ازنظر اخلاق که یه نمونه کامل هستند بسیار به وقت حساس وتوکارشون جدی هستند من وخانومم الون هم پیشش میریم توبیمارستان ایت ا...موسوی
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
عمل سزارین و تبکتومی را به بهترین نحو برام انجام دادن دکتر مودب و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
درمورد نازایی مراجعه نموده ام ولی هنوز نتیجه ای حاصل نشده
البته فعلا یک دوره طبق دستور ایشان دارو مصرف کرده ام
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
مشکل نازایی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
من برا سزارین رفتم عالی بودند
۱۳۹۸/۰۷/۱۳
ی بار ویزیت شدم که آزمایش اینا نو شته ببینیم چی میشه میگن کارش خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
سندروم پلی کیستیک
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
پزشک حاذق
۱۳۹۷/۰۱/۲۳
پزشک ماهری هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
تاثیرگذاربود
۱۳۹۹/۰۲/۲۸
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
باعرض سلام مشکل عفونت داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
بیسار در کاراش دقیق هستند من خودم در حال حاضر ا بار رفتم و خودم هم پیگیر هستم
۱۳۹۷/۰۷/۱۰
بهترینردکتره قرارهرای وی اف بشم
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
بسیار عالی و دقیق .سزارینشون هم عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
فعلا نرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
عمل سزارین دخترم رو انجام دادند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
دکتر عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
خوب بودراضیم
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
نازایی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
عالیییییییی
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
عااالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
زایمان سزارین
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
نازایی و نتیجه نگرفتیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
مادرم معرفی کرده ک دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
خوب نازای
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
خیلی باتجربه و سخت گیر هستند تو کارشون.بهترین تو این زمینه هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
فعلانظرخواستی ندارم
۱۳۹۹/۰۴/۲۰
مشکلم نامشخص تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
من در مورد بچه دار شدن دچار مشکل هستم. میخواهم راهنماییم کنید
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
مشکل نازایی فعلا تحت درمان هستم و نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
نازایی داشتم قراربودبارداربشم ولی طبیعی حامله شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
سلام من پنج سال نازایی داشتم رفتم پیش دکترفرناز محمدیان خداروشکر الان باردارم پنج ماهمه. من که از کارش خیلی راضیم. بااینکه خیلی جدی هستن ولی کارش فوق العادی
۱۳۹۷/۱۲/۰۳
نازایی
۱۳۹۷/۰۹/۱۹
دوران حاملگی زیرنظرایشون بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
ناباروری.درمان شدم ویک پسردارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
نازایی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
وقت دارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
نتیجه ای
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
دکتر مومن خداشناس معتقد وباتخصص بالا
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
خودم نرفتم پیشش ولی تعریفشو شنیدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
نتیجه مثبت گرفتم
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
عالییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
یک بار ای وی اف که نتیجه نداده فعلا چون اخمک هام ضعیف
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
سلام روز بخیرنظری ندارم چون چند سال پیش مریض ایشون بودم بعد ها موفق به نوبت گرفتن نشدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
در مورد تولد کودک اولم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
دکتر بسیار عالی است. منوIVF کرده الان حامله ام.
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
حامله بودم برا چکاب می اومدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
دکتری عااالی دقیق برای نازایی رفتم پیششون که شکر خدا با آی وی اف باردار شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
عمل سزارین
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خواهرم بچه دار نمیشد بعد ده سال بچه دار شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
خوب بود زایمان کردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
باردار بودم و ایشونن عملم کردن دکتر فوق العاده خوبی بودن
۱۳۹۸/۰۵/۰۶
همسرم کمبوداسپرم داره وقت ای وی اف دادن
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
باردار بودم و مراقبت های ایشان بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
دکتر ی بسیار محترم و دقیق خیلی ازشون راضیم
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
درحال درمانم
۱۳۹۹/۰۳/۱۶
زایمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
نازایی
۱۳۹۸/۰۲/۱۰
چند سال پیش بود چیزی یادم نمیاد
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
دکتر موفق ایست
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
زایمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
من فعلا نتیجه نگرفتم ولی دکتر خوبیه شنیدم
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
فعلا تازه برای نازایی میرم پیششون وامیدوارم نتیجه بگیرم
درمانم نیمه کاره موند ادامه ندادم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۳/۰۵نازایی.نتیجه عالی
