این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان پاسداران بوستان نهم بیمارستان لبافی نژاد - کلینیک بیمارستان لبافی نژاد
خیابان پاسداران - تقاطع فرمانیه و پاسداران - خیابان نارنجستان هفتم (خیابان جهانبخش نژاد)، پ ۱۲، ساختمان مهر، طبقه ۵
بی نظیر دستهای معجزه گر
۱۴۰۰/۰۹/۲۴متخصصی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳یک دنیا سپاس
۱۳۹۸/۱۱/۲۷عمل لیزیک بوده ه
۱۴۰۰/۰۹/۲۵نابینا بودم عمل ccl , ارتریزان انجام داد بینا شدم خدا اجر دنیا و اخرت بده چشمم روشن شد قبرش و اخرتش روشن بشه
۱۳۹۸/۰۲/۰۴من پیوند قرنیه انجام دادم و نتیجه عالی بود.
۱۴۰۰/۰۳/۱۷فوق العاده حاذق و متبحر
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خشکی شدید پشم به خاطر بیماری شوگرن
۱۳۹۸/۰۸/۲۵بسیار عالی و متعهد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷باتشکرفراوان از ایشان بدلیل اینکه نابینایی خیلی پائینی دستورالعمل ایشان بسیار عالی میباشد.
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر خوبی است وراضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار دکتر عالی و مهربانی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۶فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۷پیوند قرنیه
۱۳۹۹/۰۹/۲۳عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۱۲/۰۳لیزر،عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دکتر بسیار حاذق و با خدایی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۸دکتر بسیار قابلی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲فوق العاده. 14 سال پیش عمل لیزیک چشم پیششون انجام دادم و خیلی راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عمل لازک میخواستم انجام بدم، قرنیه نازک بود و نشد
۱۳۹۹/۱۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵من مادرمو پیش ایشون بردم و راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالی بور
۱۳۹۹/۱۰/۲۲بسیار عالی عالی عالی عالی وباانصاف
۱۳۹۹/۱۰/۲۹قوز قرنیه بسیار شدید نتیجه: استفاده از لنز هارد
۱۳۹۹/۰۴/۲۳عاااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸راضی بودم
۱۳۹۹/۰۱/۱۰عمل پیوندقرنیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۰دکتر نمونه، عالی، انسان، با وجدان، بسیار دلسوز و مهربان، و به حق پرفسور چشم پزشکی، تجریشی هستم
۱۴۰۱/۰۱/۰۳بسیار حرفه ای و متعهد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷با سلام بنده سالهاست که با مشکل قرنیه ازهر دو چشم روبرو هستم که به لطف خدا و مهارت دکتر جوادی از وضعیت کنونی خود راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر جوادی از هر لحاظ انسانی بینظیر و فرهیخته است،،باسواد،بااخلاق،حرفه ای در کارش،،و بامحبت،،نمونه ی یک انسان واقعیست،که مانندش پیدا نمیشود و نخواهد شد،،ما هم بیمار ایشان هستیم هم مرید او،،خدا ایشان را سالم و به دور از چشم بد. و هرگونه آفتی نگهدارد،آمین
۱۳۹۹/۰۸/۱۲سلام ،
۱۴۰۰/۱۲/۱۱اب مروارید انشا الله باید دوباره مراجعه شود
۱۳۹۹/۱۲/۰۴پیوند قرنیه شدم بیست سال پیش ونتیجه عالیـی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴سلام بنده هر دوچشمم را پیش ایشان جراحی کردم ولی خیلی راضی هستم خودشون که واقعا پزشک حاذق وباخدای هستند تیم پزشکی شون هم واقعا خوبه ونحوه ی برخورد منشیها و نوبتی با نظم بدون اتلاف وقت واقعا ستودنی است جا دارد اینجا از یکی از منشی ها اخلاق مدار ایشون اقای ایامی هم تشکر بکنم کمتر پزشک حاذق وتیم پزشکی با تجربه مرتب مطب منظمی مثل ایشون دیدم کار دکتر هم حرف ندارد وقتی صدای اذان در مطب طنین انداز میشود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دکتر بسیار خوب و توانمندی در سطح علمی بالا هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عمل آب مروارید هر دو چشم خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴طبیب با دانشی است .
