دکتر سمیرا امین زاده متخصص بیماری های مغز و اعصاب با شماره نظام پزشکی 118519 در مشهد فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت در درمانگاه تخصصی احمدآباد فراهم است.
دکتر سمیرا امین زاده از متخصصان شناختهشده بیماریهای مغز و اعصاب در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 118519 فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصص بیماری های مغز و اعصاب (نورولوژی) بوده و عضو انجمن نورولوژی ایران هستند. دکتر سمیرا امین زاده همواره بر ترکیب دانش روز با رویکرد انسانی در درمان بیماریهای نورولوژی تأکید داشته و هدف اصلی خود را بهبود سریعتر و پایدار بیماران قرار داده است. بر اساس سوابق، دکتر سمیرا امین زاده پزشک نمونه سال ۱۳۹۷ نیز بودهاند که نشاندهنده اعتبار علمی و حرفهای ایشان میباشد.
در کلینیک تخصصی دکتر سمیرا امین زاده واقع در احمدآباد، خیابان قائم، بین قائم ۱۷ و ۱۹ (درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان دکتر امین زاده)، بیماران از خدمات متعددی همچون نوار مغز (EEG)، نوار عصب و عضله (EMG-NCV)، نقشه مغز (QEEG)، تحریک مغناطیسی مغز (rTMS)، نوروفیدبک و بیوفیدبک بهرهمند میشوند. همچنین، خدمات ویژهای مانند بلاک عصبی با بوتاکس جهت درمان سردردهای مقاوم، درمان اختلالات خواب و حافظه، درمان سرگیجه، و پیگیری بیماریهای مزمنی نظیر ام اس و پارکینسون ارائه میگردد. تخصص دکتر سمیرا امین زاده در درمان بیماریهای مغز و اعصاب باعث شده که ایشان مراجعات متعددی از سراسر مشهد و استان خراسان رضوی داشته باشند.
در بخش نظرات بیماران، بسیاری از مراجعهکنندگان رضایت بالایی از تشخیص دقیق، رویکرد دلسوزانه و پیگیری درمانهای ایشان ابراز کردهاند و دکتر سمیرا امین زاده را به دیگران توصیه نمودهاند. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. این ویژگی به ویژه برای بیماران ساکن مشهد و مناطق اطراف، دسترسی به خدمات تخصصی مغز و اعصاب را آسانتر کرده است. دکتر سمیرا امین زاده با تخصص در بیماریهای مغز و اعصاب و سابقه بالینی قابل توجه، یکی از گزینههای برجسته برای بیماران نورولوژی در مشهد به شمار میرود.
دکتر سمیرا امین زاده در درمان بیماریهای مغز و اعصاب مانند میگرن، ام اس، پارکینسون، سکته مغزی، اختلالات خواب، حافظه و سرگیجه تخصص دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین برای ویزیت دکتر سمیرا امین زاده در مشهد نوبت رزرو کنند.
مطب ایشان در مشهد، احمد آباد، خیابان قائم، بین قائم ۱۷ و ۱۹، درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان دایر است.
