دکتر سیامک یزدانی متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات با شماره نظام پزشکی ۱۱۴۴۰۵ در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان احمدآباد، عارف ۲ (پرستاریک)، ساختمان سینا، طبقه همکف واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر سیامک یزدانی متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات با سابقه علمی برجسته و عضویت در بنیاد ملی نخبگان، در شهر مشهد خدمات تخصصی ارائه میدهد. ایشان پزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز کرده و سپس در سال ۱۳۸۹ وارد دوره تخصص بیماریهای مغز و اعصاب (نورولوژی) در همان دانشگاه شد. دکتر سیامک یزدانی دارای مدرک تخصصی بیماریهای مغز و اعصاب است و در زمینه تشخیص و درمان اختلالات عصبی، صرع، سردردهای مزمن، بیماریهای ستون فقرات و مسائل مرتبط با مغز و اعصاب فعالیت میکند.
این پزشک با شماره نظام پزشکی ۱۱۴۴۰۵ در مشهد مشغول به طبابت است. مطب دکتر سیامک یزدانی در منطقه احمدآباد، خیابان عارف ۲ (پرستاریک)، ساختمان سینا، طبقه همکف واقع شده و امکان دسترسی آسان برای بیماران فراهم است. فعالیت اصلی دکتر یزدانی به عنوان متخصص مغز و اعصاب در شهر مشهد سبب شده است که بسیاری از بیماران شهر و استانهای اطراف برای درمان مشکلات مغز، اعصاب و ستون فقرات به ایشان مراجعه کنند.
دکتر سیامک یزدانی نهتنها با دانش تخصصی خود در حوزه بیماریهای مغز و اعصاب شناخته میشود، بلکه موفق به کسب مدال نقره در اولین دوره المپیاد زیستشناسی نیز شده است. این افتخار علمی، همراه با عضویت در بنیاد ملی نخبگان، اعتبار ویژهای به سوابق حرفهای ایشان بخشیده است. بیماران دکتر سیامک یزدانی اغلب از دقت در تشخیص، برخورد محترمانه و راهنماییهای جامع ایشان رضایت دارند. همچنین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعهکنندگان فراهم شده است.
در نهایت، دکتر سیامک یزدانی متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات، با تکیه بر دانش روز و اخلاق حرفهای، در مطب خود واقع در احمدآباد مشهد، آماده ارائه خدمات تخصصی به بیماران است.
دکتر سیامک یزدانی متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات است و در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای عصبی فعالیت میکند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت بگیرند.
مطب دکتر یزدانی در مشهد، احمدآباد، عارف ۲ (پرستاریک)، ساختمان سینا، طبقه همکف واقع شده است.
دکتر یزدانی به درمان سردرد، صرع، بیماریهای ستون فقرات، اختلالات حرکتی، اماس، پارکینسون و سایر مشکلات عصبی میپردازد.
ایشان دارای مدرک تخصص بیماریهای مغز و اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و عضو بنیاد ملی نخبگان هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمدآباد، عارف ۲(پرستاریک)، ساختمان سینا، طبقه همکف
تشکر از دقت در تشخیص
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۰پانیک داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۳۱عالی سردرد . سرگیجه
۱۴۰۴/۰۴/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۲دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۰جناب آقای دکتر یزدانی یمی از بهترین پزشکان در تخصص خودشون هستن از اخلاق فوف العاده عالی برخوردار هستند.
