عالی بود یعنی واقعا از خوبی رژیماشون هرچی بگم کم گفتم ساده ترین رژیما و راحت ترین رژیما و ب اندازه و کاهش وزن عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
عالی و فوق العاده است بهترین در خوزستان
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
درحال درمان چاقی هستم،دکتر خوش اخلاق و خوش زبانی هستن و برنامه غذایی و ورزشی خوب ،راحت و متعادلی به من دادن.
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
بسیار پزشک عالی و باسوادی هستن با رژیمی که به من دادن به وزن دلخواهم رسیدم
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
ماه اول 6کیلو وزن کم کردم. رژیم بسیار اسون
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
جلسه اوله
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
با سواد با شخصیت انسان
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
من خودم دانشجوی پزشکی هستم استاد عزیزم دکتر حلی یکی از بهترین پزشکای ایران هستن که در کارشون استادن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
برای کاهش وزن مراجعه کردم و عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
خیلی خوب بودک
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
دکتر بسیار خوش اخلاق و عالی اگر ظبق گفته های خودشون عمل کنید عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
دکتر بسیارکاربلدی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
خیلی پر حوصله هستن و خیلی وقت میزارن .من که خیلی راضی بودم .و باید فرد خودش بخواد که کم کنه
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
برای لاغری رفتم خیلی باحوصله هستن و وقت میزارن برای همه بنده فقط یک جلسه رفتم ولی راضیام
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بسیار با دانش و انسان محترم و یک مشاور بینظیر
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
برای لاغری
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
خوب و متخصص تغذیه درجه یک
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
برخورد خیلی خوب ،علمی،باسواد،درجه یک
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
عالی بود نتیجه خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
از نظرات ایشون درخصوص کاهش وزن استفاده کردم.
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خوبه و رضایت بخش بوده
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عالی هستن بسیار دکتر خوب با حوصله هستن من نتیجه خوبی گرفتم از مراجعه به ایشان
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
اضافه وزن
امروز جلسه دوم ویزیت من است
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
خیلی عالیه ماهی 3 ای 4 کیلو کم می کنم اصلا هم ادیت نشدم تو رژیمش همه چی هست فقط کم خوری همراه با سبزیجات فراوان اگه دوسدارید سالم لاغر شید حتما یه سر به مطبش بزنید
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عاااااااااالی
هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
یکماه برنامه ایشون اجرا کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
سلام.عالی و بینظیر.پیشنهاد میکنم حتما تشریف ببرید.
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
دکترخیلی بااخلاق ومهربون وکاربلدی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
اضافه وزن داشتم و خیلی نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
عالییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
برای افزایش وزن که داشتم رفتم دارم کم می کنم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
دکتر بسیار مفید و خوبیست
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
یکی ازبهترین دکترهای هستن توتغذیه که تاالان دیدم هم ازنظربرخود،اخلاق،
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
من حدود یک ماه پیش به ایشون مراجعه کردم ، پزشکی با ادب و با شخصیت و خوش برخورد هستن ، برنامه غذایی دادن خیلی عالی بود من بعد از دو هفته متوجه نتیجه دستورات ایشون شدم وزنم در حال کم شدن هست ، از هر نظر عالیه اگر مشکل اضافه وزن دارین یا برنامه غذایی نیاز دارین حتما مراجعه کنید
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
بی نظیر
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
اضافه وزن داشتم به کمک رژیم غذایی نصف اضافه وزنمو کم کردم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
سلام من با وزن 120کیلونزد دکتررفتم خداروشکرحالاوزنم شده93
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
عالی بود من خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
با سلام دکتر بسیار خوب و حاذقی هستند و به شدت توصیه میشه
۱۴۰۱/۰۷/۲۸
اضافه وزن و در حال درمانم.
