این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
در حال حاضر به دلیل مهاجرت پزشک به خارج از کشور مطب تعطیل میباشد.
جهت دریافت مشاوره و رژیم غذایی به واتساپ ۰۹۲۱۲۱۰۸۹۲۶ پیام دهید.
وزن بالا
۱۴۰۰/۰۴/۱۷برای رژیم مراجعه کردم رژیم لاغری. عالی بود کم کردن وزنم
۱۳۹۷/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰خیلی دکتر خوبیه و زود نتیجه گرفتم خیلی ازدوستان هستن ک میگن نتیجه نگرفتن زیرا اراده نداشتن و کم همکاری کردن
۱۴۰۰/۱۰/۱۷برای رژیم لاغری مراجعه کردم، عالی بود برنامه دکتر
۱۳۹۸/۱۱/۰۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار خ
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عالییی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱عالی بودن.
۱۳۹۸/۱۱/۰۸برای رژیم لاغری رفتم . ک نوع دستور رژیم غذایی ک بهم داد خوب بوده و اصلنم اذیت نشدم و حس گرسنگی نداشتم.
۱۳۹۹/۱۲/۰۹بله معرفی کردم راضی هستیم خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۳/۰۲برای لاغری 1جلسه رفتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۳دوستانم به ایشون مراجعه کردند و از روند درمانش ن خیلی راضی بودند
۱۳۹۹/۰۷/۲۷چاق هستم و البته در این دوماه بارژیم ایشون موفق تر بودم و هشت کیلو کم کردم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۷فعلا عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳هدفم لاغری بود و نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰دکتر خوبی است و برای لاغری اومدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بهترین دکتر تغذیه است خیلیی کارشون درسته
۱۴۰۰/۱۰/۱۳چاقی دور شکم تاحدودی لاغر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳سلام دکترفوق العاده وباتجربه هستن هنوزب نتیجم نرسیدم چون تازه شروع کردم حتما نظر نهایم رومیفرستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴رژیم خیلی راحت بود وپاسخگویی آن لاین هم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۸برای لاغری عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۷خودم بیمارش نبودم از آشنایان نزدیک بیمارش بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۴من اضافه وزن دارم چاقمممن
۱۳۹۹/۰۶/۳۱برای رژیم لاغری مراجعه کردم ودوازده کیلو کم کرده بودم
۱۴۰۱/۰۵/۲۲دکترخوبیه ولی خودمونم باید اراده داشته باشیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸اضافه وزن داشتم.رفع شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۷۲ کیلو اضافه کردم
۱۴۰۱/۰۴/۲۲سلام من قبلا خدمت آقای دکتر ویزیت میشدم تقریبا30 کیلو کم کردم مشکلات زانو درد شدید و کمر درد شدید داشتم که وقتی رژیم میگرفتم 95 درصد از درد زانو وکمرم کم شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۴بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۹اضافه وزن داشتم دو جلسه بیشتر نتونستم مراجعه کنم اما از کار ایشون بسیار راضی بودم...و تا مدتها توصیه های ایشون رو بدون مراجعه استفاده میکردم
۱۳۹۷/۰۵/۱۸نظر خاصی ندارم
۱۳۹۸/۰۸/۱۴بهترین هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۵برای لاغری رفتم و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۷روند درمان ادامه دارد و تازه شروع شده
۱۳۹۸/۰۶/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۳۰چاقی تاحالاخوب بوده
۱۳۹۸/۰۹/۱۶عالیییییی ....بسیار دکترخوب .خوش اخلاق و واردی هستن ...من به ایشان را به تمام اشنا هایم توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶رژیم لاغری گرفتم و وزن کم کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶اضافه وزن داشتم که در مدت شش ماه بیست و یک کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹سلام.. خوبه راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی 19 کیلو پیش ایشون کم کردن خیلی راضیممم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عااااااالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲فوق العاده بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸برای افزایش وزن مراجعه کردم وراصی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰اضافه وزن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی بسیار با اخلاق و فهیم رژیمشون عالیه من دیابتم کامل درمان شد دیگه دارو نمی خورم
۱۳۹۷/۰۵/۰۴بسیار عالی ولی خیلی شلوغ هست مطب
۱۳۹۹/۰۳/۱۶رژیم لاغری از ایشون گرفتم چند سال پیش و راضی بودم
۱۴۰۱/۰۶/۲۶در مرحله اول درمان هستم برخورد خوب و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۴رژیمهای ایشون خیلی راحتن در عین حال کاهش وزن خوبی به دنبال دارن مهمتر اینکه کاهش وزن باقی می مونه من حدود 17 کیلو پیش ایشون کم کردم
۱۳۹۷/۰۳/۱۶راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۵من یک جلسه ویزیت شدم، اما یکی از دوستانم 4 ماه است زیر نظر ایشان است و کاهشوزن خوبی داشته و راضی بوده
۱۳۹۹/۱۲/۱۰برای رژیم لاغری
