بنظرم دکتر با حوصله ای و با دقت ویزیت رو انجام میدن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
کیست دارم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
واقعن دکتر عالی هستش
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
من مشکل هورمون داشتم وتحت نظرایشون هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
بسیار دکتر باتجربه ونمونه هستن من چند سال بود دکترای زنان زنجان میرفتم ونتیجه ندیده بودم سه جلسه باهاشون برخورد داشتم هم اخلاقشون عالی هم کارشون خدا بهشون سلامتی وتن سالم بده الهی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
عفونت وزخم رحم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
سلام خانم دکتر خیلی برخورد خوب وباحوصله هستن وبا ارامش جواب سوالها رو میدن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
کارشون درسته مخصوصا اخلاق خوبیم دارن
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
هالی
۰
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
بارداری
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عالیه خانوم دکتر با حوصله مهربون کار درست
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
برای چکاپ رفتم پیشش
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
دکتر مهربونی هستند عفونت و سوزش داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
مشکل باروری
هنوز هم پیششون میرم
دکتر دقیق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
دکتر باسوادی هستن من از قبل بارداری پیش ایشون میرفتم واقعا راضی ام
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
هنوز نتیجه نگرفتم ولی اخلاق و دقت خوبی دارند
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
مشکلات
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
دکتر عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
اخلاق و رفتار بسیار محترمی دارند با بیمار ولی من درمان نشدم با داروهای ایشون.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
همه چی خوب بودفقط برای نشون دادن آزمایش هم ۱ساعت ونیم الاف شدم هم ویزیت پرداخت کردم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
فقط میتونم بگم فوق العاده ن ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
سلام من ویروس اچ پی وی داشتم تحت نظر خانم دکتر حسینی هستم ازشون خیلی راضیم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
خوش برخورد و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
پزشک مورد علاقم متبحر خوش بیان وقتی که برام میزاره حواس جمعیش
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
دکتر بسیار خوش اخلاق وباحوصله وتشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
مراقبت های برداری و زایمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
دکتر خ
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
خیلی خیلی خوش اخلاق آن بابیماروخیلی خوب مایعنه میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
طی مراجعه های مکرر نتیجه ای در درمان حاصل نشد
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
دکتر خوب وباحوصله ای هستند فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
پزشک و جراح حاذق و کاربلد و به روز
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
ناباروی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
من مشکل عفونت واژن داشتم و وقتی مراجعه کردم هم استرسم از بین رفت با رفتار خوبشون هم بهم پماد و قرص دادن خیلی عالی بود سریع خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۴
بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
به خوبی به سوالات پاسخ دادن و کاربلد و مهربان.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
عالیییی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
بسیار زیبا
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
دکتر بسیار عالم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
ناباروری
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
خانم دکتر خوش برخورد هستن و من راضی ام از درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
دکتر بسیار مهربان و حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
برای روتین بارداری میرم
و تازه تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
دکتر خوبی هستند اما درمانشون رو فعلا نمی دونم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
دکتر حسینی بهترین دکتر زنان زایمان زنجان برخورد عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
پزشک بسیار متبحر و به روز و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
بسیارخوش برخورد و تشخیص درست وعالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
برخورد خوب و دقیق، عفونت داشتم با معاینه دقیق و دارو مناسب زود خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
فعلا یه جلسه رفتم آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
خیلی دکتر با حوصله و با سوادی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
عالییییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
خیلی خوش اخلاق حرفه ای
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
پزشک فووووق العاده مهربون و کاربلدی هستن برای مشاوره ی پیش از بارداری پیششون رفتم و انشاالله برای بارداری و بعد اون هم خواهم رفت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
عفونت دارم درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
خانمی به تمام معنا با احترام با بیمار برخورد میکنه خیلی عالی هستن من روی سینه هام لکه داشتم برام ماموگرافی نوشتن فعلن جواب نبردم پیششون
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
عالی با حوصله توصیح
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
با سلام: من بیمار و مراجعه کننده به مطب خانم دکتر حسینی هستم طبابتشون و تشخیص شون بسیار عالی بوده ، دکتر بسیار با اخلاق خوش رو و خوش برخورد هستن ایشون ، برا بیمار وقت میزارن جهت بررسی بیماری و نحوه تشخیص بیماری و درمان ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
دکتر خیلی خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
خیلی دکتر خوش برخورد و خوبین و فعلا دوره درمانم ادامه داره
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
با حوصله و دقیق از وضعیت بیمار سوال میکنن و همه موارد بیماری رو در نظر میگیرند بعد دارو تجویز میکنن خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
با سلام من نزدیک یه ساله پیش دکتر حسینی میرم برخوردشون عالیه ولی حداقل دوساعت باید منتظر نوبت بمونی دوبار به خاطر عفونت وزخم دهانه رحم پانسمان کردم فعلا خوبه خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
فعلا معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
واقعا خیلی خوب هست
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۴
معمولی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
خیلی دکتر باحوصله خونگرم وکار بلد هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
بسیار بسیار دکتر عالی ،خوش اخلاق و باسواد در استانمون هستن
من سالیان سال درگیر عفونت بودم و هر دکتر رفتم جواب نگرفتم
منتها دکتر ارزو حسینی با داروهایی که نوشتن و معاینات متعدد مشکل منو حل کردن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
بهترین
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
بهترین دکتر تو زنجان . وایه مراقبت بارداری میرم پیششون
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
عالی هستش
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
دمل چرکی نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
حاملگی و سزارین.کارشون عالی و تک
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
مهربون ترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
بارداریودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
سلام ایشون خیلی پزشک حاذق و با سوادی هستند،اخلاق خیلی خوبی دارند ،برام خیلی وقت گذاشتن . کادر خیلی خوبی هم دارند
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
خوش اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
خیلی دکتر خوبیه من برای بارداری رفتم پیش شون خیلی خوب کار بلد و مرتب حرفات گوش میده و قشنگ نقطه به نقطه برات میگه چکار کنی واقعا دمش گرم هیچ دکتری بهتر از خانم حسینی نیست
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
باردارهستم بسیار بادقت و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
عاااالی بی نظر هستن واقعا
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
دکتر با حوصله و مهربانی هستند برای مریض وقت میزارند تشخیص و درمان مشکل بیمار رو هم خیلی درست انجام میدن
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
کیست سینه فعلا در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
برخورد مناسب و تشخیص درست و مشاوره خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
بسیار عالی و محترم و فوق العاده
۱۴۰۲/۰۷/۲۱
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
من در نزدیکی خونریزی دارم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
فقط در حد ویزیت بوده جواب آزمایش و سونو رو میخوام ببرم ببینند
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
دکتر خوبی هستش
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
دکتر خوبی و حاذقی هستن وبا حوصله به بیمار گوش میدن ممنون از سایت خوب نوب دات آی آر
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
به هم ریختگی هورمون
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
خوش اخلاق هستند فعلا تحت درمام
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
خوب ومنظم وعالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
دکتر بسیار خوب وکاربلد
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
کیست، فعلا تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
عالی مهربان
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
بسیار مهربان هستند خیلی دوستشون دارم خواهرش هم خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