۱۴۰۰/۰۸/۰۳از دوستان شنیدم کارشون بیسته
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲فوق العاده با تجربه و رفتار حرفه ای
۱۴۰۰/۰۶/۱۳من عمل لازک کردم و خیلیییییییییییی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۴علیرغم بزرگواری وتوانایی وحسن شهرت دکتر جوادی نازنین نتیجه عمل قوز قرنیه من موفقیت امیز نبود
۱۴۰۰/۰۳/۱۴عمل قرنیه
۱۳۹۹/۰۱/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۷بسیار عالی بهترین دکتر دنیا در ایران دم ایشون گرم فضل اللهی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱عمل ارتیزان
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ار دکتر دلسوز و جدی و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱کاملا مسلط بر
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴پارگی شبکیه و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰شخصیت محجوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوب بوده
۱۳۹۹/۰۶/۰۸من عمل لازک حدود 8 سال پیش انجام دادم و فوق العادی راضی بودم و تا الان شماره چشمم برنگشت و مشکلی نداشت
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۹پیوند قرنیه بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶خیلی دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عالییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عمل قرنیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۹عمل ارکی، و بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۳به نظر من از بهترین ها در تخصص خودشه
۱۴۰۰/۱۰/۰۸سلام. چند تا از اقوام مشکلات شبکیه و اب مروارید داشتند . ایشون جراحی رو انجام دادند خدا رو شکر بعد از چند سال راضی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶من الان 40 سالم وقتی 22 سالم بود پیش ایشون لیزیک کردم مشکل ضعیفی چشم داشتم . بسیار فوق العاده هستن. خداروشکر من هیچ مشکلی تا الان نداشتم و تمام آشناها و دوستارو به ایشون معرفی کردم برای لیزیک و لیز و اب مروارید و... همه ی عمل ها بسیار موفق بود و هرکی پیش ایشون رفت راضی بود. خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۸/۱۷من کیست چشمی داشتم ایشون جراحی کردن
۱۳۹۹/۰۵/۱۱راضی بودم ، دکتر مهربونی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۳تحت درمان
۱۳۹۹/۱۱/۱۵نتیجه خ
۱۴۰۰/۰۲/۱۶شماره چشم بالای 7 عمل عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۵بینظیر، فوقالعاده، درجه یک، بهترین جراح چشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲اقوام مراجعه کردند راضی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۵عمل لازیک چشم انجام دادم و راضی هستم 9 سال پیش
۱۳۹۹/۰۵/۱۶درمانی درحد معجزه
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰چشم فرزندانم را عمل کردند
۱۳۹۸/۰۷/۱۷با سلام و احترام ضمن اینکه ایشان پزشکی کار بلد و متخصصی هستند بسیار انسان متواضع و پاک تینتی نیز هستند. همیشه دعاگویشان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴بسیار عالی در تشخیص
۱۳۹۹/۰۶/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰من پیش ایشان چشمم رو عمل کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۳خیلی خوب و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۲۲قوز قرنیه شدیدی داشتم خدا رو شکر با پیوند زدن خیلی دید عالی دارم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴جراحی قرنیه انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰سلام اب مروارید پسر 3سالم نتیجه عالی خدا انشالله حفظش کنه وطول عمر به اقای دکتر وپرسنل محترمش عطا کنه
۱۳۹۹/۰۹/۰۵دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بی نظیر
۱۴۰۰/۰۳/۲۹بسیار با تجربه و منصف
۱۴۰۰/۱۰/۱۲از هر نظر دکتر عالی با اخلاق انسان حقیقی و صد در صد دکتری کاردان
۱۳۹۹/۱۱/۱۷مشکل قرنیه ..ولی هنوز تحت معالجه نبودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳پیوند قرنیه
۱۳۹۸/۰۹/۱۱دکتر جوادی یک انسان به تمام معنا و یک متخصص بزرگوار است خداوند به ایشان سلامت و طول عمر عنایت فرماید
۱۴۰۰/۰۹/۰۱آب مروارید ،عمل چشم فوق العاده بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲چندسال پیش
۱۴۰۰/۱۰/۱۱پزشک فوق العاده متخصص و با ایمان .من خودم لازیک و مادر و پدرو خاله و دایی عمل اب مروارید داشتن
