مشکل اضافه وزن داشتم با برنامه ی ایشون و داروهاشون تونستم وزن کم کنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
دیابت بارداری داشتم خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
بعد از کلی دکتر تغذیه که رفتم ، اینجا خداروشکر دارم نتیجه میگیرم .
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
جلسع اول بود خیلی خوب بود همه چی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
ایشون بسیار بااخلاق و با مسئولیت و سواد کاری بالا دارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
دکتر خیلی خوب هستند و بنده در عرض یک ماه ۴ کیلو کم کردم رژیم سختی هم نمیده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
توی یک ماه ۶ کیلو کم کردم تازه شروع کردم؛ انشالله بتونم ادامه بدم و به وزن ایده ال برسم از دکترم هم خیلی رضایت دارم. با تشکر ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
الان ۴ ماه زیر نظر هستم ۱۶ کیلو کم کردم راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
تا الان حدود ۱۷ کیلو کم کردم و بسیار راضی هستم، خداروشکر دارم به وزن ایده ال میرسم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
دکتر باسواد و مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
عالییییی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
تازه باشگاه رو شروع کردم رفتم پیششون و بهم برنامه دادن و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
در مورد دکتر شنیدم خیلی با سواده، واقعا هم همینطوری بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
هرچی غذا میخوردم چتق نمیشدم ، رفتم پیششون و راهنماییم کردن واقعا تپ یه ماه ۴ کیلو اضافه وزن گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
خانم دکتر بسیار محترم،عالی و حاذق هستن ، برنامه ی غذایی که به من دادن خیلی راحت و اصلا کم کردن میزان کالری دریافتی برای من سخت نبود، همچنین داروهای موثر و مفیدی تجویز نمودند که واسه من که میگرنی هستم با رعایت برنامه ایشان خیلی پر انرژی و سالم تر شدم، در عرض ۱۵ روز ۳ کیلو کم کردم البته بخاطر شرایط شغلیم نتونستم برنامه ورزشی را انجام بدم.. با اعتماد کامل مراجعه به ایشان را توصیه می کنم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
خانم دکتر خوش برخورد و متخصص در کارشون هستن اولین تجربه ی من برای دخترم بود خیلی راضی هستم قطعا ایشونو به بقیه هم پیشنهاد می کنم
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
خانم دکتر عالی هستن صبور و باتجربه و مهربان پسرم زیر نظر خانم دکترهست برای رژیم درمانی و فعلا دوکیلو کم کرده بعد از دوهفته رژیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
دکتر دلسوزه و خیلی خوش اخلاقه، مطبشون خیلی دلنشینه ، فعلا که از همه چی راضیم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
پسرم ۱۰ سالشه زیر نظر خانم دکتر داره وزن کم میکنه ، خیلی خداروشکر خوبه
۱۳-خانم دکتر باسواد و دلسوزه ، وقت میذاره زیاد، چند دکتر تغذیه رفتم ، اما اینجا رضایتم از همه جا بیشتر بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
دکتر خیلی خوش برخورده و وقت میذاره ، خیلی همه چی عالی بود
مطب خیلی تمیز و مرتب
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
فعلا برنامه گرفتم خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
دکتر خیلی خوبه، همه چی رو بررسی میکنه. فضای مطب خیلی خوبه و همه چی در یک کلمه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
عالیییی من با برنامه دکتر پیش رفتم و 10 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
۳ ماهی هست که زیر نظرشون هستم، ۱۲ کیلو کم کردم و سایزم هم خیلی خوب شده واقعا راضی هستم بین دکتر تغذیه اهواز با اختلاف از همه بهترن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
همه چی عالی و مرتب لذت بردم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
باشگاه میرم نمیتونم وزن بگیرم رفتم پیش ایشون و تا الان خوب بوده
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
خانم دکتر هرمزنژاد یکی از باسواد ترین دکترهایی هستند که من دیدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
با سواد و وقت کافی کذاشتن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
«وزنم ۹۴.۴۰۰ کیلو بود و الان به ۷۰ کیلو رسیدم. با راهنماییهای اصولی و برنامهی دقیق تغذیه، هم سالم لاغر شدم هم وزنم تثبیت شده. واقعا ممنونم از زحماتتون. بهنظرم بهترین دکتر تغذیه در اهواز هستید »
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
از نظرات که خوندم انتخاب کردم، و واقعا بین چند دکتر تغذیه که قبلا رفتم.، ایشون با اختلاف از همه بهتره
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
طی ۲ ماه که زیر نظرشونم ۹کیلو کم کردم ممنونم خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
۵برای رشد بچه ها خیلی تعریفشون رو شنیدم، الان چند ماهه بچم رو بردم زیر نظرشون ، و واقعا راضیم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
چند بار مراجعه داشتم، ۲۰ کیلو کم کردم و قندخونم که توی مرز دیابت بود کاملا خوب شد.
