دکتر با صبر و حوصله هستند انرژی مثبتی دارند ... اما رژیمی که به بنده معرفی کردن بنظرم مقدار غذا کم بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
لاغری. پنج کیلو اضافه کرد
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
دکتر حیدری عالیه کارش 6 کیلو کم کردم تازه ورزش نکردم
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
در مورد کاهش وزن بود که با تلاش خودم به نتیجه مطلوب نزدیک شدم.
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
کاهش وزن خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
دکتر خیلی خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
رژیم کاهش وزن خانم دکتر خیلی ساده است و میشه راحت با غذای خونه وزن کم کرد من تو یه ماه 5 کیلو کم کردم ورزش هم نکردم
۱۳۹۸/۰۶/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
کارشون خیلی خوبه من تا الان تو دو ماه 8 کیلو وزن کردم و کاملا راحت بود تشکر
۱۳۹۸/۰۵/۰۴
حدود 3 ماهه که پسرم تحت نظر ایشون است و خداروشکر با راهنمایی های ایشون تا الان 3/700 به وزن پسرم اضافه شده.
۱۳۹۸/۰۶/۱۹
دکتر عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
حتما برید خیلی با حوصله مشاوره می دن و واقعا نتیجه بخشه پسرم به غذا خوردن افتاده تو این دو ماهه و دو کیلو اضافه کرده
۱۳۹۸/۰۴/۲۴
مشکللاقری
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
واقعا خوش برخورد خوش اخلاق مهربان وکار درست
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
من دیابت بارداری داشتم تونستم با برنامه غذایی از بستری شدن نجات پیدا کنم مرسی خانم دکتر
۱۳۹۸/۰۶/۱۹
من وزنم بالا بود و دارم میرم پیشتون خداروشکر دارم نتیچه میگرم
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
با سلام.من مشکل کم اشتهایی شدید داشتم که با مراجعه با خانم دکتر حیدری و رعایت رژیم تجویزیشون تونستم مشکلمو تا حد بسیار بالایی حل کنم و واقعا متشکرم از زحماتشون.
۱۳۹۸/۰۶/۱۹
تو یک ماه ۴ کیلو اضافه کردم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
خیلی چاق بودم ظرف یه هفته همه مشکلاتم حل شد
۱۳۹۸/۰۴/۲۴
در حال
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بنده به مدت سه ماه تحت نظر ایشون بودم و طی این مدت 10 کیلو وزن کم کردم بسیار راضی بودم
۱۳۹۸/۰۶/۱۹
من توی دوماه و نیم 10 کیلو با رژیم خانم دکتر کم کردم، و اصلا اذیت نشدم، خوبی رژیمشون اینه که از صبح که پا میشی تا آخر شب در حال خوردنی و اصلا گرسنه نمیمونی،
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
دکتر خوب و قابل اعتمادی میباشد
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
اضافه وزن داشتم وخیلی کمکم کردن
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
من خانم هستم تونستم با رژیم خانم دکتر به وزن ایده ال برسم کبدمم پاک پاک شد دستش دردنکنه
۱۳۹۸/۰۶/۱۹
دکتر واقعا عالی هست از 100بهش 1000میدم
۱۳۹۸/۰۹/۲۶
بی نظیر و خوش اخلاق ، مهربان و دلسوز ، به لطفشون کبد چرب مادرم درمان شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۳۰
سلام.برای افزایش وزن پسرم بوده یک نوبت رفته منتظر نوبت دومش هستم تا تغییرش گزارش بده
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۶
پسرم اشتهاش خیلی عالی شده ، کاش زودتر می بردمش پیش خانم دکتر واقعا با حوصله و خوش اخلاقه با بچه ها
۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خیلی دکتر خوبه من زیر نظر ایشون 25کیلو کم کردم ممنونم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
بد نیس
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
من واقعا از کارشون راضی هستم بسیار با اخلاق و با حوصله هستند 17 کیلو کم کردم
۱۳۹۸/۰۶/۱۹
رژیم لاغری ،عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۲۴
من با رژیم ایشون تونستم در مدت دو ماه 8 کیلو کم کنم خیلی راضیم خیلی خوشحالم
۱۳۹۸/۰۴/۲۳
کم اشتها بودم و بششدت لاغر تو مدت خوبی تونستم ب وزن مناسبی برسم
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
عالی بود من واقعا فکر نمی کردم اینقدر راحت باشه خداییش یه متخصص تغذیه خانم با کمالات و با اخلاق و با سواد کم داشت اهواز خدا حفظشون کنه
۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اضافه وزن داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
بنده بسیار بی اشتها بودم و همیشه با مشکل کم وزنی مواجه بودم.تیر ماه یه خانم دکتر مراجعه کردم و ایشان بسیار با حوصله با من مشاوره داشتند وبطوریکه با رعایت برنامه غذایی ایشان و مصرف داروهای تجویزی بعد دوماه 6 کیلکگرم وزن اضافه کردم.