عالی و با تجربه
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
عالی د
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
بسیار دقیق و عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
سلامدخ
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
پزشک خوبی هستن من قبولشون دارم و ۴ ساله با اینکه بیمه هم دارم ولی با ویزیت آزاد میرم برای چکاپ و معاینه .فقط این اواخر مدت انتظار مطب خیلی زیاد شده و اینکه دستیار آوردن و خودشون نمونه و معاینه واژینال انجام نمیدن و بیمار یه مقدار دل چرکین میشه .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
هنوز به مرحلهی درمان نرسیدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
دکتر خوبی هیتند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
بشدت بااخلاق و مهربون
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
دکتر با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
عالی ،دکتر فوق العاده مهربون و صبوری هستن،حتی زایمانی ک ریسکش بالا باشه هم ب خوبی از پسش بر میاد️
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
کیست هموراژیک عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
تحت مراقبت بارداری هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
دوبار ویزیت شدم خیلی خوش اخلاق هستن و با ادب واحترام با بیمار صحبت میکنن فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
عرض سلام و درود واقعا محترم و با حوصله و تشخیص درست تنها دکتری ک با مراجعه کننده با صمیمیت برخورد میکنه انشالله همیشه سربلند باشن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
دکتر خوبی هستم بسایار مهربون
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
جهت مراقبت بارداری مراجعه کردم بسیار عالی و باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
در حال درمان، عالی، خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
بخاطر عفونت مراجعه کردم در حال درمانی
بسیار خوش اخلاق و واقعا وقت میزارن برا بیمار
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
باردار هستم و تحت مراقبت بترداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
خوش اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
دکتر خیلی خوبی هست هم با دقت هم با اخلاق کارش حرف نداره
دکتر سیده آرزو حسینی، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی رتبه برتر بورد تخصصی استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان عضو بنیاد ملی نخبگان کشور سزارین، زایمان طبیعی، درمان کیست تخمدان، جراحی کیست تخمدان، جراحی ـ، درمان و جراحی میوم های رحمی (فیبروم)، کورتاژ، انجام کولپوسکوپی، عمل هیستروسکوپی، پولیپ رحمی، ناباروری، درمان زخم های دهانه رحم، جراحی های زیبایی زنان، لابیاپلاستی، مشاوره و مراقبت های بارداری، درمان اختلالات بلوغ، Genital whitening and tightening با دستگاه لیزر، یائسگی، تشخیص و درمان مشکلات پستان، پاپ اسمیر، درمان HPV (ویروس زگیل تناسلی)، انجام NST (نوار قلب جنین)
بنظرم دکتر با حوصله ای و با دقت ویزیت رو انجام میدن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۲۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰کیست دارم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵واقعن دکتر عالی هستش
۱۴۰۴/۰۹/۰۸من مشکل هورمون داشتم وتحت نظرایشون هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار دکتر باتجربه ونمونه هستن من چند سال بود دکترای زنان زنجان میرفتم ونتیجه ندیده بودم سه جلسه باهاشون برخورد داشتم هم اخلاقشون عالی هم کارشون خدا بهشون سلامتی وتن سالم بده الهی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عفونت وزخم رحم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام خانم دکتر خیلی برخورد خوب وباحوصله هستن وبا ارامش جواب سوالها رو میدن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷کارشون درسته مخصوصا اخلاق خوبیم دارن
۱۴۰۳/۰۴/۰۶هالی ۰
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بارداری
۱۴۰۲/۰۸/۱۳عالیه خانوم دکتر با حوصله مهربون کار درست
۱۴۰۴/۱۰/۱۳برای چکاپ رفتم پیشش
۱۴۰۳/۰۵/۰۹دکتر مهربونی هستند عفونت و سوزش داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳مشکل باروری هنوز هم پیششون میرم دکتر دقیق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر باسوادی هستن من از قبل بارداری پیش ایشون میرفتم واقعا راضی ام
۱۴۰۳/۰۸/۰۴هنوز نتیجه نگرفتم ولی اخلاق و دقت خوبی دارند
۱۴۰۴/۰۸/۱۳مشکلات
۱۴۰۲/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۱۳اخلاق و رفتار بسیار محترمی دارند با بیمار ولی من درمان نشدم با داروهای ایشون.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷همه چی خوب بودفقط برای نشون دادن آزمایش هم ۱ساعت ونیم الاف شدم هم ویزیت پرداخت کردم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹فقط میتونم بگم فوق العاده ن ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سلام من ویروس اچ پی وی داشتم تحت نظر خانم دکتر حسینی هستم ازشون خیلی راضیم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خوش برخورد و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۳۰پزشک مورد علاقم متبحر خوش بیان وقتی که برام میزاره حواس جمعیش