در این کلینیک خدماتی مانند نوار مغز، نوار عصب و عضله، تحریک مغناطیسی مغز، نوروفیدبک، بیوفیدبک و بلاک عصبی با بوتاکس ارائه میگردد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمد آباد - خیابان قائم - بین قائم ۱۷ و ۱۹ - درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان دکتر امین زاده
مادرم لرزش دست اضطراب و کاهش شدید وزن همراه با افسردگی دارند خانم دکتر خیلی صبورانه ویزیت میکنند و به صحبت های ما با دقت گوش دادند از ایشان تشکر میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۴درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۶برای درمان سردرد مراجعه کردم راضی بودم دکتر باتجربه هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۳اعصابم خراب بود همش بچه ها رو میزدم از وقتی رفتم آروم شدم داروها خواب آور نبود
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بیماری میگرن دارم سه سال هست تخت نظر ایشون هستم و درمان دارویی ایشون روی من خوب بوده و در حال درمانم درد های من خیلی کمتر شده
۱۴۰۵/۰۳/۰۴برای تشنج که از بچگی دارم مراجع کردم
۱۴۰۵/۰۱/۱۷برای کنکور درس میخونم احساس میکنم حافظه م و تمرکز سطحش اومد پایین به دکتر مراجع کردم و تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱سرگیجه.نتبجه مثبت
۱۴۰۰/۰۸/۱۵من از اهواز میام پیش خانم دکتر کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۱/۲۱برای درمان وسواس فکری و افسردگی و اختلال خواب مراجعه کردم با استفاده از دارو ها و روش درمانی نوین ایشون خیلس بهتر شدم و یه مقدار کم وسواس فکری باقی مانده با تشکر از دکتد و پرسنل
۱۴۰۴/۱۰/۳۰من درد کمر داشتم میخواستم عمل کنم که با داروهای خانم دکتر و لیزر خوب خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۰۶/۰۱من برای چندمین بار مراجعه کردم برای پیگیری سردردم. وبعد ۶ ماه وجلسات فقط دوبار سردرد شدم . ممنون
۱۴۰۱/۰۸/۱۴بله عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۷برای افسردگی پیش دکتر امین زاده مراجعه کنید عالی هستند بخصوص دستگاه
۱۴۰۴/۱۱/۳۰18سالمه رفتم باشگاه عضلات دستام گرفت دکتر مراجعه کردم نقشه دادند و دستگاه تجویز کردند راضیم
۱۴۰۵/۰۱/۲۴مادرم مشکل حرکتی و تعادل در راه رفتن داشتن. بهتر شدن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۷خوب بودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۴در ایجاد آرامش خیلی کمک زیادی بهم شد.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵برای بی خوابی تحت درمان
۱۴۰۵/۰۱/۱۸میگرن داشتم بهتر شده
۱۴۰۰/۰۸/۲۸چند سال که مادرم سردرد های خیلی بدی میگرفت که دکتر و بهم معرفی کردن .که ازشون وقت گرفتم دکتر خوبی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۶بی نظیررررررر.عالیییییی
۱۴۰۴/۱۲/۰۹خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۸سردرد شدید هستم با کاهش وزن دارم که با دارو تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱درحال معالجه
۱۴۰۰/۰۱/۱۰راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عالییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مادرم در اثر شوک عصبی که به ایشان وارد شد دچار حالت های افسردگی شدند و بعد از مراجعه ما به خانوم دکتر پیشنهاد دستگاه دادند و داروها را خیلی کم کردند از روند درمان راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۲/۲۳چندسال پیش خودم برای لرزش سر اومدم پیش دکتر و خوب شدم الان برای سردرد پسرم ازش وقت گرفتم وپیشنهاد میکنم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۶سلام من گیلن باره داشتم وتوسط خانم دکتر درمان شدم
۱۳۹۹/۰۶/۱۰دکتری خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۷سلام بسیار با حوصله و خون گرم .به نظرم این رفتار محبت آمیز خودش بخشی از درمان .برای سردرد مراجعه کردم فعلا یک هفته دارو میخورم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۳زن داداشم برای افسردگی اومد بود پیش دکتر و خیلی راضی بود از درمانی که انجام داد منم الان تحت درمان دکترم برای پنیکی که میشم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۲/۱۱سردرد داشتم با تجویز دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار عالی ودارو هایی که دکتر تجویز نمودن جواب دهی عالی داشت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶هیچ نتیجه آی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر بسیار حاذق و توانایی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۹اپنه خواب نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خیلی نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۰۱کمردرد ل
۱۴۰۳/۰۵/۱۵دخترم تشنج دارد
۱۴۰۰/۰۸/۱۰۵ ساله بیمار ام اس ایشان هستم تشخیص درمان عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۲۵الزایمر نتیجه هنوز نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰سرانگشتان دستام بی حس میشد،از داروها وطبابتشون نتیجه گرفتم وایشون رو توصیه میکنم.تجربه خوبی بود.
