دکتر به شدت حاذق و خوش اخلاق و همچنین بهترین کیفیت کاری
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
عاللییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
مشکل چاقی و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
چاقی ونتیجه کاهش وزن
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
بسیار عالی بودند
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
اضافی وزن داشتم کم کردم ،،،، عالیییییی بود
۱۳۹۷/۰۶/۰۸
خوبه ولی کاش وقت ویزیتشون طولانی تر باشه
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
برای رژیم لاغری اومده بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
دومین جلسه هنوز
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اضافه وزن داشتم خیلی عالی رژیم میده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
واقعا رژیم مفیدی بود و من خدارشکر خیلی زود نتیجه مطلوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۱۳
عالی بود
۱۳۹۷/۰۶/۲۴
اضافه وزن. نتیجه کاهش وزن اصولی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
دیابت داشتم و فوق العادست کارشون
۱۳۹۹/۰۳/۰۵
بعداز زایمان اصافه وزن داشتم ک باعث درد در ناحیه ی زانوم شده بود ب ایشون مراجعه کردم و طی یک رژیم 4 ماهه 9 کیلو کم کردم کارشون عالی و بسیار خوب بود پزشک خوش اخلاق و متبهری هستن
۱۳۹۷/۰۴/۱۶
اضافه وزن داشتم و خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
فقط اسمشونو شنیدم
۱۳۹۷/۰۶/۱۸
دکتربسیارخوب وخوش برخوردی هستند ومن ازنتیجه بسیارراضی بودم
۱۳۹۷/۰۷/۱۱
کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
دکتر خوبی هستند ، حافظه اشون عالیه اما خیلی سریع جلسه رو تموم میکنن
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
من برا دیابت بارداری پیشش بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
اضافه وزن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
قند بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
دیابت نوع دوودکتر عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
عالی بود من خیلی لاغر شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۸
بسیار عالی 15 کیلو کاهش وزن در 3 ماه بدون عوارض
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
چاقی پس از بارداری. به وزن دلخواه رسیدم .
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
عالی بید
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
حرف ندارن اقای دکتر
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اضافه وزن بعد از بارداری داشتم
و با کمک ایشان به تناسب کامل رسیدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
نگرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
با سلام من سال 97 مشکل چاقی داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
ابابتلتارتدنرنرتببتزنبتتز
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
برای درمان لاغری به ایشون مراجعه کردم.ظرف سه ماه به وزن دلخواه رسیدم.به لحاظ علمی و اخلاق فوق العاده هستن.
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
مشکلی نداشتم کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
دکتر بسیار بسیار عالی و حاذقی هستم من راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
مگرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
وزن زیاد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
وزنم79بود تو سه ماه به64رسیدم
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
چاقی وقند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
چاقی وعالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
سلام خسته نباشین من رژیم لاغری گرفتم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
بیست عالی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
اضافه وزن و اظطراب و استرس
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
در راجب اضافه وزن مراجعه کرده بودم واقعا عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
برنامه غذایی گرفتم و خیلی راحت وزن کم کردم الان بازم میخوام که از دکتر کمک بگیرم
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
فعلا ی ویزیت شدم نمیتوونم نظر بدم
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
خوب هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
ادامه رژیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
برای درمان چاقی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
عااااااالیه.شک نکنین.هم برنامه هم اخلاق هم انصاف خیلی دکتر خوبیه.من 4ماه بالا20 کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عالییییییی بود رژیم لاغری داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
خیلی خوب بود و به راحتی وزنم پایین اومد اصلا پوستم آسیب ندید
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
40 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
عالی بود نتیجه هم خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
بنده اضافه وزن داشتم و با برنامه رژیم غذایی ایشون تونستم به وزن دلخواه برسم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
در حدود ده سال پیش جهت کاهش وزن مراجعه کردم . رژیم غذایی متناسبی ارائه میکنند . اگر اراده خود بیمار قوی باشد نتیجه بخش است
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
مشکل اضافه وزن داشتم تا حدودی هم برطرف شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
دکتر خوبیه. با برنامه و تاکتیکه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
مشکل دیابت
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
باسلام.من نزدیک 16کیلو اضافه وزن داشتم که با رژیمی که دکتر داد طی 5ماه 12کیلو کم کردم