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عمل کمر و دیسک برادرم بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر بسیار خوب و برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰هنوز مراجعه اولمه تا ببینیم چی میشه
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۸بسیار حاذق و دانا
۱۴۰۴/۰۵/۲۸درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶آرتروز گردن در حال بهبود دکتری با اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۰۸برخورد عالی صبور پاسخدهی مناسب
۱۴۰۴/۰۳/۲۸خیلی خوب بودن و بیماری بنده را تشخیص دادند خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۶بسیار عالین
۱۴۰۴/۰۲/۱۳میگرن بهتر نشدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴باسلام خدمت همه ی خواهران وبرادران گرامی مدتی هست همسرم به دلیل تیک های عصبی که داره زیر نظر اقای دکتر یزدانی هستند البته قبل از ایشون ما پیش چندین دکتر دیگه هم رفتیم ولی بی نتیجه بود الحمدو لله با اولین ویزیت آقای دکتر تشخیص بیماری رو دادن وبا دارو هایی که دادن روز به روز حال همسرم بهتر میشه خدا رو شکر به امید بهبودی برای همسرم ودیگر بیماران عزیران دکتر بسیار با ارامش درمورد روند بهبودی و صبوری. در این مسیر بیماران رو کمک میکنند خدا خیرشون بده خیللی راضی هستیم ازشون. هم. در کارشون حاذق هستن وهم خالاصانه وبی دریغ کمک میکنند
۱۴۰۴/۰۹/۳۰بنده فتق دیسک داشتم بسیار عالی راهنمایی کردند در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خوبه راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکتربی نظیری هست
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بی حسی دست وپا
۱۴۰۳/۱۱/۱۲بیمار خاص ام اس خوبم بحمدلله
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۵/۳۱برای بی حسی دستم رفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸صرع خفیف و بهبودی کامل
۱۴۰۴/۰۷/۳۰من خودم پزشک هستم و به ایشون مراجعه کردم تشخیص و اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دکتر خوش برخورد وبا اخلاق ودقیق وماهر
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بیماری ام اس
۱۴۰۴/۰۵/۰۹موج مغز واسترس
۱۴۰۴/۰۱/۰۱تشخیص عالی خوش برخورد تایم انتظار خیلی کم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۲سلام:مشکل بیخوابی داشتم درمان شدم بسیار دکتر خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بیماری سرع
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار عالی هستند .تشخیصشان فو ق العاده است. در کارشون بسیار حرفه ای و کار بلدن .
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دیسک گردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام عالی دکتر بینظیری هستن من مادرم بردم پیششون سکته مغزی داشتن تحت درمان هستن خیلی وقت میزارن برا بیمارشون وخیلی خوش برخورد هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۲سلام سندرم پای بیقرارداشتم والحمدالله بامراجعه خدمت آقای دکترواولین تجویزداروخداروشکرکمی بهترم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱در حال دزمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بله واقعا دکتر فهمیده و خیلی خوبی هستن پسرما از سرش مشکل داشت بهش دارو دادن الان بهترشده
۱۴۰۴/۰۶/۱۴با سلام دکتری فوق العاده مجرب با متانت و تواضع بالا و حوصله ایی زیاد و تشخیص عالی در مورد بیماری و راه کار درمانی بسیار موثر و امکانات پزشکی درون مطبی مناسب
۱۴۰۴/۰۶/۱۱پارکینسون
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عالی من واقعا راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۹درحال مداوا هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر خوب و باحوصله ای هستند که وقت میزارن برای مریض
۱۴۰۵/۰۲/۲۳تازه مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲دکتر مهربون
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خوب وعالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیارباحوصله وحاذق بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی دکتر با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۰میگرن بعد2سال بهترشده ولی کامل خوب نشدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خواهرم مریض شونه واز روند درمان و برخورد دکتر خیلی راضی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خواهرم میگرن داشت و پیش هیچ دکتری درمان نشد بجز دکتر یزدانی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹عاالی متخصص
۱۴۰۳/۱۲/۰۵اعصاب و روان
۱۴۰۴/۰۸/۲۰تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بسیاردکترفهمیده وعالی هستن تومورداشت مادرم باتشخیص بموقع وعمل بهبودپیداکردن شکرخدا
۱۴۰۵/۰۳/۱۷من چهار سال پیش می رفتم پیش ایشون خیلی خوب شدم برخوردشان عالیه ....الآنم دوباره وقت گرفتم برم..امیدوارم بازم راضی باشم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵گیلن باره، تشخیص عالی و به موقع.
