مشکل سردرد دارم . فعلا دارو مصرف میکنم . هنوز نتیجه قابل توجهی نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
استرس بالا
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
برای فشار
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
فقط هزینه برام تراشید. و۲روز تمام وقتم رو گرفتن و بدون نتیجه .
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
خیلی خیلی دکتر حاذق و فهیم هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
میگرن دارم دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
التهاب معز
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
سلام . آقای دکتر مهربان بودن و سریع تشخیص دادند چون خودشون نوار مغز گرفتن .
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
عالی هستن من برای درمان میگرن مراجعه کردم .خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
سردرد عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
من ایشون رو به خیلی از افراد معرفی میکنم چون برای درمان میگرن که خدمتشون رسیدم واقعا جواب مثبت گرفتم بعلاوه ازصبر ایشون هنگام صحبت با بیمار خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۰۷/۲۱
دکترخوب باتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
سلام دکتر خوبی هستند چندسال تحت درمان برای سردرد هستم دارو مصرف میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
سکته مغزی و عوارض شدیدی که داشت ولی خداروشکر که درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
سردرد بسیار تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
اضطراب مادرم تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
مادر دچار فراموشی شده بود که آقای دکتر تشخیص دادن افسردگی و یک ماه دارو مصرف کردن خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
تازه پدرم رفتن زیر نظر ایشون و صبور و با حوصله بودن انشالله که خوب باشن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
دکتر بسیار خوبی هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
من میگرن مزمن داشتم، دکتر برام بلوک عصبی انجام دادن. خداروشکر نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
افسردگی داشتم نتیجه خوب گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
تشنج عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
تحت درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خوب و مجرب
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خانمم بیمار ایشان بود ه وما راضی بودیم ازبرخورد ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
بسیار خوب بود بادقت صورت گرفت.
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
یبلاتنمکگ
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
سر درد چند ماهه و شدید پدرم که با عنایت دکتر عزیز و گرامی بلافاصله تشخیص داده شد و درمان گردید . با سپاس فراوان
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
مشکل اعصاب و عالی بوده
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
برای فلج بلز صورت رفتم پیش دکتر آل هاشمی
تحت درمانم دارو مصرف میکنم تاببینم خوب میشم یا نه
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۳۱
ایشون دکتر خوبی هستن ولی برخورد هیچکدوم از منشی هاشون محترمانه نیست
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
ناراحتی اعصاب ؛ خوب هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
بسیار دکتر باتج
ربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
میگرن هنوز ادامه دارن
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
من میگرن داشتم و تحت نظر ایشون در کل میگرنم رفت دکتر عالی و خوش برخوردی هستن کار درستترین
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
عالی و بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
دکتر خوبی هستن موارد لازم رو بررسی و تشخیص درستی دادن و من رو به متخصص فلوشیب ارجاع دادن. در شرایطی که در مورد بیماریم بسیار نگران بودم برخورد بسیار خوبی داشتن و با روحیه دادن بهم کمک بزرگی کردن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
عالی برای پارکینسون
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
آزمایش دادند و بعد از بردن آزمایش مشخص میشود
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
تازه ویزیت شدم
خوب بوده
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
سردرد بسیارعالی تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
سلام و
۱۴۰۲/۰۶/۰۴
خیلی دکتر با حوصله و خوبی بودند وبا یکبار مراجعه حال خواهرم خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
ایشان دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
فعلا در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
فعلا نه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
بی حسی سمت راست صورت
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
فقط یک نوبت ویزیت شدم فعلا
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
فعلا در حال درمانیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
مشکل اعصاب خوب بوده نتیجه اش
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
دکی خوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
سردردهای زیادی داشتم.با دارو مشکلم خیلی برطرف شد.داروی کم و موثر
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
بسیارحاذق ودقیق میباشند
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
مشکل پنیک داشتم عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۰
از قبل
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
سردرد شدید، الحمدالله با تشخیص درست ایشان رفع شد
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
در خصوص میگرن همسرم مراجعه کردند وخیلی زود وعالی بهبود پیدا کردن ممنونم آقای دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
تشخیصشون میگرن بود، چند وقتی دارو مصرف میکردم خوب بودم اما الان دوباره حالم بد شده.