۱۳۹۷/۰۵/۲۳
عااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
عااالییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
کاهش وزن ع
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
اضافه وزن ، خیلی راضی ام
۱۳۹۸/۱۱/۰۳
خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
سلام من 30 کیلو اضافه وزن داشتم و زیر نظر ایشون 20 کیلو کم کردم و بسیار راضی بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
برای مادر و خواهرم چاقی داشتن که با برنامه درست تاثیرگذار بوده
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
یکی از اشنامون زیره نظرشون بود که بسیار تعریفسو میکردن و نتیجه گرفتن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
مشکل اضافه وزن داشتم که به تبع اون دیابت اومده بود سراغم ظرف مدت چهار ماه به وزن ایدهآل رسیدم ودیابتم ازبی رفته
۱۳۹۷/۰۲/۱۰
عالی برای لاغری
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
دیابت بارداری و به بعترین نحوکنترل شد بدون نیاز ب انسولین
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
دکتر بینظیر ،فوق العاده و خوش برخوردونامبر وان
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
لاغری -
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
تجربه خیلی خوبی بود،برای لاغری بهشون مراجعه کرده بودم که طی 4 ماه به وزن ایده آل خودم رسیدم،به نظرم کارشون خیلی عالیه
۱۳۹۷/۰۳/۱۸
عالی بود من توی 4 ماه 11 کیلو وزن کم کردم ولی بعدش به خاطر اوضاع روحی واسترس ول کردم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
اضافه وزن
۱۳۹۹/۰۱/۰۳
عااالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
عالییییی
۱۳۹۹/۰۵/۳۰
برای لاغری پیشش رفتم جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
عالی بود. برای لاغری
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
بسیار عالی و دقیق هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
در راب
۱۳۹۹/۰۴/۲۶
درحال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
دکتر خوب و کاربلدیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
یه جلسه بیشتر نرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
با یک ویزیت خیلی خوب وزن کم کردم.
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
مشکل دیابت واضافه وزن داشتم.خیلی عالی وزن کم کردم وقندم کنترل شد.
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
فوق العاده بدون اینکه فشاری بهم بیاد
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
در طول یک سال به وزن ایده عال رسیدم
و کارشون عاااااااالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
دکترخیلی خوبیه ،جواب صدرصدگرفتم ازش
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
رژیم گرفتن و نتیجه دیده
۱۳۹۹/۰۴/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
ادامه ندادم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
میخواستم وزن کنم و تو اون سه ماهی که رفتم واقعا نتیجه داد
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
سلام دکتری بی نظیر وتکرارنشدنی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
اضافه وزن عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
بسیار خوب ب
۱۳۹۹/۰۸/۰۹
چند سال پیش لاغر کردم زیرنظر ایشون عالییییی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
یک ماه پیش برای رژیم رفتم و راضی ام
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
عالی هستش
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
راضی ام
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۵
کاهش وزن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
عالی هستن،اضافه وزن داشتم الان به لطف دکتر کم شده
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
ادامه ندادم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بدون ریزش مو وزن کم کردم و این یک نکته مهم برای خانما ها عالی بود عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
وزنم73 و تو یه ماه به64رسید
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
من وزنم نود کیلو بود،و کبد چرب داشتم ب لطف دکتر کاراندیش بیست کیلو کم کردم و مشکل کبدم کامل برطرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
اضافه وزن و خداروشکر موفق شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
اضافه وزن داشتم و از رژیم ایشون راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
لاغر بودم و در یک ماه 3 کیلو اضافه کردم بدون اینکه بخوام تغییر زیادی در تعذیم بدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
اضافه وزن وناباوروی داشتم با کاهش دوازده کیلو وزن به طور طبیعی باردار شدم
۱۳۹۷/۰۵/۲۲
Vkdjdnxn
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
ازطریق دوستان
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
دکتر بسیار باحوصله،خوش اخلاق و کار بلدی هستن و نتیجه خیلی عالی گرفتم از رژیم هاشون
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کارش عالسه
۱۳۹۸/۱۱/۰۴
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
کم کردن وزن .کارشون عالیه
...
۱۳۹۷/۰۵/۲۱
رژیم لاغری.خیلی خوب بودن.
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
سال 87همسرم به دلیل چربی کبد نزد ایشون رفتند که با رژیم ایشون در یک ماه 8کیلو کم کردند
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
عالی و معرکه
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۷
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دکتر بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۶
چاق بودم نتیجه عالی هم داشت
۱۳۹۷/۰۴/۱۰
راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
سلام...
دکتر بسیار خوبی هست و بسیار خوش برخوردار هستند!
