عالی و مهربان فقط سرشون شلوغه خیلی
سکته مغزی مادرم و از کار افتادن یک دست که خدارا شکر الان خوب شده
سردرد بهترشدم
عالی هستن
مشکل کبد داشتم وخوب شدم
خوب و عالی هستن
سر درد
خوب است
پدرم تشنج دارن تحت نظر ایشون هستن فقط کنترل میشه درمان نشدن ولی در کل دکتر خوبی هستن
بسیار عالی
تکان دادن سر
عالی است خدا حفظش کنه
من استرس داشتم و دکتر قبلی داروی زیادی به من می داد و ایشون داروهای من رو کمتر کردن و آلان هم حالم خوب
خیلی خوب
سادهای شدید وبیاعصابی زیاد
ازمایش نوشته دکتر هنوزجوابشو نبردم
عالی بود
خیلی عالی
دکتر بسیاز فهمیده
خیلی عالین هم پدرم وهممادرمو پیششون بردم، صبور وکار بلد
برای صرع پیششون رفتم و کارشون عالیه
تشنج.تحت درمان
سردرد عالی بودن
خیلی خوب بود
بسیار کاردان
تشنج داشتم به طور کامل رفع شد
دردکمربهبود
کارش بی نظیره
تازه ام آر آی نوشتن و باید بریم بهشون نشون بدیم اما دکتر صبوری هستن و باحوصله به حرفامون گوش دادن
عمل تاندون انگشت
شوهرم تشنج میکرد
در حال درمان
شوهرم تشنج شدیدی داشت خداروشکر ار زوی که جای اقای دکتر بردمش خیلی فرق کرده
باسلام اقای دکتر بهترین دکترای مشهد است پدربزرگم نابیناشد براثر عفونت شدید که هیچ دکتر نفهمید اما اقای دکتر خوبش کرد
من از ایشون خیلی ممنونم خیلی خوب درد را تشخیص میدهند
خوب بود
تشنج. بسیار خوش اخلاق و با صبر و حوصله هستند. فعلن تحت درمان هستم
مشکل اضطراب واسترس داشتم بهترشدم ممنون ازاقای دکتر
مشکل عصبی و وسواس داشتم ولی با کمک آقای دکتر خیلی خوب شدم الان قرص هم نمیخورم
الزایمر مادرم، خوب بوده تحت درمان هستن
هنوز نظر ندادند
پیگیر جواب ازمایشات
بسیار عالی بودن ایشون
مشکل آلزایمر
درنوجوانی به ایشان مراجعه کردم جهت سردرد و راضی بودم مجدد میخوام مراجعه کنم
با اینکه یک دفعه رفته شوهرم دکتر خیلی خوبی بوده
برای پدرم پیششون اومدیم و واقعا داروهاشون عالیه
سکته مغزی
خوب بودن
خوب عالی
دکتر بسیار خوبی است
بسیار با تجربه وعالی
عاللیییییی
دکترخوبی هستن
عالی هست
مشکل تشنج
تشخیص تشنج پدرم و از اون موقعه دیگه نگرفته
تحت درمانم بهترشدم کم وبیش
خوب است ممنون
خوب بوده
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بزرگراه خاتم - سه راه فردوسی - بیمارستان طالقانی
احمد آباد - پرستار ۱ - ساختمان مهر - طبقه ۲
عالی و مهربان فقط سرشون شلوغه خیلی
۱۳۹۷/۱۱/۰۹سکته مغزی مادرم و از کار افتادن یک دست که خدارا شکر الان خوب شده
۱۳۹۹/۱۰/۱۹سردرد بهترشدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱مشکل کبد داشتم وخوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸خوب و عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۲۱سر درد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۰۸پدرم تشنج دارن تحت نظر ایشون هستن فقط کنترل میشه درمان نشدن ولی در کل دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۶/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۳۰تکان دادن سر
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی است خدا حفظش کنه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱من استرس داشتم و دکتر قبلی داروی زیادی به من می داد و ایشون داروهای من رو کمتر کردن و آلان هم حالم خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۰۱سادهای شدید وبیاعصابی زیاد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶ازمایش نوشته دکتر هنوزجوابشو نبردم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸دکتر بسیاز فهمیده
۱۴۰۴/۰۵/۱۳خیلی عالین هم پدرم وهممادرمو پیششون بردم، صبور وکار بلد
۱۴۰۳/۱۰/۲۶برای صرع پیششون رفتم و کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۴تشنج.تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۸سردرد عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۲۱خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۳بسیار کاردان
۱۴۰۰/۱۰/۱۲تشنج داشتم به طور کامل رفع شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دردکمربهبود
۱۳۹۷/۰۹/۰۳کارش بی نظیره
۱۴۰۰/۱۱/۱۱تازه ام آر آی نوشتن و باید بریم بهشون نشون بدیم اما دکتر صبوری هستن و باحوصله به حرفامون گوش دادن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عمل تاندون انگشت
۱۴۰۳/۰۵/۰۸شوهرم تشنج میکرد
۱۴۰۰/۱۱/۰۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۱شوهرم تشنج شدیدی داشت خداروشکر ار زوی که جای اقای دکتر بردمش خیلی فرق کرده
۱۴۰۱/۰۲/۰۷باسلام اقای دکتر بهترین دکترای مشهد است پدربزرگم نابیناشد براثر عفونت شدید که هیچ دکتر نفهمید اما اقای دکتر خوبش کرد
۱۴۰۰/۰۶/۰۵من از ایشون خیلی ممنونم خیلی خوب درد را تشخیص میدهند
۱۴۰۳/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۰تشنج. بسیار خوش اخلاق و با صبر و حوصله هستند. فعلن تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۷/۲۶مشکل اضطراب واسترس داشتم بهترشدم ممنون ازاقای دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۱مشکل عصبی و وسواس داشتم ولی با کمک آقای دکتر خیلی خوب شدم الان قرص هم نمیخورم
۱۳۹۹/۰۴/۲۴الزایمر مادرم، خوب بوده تحت درمان هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۵هنوز نظر ندادند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴پیگیر جواب ازمایشات
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۶مشکل آلزایمر
۱۳۹۷/۰۲/۰۴درنوجوانی به ایشان مراجعه کردم جهت سردرد و راضی بودم مجدد میخوام مراجعه کنم
۱۴۰۳/۰۱/۱۶با اینکه یک دفعه رفته شوهرم دکتر خیلی خوبی بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۸برای پدرم پیششون اومدیم و واقعا داروهاشون عالیه
۱۴۰۱/۰۸/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۳سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خوب عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار با تجربه وعالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عاللیییییی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۵مشکل تشنج
۱۴۰۰/۰۷/۱۸تشخیص تشنج پدرم و از اون موقعه دیگه نگرفته
۱۴۰۰/۰۴/۰۹تحت درمانم بهترشدم کم وبیش
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خوب است ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خوب بوده
۱۴۰۴/۰۱/۰۵