این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمد آباد ابتدای محتشمی جنب داروخانه دکتر داموغ ساختمان سینوهه طبقه اول واحد ۴
سایت نوبت دهی:
drkahani.ir
احمد آباد ابتدای محتشمی جنب داروخانه دکتر داموغ ساختمان سینوهه طبقه اول واحد ۴
سایت نوبت دهی:
drkahani.ir
ایشان پزشکی صبور و حاذق هستند برای من درمان موثری داشتند
۱۳۹۸/۰۹/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۲دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۳/۱۷مشگل اعصاب
۱۴۰۳/۰۷/۱۷میگرن عصبی کاملا درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالی بودن
۱۳۹۸/۰۳/۱۸خوب بودند.
۱۴۰۲/۱۰/۲۱تشنج میکردم تشجم بهت شده دیگه تشج نمی کنم ولی درد نیمه سردارم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹سلام من بیماری پارکینسون دارم و زیر نظر ایشان تحت درمان هستم و از ایشون که پزشک مجربی هستند راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۱/۲۸خیلی دکتر خوبی هستن من بیماری میانستنی گراویس داشتم با وجودی که پیش چندیدن دکتر رفتم تشخیص ندادن ولی دکتر کاهانی با وزیت اول که رفتن پیششون تشخیص دادن اون موقع دکتر کاهانی بیرجند بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹کمر درد
۱۳۹۹/۰۹/۱۶سردرد داشتم ومیخام برای نوبت دوم مراجعه کنم
۱۳۹۷/۰۳/۰۲عالی کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷پانیک.در حال درمان
۱۳۹۷/۰۵/۰۵بسیار با اخلاق متخصص و حرفه ای
۱۳۹۷/۰۱/۲۴بیمار شون بودم ولی نتونستم ادامه بدم نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۷دکتر کارش عالیه خدا قوتشون بده انشالله
۱۴۰۰/۰۶/۱۸سلامتی
۱۴۰۱/۰۳/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۸خوب بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۸خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۲/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲تشنج معمولی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷میگرن داشتم وپیش ایشون مراجعه کردم والان کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳برخورد و تشخیص عالی است.
۱۳۹۷/۰۵/۲۰سرع داشتم وبا داروها کنترل شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۹سلام حدود ۱۴ سال قبل مریض ایشان بوده ام کارشون عالی بود و ازشون راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بیمار مبتلا به الزایمر داشتیم ونتیجه به نظرم خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن مخصوصاطرزبرخوردشون
۱۳۹۹/۰۲/۱۵خوب بوده ولی درحال حاضر به من نبوبت نمیدهند چون مدتی نرفتم من هم نمیتوانم به پزشک دیگری مراجعه کنم چون سوابق من دردست دکتر میباشد هرچند که من دیر مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱صرع.در حال درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲عالی و بی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیارعالی کارشون
۱۳۹۹/۰۶/۲۴نوار عصب
۱۴۰۲/۰۹/۲۲گردن درد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷تشنج مغزی .... اما الان عالی شدم
۱۳۹۸/۰۵/۱۲دکتر بسیار مودب و با حوصله و تشخیص عالی؛ دختر من میگرن داشت که با یک دوره قرص کامل برطرف شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۷تشنجخدا را شکر حالمخوب است
۱۴۰۳/۰۷/۱۱فوق العاده
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بهترین دکت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵برای مادرم بود که مشکل فراموشی داشتند وبهترشدن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بسیار عالی و مجرب
۱۴۰۳/۰۵/۲۴دکتر خیلی عالیه و واقعا آدم رو درک میکنه و کارشونم حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مشکل خاص نداشتم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹عالی سرگیجه وضعیتی داشتم خوبم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸صرع جزئی، توسط ایشان درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴میگرن داشتم وبهترشدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴مراجعه داشتم
۱۳۹۹/۰۴/۰۷پزشک بسیار آگاه و خبره، عالی هستن،
۱۳۹۸/۱۱/۲۶کمردرد. محیط مطب خیلی زیبا و دلنشین است.