۱۳۹۹/۱۱/۲۹آب مرواریذ
۱۴۰۰/۰۲/۲۳پیوند قرنیه-فوقالعاده خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۲تشخیص درست
۱۳۹۹/۰۴/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۵نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۱۶پزشک بسیارحاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۴لنز میزاشتم و ایشون خیلی کمکم کردن تا قرنی ام آسیب نبینه
۱۴۰۰/۰۶/۱۴مشکل شبکیه چشم مادرم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی بود ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹اب مروارید
۱۳۹۸/۰۹/۲۵عالی بودند
۱۳۹۸/۰۸/۱۸بهترین پزشک چشم ایران
۱۳۹۹/۱۲/۰۲ایشان بسیار باسواد هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۰قرنیه ام ظریف بود و امکان عمل نبود، الان بعد از عمل عالی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷همسرم چندین سال پیش عمل لیزیک انجام داد
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عمل دو چشم مادرم عااالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹بی نظیر
۱۳۹۹/۰۴/۰۲عالیه عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۸متخصص متعهد
۱۳۹۹/۰۸/۰۷عالی ، فوق العاده
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالیییییییییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴پیوندقرنیه؛ عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷عمل آب مروارید و اصلاح دید برای مادر مادر سال 88 به بهترین شکل توسط ایشان انجام گردید.
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷پزشک حاذق وباخدا
۱۳۹۹/۰۹/۲۴آقای دکتر چشم مادر من رو از تخلیه کامل نجات داد درصورتی که همه دکترها معتقد به لزوم تخلیه کامل چشم داشتن، ایشون قرنیه مادر من رو پیوند زدن و الان مادر من از نابینایی کامل نجات پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عمل پیوند قرنیه هر دو چشم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عمل prk
۱۳۹۹/۰۵/۳۰فوق العاده
۱۳۹۹/۰۷/۱۴من عمل لیزر سال 73 انجام دادم بسیار راضی هستم البته الان کمی نمره چشمم تغییر کرده که اونم بخاطر سنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۰عمل لیزیک چشم بسیار عالیییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۹مادرم عمل پیوند قرنیه انجام داد وخوشبختانه بسیار عالی خدا خیر بده همچین دکتر دست طلایی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴نوبت اورژانسی عمل
۱۳۹۹/۰۴/۲۲مشکل چشم خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۱۱رماتیسم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱پیوند قرنیه هر دوچشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عمل لیزیک عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳لیزیک انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بسیار عالی و دلسوز برای بیمارستان هستند خدا حفظشان باد
۱۳۹۸/۰۷/۰۷قوز قرنیه داشتم در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰چشمام ضعیف بودن ایشون عمل کردن واقعا خیلی راضی ام
۱۳۹۹/۰۳/۰۳خوب هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۳عمل آب مروارید خیلی عالی و رضایت بخش
۱۴۰۰/۰۴/۲۱شنیده ام
۱۴۰۰/۰۳/۲۴قوز قرنیه داشتم و پیوند قرنیه فوقالعاده س
۱۴۰۰/۰۹/۰۴من پیش ایشون چشمم رو عمل کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶آقای دکتر از بهترین پزشکان این کشور هستند و بسیار شریف و مسلط به کار. عمل لازک انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲دکتر خواهر زادم بود عااالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۳مشکل نداشتم و رضایت دارم
۱۳۹۸/۱۱/۲۷از کودکی و بدو تولد مشکل کدورت قرنیه داشتم.توسط ایشون پیوند قرنیه شدم.فوق العاده هستن ایشون.خدا بهشون سلامتی و طول عمر بده
۱۴۰۰/۰۷/۲۰دوست دایم دکتر ترابی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۷عمل لیزیک انجام دادهدام
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عمل اب مروارید ونتیجه عمل رضایت بخش بود پزشک حاذق و کارشون عالی هست
۱۳۹۹/۱۰/۲۹مادرم آب مروارید داشت و نتیجه عمل فوق العاده بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۰عالی بود.. عمل قرنتینه چشم بود که واقعا کارشون عالی بود..