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
باسلام اقای دکتر عالی بودن با دقت به حرفهای مریض گوش می دن واقعا منشی اقای دکتر هم برخوردشون خوب هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
خوب و راضی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
عالی بینظیر تشخیص فوق العاده دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
اوکی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
با سلام میگرن داشتم فقط با یک قلم دارو حالم خوب شد بسیار متشکرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
ایشان متخصصی باتجربه وبا تعهد هستند
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
باحوصله و بادقت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
برای میگرن مراجعه کردم کمی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
هنوز بهتر نشده ام
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
میگرن خداروشکربهتره
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
کاردکترخیلی خوب هست چند ساله میریم پیش دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
سلام. پدرم بیماری صرع داشت وبا لطف دکتر هاشمی بهبود یافت.
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
سلام جناب آقای دکتر ال هاشمی دکتر بسیار حاذقی هستن مادرم دو بار تشنج کردن و با داروهای دکتر فعلا تحت نظر هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
میگرن داشتم وفشارعصبی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
فقط توضیحات منو شنیدند در مورد سردردهایی که داشتم . البته یک تشخیص خوب بهم دادن در موزد چشم که به متحصص چشم مراجعه کردم و فشاز چشمم بالا بود ولی برای یردردها فقط دارودادن
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
دکتر بسیار بااخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
فعلا بیمار.تحت.درمان است
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
عالی.باحوصله و بسیار با دانش
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
دکتری صبور و مهربان
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
صرع و اعتیاد
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
مشکل اعصاب و تحت نظرشون هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
میگرن دارم وتحت درمان هستم دکتر باحوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
بسیار با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
یک بار پیش دکتر رفتیم نتیجه الحمدلله خوب بوده است
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
خیلی دکتر فهمیده ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
برای سردرد
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
مشکل سردرد میگرنی داشتم و داروهای آقای دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
بسیار عالی تشخیص بیماری و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
بیماری سرع و کلا درمان شدم بعد دوماهجواب گرفتم الان دوسال خداروشکر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
پدرم سکته
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
عاای است
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
صرع دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
عالی بوده
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
با دقت و با حوصله هستن..تشخیص خوب ودرست
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
بیماری فراموشی و زوال عقل که بشیار بهتر شدن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
بسیار عای
۱۴۰۲/۰۸/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
مشکل سرگیجه وواقعاعالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
سردردمیگرن داشتم یه جلسه رفتیم پیششون خوب شدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
عالیهس
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
سرگیجه داشتم وخوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
سر درد شدید ،
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
عالی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
بسیار در تشخیص بیماری حاذق و عالی هستند و از نظر اخلاق پزشکی هم در حد عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
۲بار وبزیت شدم واقعا خوب بود تشخیص و تاثیر داروهاشون عالی بود کوتاهی خودم بود که تا درمان کامل ادامه ندادم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۳/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
عالی بود مادرم م
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
من مشکل درد پا ولرزش دست داشتم که به کمک آقای دکتر ولطف خدا دارم درمان میشوم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
بهترین در کار خودش
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
میگرن داشتم ایشون زود تشخیص دادند در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
عاااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
مشکل اضطراب دارم وتحت درمانم ،حالم بهتر است ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
پرخاشگری
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
میگرن دارم و درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
شناسایی سکته مغزی
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دکتر بسیار خوش برخورد و دقت زیادی در تشخیص دارند
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
سلام به نظر من ایشان برای من عالی هستن چون من هر جا دکتر می رفتم فقط می گفتن باید کمر تو عمل به کنی من دو نوبت پیش اقای دکتر ال هاشمی امدم اول نمی تونستم راه برم ولی الان به راحتی راه میرم از اقای دکتر ال هاشمی کمال تشکردارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
مشکل عصبی الحمدلله خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۴