۱۴۰۴/۱۲/۲۶میگرن وعالی بودن دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۲۹عالی و بینظیر هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار عالی هستند برای درد پا و دست از سرخس مراجعه کردم با لیزر خیلی خوب شدم واقعا ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۰۴خیلی با سواد بودن و تشخیص دقیقی دادن
۱۳۹۸/۰۱/۲۵دکتر باتجربه و مهربانی هستن..طی پنج روز درمانم برای سر درد که خیلی راضی هستم ..
۱۴۰۰/۰۳/۲۳فعلا درحال معالجه هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۴میگرن. فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴کمر درد داشتم لیزر کردن خدا رو شکر خوب شدم
۱۳۹۹/۰۵/۰۳سلام تشخیص به موقع دکتر باعث شد درمان به خوبی انجام شود و پارکینسون تحت کنترل باشد.ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۱۴همیشه سر گیجه داشتم با مراجعه خیلی خوب شدم ممنون از دکتر وتیمشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۵تشنج کردم هفته پیش با دارو تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶دکتر خوبی هستن راضی ام
۱۴۰۲/۰۵/۲۴سلام و درود خدمت سرکار خانم دکتر امین زاده و تمامی پرسنل کلینیک همه چیز از لحاظ برخورد و پاسخگویی محیط بسیار زیبا و امن عالی بود و تشخیص خانم دکتر و توصیه ایشون به دستگاه RTMS که حال مادرم در حال حاضر حدود ۷۰ درصد بهتر شده و انشاالله بعد کامل شدن دوره درمان داروهاشون قطع بشه شما را به خدا و امام رضا میسپارم و مسیری پر از نور برای شما آرزو دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵مشکل وسواس فکری،از دستگاه ار تی ام اس بسیار راضی بودم.باتشکر
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۶دکتر خوب و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۰۱با عرض سلام عال
۱۴۰۳/۱۰/۳۰فعلا در حال پیگیری درمان هستیم برخورد ایشان بسیار خوب و متواضعانه بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۱سکته مغزی مادرم که از ویزیت خانم دکتر بسیار رضایت دارم.با دقت بررسی کردن چون عروق مغز مادرم بسته بود وفشار مغزشون بالا میرفت.و داروهای خانم دکتر امین زاده موثربود.
۱۴۰۵/۰۱/۲۳با تشخیص دیسک کمر مراجعه کردم و توسط اقای حسنی سه جلسه لیزر شدم. خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰مغز اعصاب
۱۴۰۲/۱۰/۱۴در درمان من خوب بودند برای درد لیزر درمانی انجام دادم و همچنین تمرین های خوبی میدهند
۱۴۰۵/۰۱/۱۹من میگرن دارم بهم دارو دادند با خوردن دارو ها خیلی بهتر شدم و حمله های میگرن بهم دست نداده
۱۴۰۵/۰۱/۰۸مور مور دست و پا،نوار عصب نوشتن که باید ببریم نشون بدیم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰دکتر خیلی خوب هستند از اقوام ما به اینجا مراجعه کردند و برای درمان دست ها راضی بودند من هم به توصیه اونها اومدم راضی بودم
۱۴۰۵/۰۱/۲۷سلام،فکرکنم تاالان خوب بوده است
۱۴۰۵/۰۳/۰۷سردرد خوشه ای
۱۴۰۲/۰۸/۱۲دیسک کمر
۱۳۹۹/۰۸/۰۹سلام مادرم سردرد های شدیدی میشدند که فک کردند از دندان هاشونه کشیدن بهتر نشدن اومدن پیش دکتر تشخیص میگرن دادند
۱۴۰۵/۰۱/۲۰خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱سرگیجه های شدیدی داشتم حتی متخصص گوش هم رفته بودم اینجا با یک قرص خوب شدم خیلی یا تجربه و خوب هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۳دوبار مراجعه داشتم برخورد پرنسل و خانم دکتر امین زاده عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۳۰خیلی خوش برخورد هستن . زمان پاسخگویی سریع