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
حانوم دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
مطب خیلی تمیز و خوشبو بود و دکتر هم خیلی خوش برخورد و مهربون بود.
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
خیلی عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
دکتر وقت میذاره ، خیلی وقت میذاره ، خوش اخلاق و دلسوز ، مطب خیلی تمیز و دلنشین ، لذت بردم
مطب مجهز به دستگاه آنالیز ترکیب بدنی و دستگاه های کمک لاغری موضعی پیشرفته می باشد. راضیه هرمزنژاد متخصص تغذیه و رژیم درمانی با سابقه ۱۰ سال رژیم درمانی در شهرهای مختلف ایران، از بهمن ماه ۱۴۰۴ فعالیت خود را در اهواز شروع کردند. ایشان به صورت تخصصی در زمینه تغذیه و رژیم درمانی گروه های سنی مختلف (چاقی و بی اشتهایی کودکان؛ چاقی و لاغری نوجوان؛ افزایش رشد قدی کودکان و نوجوانان و بیماری کودکان از جمله سلیاک و ... چاقی و لاغری بزرگسال و سالمندان و رژیم درمانی بیماری های مختلف از جمله دیابت (قندخون)؛ چربی خون؛ فشارخون؛ بیماری قلبی و عروقی؛ بیماری کبدی؛ کبد چرب؛ روماتیسم؛ صفرا؛ سنگ کلیه؛ بیماری کلیوی؛ بیماری های گوارشی؛ پوکی استخوان، لوپوس؛ تنبلی تخمدان و مقاومت به انسولین فعالیت می کنند. دکتر هرمزنژاد به صورت تخصصی سال ها در زمینه تغذیه و رژیم درمانی در استان های مختلف فعالیت داشته اند.
مشکل اضافه وزن داشتم با برنامه ی ایشون و داروهاشون تونستم وزن کم کنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دیابت بارداری داشتم خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بعد از کلی دکتر تغذیه که رفتم ، اینجا خداروشکر دارم نتیجه میگیرم .
