حامله نمیشم
عالی هستن بهترین و خوش اخلاق ترین پزشک
خیلی دکتر خوبیه.فوق العادس
دکتر خیلی خوبی هستن
خوب بود
دکتر خیلی خوبی هستن من واسه بارداری میرفتم پیش ایشون
جراحی کیست درموئید
باتجربه
دکتر با حوصله ای، من خودم کامل بیماری مو پیگیری نکردم کلی دوباره مجبورم مراجعه بکنم بهشون،
خیلی دکترباحوصله مهربان ودقیقی هستند
عفونت داشتم
خوب است
دکتر خوبیه
کارشون عالی بود ومن نتیجه گرفتم
بارداری
عدم رضایت
بارداری.اورژانسی شد و دکتر دیگری سزارین کرد
کاملا عالی
عفونت های
خیلی باتجربه هستن در عمل
کیس داشتم
حامله بودم
دکتر فوقالعاده ای هستن ایشون
بسیار خوب
مشکل خونریزی داشتم و حل شد با کمک ایشون
خیلی خوب
دکترخوبین
من یکی ازهمکاران خانم دکترهستم وایشان نسبت به بقیه ی پزشکانی ک دربیمارستان موسوی حضور دارند حاذق وماهرمیباشند
بااخلاق و باسواد تشخیص بی نظیر
پزشک خوب و تشخیص عالی دارند
خانم دکتر
زایمان
من 20سال پیش واسه حاملگی میرفتم
دیابت بارداری داشتم رژیم دادن خوب شد
برای درمان فیبروم رفتم.. با قرص ذرمان شد.. عالی
ایشان دکتر خوب و باانصاف و متخصص هستند
جراحم بودند. کارشون عالی بود
فوق العاده
بخاطر یائسه شدن رفته بودم پیش ایشون دکتر بسیار خوبی هستن
نامنظمی عادت ماهیانه خوب بود نتبجش
بابت کیست خیلی زود و به موقع درمان رو شروع کردم و حل شد
ععابی بور
پزشک خوب و با تجربه ای هستن
باسلام
دکتر خوبی هستن و خداروشکر مشکلم برطرف شد.
عالی بود خیلی عالی دستشون در نکنه
برخورد خوب
پزشک مسئول و با دقت
خوب بو
عالی هستن با صبر و حوصله
عالی هستن واقعا
خانم دکترعالین یه دکترمهربون اصیل زنجانی
تعرف ایشون رو از پزشکی در تهران شنیده ام
من برای کنترل بار داری وجراحی که داشتم پیش دکتر رفتم و خیلی هم راضی بودم
اطلاعات عالی و کافی و تجربه کار بالا
بسیار حاذق و مهربان و باحوصله و باسواد هستند.
یکی ازدکترا خوب زنجانه تشخیصش فوق العادس
دکتر خوبی
سلام ایشون دکتر خوبی هستن من دوران بارداریم رو زیر نظر ایشون بودم الان بعد پانزده سال بازم برای رفع مشکلم پیش ایشون میرم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زنجان - سعدی وسط - پلاک ۹۰
حامله نمیشم
۱۳۹۸/۱۲/۱۷عالی هستن بهترین و خوش اخلاق ترین پزشک
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خیلی دکتر خوبیه.فوق العادس
۱۳۹۹/۰۸/۱۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۱دکتر خیلی خوبی هستن من واسه بارداری میرفتم پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۹جراحی کیست درموئید
۱۳۹۸/۰۹/۱۰باتجربه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکتر با حوصله ای، من خودم کامل بیماری مو پیگیری نکردم کلی دوباره مجبورم مراجعه بکنم بهشون،
۱۳۹۷/۱۰/۱۶خیلی دکترباحوصله مهربان ودقیقی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۵عفونت داشتم
۱۳۹۹/۰۴/۲۶خوب است
۱۳۹۷/۰۹/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۰کارشون عالی بود ومن نتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۹/۲۵بارداری
۱۳۹۹/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بارداری.اورژانسی شد و دکتر دیگری سزارین کرد
۱۳۹۷/۰۸/۰۷کاملا عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹عفونت های
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خیلی باتجربه هستن در عمل
۱۴۰۴/۰۱/۰۵کیس داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۰حامله بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دکتر فوقالعاده ای هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۹مشکل خونریزی داشتم و حل شد با کمک ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکترخوبین
۱۴۰۴/۰۶/۳۰من یکی ازهمکاران خانم دکترهستم وایشان نسبت به بقیه ی پزشکانی ک دربیمارستان موسوی حضور دارند حاذق وماهرمیباشند
۱۳۹۷/۱۲/۱۸بااخلاق و باسواد تشخیص بی نظیر
۱۴۰۰/۰۲/۱۴پزشک خوب و تشخیص عالی دارند
۱۳۹۸/۰۶/۰۹خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۶زایمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۳من 20سال پیش واسه حاملگی میرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دیابت بارداری داشتم رژیم دادن خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۲برای درمان فیبروم رفتم.. با قرص ذرمان شد.. عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ایشان دکتر خوب و باانصاف و متخصص هستند
۱۳۹۷/۰۸/۰۹جراحم بودند. کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بخاطر یائسه شدن رفته بودم پیش ایشون دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹نامنظمی عادت ماهیانه خوب بود نتبجش
۱۳۹۸/۰۶/۲۷بابت کیست خیلی زود و به موقع درمان رو شروع کردم و حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ععابی بور
۱۴۰۰/۰۷/۲۵پزشک خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۷باسلام
۱۴۰۰/۰۱/۱۶دکتر خوبی هستن و خداروشکر مشکلم برطرف شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی بود خیلی عالی دستشون در نکنه
۱۴۰۴/۰۷/۱۶برخورد خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۹پزشک مسئول و با دقت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خوب بو
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عالی هستن با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عالی هستن واقعا
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خانم دکترعالین یه دکترمهربون اصیل زنجانی
۱۳۹۸/۰۴/۰۵تعرف ایشون رو از پزشکی در تهران شنیده ام
۱۴۰۳/۱۰/۱۵من برای کنترل بار داری وجراحی که داشتم پیش دکتر رفتم و خیلی هم راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۲۶اطلاعات عالی و کافی و تجربه کار بالا
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار حاذق و مهربان و باحوصله و باسواد هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۰۴یکی ازدکترا خوب زنجانه تشخیصش فوق العادس
۱۳۹۷/۱۲/۱۳دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰سلام ایشون دکتر خوبی هستن من دوران بارداریم رو زیر نظر ایشون بودم الان بعد پانزده سال بازم برای رفع مشکلم پیش ایشون میرم
۱۳۹۹/۰۸/۳۰