۱۳۹۹/۰۸/۰۴اضافه وزن داشتم که با برنامه دکتر موفق به کم کردن وزن شدم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹سلام.من به تازگی زیرنظردکترهستم .راضیم وتالان نتیجه دلخواهم رو گرفتم.البته بایدتوجه داشت درکنارراهنمایی های ارزنده دکترتلاش خود فرد بسیارموثرتر می باشد
۱۳۹۸/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی هستن ایشون.عالی..من 3ماه هس زیر نظرشونم خیلی راضی ام
۱۳۹۷/۰۸/۲۹کاهش وزن داشتم و الان دارم به اندام دلخواهم میرسم..از کارشون راضیم
۱۴۰۱/۰۶/۰۱عالییییی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خیلی هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خیلی دکتر خوب و دقیقی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۶/۰۲عالی و رژیم مناس
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰تجربه ی خوبی بود ، اضافه وزن داشتم و با برنامه ی غذائی ایشون وزن ایده الم رو به دست ارودم و تا مدتها برگشت نداشتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۴عالی دکتر فوق العادست
۱۳۹۹/۰۲/۲۱چاق بودم وبا رژیم آقای دکترجواب عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳اضافه وزن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳رژیم لاغری
۱۴۰۱/۰۲/۱۹عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۹بسسار راضیم پزشک پیگیر و بااخلاق و باحوصله ای هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰اضافه وزن و نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۳برای اضافه وزن مراجعه کردم در مدت 6ماه 12 کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰به خاطر مشکلات گوارشی مشکل کمبود وزن داشتم که با کمک آقای دکتر به وزن ایده آل رسیدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۲اضافه وزن داشتم بهترشدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹مشاوره برای لاغری موضعی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱اضافه وزن
۱۳۹۸/۰۶/۰۱سلام من دیابتی از نوع 2 هستم که با کمک آقای دکتر تو این دو ماه توانستم قند خونم کنترل کنم بخاطر اینکه رژیم غذایی خیلی تاثیر گذار است
۱۳۹۸/۰۹/۱۰عالیییییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ارتزوی
۱۳۹۹/۰۸/۰۲چاقی .در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۲۲رژیم درمانیش عالیه و بسیار خوش اخلاقن به بقیه هم پیشنهاد میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۵برنامه ای که ارائه میدهد بسیار عالی وسودمند است
۱۴۰۰/۰۱/۱۶چاقی بود خیلی هم جواب داد
۱۳۹۸/۱۱/۰۲خواهرم زیر نظر ایشان وزن کم کردن
۱۳۹۸/۱۱/۰۴اضافه وزن داشتم که زیر نظر ایشون 20 کیلو کم کردم واقعا دکتر خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۰۹/۲۸خیلی راضی بودم الان در حال ادامه رژیم هستم
۱۳۹۷/۰۵/۰۴خیلی دکتر باشخصیتی و مهربان هستن من که زیر نظر دکتر هستم از ۸۵رسیدم به ۷۳
۱۴۰۱/۰۶/۱۹عالی،پسرم لاغربوده ودکترخیلی تاثیرگذاربوده،وپسرم تو1ماه 5کیلواضاف کرده
۱۳۹۷/۰۷/۲۰پزشکی دانا و با سواد
۱۳۹۷/۰۹/۱۸مشکل اضافه وزن داشتم فعلل یک جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳کبد چرب
۱۴۰۰/۰۵/۰۸نتیجه مثبت و خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ایشون از هر نظر دکتر بسیار خوبی هستن هم علم بالایی دارن هم اخلاقشون خوبه من تونستم 10 کیلو اضافه وزنم رو با برنامه غذایی دکتر کم کنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳من اضافه وزن دا
۱۴۰۰/۰۶/۲۸خیلی دکتر خوبیه، نتیجه میگیرید
۱۴۰۰/۰۱/۰۱از طریق باشگاه
۱۴۰۰/۰۸/۲۶اضافه وزن.بااستفاده از رژیم آقای دکتر دارم تلاش میکنم به وزن ایده آلم برسم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶نتیجه ی خیلی خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۶برای لاغری ونتیجه خدارو شکر عالیی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰من دیسک کمر عمل کرده بودم وبرای کم کردن وزن مراجعه کردم وخیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹انشالله
۱۴۰۰/۰۳/۰۶عااااللییی
۱۳۹۸/۱۰/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۹برای لاغری مراجعه کردم و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۰۵نتیجش عالیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۵اضافه وزن و در حال کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی ترین دکترهستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۵/۱۴رژیمش عالیه تو 20 روز 3کیلو وزن کم کردم البته روزی 45 دقیقه ورزش انجام میدادم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲اضافه وزن داشتم خیلی از برنامشون راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۰۵مشکل لاغری
۱۴۰۰/۱۰/۰۹کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۷/۰۲خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۲دڪتر فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی بوده
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بهترین دکتر تغذیه که تاحالا دیدم