۱۳۹۷/۰۵/۱۹سلام عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۱من میگرن عصبی دارم و کلا یه بار جای آقای دکتر ویزیت شدم کارشون عالیه داروهای ک تجویز میکنند خیلی خوب هستند و با بدنم سازگارند
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بیماری اعصاب نوارمغز وتشخیص تشنج
۱۳۹۷/۰۷/۰۵دکتر خوب با اخلاق و با تجربه ایست خدارو شکر در حال درمان هستم
۱۳۹۷/۱۰/۱۳من مشکل خاصی نداشتم فقط برای چکاپ رفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۶دیسک خفیف گردن داشتم ک درمان شدم.
۱۳۹۹/۰۲/۲۰تازه شرو کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳مشکل زانو عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۳۰سر درد مکرر نوار مغز گرفتن از من گفتن مبگرن کهنه داری دارو دادن الان بهترم
۱۳۹۸/۰۵/۰۹عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹سلام دیسک کمر داشت همسرم و با راهنمایی های اقای دکتر و بدون عمل خیلی خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲مشکل عصبی خوب بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۹بیماری ضایعه سفیدمغزوهنوزدرمرحله آزمایشات هستم
۱۳۹۷/۰۶/۱۷سلام بسیار دکتر عالی و متخصصی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۷با یه نسخه ایشون میگرنم برای هیشه درمان شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۶خیلی دکتر خوبی هستن من کاملا ازشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بنده بیماری صرع داشتم و به کمک اول خداوند متعال بعدش آقای دکتر خیلی بهتر شدم به همه دوستان که مشکل اعصاب و روان و تشنج و....دارند پیشنهاد من آقای دکتر کاهانی میباشد
۱۴۰۱/۰۳/۱۶دکتر بسیار فه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بله خیلی
۱۴۰۳/۰۶/۰۲واقعا دکتر خیی عالی هستن وتشخیص آقای دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بسیار دکتر فو
۱۴۰۱/۰۳/۱۹خوب است
۱۴۰۲/۰۷/۲۴دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲درمان میگرن.خوب شدم و نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۰۱/۰۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴دکتری خوبی و خوش اخلاق و محترم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵مشکل سردرد داشتم تشخیص میگرن دادن و با یک دوره دارو خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خیلی دکتر خوبی هست و با اخلاق .عالی ......نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳میگرن داش
۱۳۹۷/۱۲/۱۱پدرم مشکل افسردگی داشتند با مراجعه به مطب ایشون و بعد از گذشت 6 ماه و استفاده از داروهایی که ایشون تجویز کرده بودن بهبود 80 درصدی پیدا شد ممنونم از ایشان
۱۳۹۷/۰۱/۲۶مشکل دیسک کمر داشتم.با تشخیص و درمان ایشان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۸/۱۹افسرده بودم وخیلی بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۱/۱۸میگرن خوشبختانه خوب شد حالم
۱۳۹۹/۰۹/۲۰من مشکل سرگیچه داشتم باداروهای ایشان هشتاد درصد از سرگیچه هایم درمان شد
۱۳۹۷/۰۶/۰۱کوچیکی تشنج میکردم ولی الان دارم قرص کاربامازپین 200میخورم.
۱۳۹۸/۰۹/۰۸میگرن وعالی بودن
۱۳۹۷/۰۸/۱۳سلام جزو بهترین دکتر ها میباشند
۱۳۹۸/۰۹/۱۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۵خیلی کارشون درسته تشخیص درست درمانش عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۳میگرن ؛ نتیجه کاهش سردرد و خفیف بودن
۱۳۹۹/۰۳/۱۵عالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۸/۳۰پدرم پارکینسون داشتن ایشون خیلی با حوصله و با دقت پاسخگو بودن.البته هنوز ویزیت دوم رو نرفتیم.