مادرم سردرد شان بهتره
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
مادر همسرم تحت درمان ایشان هستند
واز عملکرد ایشان رضایت دارند
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
زحمات شان قابل قدر هست
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
تازه یک نوبت رفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
مشکل مغز و گردن
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
تحت درمان هستم ://
نتیجه بده حتما اطلاع رسانی میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
فشارخون
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
بیمارشان بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
بیماری اعصاب
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
دیدگاه گردن
خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
مشکل سردرد داشت مادرم وفشار خون بالا
۱۳۹۸/۰۵/۳۰
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
سرگیجه
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
بیماری صرع کنترل شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
من برای درمان سردرد پیش ایشون مراجعه کردم و واقعا کارشون حرف نداشت وخلاص شدم ازاین درد
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
همسرم بعد از عمل معده مقداری دچار فراموشی و توهم شده بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
یک جلسه مراجعه کردم بی نتیجه
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
دکتر خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
پدرم الزایمر داشتن و تحت نظر ایشون خدا رو شکر کنترل شده
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
برای مادرم رفتیم خوب بودن دارو دادن و نوار مغز گرفتن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
عالی با صبر حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
بییار با اخلاق، دقیق، باحوصله، به دقت به توضیحات گوش می دن و با صبر وحوصله ویزیت می کنن و برای بیمار شرح می دهند. واقعا استاندارد تایم ویزیت رعایت می کنن، معطلی خیلی کم بود، هوای مطب مطبوع و خبری از ازدحام و هرج ومرج نبود، خانم پذیرش کننده هم خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۲/۰۱/۳۱
پدرم مریض هستند و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
در حال حاضر فقط یک جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
خوبه بود تاالان برای من
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
میگرن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
پاسخگویی خوبی دارن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
بسیار عالی و با تجربه
۱۳۹۹/۰۷/۲۶
بسیار دکتر باحوصله و مهربان هستند با دقت صحبتها ی بیمار را می شنوند .تشخیصشان دقیق است .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
کاملا عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
دکترحادق و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
تحت درمان فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
سرگیجه و اضطراب
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
دکتر تشخیص دادند مادرمALS دارند که هیچ دکتری تشخیص نداده بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
الزایمر
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
دکتری با حوصله و عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
خیلی کارشون عالی هست
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
خواب های پریشان نتیجه عالی بود برام
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
خیلی عال
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
خواب رفتگی سمت راست سر و صورت... و درحال درمان هستم و با یک روز پس از مراجعه و با تجویز داروهای ایشان نتایج بهبودی مشهود است.
۱۴۰۲/۱۱/۰۵
فشارمغز فرزندم داشت وبهبود پیداشد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
بهتر از این دکتر در مشهد نداریم من مشکلات زیادی داشتم که توسط تشخصیص درست ایشون رفع شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
عتلی. دکتر صبور و باحوصله
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
بسیار عالی و خوب
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
مادرم سکته کرده بود و دکتر خیلی عالی درمانشان کرد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
تشنجولرزشبدن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
برای خواب شبم مراجعه کردم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
مادرم مشکل بی قراری و کم خوابی داشتن برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
دکتر باسواد و حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
بله ایشون دکتر بسیار خوبی هستن و چند نفر من معرفی کردم که حالشون بهتر شده من خودم پانیک داشتم الان بهتر شدم تشکر و قدردانی میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
واسه میگرن رفتم ازپشت سرم امگول تزریق کرد فعلاک خداروشکرخوبم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
مادرم سکته مغزی کرده بودن و یه طرف بدنشون لمس شده بود خدارو شکر خوب شدن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ناراحتی صرع
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۰۵
سر درد خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
خوب بودند
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
بسیار پزشک خوبی هستن و سریع بیماری رو تشخیص دادن ، با دقت و حوصله به حرفای بیمار گوش میدن،الان تحت درمان هستم و تاکنون خیلی موثر بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بهترم ولی هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
دکتر خیلی خوبی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
مراجعه برای مادرم بود با تشخیص پارکینسون.
ویزیت دقیق، توضیحات عالی و صرف زمان ، برخورد بینظیر.