۱۳۹۸/۱۱/۰۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۴عاااااالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵سلام .بنده اصافه وزن داشته با کمک وراهنمای اقای دکتر خیلی راحت وزن وسایز کم کردم رژیم غذایی مناسب و سختی نبود.وهنوز هم ادامه میدم تا به وزن دلخواهم برسم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷رژیم غذایی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عااالی خیلی خوب جواب داد رژیمش
۱۴۰۰/۱۱/۰۹برای لاغر شدن،خوب بود 10 کیلو وزن کم گردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۶نسبتا خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار عالی بود و خیلی راضی بودم واسه پنجمین بار میخام برنامه بگیرم
۱۴۰۰/۰۵/۲۷10کیلو اضافه وزن داشتم
۱۳۹۸/۱۱/۰۷کارشون بینطیره ، فوق العاده خوش برخورد و با انگیزه من 3 ماه شروع کردم و 10 کیلو تا الان عین آب خوردن کم کردم دمت گرم دکتر بمونی برامون
۱۴۰۰/۰۵/۰۱درجه یک
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بله توصیه میکنم
۱۳۹۸/۰۶/۰۲من تحت نظر دکتر دارم لاغر میشم خیلی موثر بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خواهرم اضافه وزن داشت که خیلی خوی نتیجه گرفت
۱۳۹۸/۱۱/۱۳اضافه وزن
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتر خی
۱۳۹۹/۱۰/۱۸دکتر خیلی خوب و با تجربه ایه،من خودم به شخصا خیلی راضی بودم و تا به الان هم نتیجه گرفتم و در حال حاضر هم زیر نظر خودشون هستم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰عاااالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۱با رژیم های دکتر 12 کیلو وزن کم کردم
۱۳۹۹/۰۶/۲۸خیلی دکترخوبی هستن. پس
۱۴۰۰/۱۰/۱۱رژیم گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵دکتر بسیار با اخلاق و در کار خود متبحر هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶کمبود عضله
۱۴۰۱/۰۶/۰۶کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۲۸اضافه وزن داشتم و در حال رژیمم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹مشکل چاقی داشتم ک با دستور تجویز دکترخداروشکر بدون هیچگونه ادیت شدن دوره رژیم درطول 18روز دوکیلو و700گرم وزن کم کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۲من در عرض چهار هفته 3 کیلوگرم کم کردم و در حال حاضر رژیم هستم
۱۳۹۷/۱۰/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲خوب است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰عالی بود
۱۳۹۸/۰۵/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۵دکتر بسیار عالی ، و با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴رضایت کامل
۱۳۹۸/۱۲/۰۶خیلی دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۵/۱۲برنامه کاهش وزن که فوق العاده خوب بوده..وهمچنان ادامه میدم .برنامه غذایی درستیه. برنامه ی رژیم و استرس وکم خوردن یانخوردن نیست.درست خوردنه!
۱۴۰۱/۰۱/۰۲اضافه وزن داشتم والان زیر نظر دکتر دارم به وزن دلخواهم میرسم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خوب بود
۱۳۹۸/۰۳/۱۸دکترعالییییی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فقط میتونم بگم عااالی واااقعا دکتر خوب و با حوصله ای هستن و من خیلی جواب گرفتم توی دوره ای که تا حالا داشتم.تشکر فراوان
۱۳۹۹/۰۶/۲۳لاغری. عالی بود.
۱۴۰۰/۰۳/۱۷باشه تا بعد
۱۳۹۹/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۶چاقی. رژیمعالی دادن.
۱۴۰۰/۱۰/۱۹وزن اضافی و چاقی داشه ام که درحال حاضر زیر نظر ایشان درمان می شوم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴کمبود عضله داشت خواهرم و زیر نظرش بود. برطرف شد وزنش عالی شد الان مجدد بعد از چندین سال همونجور شده
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر فوق العاده هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۳همه چیز عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۹2هفته است که از برنامه غذایی ایشون دارم استفاده میکنم،الان میخوام بیام نتیجه رو ببینم که چه تاثیری روی وزنم داشته ودرصورت لزوم برنامه رو تغییر بون
۱۴۰۰/۰۹/۳۰کاهش وزن...بشدت راضیم ازشون
۱۴۰۱/۰۵/۰۱خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عالی بو
۱۳۹۸/۰۹/۱۴چاق بوده ام .120کیلو الان 79کیلو .راحت با تغذیه سالمم و درست.و ورزش
۱۳۹۸/۰۸/۰۹دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۵/۱۴خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۰۴راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۶/۰۹عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دکتر بینظیر
۱۳۹۹/۱۰/۰۶عالی دریک کلا
۱۴۰۰/۰۸/۰۷دیابت بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۲۴فوق العاده باسواد و ماهر و متخصص
۱۴۰۱/۰۳/۲۰با دستگاه لاغری 12 سانت کاهش سایز داشتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۲۹فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۴زمان کوتاهی از ویزیتم میگذرد
۱۳۹۹/۰۷/۲۴