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵من نوار مغز داده بودم جای دیگه روش درمان نادرستی رو پیشنهاد دادن .با مراجعه ب دکتر یزدانی و تشخیص دقیق ایشون روش درمان درست رو گرفتم. گاهی بعضی پزشک ها واقعا با جان انسان ها راحت بازی می کنن
۱۴۰۴/۰۳/۲۷دیسک گردن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹تشخیص خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۶افسردهی و حملات پنیک
۱۴۰۴/۰۷/۲۱برای مشاوره پیش ایشان رفتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱درمان میگرن عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی بی ن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵من میگرن داشتم سال ۹۳ با یه مرحله ویزیت پیش ایشون رفع شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر خوبیبود
۱۴۰۴/۰۳/۲۶مشکل تکرر ادرار
۱۴۰۴/۰۴/۲۵سلام درد های عضلانی شدید داشتم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عالیییی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۸سرگیجه پسر خواهرم اهورا که خیلی خواهرم از کارشون راضی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۱کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۳برای کمر درد مادرم مراجعه کردم بسیار دکتر با شخصیت و مجربی هستند ،و نتیجه عالی دریافت کردیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بهتر از قبل
۱۴۰۴/۰۶/۰۲مشکل اعصاب داشتم ولی الان خیلی بهترم واقعا دکترخوب ومتخصی هستن کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دکتر خ
۱۴۰۳/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سکته مغزی فعلا یک ماهه دارو میخورم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰سردرد داس
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۷سلام دکتر با سواد وصبور نیباشند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیارعال
۱۴۰۴/۰۲/۱۲تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴من برادرم رو میبرم بسیار حاذق وصبور هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲آلزایمر ، تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خداروشکر خوبم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸حمله پانیک داشتم و هنوز احت درمانم و نتیجه خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۱۳اختلال دو قطبی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خوب است
۱۴۰۴/۰۶/۱۵نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹جمع شدن عضلات استرس استراب
۱۴۰۳/۱۲/۲۸مشکل اعصاب فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳شکر بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۵/۳۰من قبلا مریض دکتر نوریان بودم چند سال ولی نتیجه نگرفتم رفتم پیش آقای دکتر و خدا رو شکر الان تحت درمان هستم و بسیار راضی ام
۱۴۰۳/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲من ازدرمانشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴کاملا از ایشون راضی هستم با اولین تجویزشون حالم خوب شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۰مشکلات اصب دستی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴اقای دکتر بسیارتوانمند وحاذق هستنددرچندین مورد بیماری برای افراد خانواده واشنا نتیجه ی عالی گرفتیم سپاس ازایشان
۱۴۰۴/۰۸/۲۴لمس دست و پا
۱۴۰۴/۰۹/۱۹ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۱/۱۷کارش حرف نداره
۱۴۰۴/۰۱/۱۸سرگیجه و حالت تهوع بدلیل ضعف رگهای سر داشته و بهتر شده
۱۴۰۳/۰۹/۱۰میگرن چشمی تحت درمانم بعد از چند متخصص ایشان فقط تشخیص دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۹دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکترخوبی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱برای مشکل سردرد و استرس مراجعه کردم نتیجه ی عالی گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰پنیک داشتم در حال بهبودی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱برا دیسک گردن و میگرن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰فوق العاده عالی و صبور
۱۴۰۴/۰۴/۳۱برای سردردوسرگیجه پسرم فعلا تحت درمانه تاببینم جواب میده داروهای اقای دکتریانه
۱۴۰۴/۰۷/۲۱ام آر آی برام تجویز کردن و درحال حاضر قصد مراجعه مجدد برای چک کردن ام آر آیم رو دارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳باسلام من دقیقایادم نیست که ایشان همان دکتری هستن که بیمارستان۱۷شهریورکوهسنگی مشهدهستن یانه اگه ایشون باشن که خیلی کارشون درسته من فلج بل شده بودم چندتادکترای احمدآبادرفته بودم منوناامیدکردن ولی آقای دکتریزدانی خیلی بی نظیرودرست وعالی منوویزیت کردن بعدش دارودادن وفیزیوتراپی ۲۰جلسه فرستادن خیلی خوب شدم همیشه دعاشون کردم۵ساله انشاالله همیشه سالم وسلامت باشن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸معمولی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶صرع و پانیک...تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۵پدرم بی حسی در ناحیه پا داشتند
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۲دکتر فهمیده ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۲سر گیجا شدید دو جلسه رفتم خدارو شکر بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴کاملا راضی ام از ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۰