۱۳۹۷/۰۳/۰۷خیلی عال
۱۴۰۰/۰۶/۰۴خوب است
۱۳۹۷/۰۱/۲۳واقعا کار دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۳10ماه پیش مامانم یک سکته خفیف داشتن که الحمدالله بهبود یافته اند
۱۳۹۸/۰۲/۰۴حرفه ای و خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۷سردرد میگرنی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بدن درد
۱۴۰۳/۰۶/۱۲مشکل اعصاب داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵بسیار پزشک با معلومات و خوش بر خوردی بودند
۱۳۹۷/۰۷/۲۶سرگیجه سردرد.خوبه نظرم در مورد دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خوب خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۸سلام 2 نفر از اقوام تحت درمان ایشان قرار گرفتن که راضی بودن
۱۳۹۷/۱۲/۱۲دکتر خوبی هستن من چند باری رفتم پیششون و نتیجه ی خوبی گرفتم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۲مشکل میگرن
۱۳۹۷/۱۰/۲۵خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۳تشخیصشون در مورد پدرم خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۹عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عالغهسنن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴تحت درمان هستند،بهتر شدن
۱۳۹۸/۰۹/۱۵بیماری صرع داشتم الان با رفتن پیش ایشون همون ماه های اول جواب گرفتم درصورتی که پیش خیلی از دکتر ها از تهران گرفته تا خود مشهد و سبزوار رفتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۳دکتر توانمندی است و تشخیص خوبی دارد
۱۳۹۸/۰۹/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲راهنمایی های خوبی داشتند
۱۳۹۷/۰۲/۲۰به نظر من که دکتر خوبی بودند
۱۴۰۱/۰۵/۲۲دیسک گردن داشتم دکتر های قبلی تشخیص نداده بودند و از نسخه ایشان راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عالی هستن ایشون
۱۳۹۸/۱۰/۱۹من مشکل میگرن شدید داشتم و استرس بالا که خدا روشکر بعد از دوره ی درمانم خوب خوب شدم.خیلی راضی بودم و به چند نفر معرفی کردم ایشون رو والان تحت درمان هستن و خداروشکر رو به بهبودی ان. ان شاالله که همیشه موفق و سلامت باشن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱پادردداشتن مادرم کارشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۱گرفتگی عضلات گردن
۱۳۹۹/۰۲/۰۹تا حدی بهبود پیدا کردن.ممنون از جناب دکتر.البته هنوز تحت نظر ایشون هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۵سلام پدرم مشکل آلزایمر دارن دکتر با اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالی بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۵مریضی صرع و تشنج در حال مصرف دارو 12سال
۱۴۰۲/۰۲/۱۲سرگیجه داشتم خوب شدم اما باز برگشته بیماریم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱من دیسک گردن خفیف داشتم و دوباره میخوام نوبت بگیزم
۱۴۰۰/۰۳/۰۷چندین سال قبل بیرجند بودند عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۳واقعاکارشون عالی است
۱۳۹۸/۰۴/۰۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دو بار ویزیت شدم هنوز نتیجه ای نگرفتم مشکل دیسک کمر دارم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسم الله الرحمن الرحیم. بسم رب الشهدا. سلام علیکم بنده بیماری صرع داشتم که اول به لطف خداوند متعال و بعدش به کمک آقای دکتر خیلی بهتر شدم. ممنونم ازت دکتر عزیزم انشاالله که همیشه سلامت و موفق و پیروز باشید. اجرتون با آقا امام زمان عج
۱۴۰۱/۰۳/۲۹خوب است
۱۳۹۹/۰۸/۳۰اسیب به مغز
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ازشون واقعا راضی هستم..مشکلم تشنج بوده..تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴عالی خو
۱۴۰۲/۰۷/۲۷برای اعصاب چند سال قبل .مشکل رفع گردیده
۱۳۹۸/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۲سلام خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۴مشکل کمر و دست
۱۴۰۰/۰۲/۲۴سلام بسیارخوب و خوش رفتار
۱۴۰۰/۰۳/۲۰میگرن تاحدودی درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دیسک کمر عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۹میگرن داشتم .زمانی که تحت درمان بودم حالم کاملا خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۹خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۷میگرن داشتم الان بهترن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خوب بودن
۱۳۹۸/۱۱/۱۲دکتر خوبی هستند وهنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۲/۱۶فعلا در حال درمانم وخیلی بهتر شدم مشکل دیسک و میگرن شدید داشتم به لطف خدا و دستان شفا بخش ایشان مشکلم تا حدودی حل شده
۱۳۹۸/۰۲/۲۸دیسک گردن.تشخیصشان عمل جراحی بود.
