منو ایشون به دنیا آوردن خداروشکر سالمم
عالی بودن
سزارین انجام دادم عااااالی بود
به نظرمن پزشک ماهری هستن
نازایی..درمان شدم
عالی زایمان کیست
عالی بود
دکتری مهربان زیبا وخوب
زایمان عه
خوب بود
بهترین
حامل که بودم لک بینی داشتم و با داروهای ایشان بهبود پیدار کردم و شکر خدا یک زایسمان خوب داشتم
دوره حاملگی
بهترین دکتر
مشکل سیخت
پزشک زایمان بنده بودند...کارشان عالی است
زایمانم را انجام داد
خیلی دکتر بااخلاق و خوبی هستن مامانم هردو تا بچه شو پیش ایشون به دنبال کردن و به خاطر همون اسم منو گیسو گذاشتن چون خیلی زیبا هم هستن
نتیجه گرفتم
عمل سزارین
عالی بودن،سزارین انجام دادند
من پیش خاتم عباسی سزارین کردم کارشون عااالی بود
عالی بود من نازا بودم و کمک کرد و بچه دار شدم
پزشک دوران بارداری و سزارین بچه هام بود
خیلی خ
برای دوران بارداری و زایمان رفتم خیلی خوب بودن
زایمان
سلام من بچه اولموسال92ایشون سزارین کردن واقعاکارشون خوب بودمن خیلی خیلی راضیم ازشون واقعادکترخوب وعالی هستن خسته نباشن
زایمان خوبی داشتم توسط ایشون سال۸۸ خیلی خوش اخلاق وکاری
ده سال پیش عالی بود
عالی هستن
خیلی دکتر خوبه ای هستش
باردار بودم
واقعا دکتر خیلی خوبی هستن من چند سال پیش ایشون میرفتم
بهترین متخصص
من اولین زایمانم توسط ایشان انجام شد. سزارین شدم بسیار راصی بودم.
مهربان و
سلام من سزارین داشتم وار کارشونم راضی ایم
مشکل کیست داشتم با یک نوبت مراجع خوب شدم
دکتر حامله گیام بودن
ایشون سزارین انجام دادند عالی بود
مشکل عفونت داشتم خوب شدم
خانم دکتر خوش اخلاق وباتجربه هستن
سزارین کردن
بارداری خیلی دکتر خوبی
خون ریزی شدید دارم
۳ عمل سزارین با تبحر عالی
خیلی دکتر خوبه عالی
پزشک زایمان انم بودند راضیم
خیلی عالی
باسلام بارداربودم خیلی عالی کنترل ومراقبت شدم درحین زایمانم دخترم رو ایشون بدنیااوردن همه چیز واقعا عالی پیش رفت من خیلیییییی راضی هستم
خیلی با اخلاق و مهربان هستند و ب حرفاای مراجعه کننده گوش میدهند
دکتر خوبیه
بسیار خوب بود
بسیارراضی بودم
دکترخیلی خوبی هستند
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارراه سعدی - پایینترازداروخانه شاهرخ - ساختمان جودی
منو ایشون به دنیا آوردن خداروشکر سالمم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۷سزارین انجام دادم عااااالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۴به نظرمن پزشک ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۹نازایی..درمان شدم
۱۳۹۷/۱۰/۲۱عالی زایمان کیست
۱۳۹۹/۱۱/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دکتری مهربان زیبا وخوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۰زایمان عه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۴بهترین
۱۴۰۳/۰۳/۱۵حامل که بودم لک بینی داشتم و با داروهای ایشان بهبود پیدار کردم و شکر خدا یک زایسمان خوب داشتم
۱۳۹۸/۰۱/۳۱دوره حاملگی
۱۳۹۸/۰۲/۱۴بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مشکل سیخت
۱۴۰۳/۰۴/۰۵پزشک زایمان بنده بودند...کارشان عالی است
۱۳۹۹/۰۹/۰۳زایمانم را انجام داد
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خیلی دکتر بااخلاق و خوبی هستن مامانم هردو تا بچه شو پیش ایشون به دنبال کردن و به خاطر همون اسم منو گیسو گذاشتن چون خیلی زیبا هم هستن
۱۳۹۷/۱۰/۲۷نتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۲/۰۸عمل سزارین
۱۴۰۲/۱۲/۰۴عالی بودن،سزارین انجام دادند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰من پیش خاتم عباسی سزارین کردم کارشون عااالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عالی بود من نازا بودم و کمک کرد و بچه دار شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰پزشک دوران بارداری و سزارین بچه هام بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خیلی خ
۱۴۰۰/۰۶/۰۲برای دوران بارداری و زایمان رفتم خیلی خوب بودن
۱۳۹۸/۰۳/۳۰زایمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۱سلام من بچه اولموسال92ایشون سزارین کردن واقعاکارشون خوب بودمن خیلی خیلی راضیم ازشون واقعادکترخوب وعالی هستن خسته نباشن
۱۳۹۹/۰۷/۰۳زایمان خوبی داشتم توسط ایشون سال۸۸ خیلی خوش اخلاق وکاری
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ده سال پیش عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خیلی دکتر خوبه ای هستش
۱۳۹۸/۰۳/۰۷باردار بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲واقعا دکتر خیلی خوبی هستن من چند سال پیش ایشون میرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بهترین متخصص
۱۴۰۲/۰۷/۱۲من اولین زایمانم توسط ایشان انجام شد. سزارین شدم بسیار راصی بودم.
۱۳۹۹/۰۴/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸مهربان و
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام من سزارین داشتم وار کارشونم راضی ایم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵مشکل کیست داشتم با یک نوبت مراجع خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر حامله گیام بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ایشون سزارین انجام دادند عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹مشکل عفونت داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸خانم دکتر خوش اخلاق وباتجربه هستن
۱۴۰۲/۰۶/۱۴سزارین کردن
۱۴۰۳/۰۳/۲۵بارداری خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خون ریزی شدید دارم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵۳ عمل سزارین با تبحر عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خیلی دکتر خوبه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۹پزشک زایمان انم بودند راضیم
۱۳۹۸/۱۰/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲باسلام بارداربودم خیلی عالی کنترل ومراقبت شدم درحین زایمانم دخترم رو ایشون بدنیااوردن همه چیز واقعا عالی پیش رفت من خیلیییییی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲خیلی با اخلاق و مهربان هستند و ب حرفاای مراجعه کننده گوش میدهند
۱۳۹۹/۱۱/۱۱دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۱۳عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۵بسیارراضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۱دکترخیلی خوبی هستند
۱۳۹۷/۱۰/۰۲