برای کم کردن وزن مراجعه کرده بودم و جواب گرفتم،برنامه شون بسیار عالیه...
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
سلام وقت بخیر، من خیلی از کار دکتر کار اندیش راضیم، طی دوماه تونستم 8 کیلو کم کنم کارشون بیسته ، به همه عزیزانی که دوست دارند لاغر بشن پیشنهاد می کنم حتما واسه اینکه به وزنی که دوست دارند به مطب دکتر کار اندیش مراجعه کنند
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
دکتر با تجربخ
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
دکتر بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۷/۰۸
بنظرم رژیم خیلی خوب و سبکی میدن که همه چیز رو میشه جایگزین کرد و محدودیت نداره
۱۳۹۷/۰۳/۲۰
عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۹/۰۵
چاق بودم وزنم کم شده بابرنامه غذای
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
بسیار خوب و هربار نتیجه گرفتیم
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
رژیم لاغری و نتیجه راضی بودم با وجود کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
برای فرزندم در بچگی بود که نتیجه خوبی گرفتیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
اضافه وزن راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
من اضافه وزن داشتم و با رژیم دکتر کاراندیش بسیار راحت میتونم وزنم رو کاهش بدم
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۷سلام دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۳۰اضافه وزن و چاقی
۱۳۹۹/۰۶/۱۴اضافه وزن نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱کبد چرب کاملا برطرف شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۰دیابت بارداری داشتمو نتیجه خوبی از ویزیتشون گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۰۹دکتر به شدت حاذق و خوش اخلاق و همچنین بهترین کیفیت کاری
۱۴۰۰/۰۲/۰۹عاللییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳مشکل چاقی و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸چاقی ونتیجه کاهش وزن
۱۳۹۸/۰۹/۱۱بسیار عالی بودند
۱۴۰۱/۰۱/۰۳اضافی وزن داشتم کم کردم ،،،، عالیییییی بود
۱۳۹۷/۰۶/۰۸خوبه ولی کاش وقت ویزیتشون طولانی تر باشه
۱۳۹۹/۰۹/۰۷برای رژیم لاغری اومده بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴دومین جلسه هنوز
۱۳۹۹/۰۹/۰۸اضافه وزن داشتم خیلی عالی رژیم میده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷واقعا رژیم مفیدی بود و من خدارشکر خیلی زود نتیجه مطلوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۱۳عالی بود
۱۳۹۷/۰۶/۲۴اضافه وزن. نتیجه کاهش وزن اصولی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دیابت داشتم و فوق العادست کارشون
۱۳۹۹/۰۳/۰۵بعداز زایمان اصافه وزن داشتم ک باعث درد در ناحیه ی زانوم شده بود ب ایشون مراجعه کردم و طی یک رژیم 4 ماهه 9 کیلو کم کردم کارشون عالی و بسیار خوب بود پزشک خوش اخلاق و متبهری هستن
۱۳۹۷/۰۴/۱۶اضافه وزن داشتم و خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶فقط اسمشونو شنیدم
۱۳۹۷/۰۶/۱۸دکتربسیارخوب وخوش برخوردی هستند ومن ازنتیجه بسیارراضی بودم
۱۳۹۷/۰۷/۱۱کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۱۵دکتر خوبی هستند ، حافظه اشون عالیه اما خیلی سریع جلسه رو تموم میکنن
۱۳۹۹/۰۹/۲۵من برا دیابت بارداری پیشش بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۳اضافه وزن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷قند بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۱۵دیابت نوع دوودکتر عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۷عالی بود من خیلی لاغر شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۸بسیار عالی 15 کیلو کاهش وزن در 3 ماه بدون عوارض
۱۳۹۹/۱۰/۱۲خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۴چاقی پس از بارداری. به وزن دلخواه رسیدم .
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عالی بید
۱۳۹۹/۰۹/۲۳عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۶حرف ندارن اقای دکتر
۱۳۹۹/۰۵/۱۹اضافه وزن بعد از بارداری داشتم و با کمک ایشان به تناسب کامل رسیدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶نگرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳با سلام من سال 97 مشکل چاقی داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ابابتلتارتدنرنرتببتزنبتتز
۱۳۹۹/۰۹/۱۷برای درمان لاغری به ایشون مراجعه کردم.ظرف سه ماه به وزن دلخواه رسیدم.به لحاظ علمی و اخلاق فوق العاده هستن.