۱۴۰۴/۱۰/۱۰ایشان عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۲به خاطر میگرنهای شدید پیششون اومدم . تشخیص سریع بود و بعد از تجویز دارو خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱خوش رویی و برخورد مناسب پزشک و پرسنل دلگرمی برای بیمار و مراقب بیمار میباشند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیار خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۷/۲۱دکتر خوبی هستن .ولی نوبت دهی اصلا خوب نیست همیشه چندین ساعت معطل میشم .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۲۲بیمار دچار فراموشی می شود
۱۴۰۳/۰۹/۲۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۴سردرد داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱اقتادگی پلک
۱۳۹۹/۰۹/۱۹برای درد کمر به این مرکز مراجعه داشتم بعد از یک جلسه لیزر امروز اومدم برای جلسه دوم و از جلسه قبل خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴برای درمان ms به ایشون مراجعه کردم اوایل فقط بی حسی داشتم ولی رفته رفته علادم من شدت گرفت و الان سوزش پا و کم شدن بینایی یک طرفه دارم خانوم دکتر خیلی زود تشخیص ام اس دادند و به کمیسون ارجاع دادند راضی راضی بودیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸میگرن رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۹از چابهار امدم مشکل پرخاشگری داشتم خیلی بهتر شدم و احساس میکنم یک بار از روی دوشم برداشته شده اخلاق پرسنل و پزشک خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸داروهای خوبی داشت وبهتر شدم
۱۳۹۸/۱۰/۲۰خیلی وقت که درگیر مریضی پارکینسون هستم ویک سمت بدنم لرزش داشت پیش دکتر درمان شدم و علایم حرکتی بدنم خیلی کم شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۶سردردهای استرسی داشتم که با دارو بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۱/۳۱سردرد شدید میگرنی داشتم،درمان با دستگاه تی دی سی اس تجویز شد و حدود سه ماه سردرد نداشتم ولی بعد از چند ماه مجدد درد شروع شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳بسیار عالی و پر انژی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۱درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱فعلا در مراحل اولیه درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۱۸بعد از فوت همسرم خیلی احساس خستگی و ضعف زیاد میکردم و اصلا حوصله هیچکاری و نداشتم که از موقعی که درمان دکتر و شروع کردم رو به بهیودیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳شب خوابیدم و صبح که بیدار شدم در اثر فشار خون بالا حالم بد شد و زبونم گرفت برای درمان اومدم اینجا خانم دکتر گفتند سکته خفیف داشتم و بهم دارو دادند خیلی خیلی بهترم راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰برای استرس و افسردگی از زاهدان میام پیش دکتر خیلی همه چی خوب بود خداخیرشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۰۵خانم دکترخیلی خوب بودن.پرسنلم عالی فقط معطلی داره
۱۴۰۴/۱۰/۱۰مشکل خواهرم پیش ایشون حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۴پسرم توی درساش به مشکل میخورد برای بی فعالی ولی الان خیلی بهتر خداروشکر
۱۴۰۵/۰۱/۱۸::::::
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار عالی برای درمان rtms مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۰/۰۷لرزش دست داشتم.بسیار بسیار راضی هستم وبهتر شدم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۱۰سردرد شدید داشتم هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹بسیار خانم دکتر باحوصله و خوش اخلاق و مهربون و خوشرویی هستن من مادرم و پدرم پیش ایشون رفتن خیلی راضی بودن پدرم دستشون بالا نمیومد با یک جلسه خوب شدن بسیار دکتر عالی و خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۳تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۵/۲۳دختر سردرد عصبی میشد که با دارو بهتر شد عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۱سندرم تونل کارپ