برای ایشون آرزوی سربلندی دارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
مشکل اعصاب سردرد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
برا تومور مغزی مراجعه کردم که ایشون راحت فرمودن در مورد تومور مغزی من نمیدونن و ارجاع دادن به دکتر دیگه و علت دردهامو سینوزید تشخصیص دادن که با مصرف قرص هاشون کلا استرس و بیخوابیم دوچندان شد تا اینکه کلا قرصهاشونو حذف کردم
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
مشکلی نداشتیم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
میگرن،به خوبی پیش رفت
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
عالی و باز هم بسیار بسیار عالی که هرچی بگم باز کم هست
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
تجربه ی خوبی بود.حتما بعدا مراجعه خواهم کرد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
خوب دکتری اساس
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
تحت مداوا هستم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
دکتره بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بله میگرن .بهترم شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
فعلا نظر خاصی ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
معاینه کردند از لحاظ روحیه دادن و انرژی دادن خوب بودند ولی به چادری بودنم نظر دادند که فکر کنم به ایشون ربطی نداشته باشه
عضو هیئت علمی دانشگاه تشخیص و درمان طبی انواع سردرد، سکته مغزی، تشنج و صرع، سرگیجه، اختلالات خواب و کم خوابی، کمردرد و درد گردن و اندام، MS، اختلالات حرکتی و پارکینسون، درمان اختلالات جنسی نوار مغز
مطب احمد آباد
مشهداحمدآباد، خیابان عارف، بین عارف ۲ و ۴، ساختمان حکیم، طبقه سوم
در صورت تکمیل ظرفیت نوبت دهی اینترنتی از طریق شمارههای مطب به صورت تلفنی نوبت خود را دریافت کنید.توجه! لطفا هنگام دریافت نوبت دقت بفرمایید لغو نوبت تا ۲۴ ساعت قبل از زمان ویزیت امکان پذیر می باشد.
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مشکل سردرد دارم . فعلا دارو مصرف میکنم . هنوز نتیجه قابل توجهی نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲استرس بالا
۱۴۰۳/۰۶/۲۷نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹برای فشار
۱۴۰۲/۱۰/۰۲فقط هزینه برام تراشید. و۲روز تمام وقتم رو گرفتن و بدون نتیجه .
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خیلی خیلی دکتر حاذق و فهیم هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۱میگرن دارم دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۶التهاب معز
۱۴۰۴/۰۱/۱۷سلام . آقای دکتر مهربان بودن و سریع تشخیص دادند چون خودشون نوار مغز گرفتن .
۱۴۰۱/۱۰/۱۴عالی هستن من برای درمان میگرن مراجعه کردم .خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸سردرد عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰من ایشون رو به خیلی از افراد معرفی میکنم چون برای درمان میگرن که خدمتشون رسیدم واقعا جواب مثبت گرفتم بعلاوه ازصبر ایشون هنگام صحبت با بیمار خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۰۷/۲۱دکترخوب باتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹سلام دکتر خوبی هستند چندسال تحت درمان برای سردرد هستم دارو مصرف میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵سکته مغزی و عوارض شدیدی که داشت ولی خداروشکر که درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۵سردرد بسیار تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱اضطراب مادرم تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴مادر دچار فراموشی شده بود که آقای دکتر تشخیص دادن افسردگی و یک ماه دارو مصرف کردن خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹تازه پدرم رفتن زیر نظر ایشون و صبور و با حوصله بودن انشالله که خوب باشن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲دکتر بسیار خوبی هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۱من میگرن مزمن داشتم، دکتر برام بلوک عصبی انجام دادن. خداروشکر نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶افسردگی داشتم نتیجه خوب گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷تشنج عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۵تحت درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۲خوب و مجرب
۱۳۹۷/۱۲/۱۱بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خانمم بیمار ایشان بود ه وما راضی بودیم ازبرخورد ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیار خوب بود بادقت صورت گرفت.