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹بیمار فعلی هستم
۱۳۹۹/۰۳/۳۱تعریفشان را شنیدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۶خشکی چشم که ایشون متوجه شد دچار روماتیسم شدیم و درنان هم شدیم الحمدالله
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۱پیوند قرنیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۴آب مروارید عالی انجام شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۳قوز قرنیه
۱۳۹۹/۰۹/۲۲پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار عالی،حاذق و با اخلاق
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ایشون عالی هیتند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲باسلام من قوزقرنیه دارم وفقط سالی یه بارپیش دکترمیروم
۱۳۹۹/۰۶/۰۲آب مروارید داشتم که توسط ایشان لنز گذاشته شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بسیار حاذق هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۸معاینه دقیق و اخلاق خوب
۱۳۹۹/۰۲/۳۱پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خیلی خیلی خیلی عالی و من و فرزندانم خیلی راضی هستیم.
۱۳۹۹/۰۳/۲۰قوز قرنیه داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲سلام..من مشکل قوز قرنیه دارم..رفتم پیش دکتر گفت هیچ نوع عملی رو بهتون پیشنهاد نمیکنم
۱۳۹۹/۰۹/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۰۵عمل قرنیه
۱۳۹۹/۰۳/۱۱من که ندیدمشون ولی 20 سال پیش وقتی 3ماهه بودم چشم های منوبا دستان شفا بخششون نجات دادن الان خیلی مشتاق دیدارشان هستم که دستاشونو ببوسم
۱۳۹۸/۰۱/۰۷برای مشاوره لیزر رفتم تشخیص دادن انجام ندم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶پارگی شبکیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۳دکتر فوق العاده ای هستن
۱۳۹۹/۰۵/۳۰دکتر عال
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خیلی خوبن
۱۳۹۹/۰۸/۲۱دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۴فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲مطب مجهز پرسنل دقیق دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱مشکل قرنیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار کار درست
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیاردکت
۱۴۰۰/۰۶/۰۶پیوند قرنیی عمل عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۵تبخال و تقریبا نابینایی-بینایی برگشت
۱۴۰۰/۰۳/۱۸دکتر جوادی بسیار حاذق و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷پیوند قرنیه شدم و نتیجه آن عالی بد خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۲/۰۷مشکل سوزش چشم داشتم با ی راهکار ساده مشکل حاد من رو حل کردند
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بسیار دکتر حاضقی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۵مشکل قرنیه داشتم عمل عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱چشم عمل کردم
۱۳۹۹/۰۲/۱۷پدرم جراحی آب مروارید انجام دادند که توسط دکتر جوادی عالی انجام شد
۱۳۹۸/۱۱/۲۱عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶آب مروارید برادر و مادر بود خیلی نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹سال 92عمل ارتیزان کردم مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹سلام و احترام معاینات کلی جهت تشخیص لیزیک که ایشان فرمودند نیاز به عمل ندارید و صلاح نمیدادنند و بهتر است از عینک استفادا کنم
۱۳۹۸/۰۸/۲۱عالی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ویزیت بعد از عمل
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲دکت فوقالعاده خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۰۶پزشک مجرب و محترمی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بهترین دکتر چشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶قوزقرنیه داشتم پیوند دادم وخوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عمل آب مروارید عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عمل داشتیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳چون یکبار ویزیت شده ام و هنوز به نتیجه ای نرسیده ام نمی توانم نظر دهم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عمل لازیک برای دخترم و بسیاااااااار عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار دلسوز و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۱/۱۴بهترین دکتر در مورد قرنیه و واقعا انرژی میده به ادم دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۰۱از سن شش سالگی تحت نظر دکتر بودم و آب مروارید مادر زادی داشتم و به لطف خدا و دکتر الان عالی ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۱فعلا تحت کنترل هستم.به علت دیابت،دچار تاری دید هستم.
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر متخصص و حاذق و خوش اخلاق و نصف و متدین هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۱۳بینظیر
۱۴۰۰/۰۵/۰۸خشکی شدید چشم ،بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳من بعلت دیابت و فشار خون مشکل قرنیه پیدا کرده بودم که دکتر معاینه و با دارو درمان کردند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عمل لازک
۱۴۰۰/۱۱/۰۲