۱۳۹۸/۰۶/۱۹
نیمه کاره ول کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
بس نظیر
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
اینجانب امین باسطی کبد چرب داشتم وبا رژیم ایشون 5کیلو کم کرده ومشکل کبد چرب هم حل شد
۱۳۹۸/۰۶/۱۹
بسیار دکتر با حوصله و باتجربه ای هستند.من واقعا از روش ورژیمشون در خصوص لاغری راضی هستم .موفق باشید
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
ایشون بسیار باحوصله ویزیت می کنن من حدود یک ماه و نیم هستش که زیر نظر ایشون هستم 5 کیلوکاهش وزن داشتم و واقعا ساده بود با غذای خونه خودم
کارشون عالیه
۱۳۹۸/۱۲/۰۵دکتر با صبر و حوصله هستند انرژی مثبتی دارند ... اما رژیمی که به بنده معرفی کردن بنظرم مقدار غذا کم بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۱لاغری. پنج کیلو اضافه کرد
۱۳۹۸/۱۰/۲۱دکتر حیدری عالیه کارش 6 کیلو کم کردم تازه ورزش نکردم
۱۳۹۸/۰۵/۱۳در مورد کاهش وزن بود که با تلاش خودم به نتیجه مطلوب نزدیک شدم.
۱۳۹۹/۰۶/۰۳عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۲۰کاهش وزن خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۴دکتر خیلی خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۲۷رژیم کاهش وزن خانم دکتر خیلی ساده است و میشه راحت با غذای خونه وزن کم کرد من تو یه ماه 5 کیلو کم کردم ورزش هم نکردم
۱۳۹۸/۰۶/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷کارشون خیلی خوبه من تا الان تو دو ماه 8 کیلو وزن کردم و کاملا راحت بود تشکر
۱۳۹۸/۰۵/۰۴حدود 3 ماهه که پسرم تحت نظر ایشون است و خداروشکر با راهنمایی های ایشون تا الان 3/700 به وزن پسرم اضافه شده.
۱۳۹۸/۰۶/۱۹دکتر عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۰۶حتما برید خیلی با حوصله مشاوره می دن و واقعا نتیجه بخشه پسرم به غذا خوردن افتاده تو این دو ماهه و دو کیلو اضافه کرده
۱۳۹۸/۰۴/۲۴مشکللاقری
۱۴۰۰/۱۲/۱۱واقعا خوش برخورد خوش اخلاق مهربان وکار درست
۱۴۰۱/۰۴/۲۲من دیابت بارداری داشتم تونستم با برنامه غذایی از بستری شدن نجات پیدا کنم مرسی خانم دکتر
۱۳۹۸/۰۶/۱۹من وزنم بالا بود و دارم میرم پیشتون خداروشکر دارم نتیچه میگرم
۱۳۹۹/۰۹/۰۷با سلام.من مشکل کم اشتهایی شدید داشتم که با مراجعه با خانم دکتر حیدری و رعایت رژیم تجویزیشون تونستم مشکلمو تا حد بسیار بالایی حل کنم و واقعا متشکرم از زحماتشون.