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر بسیار خوش اخلاق وباحوصله وتشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۳مراقبت های برداری و زایمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۵دکتر خ
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خیلی خیلی خوش اخلاق آن بابیماروخیلی خوب مایعنه میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۱۷طی مراجعه های مکرر نتیجه ای در درمان حاصل نشد
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتر خوب وباحوصله ای هستند فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷پزشک و جراح حاذق و کاربلد و به روز
۱۴۰۴/۱۱/۰۳ناباروی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸من مشکل عفونت واژن داشتم و وقتی مراجعه کردم هم استرسم از بین رفت با رفتار خوبشون هم بهم پماد و قرص دادن خیلی عالی بود سریع خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۴بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۰۱به خوبی به سوالات پاسخ دادن و کاربلد و مهربان.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالیییی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار زیبا
۱۴۰۴/۰۸/۰۲دکتر بسیار عالم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱ناباروری
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۸بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹خانم دکتر خوش برخورد هستن و من راضی ام از درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۰۵دکتر بسیار مهربان و حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۱۱برای روتین بارداری میرم و تازه تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳دکتر خوبی هستند اما درمانشون رو فعلا نمی دونم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۱دکتر حسینی بهترین دکتر زنان زایمان زنجان برخورد عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۹/۲۵درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۸پزشک بسیار متبحر و به روز و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۴بسیارخوش برخورد و تشخیص درست وعالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۹برخورد خوب و دقیق، عفونت داشتم با معاینه دقیق و دارو مناسب زود خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۳۰فعلا یه جلسه رفتم آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خیلی دکتر با حوصله و با سوادی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالییییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱خیلی خوش اخلاق حرفه ای
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶پزشک فووووق العاده مهربون و کاربلدی هستن برای مشاوره ی پیش از بارداری پیششون رفتم و انشاالله برای بارداری و بعد اون هم خواهم رفت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عفونت دارم درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خانمی به تمام معنا با احترام با بیمار برخورد میکنه خیلی عالی هستن من روی سینه هام لکه داشتم برام ماموگرافی نوشتن فعلن جواب نبردم پیششون
۱۴۰۴/۱۱/۱۶بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۴عالی با حوصله توصیح
۱۴۰۴/۰۵/۱۲با سلام: من بیمار و مراجعه کننده به مطب خانم دکتر حسینی هستم طبابتشون و تشخیص شون بسیار عالی بوده ، دکتر بسیار با اخلاق خوش رو و خوش برخورد هستن ایشون ، برا بیمار وقت میزارن جهت بررسی بیماری و نحوه تشخیص بیماری و درمان ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
۱۴۰۴/۱۱/۱۴دکتر خیلی خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱خیلی دکتر خوش برخورد و خوبین و فعلا دوره درمانم ادامه داره
۱۴۰۱/۱۲/۰۲با حوصله و دقیق از وضعیت بیمار سوال میکنن و همه موارد بیماری رو در نظر میگیرند بعد دارو تجویز میکنن خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۱۵برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹با سلام من نزدیک یه ساله پیش دکتر حسینی میرم برخوردشون عالیه ولی حداقل دوساعت باید منتظر نوبت بمونی دوبار به خاطر عفونت وزخم دهانه رحم پانسمان کردم فعلا خوبه خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱فعلا معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۵/۱۹واقعا خیلی خوب هست
۱۴۰۳/۰۴/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۴معمولی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خیلی دکتر باحوصله خونگرم وکار بلد هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار بسیار دکتر عالی ،خوش اخلاق و باسواد در استانمون هستن من سالیان سال درگیر عفونت بودم و هر دکتر رفتم جواب نگرفتم منتها دکتر ارزو حسینی با داروهایی که نوشتن و معاینات متعدد مشکل منو حل کردن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بهترین
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بهترین دکتر تو زنجان . وایه مراقبت بارداری میرم پیششون