۱۴۰۴/۰۷/۲۵جلسع اول بود خیلی خوب بود همه چی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ایشون بسیار بااخلاق و با مسئولیت و سواد کاری بالا دارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۸دکتر خیلی خوب هستند و بنده در عرض یک ماه ۴ کیلو کم کردم رژیم سختی هم نمیده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷توی یک ماه ۶ کیلو کم کردم تازه شروع کردم؛ انشالله بتونم ادامه بدم و به وزن ایده ال برسم از دکترم هم خیلی رضایت دارم. با تشکر ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۲۲الان ۴ ماه زیر نظر هستم ۱۶ کیلو کم کردم راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۵تا الان حدود ۱۷ کیلو کم کردم و بسیار راضی هستم، خداروشکر دارم به وزن ایده ال میرسم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دکتر باسواد و مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالییییی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۲۵تازه باشگاه رو شروع کردم رفتم پیششون و بهم برنامه دادن و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸در مورد دکتر شنیدم خیلی با سواده، واقعا هم همینطوری بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۳هرچی غذا میخوردم چتق نمیشدم ، رفتم پیششون و راهنماییم کردن واقعا تپ یه ماه ۴ کیلو اضافه وزن گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خانم دکتر بسیار محترم،عالی و حاذق هستن ، برنامه ی غذایی که به من دادن خیلی راحت و اصلا کم کردن میزان کالری دریافتی برای من سخت نبود، همچنین داروهای موثر و مفیدی تجویز نمودند که واسه من که میگرنی هستم با رعایت برنامه ایشان خیلی پر انرژی و سالم تر شدم، در عرض ۱۵ روز ۳ کیلو کم کردم البته بخاطر شرایط شغلیم نتونستم برنامه ورزشی را انجام بدم.. با اعتماد کامل مراجعه به ایشان را توصیه می کنم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۹خانم دکتر خوش برخورد و متخصص در کارشون هستن اولین تجربه ی من برای دخترم بود خیلی راضی هستم قطعا ایشونو به بقیه هم پیشنهاد می کنم
۱۴۰۵/۰۳/۲۵خانم دکتر عالی هستن صبور و باتجربه و مهربان پسرم زیر نظر خانم دکترهست برای رژیم درمانی و فعلا دوکیلو کم کرده بعد از دوهفته رژیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتر دلسوزه و خیلی خوش اخلاقه، مطبشون خیلی دلنشینه ، فعلا که از همه چی راضیم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۶پسرم ۱۰ سالشه زیر نظر خانم دکتر داره وزن کم میکنه ، خیلی خداروشکر خوبه ۱۳-خانم دکتر باسواد و دلسوزه ، وقت میذاره زیاد، چند دکتر تغذیه رفتم ، اما اینجا رضایتم از همه جا بیشتر بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر خیلی خوش برخورده و وقت میذاره ، خیلی همه چی عالی بود مطب خیلی تمیز و مرتب
۱۴۰۴/۰۷/۱۱فعلا برنامه گرفتم خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دکتر خیلی خوبه، همه چی رو بررسی میکنه. فضای مطب خیلی خوبه و همه چی در یک کلمه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالیییی من با برنامه دکتر پیش رفتم و 10 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵۳ ماهی هست که زیر نظرشون هستم، ۱۲ کیلو کم کردم و سایزم هم خیلی خوب شده واقعا راضی هستم بین دکتر تغذیه اهواز با اختلاف از همه بهترن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵همه چی عالی و مرتب لذت بردم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳باشگاه میرم نمیتونم وزن بگیرم رفتم پیش ایشون و تا الان خوب بوده
۱۴۰۵/۰۳/۲۵خانم دکتر هرمزنژاد یکی از باسواد ترین دکترهایی هستند که من دیدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸با سواد و وقت کافی کذاشتن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳«وزنم ۹۴.۴۰۰ کیلو بود و الان به ۷۰ کیلو رسیدم. با راهنماییهای اصولی و برنامهی دقیق تغذیه، هم سالم لاغر شدم هم وزنم تثبیت شده. واقعا ممنونم از زحماتتون. بهنظرم بهترین دکتر تغذیه در اهواز هستید »
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۳از نظرات که خوندم انتخاب کردم، و واقعا بین چند دکتر تغذیه که قبلا رفتم.، ایشون با اختلاف از همه بهتره
۱۴۰۴/۱۰/۱۶طی ۲ ماه که زیر نظرشونم ۹کیلو کم کردم ممنونم خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۵۵برای رشد بچه ها خیلی تعریفشون رو شنیدم، الان چند ماهه بچم رو بردم زیر نظرشون ، و واقعا راضیم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰چند بار مراجعه داشتم، ۲۰ کیلو کم کردم و قندخونم که توی مرز دیابت بود کاملا خوب شد.
۱۴۰۴/۰۷/۲۷حانوم دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۸مطب خیلی تمیز و خوشبو بود و دکتر هم خیلی خوش برخورد و مهربون بود.
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خیلی عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵دکتر وقت میذاره ، خیلی وقت میذاره ، خوش اخلاق و دلسوز ، مطب خیلی تمیز و دلنشین ، لذت بردم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