۱۴۰۲/۱۱/۰۳مریض دکتر هستم چندبار مراجعه کردم بخاطر سردرد دستگاه انجام بهتر شدم جدید بخاطر اضطراب یکم حالت منگی دارم که نقشه مغزی نوشتند درحال درمانم
۱۴۰۵/۰۱/۲۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۳دکتر خیلی خوبی هستند و برای درمان سردرد پسر و عروسم خیلی عالی بودند منم برای درمان لکنت زبان و فراموشی اومدم و خوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲برای درمان سردرد خیلی عالی بودند واقعا دارو های خوبی میدهند و حال من بهتر شده است
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خانم دکترامین زاده بسیارپزشک حاذق وماهرمیباشندودررشته تخصصی خودبی نظیربوده کمال رضایت وتشکررادارم دکترحسینی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱گردن درد دارم به همراه درد و سوزش ران پا برای درمان اومدم ازم نوار عصب گرفتند و لیزر درمانی انجام دادم از ویزیت راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰سلام اینقدر که مگفتن وقت میزاره و باحوصله بررسی میکنه این طور نبود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲الان بهترم
۱۴۰۲/۰۸/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰سردرد و بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۹/۰۴هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱تشخیص شان خوب بود، در مرحله درمان هستم. هنوز زود است که درباره روش درمانی شان نظر بدهم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹مشکل در تکلم و افسردگی داشتم حتی تهران هم رفتم ولی بدتر شدم و صدای من قطع شد ولی بعد از مراجعه به اینجا و استفاده از دارو و دستگاه خیلی بهتر شدم و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۹وزوز گوش درمان شد مشکل کم خوابی هم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دست و گردن من خیلی درد میکرد بعد از مراجعه و انجام طب سوزنی و لیزر درمانی انجام شد خیلی خیلی موثر بود
۱۴۰۴/۱۲/۱۲با سابقه سرگیجه مراجعه کردم که تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳برای درمان صرع بیمار ایشون هستم با استفاده از داروهایی که خانوم دکتر برام نوشت کمتر شده است
۱۴۰۴/۱۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۲۸تحتدرمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۲درحال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۶سلام وقت بخیر. عالی بود عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳فعلا اولین مراجعه بنده بوده
۱۳۹۹/۱۰/۱۱دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۱چند مدت خیلی احساس خستگی و ضعف و بی انرژی بودن میکنم برام تشخیص افسردگی خفیف و دادن و الان تحت درمانم تا اینجای درمان راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱بعد از حادثه ی که برای خانوادم پیش اومد افسردگی شدیدی گرفته بودم که ۲۰جلسه با دستگاه کار کردم و راضیم از روند درمان
۱۴۰۵/۰۱/۱۸سردردشدید
۱۳۹۸/۱۲/۰۳کلینیک کامل و مجهز است پرسنل صبور هستند در حال درمان برا یصدای گوش هستیم روند رو به بهبودی داریم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱میگرن دارم اما دارو هام قطع شد دوباره برگشت
۱۴۰۰/۰۳/۱۳مشکل دیسک تاثیر داشت
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸من سر درد میگرنی داشتم که تازه ویزیت شدم فعلا که شکر خدا سر درد نشدم و واقعا واسه همین دفعه اول که ویزیت شدم خانم دکتر مهربان و صبوروخوش برخوردی بودن .