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
اضافه وزن
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
بسیار خوب مهربان و خوش برخورد و دلسوز بیماران هستند و احترام میگذراند بدون غرور وتکبر
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
عاااالللییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
خیلی دکتر خوبیه و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
بهترییین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
خود اقای دکتر بسیار خوش برخورد باحوصله وبااخلاق هستند ولی مناسفانه منشیا چند بار تماس میگرفتم سوال داشتم جواب تلفن مطب رو نمیدادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
خوش اخلاق رژیم مناسب و برای مراجع وقت کافی گذاشتن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
بسیار باحوصله و دلسوز
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
30 کیلو کاهش وزن
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
خیلی خوبه من کم کم دارم وزن کم میکنم
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
خیلی عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
دکتر بسیار محترم و مهربان هستن برنامه غذایی که میدن سخت نیست و فشار نمیاره به آدم دخترم و بردم الان دوهفته است خدا رو شکر اذیت نشده
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار دکتر خوب و خاکی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
عالیه تو دو ماه 18 کبلو کم کردم البته با ورزش زیاد
۱۳۹۹/۰۳/۲۸
اضافه وزن داشتم و با رژیم ایشون به وزن دلخواهم رسیدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
عالیه ولی من ادامه ندادم
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
23 کیلو کم کردم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
حویصنص 1وق1خدیصووخ
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
برای اضافه وزن مراجعه کرده بودم و نتیجه بخش بود واسه من
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
عالیییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
اضافه وزن دارم الان دوهفته از برنامه غذایی که دادن استفاده میکنم خداروشکر راحتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
دکتر عالی با اخلاق هستن وبه ادم امید میدهد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
خیلی عالی بود و نتیجه داد
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
بسیار دکتر مودب و خوش رویی هستن و من رو در گرفتن رژیمی که انتخاب کرده بودم راهنمایی و کمک کردن
فوقالعاده خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر خوب و بسیار با حوصله
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عالی بود یعنی واقعا از خوبی رژیماشون هرچی بگم کم گفتم ساده ترین رژیما و راحت ترین رژیما و ب اندازه و کاهش وزن عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۱عالی و فوق العاده است بهترین در خوزستان
۱۳۹۹/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۲درحال درمان چاقی هستم،دکتر خوش اخلاق و خوش زبانی هستن و برنامه غذایی و ورزشی خوب ،راحت و متعادلی به من دادن.
۱۳۹۹/۰۹/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۵خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار پزشک عالی و باسوادی هستن با رژیمی که به من دادن به وزن دلخواهم رسیدم
۱۴۰۴/۱۲/۲۳ماه اول 6کیلو وزن کم کردم. رژیم بسیار اسون
۱۴۰۰/۰۹/۰۱جلسه اوله
۱۴۰۰/۰۹/۰۷با سواد با شخصیت انسان
۱۴۰۵/۰۲/۲۷من خودم دانشجوی پزشکی هستم استاد عزیزم دکتر حلی یکی از بهترین پزشکای ایران هستن که در کارشون استادن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲برای کاهش وزن مراجعه کردم و عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۲۲خیلی خوب بودک
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دکتر بسیار خوش اخلاق و عالی اگر ظبق گفته های خودشون عمل کنید عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر بسیارکاربلدی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خیلی پر حوصله هستن و خیلی وقت میزارن .من که خیلی راضی بودم .و باید فرد خودش بخواد که کم کنه
۱۳۹۹/۰۶/۱۷برای لاغری رفتم خیلی باحوصله هستن و وقت میزارن برای همه بنده فقط یک جلسه رفتم ولی راضیام
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیار با دانش و انسان محترم و یک مشاور بینظیر
۱۴۰۱/۰۲/۳۱برای لاغری
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۰خوب و متخصص تغذیه درجه یک
۱۴۰۰/۰۱/۱۴برخورد خیلی خوب ،علمی،باسواد،درجه یک
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عالی بود نتیجه خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۴از نظرات ایشون درخصوص کاهش وزن استفاده کردم.
۱۴۰۰/۰۲/۲۱خوبه و رضایت بخش بوده
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی هستن بسیار دکتر خوب با حوصله هستن من نتیجه خوبی گرفتم از مراجعه به ایشان
۱۳۹۹/۰۹/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹اضافه وزن امروز جلسه دوم ویزیت من است
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خیلی عالیه ماهی 3 ای 4 کیلو کم می کنم اصلا هم ادیت نشدم تو رژیمش همه چی هست فقط کم خوری همراه با سبزیجات فراوان اگه دوسدارید سالم لاغر شید حتما یه سر به مطبش بزنید
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عاااااااااالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱یکماه برنامه ایشون اجرا کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰سلام.عالی و بینظیر.پیشنهاد میکنم حتما تشریف ببرید.