۱۴۰۰/۰۵/۰۸مشکلی نداشتم کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دکتر بسیار بسیار عالی و حاذقی هستم من راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳مگرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸وزن زیاد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۵/۰۴وزنم79بود تو سه ماه به64رسیدم
۱۳۹۸/۱۲/۰۴چاقی وقند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵چاقی وعالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷سلام خسته نباشین من رژیم لاغری گرفتم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۷بیست عالی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰اضافه وزن و اظطراب و استرس
۱۴۰۰/۰۳/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۰در راجب اضافه وزن مراجعه کرده بودم واقعا عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰برنامه غذایی گرفتم و خیلی راحت وزن کم کردم الان بازم میخوام که از دکتر کمک بگیرم
۱۳۹۹/۰۸/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷فعلا ی ویزیت شدم نمیتوونم نظر بدم
۱۳۹۸/۰۸/۱۱خوب هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ادامه رژیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱برای درمان چاقی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲عااااااالیه.شک نکنین.هم برنامه هم اخلاق هم انصاف خیلی دکتر خوبیه.من 4ماه بالا20 کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالییییییی بود رژیم لاغری داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷خیلی خوب بود و به راحتی وزنم پایین اومد اصلا پوستم آسیب ندید
۱۴۰۰/۱۰/۰۳40 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی بود نتیجه هم خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۱بنده اضافه وزن داشتم و با برنامه رژیم غذایی ایشون تونستم به وزن دلخواه برسم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰در حدود ده سال پیش جهت کاهش وزن مراجعه کردم . رژیم غذایی متناسبی ارائه میکنند . اگر اراده خود بیمار قوی باشد نتیجه بخش است
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۸مشکل اضافه وزن داشتم تا حدودی هم برطرف شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر خوبیه. با برنامه و تاکتیکه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مشکل دیابت
۱۳۹۹/۱۱/۰۱باسلام.من نزدیک 16کیلو اضافه وزن داشتم که با رژیمی که دکتر داد طی 5ماه 12کیلو کم کردم
۱۳۹۷/۰۵/۲۳عااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عااالییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴کاهش وزن ع
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۱بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶اضافه وزن ، خیلی راضی ام
۱۳۹۸/۱۱/۰۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۳۰سلام من 30 کیلو اضافه وزن داشتم و زیر نظر ایشون 20 کیلو کم کردم و بسیار راضی بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱برای مادر و خواهرم چاقی داشتن که با برنامه درست تاثیرگذار بوده
۱۴۰۰/۰۳/۰۴یکی از اشنامون زیره نظرشون بود که بسیار تعریفسو میکردن و نتیجه گرفتن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل اضافه وزن داشتم که به تبع اون دیابت اومده بود سراغم ظرف مدت چهار ماه به وزن ایدهآل رسیدم ودیابتم ازبی رفته
۱۳۹۷/۰۲/۱۰عالی برای لاغری
۱۴۰۰/۱۱/۰۸دیابت بارداری و به بعترین نحوکنترل شد بدون نیاز ب انسولین
۱۳۹۹/۰۵/۰۷دکتر بینظیر ،فوق العاده و خوش برخوردونامبر وان
۱۴۰۰/۰۲/۲۶لاغری -
۱۴۰۰/۱۲/۰۱تجربه خیلی خوبی بود،برای لاغری بهشون مراجعه کرده بودم که طی 4 ماه به وزن ایده آل خودم رسیدم،به نظرم کارشون خیلی عالیه
۱۳۹۷/۰۳/۱۸عالی بود من توی 4 ماه 11 کیلو وزن کم کردم ولی بعدش به خاطر اوضاع روحی واسترس ول کردم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵اضافه وزن
۱۳۹۹/۰۱/۰۳عااالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالییییی
۱۳۹۹/۰۵/۳۰برای لاغری پیشش رفتم جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی بود. برای لاغری
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۷بسیار عالی و دقیق هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۸در راب
۱۳۹۹/۰۴/۲۶درحال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۸دکتر خوب و کاربلدیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۴یه جلسه بیشتر نرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵با یک ویزیت خیلی خوب وزن کم کردم.
۱۴۰۰/۰۹/۰۵مشکل دیابت واضافه وزن داشتم.خیلی عالی وزن کم کردم وقندم کنترل شد.