۱۳۹۹/۱۱/۲۳دکتری کاردان و با تجربه است .نسبت به بیماران خود احساس مسئولیت فراوان دارد
۱۳۹۸/۰۴/۰۹چندین سال که دکتر و میشناسم و سردرد داشتم خوب شدم سرگیجه داشتم خوب شدن توی کارشون بهترینن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۷/۰۹برای دیسک کمر وتنگی کانال نخاع ام آر آی انجام دادم ونیاز به جراحی داشتم ووضعیتم خیلی بد بود اما با 5جلسه لیزر پرتوان کاملا خوب شدم ونیاز به جراحی نشد.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دلسوز و حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۰۳تحت درمان
۱۴۰۱/۱۱/۳۰خوش برخود و با آرامش
۱۳۹۷/۱۲/۲۶مشکل لکنت شدیدداشتم،بعضی حروف رو نمیتونستم تلفظ کنم،خداروشکر با دستگاههای کلینیک خانم دکتر خیلی خیلی حرف زدنم بهترشده،کمال تشکر از همه پرسنل زحمتکش وخانم دکتر متبحر
۱۴۰۴/۱۲/۰۴پارکینسون داشتم و بعد از مراجعه به ایشان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۳با انجام لیزر درمانی و فیزیوتراپی درد کمر و پاهای مادرم بهتر شده و اسپاسم های عضلانی هم خوب شده است
۱۴۰۵/۰۱/۱۵4ماه قبل مراجعه داشتم که برای کمردردهای شدیدم نوار عصب گرفتن ودارو دادن که بهتر شدم.واین دفعه برای ضربه ای که به زانو زده شده مراجعه داشتم خدمتشون .مثل همیشه عالی هستن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۱عالی عالی
۱۳۹۸/۰۷/۰۹بسیار دکتر خوبی هستن نم که به امید خدا ولطف ایشان بهبودی کامل یافتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴وزوز گوش و سردرد داشتم علائمی 100درصد خوب شده
۱۴۰۴/۰۳/۳۰فعلا که راضی بودیم تاببینم تابعد چی بشه
۱۳۹۸/۰۵/۰۷از زمان جنگ استرس شدید گرفتم که تحت درمان هستم بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۱/۲۹سلام برا درمان سکته مغزی شوهرم مراجعه کردم یک جلسه رفتم ودر حال معالحه هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خوب درحال درمان مادرم هستم.آلزایمر داشتند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۴عمل کردن سر مادرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بینظیر
۱۴۰۲/۱۱/۱۷یک مدت افسردگی گرفتم و حالم اصلا خوب نبود که با دکتر اشنا شدم و یک ماه که داروهای دکتر ومصرف میکنم و خیلی تغییر کردم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳نوبت دهی بسیار خوب، خانم دکتر بسیار حرفه ایی با تشخیص عالی ،نوار عصب از من گرفتند و برام دارو شروع کردند و یک هفته هست که دارم هارو میخورم ، بسیار دردم کم شده حتی میتونم بگم از بین رفته، حال خوبی دارم، فقط ریپورت نوار عصبم هنوز به دستم نرسیده اگر این روند با سرعت بیشتری طی بشه خیلی بهتر خواهد بود. ممنونم از تمام تیم عالی خانم دکتر امین زاده محترم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳سردرد دارم که همیشه قبل پریودیم شدیده و دارو جواب نمیده تحت درمانم پیش خانوم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۲چندین ماهه سردرد میشم برای درمان سردرد های من دارو میدهند بهتر شدم از خدمات ایشان راضی بودم
۱۴۰۵/۰۱/۲۶۱۸سال تشنج نکردم برای قطع کردن داروی که مصرف به دکتر مراجع کردم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱سردرد شدید
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی هستن ایشون.
۱۴۰۰/۰۶/۱۸صدا بلند حساس بودم یکی بلند حرف میزند یا درگیر ماشین میزد اعصابم بهم میرختم دوجلسه رفتم پیش ایشان خیلی خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۱سالی یکبار تشنج میکنم .نوار مغز دادم ودارو تجویز کردن
۱۴۰۵/۰۱/۱۵بسیار دکتر مهربون و خوب و دقیقی هستن من چند دکتر دیگه همزمان مراجعه کردم که از تشخیص ایشون مطمعن بشم وهمه تاییدشون کردن و گفتن دقیقن وبه کارشون واردن والان با خیال راحت تحت نظرشون هستم
۱۳۹۸/۰۴/۱۶سردرد های شدید تومغزم،از داروها راضی بودم.بهترشدم
۱۴۰۴/۱۲/۲۳برای درمان بی خوابی و وسواس فکری مراجعه کردم از روند درمان راضی بودم بدون دارو و تنها با استفاده از دستگاه rtmsبهتر شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶داروهای که تجویز کردن برای سردردم خیلی جواب داد
۱۴۰۵/۰۲/۱۷خانم دکتر معرکه هست
۱۴۰۱/۰۸/۰۳دوسال پیش برای کمردرد اومدم خوب شدم الام برای پا درد دارم میام
۱۴۰۵/۰۱/۱۷رازی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ادامه دارد