۱۳۹۷/۰۲/۰۷بی نظیر
۱۴۰۲/۰۲/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۱بد نیستند
۱۳۹۷/۰۹/۱۰عالی هستند اقای دکتر
۱۳۹۷/۰۸/۰۲سر درد
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۲صرع بوده
۱۴۰۱/۰۵/۲۴خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳میگرن دارم و در حال درمان هستم. یکمرحله از درمانم انجام شده و رضایت بخش بوده است.
۱۳۹۸/۰۳/۰۵بی خوابی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۸میگرن داشتم وبهترشدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶خواب رفتگی دست و تجویز دارو
۱۴۰۳/۰۶/۲۵میگرن فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۲دیسک گردن. تشخیص و درمان عالی بود
۱۳۹۸/۰۳/۱۶درد گردن و شانه و نتیجه مثبت
۱۴۰۳/۰۷/۱۰خیلی عالیه دکتر دلسوز
۱۴۰۲/۰۳/۱۷دیسک کمر ومهره ایشون به حق ویزیت عالی داشتند وشکرخدا بهبودی کامل حاصل شد
۱۳۹۸/۱۱/۱۹بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۳دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۶/۰۸سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶در مجموع خوب بودند... دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۰۱/۰۸سلام برای ویزیت نبود برای نوار عصب رفتم حالا برای ویزیت میخوام برم
۱۴۰۱/۰۲/۱۳پدر بزرگم مشکل راه رفتن داشتن و نتیجه عالی
۱۳۹۸/۰۲/۰۸فاصله بین مهره های گردن خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳درحال نتیجه گیری
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار عالی و تشخیص صحیح و داروی مناسب
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ستون فقرات بود خوب شدم کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بی خوابی شدید استرس دو نوبت جواب داد دارو را قطع کردم الان بعد چند ماه درگیر شدم
۱۳۹۸/۰۸/۰۸بیساردکترخوش اخلاق و ازلحاظ دکتری بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۵در حال گذراندن طول درمان هستیم
۱۳۹۷/۰۳/۰۸برای دردای سردرد به ایشون مرجعه کردم که تحت درمان قرار گرفتم و خیلی بهتر شدم
۱۳۹۸/۱۲/۱۳مشکل بی حسی بدن
۱۴۰۳/۰۷/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عاااالی اسپاسم عضلانی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶مشگلم رگ سیاتیک
۱۴۰۱/۰۹/۰۱عالی ااست
۱۳۹۹/۰۱/۲۵فوق العاده خوش اخلاق و متبحر
۱۳۹۸/۰۷/۰۸سردرد شدید
۱۳۹۹/۰۴/۲۱سلام فراموشی مادرم داروهایش را کامل استفاده نکرد
۱۴۰۰/۰۳/۱۳دکتر درجه یک و تشخیص خوب تمام امکانات برای تست و نوارهای مختلف رو هم خودشون دارن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۳پارکینسون
۱۴۰۰/۰۱/۱۷خوبه خدارو شکر
۱۴۰۰/۰۱/۰۸دکتر بسیار خوبی هستند و با حوصله به صحبتهای بیمار گوش میدن. روند بیماری مادرم در زمینه بی خوابی و اعصاب رو به خوبی کنترل کردن...
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