۱۴۰۵/۰۳/۱۴یبلاتنمکگ
۱۴۰۴/۰۵/۰۱نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳سر درد چند ماهه و شدید پدرم که با عنایت دکتر عزیز و گرامی بلافاصله تشخیص داده شد و درمان گردید . با سپاس فراوان
۱۴۰۰/۱۱/۱۷مشکل اعصاب و عالی بوده
۱۴۰۳/۰۵/۱۰برای فلج بلز صورت رفتم پیش دکتر آل هاشمی تحت درمانم دارو مصرف میکنم تاببینم خوب میشم یا نه
۱۴۰۳/۰۳/۱۳تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ایشون دکتر خوبی هستن ولی برخورد هیچکدوم از منشی هاشون محترمانه نیست
۱۴۰۵/۰۳/۱۷ناراحتی اعصاب ؛ خوب هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۶بسیار دکتر باتج ربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۴میگرن هنوز ادامه دارن
۱۴۰۳/۰۷/۲۷من میگرن داشتم و تحت نظر ایشون در کل میگرنم رفت دکتر عالی و خوش برخوردی هستن کار درستترین
۱۴۰۱/۱۰/۰۷عالی و بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۱/۱۴دکتر خوبی هستن موارد لازم رو بررسی و تشخیص درستی دادن و من رو به متخصص فلوشیب ارجاع دادن. در شرایطی که در مورد بیماریم بسیار نگران بودم برخورد بسیار خوبی داشتن و با روحیه دادن بهم کمک بزرگی کردن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی برای پارکینسون
۱۴۰۳/۰۸/۱۷آزمایش دادند و بعد از بردن آزمایش مشخص میشود
۱۴۰۲/۰۹/۱۳تازه ویزیت شدم خوب بوده
۱۳۹۸/۰۶/۲۰سردرد بسیارعالی تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۴/۰۱سلام و
۱۴۰۲/۰۶/۰۴خیلی دکتر با حوصله و خوبی بودند وبا یکبار مراجعه حال خواهرم خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۴ایشان دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۰۱فعلا در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۴فعلا نه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بی حسی سمت راست صورت
۱۴۰۱/۰۷/۲۷فقط یک نوبت ویزیت شدم فعلا
۱۴۰۴/۰۸/۱۷فعلا در حال درمانیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱مشکل اعصاب خوب بوده نتیجه اش
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکی خوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۲۷تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۵سردردهای زیادی داشتم.با دارو مشکلم خیلی برطرف شد.داروی کم و موثر
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیارحاذق ودقیق میباشند
۱۴۰۳/۰۲/۱۶تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۷مشکل پنیک داشتم عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۰از قبل
۱۴۰۲/۱۱/۱۶سردرد شدید، الحمدالله با تشخیص درست ایشان رفع شد
۱۴۰۲/۰۷/۰۱در خصوص میگرن همسرم مراجعه کردند وخیلی زود وعالی بهبود پیدا کردن ممنونم آقای دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۰۱تشخیصشون میگرن بود، چند وقتی دارو مصرف میکردم خوب بودم اما الان دوباره حالم بد شده.
۱۴۰۲/۰۴/۲۵باسلام اقای دکتر عالی بودن با دقت به حرفهای مریض گوش می دن واقعا منشی اقای دکتر هم برخوردشون خوب هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خوب و راضی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷عالی بینظیر تشخیص فوق العاده دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۳۰نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۲بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰اوکی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۰با سلام میگرن داشتم فقط با یک قلم دارو حالم خوب شد بسیار متشکرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ایشان متخصصی باتجربه وبا تعهد هستند
۱۴۰۲/۰۵/۳۰باحوصله و بادقت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱برای میگرن مراجعه کردم کمی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲هنوز بهتر نشده ام
۱۴۰۲/۰۲/۰۹تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۶میگرن خداروشکربهتره
۱۴۰۴/۰۳/۱۳کاردکترخیلی خوب هست چند ساله میریم پیش دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۹سلام. پدرم بیماری صرع داشت وبا لطف دکتر هاشمی بهبود یافت.