۱۳۹۹/۰۹/۲۶سردرد شدید
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی مهربان
۱۴۰۲/۰۷/۱۰میگرن داشتم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹ضمن عرض سلام وخسته نباشید دکتر بسیار خوب وفایی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳با مشکلاتی که در زندگی برایم به وجود اومد دچار افسردگی شدید شدم پیش یک دکتر رفتم و کلا منو تا امید کردند و بهم گفتند فلج میشی یکی از دوستان اینجا رو بهم معرفی کردند و از اینکه اینجا اومدم واقعا راضی هستم و بهتر شدم توصیه من به شما استفاده از علم به روز خانوم دکتر است
۱۴۰۵/۰۲/۰۲برای درمان ام اس سرم تراپی تحت نظر خانم دکتر شروع کردم.بسیار موثرواقع شد.بسیار متبحر هستن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عالی خدا خیرشون
۱۴۰۲/۱۰/۰۳خوب بوده
۱۳۹۸/۰۱/۲۸فعلا در حال طی کردن مراحل درمان هستم و نمیتوانم نظر دقیقی بدهم، اما برخورد و وقت گذاشتن ایشان خوب است.
۱۳۹۹/۰۳/۰۸برای مشکل تشنج مراجعه کرده بودم دارو دادند بعد از مصرف دارو ها تشنج من قطع شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۷سردرد شدید داشتم الان بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۱۹واقعا خانم دکتر امین زاده کارش حرف نداره مشکل اعصاب داشتم بااولین ویزیت مشکل من حل کردند وتشکرمیکنم
۱۴۰۵/۰۱/۱۰بهتر ش
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴مادرم الزایمر داره و داروهای دکتر و داره مصرف میکنه .حالش خوبه حواس پرتیش بهتر شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸سکته مغزی خواهرم و دخترعمم داشتن.الان از روشهای درمانی جدید خانم دکتربسیارراضی هستم.ازچابهارهردوماه مراجعه دارم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۷مننژیت فعلا خوبم
۱۳۹۸/۰۳/۱۸درود بر شما بماند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵مادرم برای لرزش سر مراجعه کردند خانوم دکتر خیلی خوب بودند و راهنمایی کردن. در حال درمان هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶برای درمان تشنج دخترم تحت نظر پزشک مغز واعصاب دیگه ای بود که راضی نبودیم و1ساله تحت نظر خانم دکتر امین زاده دارو مصرف داره ودیگه تشنج نکرده.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰برای درمان سردرد های من دارو دادند از ویزیت و خدمات کلینیک راضی بودم
۱۴۰۵/۰۱/۱۹خداروشکر خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بیماری صرع داشتم با داروهای خانم دکتر تحت نظر هستم وبیماریم کنترل شده وبهترشدم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خانم دکتر امین زاده از نظر اخلاق و رسیدگی به بیمار عالی هستند خاله من چند سال است که تحت مراقبتهای ایشان است خداوند بهشون خیر دنیا و اخرت عطا نماید،مشکل تشنج وسردردهاشون کاملا خوب شده.
۱۴۰۵/۰۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵یه دکتر حرفه ای بی نظیر خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۱/۰۹مشکل خواب و استرس و وسواس فکری و عملی داشتم که بهتر شدم راضیم از خدمات
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عالی هستند و خیلی بروز با درمانهای جدیدی که دارند باعث شدن من دوباره حال خوب رو تجربه کنم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷برای میگرن ۷ سال پیش مراجعه کردم و خداروشکر خوب شدم بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۶اختلال حافظه فعلا نتیجه مطلوب نبوده و تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عالی بوده
۱۴۰۲/۰۲/۲۴تشخیص عالی،مشکل سیاتیک،دستگاههای مرکزشون بابقیه جاها متفاوت تر وموثرتر هستش.کمال تشکر از پرسنل عالیشون
۱۴۰۴/۱۲/۲۲تحت درمان برای میگرن هستم
۱۳۹۹/۰۷/۰۲از شهر بیرجند برای درمان استرس و اضطراب که حدود دوسال تحت درمان دکتر دیگری بودم امانتیجه نگرفتم بعد از مراجعه به دکتر و استفاده از دارو های ایشون خیلی بهتر شدم برای کمر درد هم عالی بودند
۱۴۰۴/۱۰/۳۰از کودکی تشنج دارم که با دارو یکم بهتر شدم و تحت نظرم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳میگرن چشم و TDCS انجام دادم و نتیجه خوب بود ممنون
۱۴۰۲/۱۲/۲۶دکتر ع
۱۴۰۰/۱۰/۰۳میگرن و نتجه خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۹سکته خفیف مغزی
۱۳۹۸/۰۲/۰۶سلام.هنوز یبار اومدم.ولی احساس میکنم نتیجه بخش بوده باشه.