۱۳۹۷/۰۹/۱۲بسیار عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸مشگل نازایی الان بچه دارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ازنظر اخلاق که یه نمونه کامل هستند بسیار به وقت حساس وتوکارشون جدی هستند من وخانومم الون هم پیشش میریم توبیمارستان ایت ا...موسوی
۱۳۹۸/۰۸/۱۸عمل سزارین و تبکتومی را به بهترین نحو برام انجام دادن دکتر مودب و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴درمورد نازایی مراجعه نموده ام ولی هنوز نتیجه ای حاصل نشده البته فعلا یک دوره طبق دستور ایشان دارو مصرف کرده ام
۱۳۹۹/۰۵/۲۷مشکل نازایی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸من برا سزارین رفتم عالی بودند
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ی بار ویزیت شدم که آزمایش اینا نو شته ببینیم چی میشه میگن کارش خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۲سندروم پلی کیستیک
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۰۴پزشک حاذق
۱۳۹۷/۰۱/۲۳پزشک ماهری هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۳تاثیرگذاربود
۱۳۹۹/۰۲/۲۸عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۴باعرض سلام مشکل عفونت داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۰بیسار در کاراش دقیق هستند من خودم در حال حاضر ا بار رفتم و خودم هم پیگیر هستم
۱۳۹۷/۰۷/۱۰بهترینردکتره قرارهرای وی اف بشم
۱۳۹۹/۰۶/۰۳بسیار عالی و دقیق .سزارینشون هم عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴فعلا نرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۴عمل سزارین دخترم رو انجام دادند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲خوب بودراضیم
۱۳۹۹/۰۱/۲۴نازایی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عالیییییییی
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عااالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶زایمان سزارین
۱۳۹۸/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۱۲نازایی و نتیجه نگرفتیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۶مادرم معرفی کرده ک دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خوب نازای
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲خیلی باتجربه و سخت گیر هستند تو کارشون.بهترین تو این زمینه هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۹عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶فعلانظرخواستی ندارم
۱۳۹۹/۰۴/۲۰مشکلم نامشخص تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۲من در مورد بچه دار شدن دچار مشکل هستم. میخواهم راهنماییم کنید
۱۳۹۹/۰۹/۲۹مشکل نازایی فعلا تحت درمان هستم و نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳نازایی داشتم قراربودبارداربشم ولی طبیعی حامله شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵سلام من پنج سال نازایی داشتم رفتم پیش دکترفرناز محمدیان خداروشکر الان باردارم پنج ماهمه. من که از کارش خیلی راضیم. بااینکه خیلی جدی هستن ولی کارش فوق العادی
۱۳۹۷/۱۲/۰۳نازایی
۱۳۹۷/۰۹/۱۹دوران حاملگی زیرنظرایشون بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ناباروری.درمان شدم ویک پسردارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷نازایی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶وقت دارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷نتیجه ای
۱۴۰۰/۰۳/۳۰دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۲دکتر مومن خداشناس معتقد وباتخصص بالا
۱۴۰۰/۰۱/۲۱خودم نرفتم پیشش ولی تعریفشو شنیدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵نتیجه مثبت گرفتم
۱۳۹۷/۱۱/۲۴عالییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵یک بار ای وی اف که نتیجه نداده فعلا چون اخمک هام ضعیف
۱۴۰۰/۰۲/۱۱سلام روز بخیرنظری ندارم چون چند سال پیش مریض ایشون بودم بعد ها موفق به نوبت گرفتن نشدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸در مورد تولد کودک اولم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴دکتر بسیار عالی است. منوIVF کرده الان حامله ام.
۱۴۰۰/۱۲/۲۶حامله بودم برا چکاب می اومدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتری عااالی دقیق برای نازایی رفتم پیششون که شکر خدا با آی وی اف باردار شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عمل سزارین
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خواهرم بچه دار نمیشد بعد ده سال بچه دار شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خوب بود زایمان کردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱باردار بودم و ایشونن عملم کردن دکتر فوق العاده خوبی بودن
۱۳۹۸/۰۵/۰۶همسرم کمبوداسپرم داره وقت ای وی اف دادن
۱۳۹۹/۰۲/۰۶باردار بودم و مراقبت های ایشان بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دکتر ی بسیار محترم و دقیق خیلی ازشون راضیم
۱۳۹۹/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۷درحال درمانم
۱۳۹۹/۰۳/۱۶زایمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۳نازایی
۱۳۹۸/۰۲/۱۰چند سال پیش بود چیزی یادم نمیاد
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۸/۱۹دکتر موفق ایست
۱۳۹۹/۰۸/۱۹زایمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۶من فعلا نتیجه نگرفتم ولی دکتر خوبیه شنیدم
۱۳۹۹/۰۳/۱۸فعلا تازه برای نازایی میرم پیششون وامیدوارم نتیجه بگیرم
۱۳۹۹/۰۴/۰۳بدنیس خوبه
۱۳۹۸/۰۹/۲۷نازایی باردارم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عمل سزارین شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹منو همسرم هردومشکل داریم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عاااالی دقیق کار درست
۱۴۰۰/۰۶/۱۱عالیه کارشون
۱۳۹۹/۰۲/۲۸عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۱۹بسیار خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۱۴بارداری
۱۳۹۸/۰۱/۱۰فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ناباروری ادامه ندادم
۱۳۹۹/۰۹/۲۱پیگیر هستم تا ان شااله نتیجه بگیرم
۱۳۹۸/۰۱/۱۴