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی هستش
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دمل چرکی نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵حاملگی و سزارین.کارشون عالی و تک
۱۴۰۴/۰۵/۳۰مهربون ترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بارداریودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سلام ایشون خیلی پزشک حاذق و با سوادی هستند،اخلاق خیلی خوبی دارند ،برام خیلی وقت گذاشتن . کادر خیلی خوبی هم دارند
۱۴۰۱/۱۱/۲۹خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۲/۱۲/۲۷خوش اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴خیلی دکتر خوبیه من برای بارداری رفتم پیش شون خیلی خوب کار بلد و مرتب حرفات گوش میده و قشنگ نقطه به نقطه برات میگه چکار کنی واقعا دمش گرم هیچ دکتری بهتر از خانم حسینی نیست
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹باردارهستم بسیار بادقت و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۳عاااالی بی نظر هستن واقعا
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکتر با حوصله و مهربانی هستند برای مریض وقت میزارند تشخیص و درمان مشکل بیمار رو هم خیلی درست انجام میدن
۱۴۰۳/۰۷/۲۷کیست سینه فعلا در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۶برخورد مناسب و تشخیص درست و مشاوره خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار عالی و محترم و فوق العاده
۱۴۰۲/۰۷/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۹فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۹من در نزدیکی خونریزی دارم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳فقط در حد ویزیت بوده جواب آزمایش و سونو رو میخوام ببرم ببینند
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر خوبی هستش
۱۴۰۴/۰۵/۲۸فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر خوبی و حاذقی هستن وبا حوصله به بیمار گوش میدن ممنون از سایت خوب نوب دات آی آر
۱۴۰۴/۰۹/۲۳به هم ریختگی هورمون
۱۴۰۳/۰۴/۱۷خوش اخلاق هستند فعلا تحت درمام
۱۴۰۲/۱۱/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خوب ومنظم وعالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۴فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶دکتر بسیار خوب وکاربلد
۱۴۰۳/۰۳/۲۳کیست، فعلا تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عالی مهربان
۱۴۰۳/۰۲/۲۵بسیار مهربان هستند خیلی دوستشون دارم خواهرش هم خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳عالی و با تجربه
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی د
۱۴۰۲/۰۹/۰۶بسیار دقیق و عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۷سلامدخ
۱۴۰۳/۰۹/۰۵تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰پزشک خوبی هستن من قبولشون دارم و ۴ ساله با اینکه بیمه هم دارم ولی با ویزیت آزاد میرم برای چکاپ و معاینه .فقط این اواخر مدت انتظار مطب خیلی زیاد شده و اینکه دستیار آوردن و خودشون نمونه و معاینه واژینال انجام نمیدن و بیمار یه مقدار دل چرکین میشه .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷هنوز به مرحلهی درمان نرسیدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر خوبی هیتند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بشدت بااخلاق و مهربون
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکتر با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عالی ،دکتر فوق العاده مهربون و صبوری هستن،حتی زایمانی ک ریسکش بالا باشه هم ب خوبی از پسش بر میاد️
۱۴۰۲/۰۷/۰۴کیست هموراژیک عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶تحت مراقبت بارداری هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دوبار ویزیت شدم خیلی خوش اخلاق هستن و با ادب واحترام با بیمار صحبت میکنن فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عرض سلام و درود واقعا محترم و با حوصله و تشخیص درست تنها دکتری ک با مراجعه کننده با صمیمیت برخورد میکنه انشالله همیشه سربلند باشن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر خوبی هستم بسایار مهربون
۱۴۰۳/۰۸/۰۸جهت مراقبت بارداری مراجعه کردم بسیار عالی و باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۶در حال درمان، عالی، خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بخاطر عفونت مراجعه کردم در حال درمانی بسیار خوش اخلاق و واقعا وقت میزارن برا بیمار
۱۴۰۴/۰۵/۲۷باردار هستم و تحت مراقبت بترداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خوش اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۵دکتر خیلی خوبی هست هم با دقت هم با اخلاق کارش حرف نداره
۱۴۰۴/۱۱/۱۶هنوز حل نشدخ
۱۴۰۲/۰۷/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۹بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۲مطمئن نیستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۳درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰من عفونت داشتم خداروشکر حالم خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