۱۴۰۰/۰۸/۱۸فوق العاده بدون اینکه فشاری بهم بیاد
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸در طول یک سال به وزن ایده عال رسیدم و کارشون عاااااااالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکترخیلی خوبیه ،جواب صدرصدگرفتم ازش
۱۳۹۹/۱۲/۱۱رژیم گرفتن و نتیجه دیده
۱۳۹۹/۰۴/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ادامه ندادم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۱میخواستم وزن کنم و تو اون سه ماهی که رفتم واقعا نتیجه داد
۱۴۰۰/۰۶/۰۶سلام دکتری بی نظیر وتکرارنشدنی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶اضافه وزن عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار خوب ب
۱۳۹۹/۰۸/۰۹چند سال پیش لاغر کردم زیرنظر ایشون عالییییی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۱یک ماه پیش برای رژیم رفتم و راضی ام
۱۳۹۹/۰۹/۲۶عالی هستش
۱۴۰۰/۱۲/۱۵راضی ام
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۵کاهش وزن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۸عالی هستن،اضافه وزن داشتم الان به لطف دکتر کم شده
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ادامه ندادم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸بدون ریزش مو وزن کم کردم و این یک نکته مهم برای خانما ها عالی بود عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۳بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶وزنم73 و تو یه ماه به64رسید
۱۳۹۹/۰۷/۲۸من وزنم نود کیلو بود،و کبد چرب داشتم ب لطف دکتر کاراندیش بیست کیلو کم کردم و مشکل کبدم کامل برطرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۲اضافه وزن و خداروشکر موفق شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۳۰اضافه وزن داشتم و از رژیم ایشون راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹لاغر بودم و در یک ماه 3 کیلو اضافه کردم بدون اینکه بخوام تغییر زیادی در تعذیم بدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۱اضافه وزن وناباوروی داشتم با کاهش دوازده کیلو وزن به طور طبیعی باردار شدم
۱۳۹۷/۰۵/۲۲Vkdjdnxn
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ازطریق دوستان
۱۴۰۰/۰۶/۲۱دکتر بسیار باحوصله،خوش اخلاق و کار بلدی هستن و نتیجه خیلی عالی گرفتم از رژیم هاشون
۱۳۹۸/۱۰/۱۳کارش عالسه
۱۳۹۸/۱۱/۰۴بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۹کم کردن وزن .کارشون عالیه ...
۱۳۹۷/۰۵/۲۱رژیم لاغری.خیلی خوب بودن.
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۸سال 87همسرم به دلیل چربی کبد نزد ایشون رفتند که با رژیم ایشون در یک ماه 8کیلو کم کردند
۱۳۹۷/۰۳/۳۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عالی و معرکه
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۷عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۷دکتر بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۶چاق بودم نتیجه عالی هم داشت
۱۳۹۷/۰۴/۱۰راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵سلام... دکتر بسیار خوبی هست و بسیار خوش برخوردار هستند! برای کم کردن وزن مراجعه کرده بودم و جواب گرفتم،برنامه شون بسیار عالیه...
۱۴۰۰/۰۳/۰۴سلام وقت بخیر، من خیلی از کار دکتر کار اندیش راضیم، طی دوماه تونستم 8 کیلو کم کنم کارشون بیسته ، به همه عزیزانی که دوست دارند لاغر بشن پیشنهاد می کنم حتما واسه اینکه به وزنی که دوست دارند به مطب دکتر کار اندیش مراجعه کنند
۱۴۰۰/۰۹/۰۵دکتر با تجربخ
۱۴۰۰/۰۴/۰۴دکتر بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۷/۰۸بنظرم رژیم خیلی خوب و سبکی میدن که همه چیز رو میشه جایگزین کرد و محدودیت نداره
۱۳۹۷/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۹/۰۵چاق بودم وزنم کم شده بابرنامه غذای
۱۴۰۰/۰۶/۲۵بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۱بسیار خوب و هربار نتیجه گرفتیم
۱۳۹۷/۰۲/۰۱رژیم لاغری و نتیجه راضی بودم با وجود کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۰۱برای فرزندم در بچگی بود که نتیجه خوبی گرفتیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۳اضافه وزن راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵من اضافه وزن داشتم و با رژیم دکتر کاراندیش بسیار راحت میتونم وزنم رو کاهش بدم
۱۳۹۹/۰۷/۲۳برای لاغریم ویزیت شدم بعد3ماه ب وزن دلخواه رسیدم
۱۳۹۷/۰۷/۰۷اضافه وزن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۶