۱۴۰۱/۱۰/۰۹سلام جناب آقای دکتر ال هاشمی دکتر بسیار حاذقی هستن مادرم دو بار تشنج کردن و با داروهای دکتر فعلا تحت نظر هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱میگرن داشتم وفشارعصبی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۰فقط توضیحات منو شنیدند در مورد سردردهایی که داشتم . البته یک تشخیص خوب بهم دادن در موزد چشم که به متحصص چشم مراجعه کردم و فشاز چشمم بالا بود ولی برای یردردها فقط دارودادن
۱۴۰۲/۰۶/۲۰دکتر بسیار بااخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱فعلا بیمار.تحت.درمان است
۱۴۰۳/۱۱/۲۶درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی.باحوصله و بسیار با دانش
۱۴۰۱/۱۱/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۴دکتری صبور و مهربان
۱۴۰۴/۱۰/۱۱صرع و اعتیاد
۱۴۰۰/۱۰/۱۹مشکل اعصاب و تحت نظرشون هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵میگرن دارم وتحت درمان هستم دکتر باحوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۲بسیار با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۷یک بار پیش دکتر رفتیم نتیجه الحمدلله خوب بوده است
۱۴۰۱/۰۶/۱۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۵خیلی دکتر فهمیده ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۵/۱۶برای سردرد
۱۴۰۴/۰۶/۲۹مشکل سردرد میگرنی داشتم و داروهای آقای دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸بسیار عالی تشخیص بیماری و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بیماری سرع و کلا درمان شدم بعد دوماهجواب گرفتم الان دوسال خداروشکر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴پدرم سکته
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عاای است
۱۴۰۱/۱۲/۰۹صرع دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی بوده
۱۴۰۱/۰۶/۳۰با دقت و با حوصله هستن..تشخیص خوب ودرست
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بیماری فراموشی و زوال عقل که بشیار بهتر شدن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار عای
۱۴۰۲/۰۸/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۳مشکل سرگیجه وواقعاعالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۷عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۱۲/۲۷سردردمیگرن داشتم یه جلسه رفتیم پیششون خوب شدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۹عالیهس
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲سرگیجه داشتم وخوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۱خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۰۴سر درد شدید ،
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عالی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۷بسیار در تشخیص بیماری حاذق و عالی هستند و از نظر اخلاق پزشکی هم در حد عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵۲بار وبزیت شدم واقعا خوب بود تشخیص و تاثیر داروهاشون عالی بود کوتاهی خودم بود که تا درمان کامل ادامه ندادم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۳/۰۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۳۱عالی بود مادرم م
۱۴۰۴/۰۷/۰۷من مشکل درد پا ولرزش دست داشتم که به کمک آقای دکتر ولطف خدا دارم درمان میشوم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶بهترین در کار خودش
۱۳۹۹/۰۸/۱۹میگرن داشتم ایشون زود تشخیص دادند در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۱عاااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷مشکل اضطراب دارم وتحت درمانم ،حالم بهتر است ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۱۸پرخاشگری
۱۴۰۳/۱۰/۰۳میگرن دارم و درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷شناسایی سکته مغزی
۱۳۹۹/۰۵/۰۸دکتر بسیار خوش برخورد و دقت زیادی در تشخیص دارند
۱۴۰۲/۱۱/۲۰سلام به نظر من ایشان برای من عالی هستن چون من هر جا دکتر می رفتم فقط می گفتن باید کمر تو عمل به کنی من دو نوبت پیش اقای دکتر ال هاشمی امدم اول نمی تونستم راه برم ولی الان به راحتی راه میرم از اقای دکتر ال هاشمی کمال تشکردارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹مشکل عصبی الحمدلله خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۶/۲۹خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۷/۱۲تحت درمان
۱۴۰۳/۰۳/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۴مادرم سردرد شان بهتره
۱۴۰۱/۰۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹مادر همسرم تحت درمان ایشان هستند واز عملکرد ایشان رضایت دارند
۱۴۰۱/۰۲/۰۷زحمات شان قابل قدر هست
۱۴۰۲/۱۰/۱۶تازه یک نوبت رفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱مشکل مغز و گردن
۱۴۰۳/۰۹/۰۸تحت درمان هستم :// نتیجه بده حتما اطلاع رسانی میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۴فشارخون
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بیمارشان بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴بیماری اعصاب
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دیدگاه گردن خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵مشکل سردرد داشت مادرم وفشار خون بالا
۱۳۹۸/۰۵/۳۰تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۰سرگیجه
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بیماری صرع کنترل شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۵من برای درمان سردرد پیش ایشون مراجعه کردم و واقعا کارشون حرف نداشت وخلاص شدم ازاین درد
۱۴۰۰/۰۶/۰۵همسرم بعد از عمل معده مقداری دچار فراموشی و توهم شده بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۶یک جلسه مراجعه کردم بی نتیجه