۱۳۹۸/۰۶/۱۹تو یک ماه ۴ کیلو اضافه کردم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵خیلی چاق بودم ظرف یه هفته همه مشکلاتم حل شد
۱۳۹۸/۰۴/۲۴در حال
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بنده به مدت سه ماه تحت نظر ایشون بودم و طی این مدت 10 کیلو وزن کم کردم بسیار راضی بودم
۱۳۹۸/۰۶/۱۹من توی دوماه و نیم 10 کیلو با رژیم خانم دکتر کم کردم، و اصلا اذیت نشدم، خوبی رژیمشون اینه که از صبح که پا میشی تا آخر شب در حال خوردنی و اصلا گرسنه نمیمونی،
۱۳۹۸/۱۰/۱۱دکتر خوب و قابل اعتمادی میباشد
۱۴۰۰/۰۷/۱۹اضافه وزن داشتم وخیلی کمکم کردن
۱۳۹۸/۱۱/۲۷من خانم هستم تونستم با رژیم خانم دکتر به وزن ایده ال برسم کبدمم پاک پاک شد دستش دردنکنه
۱۳۹۸/۰۶/۱۹دکتر واقعا عالی هست از 100بهش 1000میدم
۱۳۹۸/۰۹/۲۶بی نظیر و خوش اخلاق ، مهربان و دلسوز ، به لطفشون کبد چرب مادرم درمان شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۱عالی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۳۰سلام.برای افزایش وزن پسرم بوده یک نوبت رفته منتظر نوبت دومش هستم تا تغییرش گزارش بده
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۶پسرم اشتهاش خیلی عالی شده ، کاش زودتر می بردمش پیش خانم دکتر واقعا با حوصله و خوش اخلاقه با بچه ها
۱۳۹۸/۰۵/۰۵خیلی دکتر خوبه من زیر نظر ایشون 25کیلو کم کردم ممنونم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بد نیس
۱۴۰۰/۰۸/۰۵من واقعا از کارشون راضی هستم بسیار با اخلاق و با حوصله هستند 17 کیلو کم کردم
۱۳۹۸/۰۶/۱۹رژیم لاغری ،عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۲۴من با رژیم ایشون تونستم در مدت دو ماه 8 کیلو کم کنم خیلی راضیم خیلی خوشحالم
۱۳۹۸/۰۴/۲۳کم اشتها بودم و بششدت لاغر تو مدت خوبی تونستم ب وزن مناسبی برسم
۱۳۹۸/۰۶/۲۰عالی بود من واقعا فکر نمی کردم اینقدر راحت باشه خداییش یه متخصص تغذیه خانم با کمالات و با اخلاق و با سواد کم داشت اهواز خدا حفظشون کنه
۱۳۹۸/۰۴/۳۱اضافه وزن داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷بنده بسیار بی اشتها بودم و همیشه با مشکل کم وزنی مواجه بودم.تیر ماه یه خانم دکتر مراجعه کردم و ایشان بسیار با حوصله با من مشاوره داشتند وبطوریکه با رعایت برنامه غذایی ایشان و مصرف داروهای تجویزی بعد دوماه 6 کیلکگرم وزن اضافه کردم.
۱۳۹۸/۰۶/۱۹نیمه کاره ول کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بس نظیر
۱۳۹۸/۱۰/۰۳اینجانب امین باسطی کبد چرب داشتم وبا رژیم ایشون 5کیلو کم کرده ومشکل کبد چرب هم حل شد
۱۳۹۸/۰۶/۱۹بسیار دکتر با حوصله و باتجربه ای هستند.من واقعا از روش ورژیمشون در خصوص لاغری راضی هستم .موفق باشید
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ایشون بسیار باحوصله ویزیت می کنن من حدود یک ماه و نیم هستش که زیر نظر ایشون هستم 5 کیلوکاهش وزن داشتم و واقعا ساده بود با غذای خونه خودم
۱۳۹۸/۰۴/۱۷