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دکترخیلی بااخلاق ومهربون وکاربلدی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۷اضافه وزن داشتم و خیلی نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲برای افزایش وزن که داشتم رفتم دارم کم می کنم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲دکتر بسیار مفید و خوبیست
۱۴۰۰/۱۱/۰۶یکی ازبهترین دکترهای هستن توتغذیه که تاالان دیدم هم ازنظربرخود،اخلاق،
۱۴۰۵/۰۳/۱۸من حدود یک ماه پیش به ایشون مراجعه کردم ، پزشکی با ادب و با شخصیت و خوش برخورد هستن ، برنامه غذایی دادن خیلی عالی بود من بعد از دو هفته متوجه نتیجه دستورات ایشون شدم وزنم در حال کم شدن هست ، از هر نظر عالیه اگر مشکل اضافه وزن دارین یا برنامه غذایی نیاز دارین حتما مراجعه کنید
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بی نظیر
۱۳۹۹/۰۹/۲۵هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹اضافه وزن داشتم به کمک رژیم غذایی نصف اضافه وزنمو کم کردم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳سلام من با وزن 120کیلونزد دکتررفتم خداروشکرحالاوزنم شده93
۱۴۰۰/۰۴/۲۵عالی بود من خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲با سلام دکتر بسیار خوب و حاذقی هستند و به شدت توصیه میشه
۱۴۰۱/۰۷/۲۸اضافه وزن و در حال درمانم.
۱۴۰۱/۰۴/۲۵اضافه وزن
۱۳۹۹/۰۸/۱۳بسیار خوب مهربان و خوش برخورد و دلسوز بیماران هستند و احترام میگذراند بدون غرور وتکبر
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عاااالللییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خیلی دکتر خوبیه و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بهترییین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۵خود اقای دکتر بسیار خوش برخورد باحوصله وبااخلاق هستند ولی مناسفانه منشیا چند بار تماس میگرفتم سوال داشتم جواب تلفن مطب رو نمیدادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خوش اخلاق رژیم مناسب و برای مراجع وقت کافی گذاشتن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بسیار باحوصله و دلسوز
۱۳۹۹/۰۸/۲۸خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۳۱در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۲30 کیلو کاهش وزن
۱۳۹۹/۱۰/۰۲خیلی خوبه من کم کم دارم وزن کم میکنم
۱۴۰۱/۰۴/۲۷خیلی عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۳دکتر بسیار محترم و مهربان هستن برنامه غذایی که میدن سخت نیست و فشار نمیاره به آدم دخترم و بردم الان دوهفته است خدا رو شکر اذیت نشده
۱۴۰۴/۱۰/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار دکتر خوب و خاکی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالیه تو دو ماه 18 کبلو کم کردم البته با ورزش زیاد
۱۳۹۹/۰۳/۲۸اضافه وزن داشتم و با رژیم ایشون به وزن دلخواهم رسیدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالیه ولی من ادامه ندادم
۱۴۰۱/۰۴/۱۶23 کیلو کم کردم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳حویصنص 1وق1خدیصووخ
۱۴۰۰/۰۲/۱۷برای اضافه وزن مراجعه کرده بودم و نتیجه بخش بود واسه من
۱۳۹۹/۰۸/۱۱عالیییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۸اضافه وزن دارم الان دوهفته از برنامه غذایی که دادن استفاده میکنم خداروشکر راحتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر عالی با اخلاق هستن وبه ادم امید میدهد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خیلی عالی بود و نتیجه داد
۱۳۹۹/۰۸/۱۳دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰بسیار دکتر مودب و خوش رویی هستن و من رو در گرفتن رژیمی که انتخاب کرده بودم راهنمایی و کمک کردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵جناب دکتر بسیار خوش اخلاق و باحوصله هستند.
۱۴۰۰/۰۳/۳۱مشکل کبد چرب و با رژیم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۷واقعا تویکماه 7کیلوکمکردم خیلی خوبه بااستفاده ازبرنامه غذایی کمکردم.نه دارویی دادن ونه چیزی ک بخوام بترسم عوارضی داشته باشه درکل راضیم خداروشکرعالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۵تازه رفتم ولی راضیم خیلی با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳رژیم گرفت
۱۴۰۰/۰۱/۰۵بدون تردید انتخاب کنید اقای حلی را با کمترین هزینه خوراک و منصفانه ترین رژیم غذایی بدن اسیب به بدن ۳۰کیلو کم کردم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خیلی عالی است ، با تشکر
۱۴۰۰/۰۶/۰۶تازه شروع کردم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶آقای دکتر خوش اخلاق صبور واهل دل بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