۱۳۹۹/۰۸/۱۴عالی هستن در تشخیص
۱۳۹۹/۱۰/۲۴دکتر عالیه چون قبلا دخترم اومده خودم شونه درد داشتم لیزر شدم خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲مشکل همسرم سکته مغزی،عدم شناخت اطرافیان،عدم تکلم،با ار تی ام اس خداروشکر معجزه شد.
۱۴۰۴/۱۱/۰۲تشخیص دقیق پزشک
۱۴۰۰/۱۱/۰۹راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳فعلا بدون نتیجه
۱۳۹۹/۰۲/۰۸من هنوز جلسه اول بوده رفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بسیار عالی و مهربون باحوصله به حرفای بیماراشون گوش میکنن و بهترینن
۱۴۰۰/۱۱/۰۸ففعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۱مشکل اعصاب خوب بودند
۱۴۰۳/۰۳/۲۱مشکل درد گردن داشتم، و نتیجه گرفتم.
۱۴۰۳/۰۵/۰۸مادرم بیماری پارکینسون دارند و در حال درمان تحت نظر خانوم دکتر هستند لرزش های ایشان قطع شده و برای مشکل تعادل هنوز در حال درمانیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶متبحرترین دکتری هستن که تاالان دیدم،کامل به جزئیات دقت میکنن،وقت بیشتری صرف بیمار میکنن، و بسیار به ادم روحیه میدن خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۵/۰۱/۲۹با علایم وسواس به دکتر مراجع کردم و در طول درمان علایمم کم شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷حملات پنیک داشتم که با کمک خانم دکتر و جلسات Tdsc حملات پنیکم خیلی کنترل شده واقعا دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۲مشکل استرس و اضطراب هم چنین پرخاشگری داشتم به توصیه یکی از دوستان آمدم و راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵برای فراموشی پدرمراجعه کرده بودیم با دارو ودستگاه فعلا بهترشدن راضی ام
۱۴۰۱/۱۱/۲۴دکتر واقعا ماهر بودن و من راضی بودم حتما ادامه میدم درمان رو ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۲۹مادرم روبا گرفتگی کمر به مطب دکتر امین زاده جهت ویزیت آوردم وخانم دکتر امین زاده توصیه به لیزرکردن که بعد 3جلسه درد کامل از بین رفت.خداخیرشون بده.
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دکتر دلسوز وبا تجربه ای هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۵برای پدرم که کمردرد داشتن مراجعه کردیم که با لیزر درمانی وکاردرمانی بهتر شدند
۱۴۰۴/۱۲/۲۴در حال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰برای درمان تشنج همسرم دارو گرفتیم .بسیار عالی وموثر بود وتشنجش تکرار نشد.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹من 3 هفته که از خدمات پزشکی مرکز ایشان استفاده می کنم و تا اکنون رضایت دارم.
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دست حاج آقام درد میکرد خداروشکر با یه بار رفتن پیش خانوم دکتر خوب شدن واقعا حدا خیرشون ده
۱۳۹۹/۱۲/۱۳کمردرد- تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵میگرن با سپاس از ایشان خیلی بهترم
۱۳۹۸/۰۹/۱۵خوب بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۷