۰۱وقعا دکتره خوبیه خیلیم تعریفه خدا عمرش بده ایشلا من نکرشم
۱۳۹۸/۰۹/۲۱عالی هستن ایشون بیش از 10 سال مراجعشون هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عمل شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳دکتر بسیار دقیق و مجربی هستند. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۰/۱۹مشکل فشار بالای چشم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴اب سیاه داشتم عمل کردم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عالی بود عملم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۳۰مشکل فشار چشم و کنده شدن شبکیه چشم و...از ازمیر به ایران آمدم و تنها ایشون مشکل من رو حل کردند و باعث افتخار است که ایران ما پزشکهایی به خوبی ایشون رو داره که به من شانس دوباره دیدن رو دادند
۱۳۹۸/۱۰/۲۹عمل قوز قرنیه وراضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی و تشخیص صحیح
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بسیارخوب
۱۳۹۸/۰۴/۳۰اب سیاه عمل کردم بهترم باز باید مراجعه کنم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵فشار چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲فشار چشم داشتم که اصلا ملموس نبود با مراجعه به اقای دکتر وتشخیص درست ایشان با یک عمل لیزر 20 دقیقه ای رفع واز بروز بیماری آب سیاه وکوری جلوگیری شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۳مشکل گلوکوم و این دکتر بسیار خوب وخوش اخلاق است وکار ایشان بسیار عالی من از این دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰آب سیاه و همچنین عمل آب مروارید
۱۳۹۸/۰۴/۲۳گلوکوم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عالی اب مرواید
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالی هستند اقای دگتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۱تشخیص بسیار عالی و دکتر باحوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بینظیرن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عمل آب سیاه
۱۴۰۰/۰۷/۲۵مشگل کولوگم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عالی عالب
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عاییییبیی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عالی و فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۰۹گلوکوم مرزی
۱۳۹۹/۰۵/۳۱