این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
۱- درمانگاه کمیل، زیتون کارمندی، خیابان زاویه، نبش خیابان کمیل، روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح
۲- کلینیک بهجو، زیتون کارمندی، خیابان زاویه، نبش خیابان صالح پور، روزهای پنجشنبه ساعت ۶ عصر
بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۹بی نظیر
۱۳۹۸/۰۶/۲۱من اضافه وزن داشتم مراجعه کردم و8کیلوکم کردم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی خیلی خوش برخورد و دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۲/۰۲عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۳براچاقی رفتم ک خوشبختانه طی سه مرحله 9کیلو اضاف کردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱اضافه وزن داشتم و به نتیجه دلخواه رسیدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹8 کیلو کم داشتم باید سه ماه میرفتم و ماه اخرمو نتونستم برم ولی توهمون دوماه6 کیلو اضافه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵اضافه وزن . خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۲بسیار خوب و خوش برخورد و با تجربه است اما من خودم پیگیر نشدم و دوباره میخوام بدم ویزیت بشم
۱۳۹۸/۰۴/۱۱بسیار عالی هستش
۱۳۹۹/۰۷/۰۶عالی و نتیجه بخش
۱۴۰۳/۰۴/۰۷بسیار خوب و کاردان
۱۳۹۹/۰۸/۳۰عالیییی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵اضافه وزن داشتم خیلی خوش اخلاق هستن ورژیمی که واسط میده خیلی خوبه همه چی توش هست من راضی هستم
۱۳۹۷/۱۰/۱۵یماه رژیم گرفتم کارش خوب بود فعلا خودم وزن نکردم ببینم چقد کم کردم ولی خوب ازظاهرمشخص لاغرشدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بسیار عالی بود در۳ماه ۸کیلو اضاف کردم
۱۴۰۱/۰۴/۱۶مشکل اضافه وزن داشتم،در طول یک ماه 7 کیلو کم کردم بدون بازگشت
۱۴۰۰/۰۱/۲۴خیلی خوب وخوش اخلاق هستن ومن با رژیم ایشان ۱۳کیلوکاهش وزن داشتم
۱۴۰۱/۰۴/۱۶اضافه وزن داشتم به کمک ایشان تونستم به وزن مناسب برسم . بسیار با اخلاق هستن و با صبر و دقت به سوالات پاسخ میدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بنده اضافه وزن داشتم و تونستم 10کیلودرمدت 6ماه کم کنم
۱۴۰۱/۰۴/۲۱عالی عابلی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹رژیم درمانی فوق العاده هستش
۱۳۹۸/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۱۳7 کیلو کاهش وزن داشتم
۱۳۹۹/۰۵/۱۰خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۹دندون کارش تمیزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۱رژیم غذایی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰برای افزایش وزن
۱۴۰۱/۱۲/۲۷چاق بودم برای دریافت رژیم پیش خانم شیربیگی مراجعه کردم .... بسیار مهربانانه برخورد کردن و با صبر و حوصله پاسخگو بودن .... و طبق رژیم ایشون من کاهش وزن خوبی داشتم بدون بازگشت .....
۱۳۹۸/۰۳/۲۵برای لاغری پیش ایشون رفتم بسیار خوش بر خورد و مهربان هستن و با صبر و حوصله پاسخ تمام بیماران رو میدن .... طبق رژیم ایشون من وزن کم کردم و راضی هستم از مشاوره با ایشون
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ایشون واقعا با اخلاق و دقیق هستن
۱۳۹۷/۰۶/۲۷کارشون خیلی عالی وخودشون مهربون هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷سلام قبل از کرونا برنامه لاغری گرفتم 14 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