۱۴۰۱/۰۸/۱۸دکتر خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۶پدرم الزایمر داشتن و تحت نظر ایشون خدا رو شکر کنترل شده
۱۴۰۲/۰۱/۲۱برای مادرم رفتیم خوب بودن دارو دادن و نوار مغز گرفتن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عالی با صبر حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بییار با اخلاق، دقیق، باحوصله، به دقت به توضیحات گوش می دن و با صبر وحوصله ویزیت می کنن و برای بیمار شرح می دهند. واقعا استاندارد تایم ویزیت رعایت می کنن، معطلی خیلی کم بود، هوای مطب مطبوع و خبری از ازدحام و هرج ومرج نبود، خانم پذیرش کننده هم خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۲/۰۱/۳۱پدرم مریض هستند و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۳در حال حاضر فقط یک جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷خوبه بود تاالان برای من
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹میگرن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹پاسخگویی خوبی دارن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار عالی و با تجربه
۱۳۹۹/۰۷/۲۶بسیار دکتر باحوصله و مهربان هستند با دقت صحبتها ی بیمار را می شنوند .تشخیصشان دقیق است .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷کاملا عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۵/۱۳دکترحادق و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲تحت درمان فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۵عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۴/۲۲سرگیجه و اضطراب
۱۴۰۱/۰۳/۱۱دکتر تشخیص دادند مادرمALS دارند که هیچ دکتری تشخیص نداده بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵الزایمر
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتری با حوصله و عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خیلی کارشون عالی هست
۱۳۹۹/۰۷/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خواب های پریشان نتیجه عالی بود برام
۱۴۰۳/۰۳/۰۵خیلی عال
۱۴۰۳/۰۷/۲۰خواب رفتگی سمت راست سر و صورت... و درحال درمان هستم و با یک روز پس از مراجعه و با تجویز داروهای ایشان نتایج بهبودی مشهود است.
۱۴۰۲/۱۱/۰۵فشارمغز فرزندم داشت وبهبود پیداشد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بهتر از این دکتر در مشهد نداریم من مشکلات زیادی داشتم که توسط تشخصیص درست ایشون رفع شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰عتلی. دکتر صبور و باحوصله
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بسیار عالی و خوب
۱۴۰۳/۰۹/۲۴مادرم سکته کرده بود و دکتر خیلی عالی درمانشان کرد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴تشنجولرزشبدن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴برای خواب شبم مراجعه کردم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴مادرم مشکل بی قراری و کم خوابی داشتن برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۱دکتر باسواد و حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بله ایشون دکتر بسیار خوبی هستن و چند نفر من معرفی کردم که حالشون بهتر شده من خودم پانیک داشتم الان بهتر شدم تشکر و قدردانی میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰واسه میگرن رفتم ازپشت سرم امگول تزریق کرد فعلاک خداروشکرخوبم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷مادرم سکته مغزی کرده بودن و یه طرف بدنشون لمس شده بود خدارو شکر خوب شدن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ناراحتی صرع
۱۴۰۳/۰۸/۱۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۸تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۰۵سر درد خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۴خوب بودند
۱۴۰۱/۰۹/۲۰بسیار پزشک خوبی هستن و سریع بیماری رو تشخیص دادن ، با دقت و حوصله به حرفای بیمار گوش میدن،الان تحت درمان هستم و تاکنون خیلی موثر بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بهترم ولی هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر خیلی خوبی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۲مراجعه برای مادرم بود با تشخیص پارکینسون. ویزیت دقیق، توضیحات عالی و صرف زمان ، برخورد بینظیر. برای ایشون آرزوی سربلندی دارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴مشکل اعصاب سردرد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰فعلا نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰برا تومور مغزی مراجعه کردم که ایشون راحت فرمودن در مورد تومور مغزی من نمیدونن و ارجاع دادن به دکتر دیگه و علت دردهامو سینوزید تشخصیص دادن که با مصرف قرص هاشون کلا استرس و بیخوابیم دوچندان شد تا اینکه کلا قرصهاشونو حذف کردم
۱۴۰۴/۱۰/۰۷دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۵مشکلی نداشتیم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰میگرن،به خوبی پیش رفت
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عالی و باز هم بسیار بسیار عالی که هرچی بگم باز کم هست
۱۴۰۲/۰۷/۱۶دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷تجربه ی خوبی بود.حتما بعدا مراجعه خواهم کرد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خوب دکتری اساس
۱۴۰۳/۰۷/۱۰تحت مداوا هستم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتره بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بله میگرن .بهترم شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲فعلا نظر خاصی ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰معاینه کردند از لحاظ روحیه دادن و انرژی دادن خوب بودند ولی به چادری بودنم نظر دادند که فکر کنم به ایشون ربطی نداشته باشه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۰خوبه طبابت ایشان
۱۴۰۲/۰۹/۲۰