بنظر دکتر حاذقی میاید... از لحاظ برخورد بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۱
کمر درد و زانو درد داشتم، با ورزش ها و داروهای تجویزی ایشان خیلی بهتر شدم
باتشکر از دکتر زهتاب
۱۳۹۹/۰۹/۱۳
دکتر بسیار خوبی هست و با حوصله به صبحت بیمارهای خود گوش میکند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
زانو درد
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
بسیار صادق
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
ایشون با تشخیص درست منو از جراحی زانو و فیزیوتراپی نجات دادن،
۱۳۹۹/۰۵/۱۷
عمل زانوعالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
عمل زانوهای مادر...عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
درد زانو داشتم که دو تا از دکترها گفتند باید عمل بشه ، اما با مراجعه به ایشان و استفاده دارو و ورزشهای پیشنهادی ایشان در حال حاضر خوبم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
تشخیص دقیق در مورد مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
حدود 10 سال پیش عمل جراحی فمور راست مادرم را عالی و بدون کوچکترین مشکلی انجام دادند. ما که کاملا راضی بوده و هستیم، خدا هم از ایشان راضی باشد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
درد زانو
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
واقعا عالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عالی هستند . مادرم عمل کردند و خیلی راضی هستیم اکبری
۱۳۹۹/۰۴/۱۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
با سلام در حال حاضر تحت درمان دکتر هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
زانو-عمل کردم وخوب شد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
خوب عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
پروتز زانو بسیار عالی
مهربان
دلسوز
دست سبک و شفا بخش
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
سلام زانوی مادرم عمل کرده ولی بعد از عمل مشکل کمرش حاد شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۵
عاااآااالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بدون کمترین هزینه,با اندک دارو درد زانو هام برطرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
زانویی ک چند دکتر گفته بود عمل با یه نسخه خووووب شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
تشخیص شون خوبه الحمدلله
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
سلام مادرم وخواهرم زانودرد داشتن با یک نسخه خوب شدن الان خودم میخوام برای زانودردم برم پیش آقای دکترایشون دستشون معجزه میکنه
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
عمل زانو
خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
عالیه خیلی دوستش دارم
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
بسیار بااخلاق و باسواد
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عمل زانو انجام دادیم و خیلی هم راضی هستیم .
۱۳۹۹/۰۴/۱۹
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
زانودرد داشته با کفش و زانودرد و ورزش تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
پاسخ دهی منشی ومعطلیه مطب خیلی بد مشکل سازه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
عمل زانو و نتیجه عالی شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
التهاب زانو
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
خوب بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
همسرم جراحی پا انجام دادن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
اد
ناتن
۱۳۹۹/۰۴/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
عمل زانو
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
مشکل مهره های گردن مادرم
بهبود و بسیار موثر
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
عالیه عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
دکتر بسیار خوبی میباشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
مشکل مشکوک به پارگی رباط زانو تمرین ورزشی دادن با چند تا کپسول کمی بهترم ولی هنوز میلنگم
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
دکتر خوبیه
من میخواستم عمل کنم ولی به توصیه ایشون و با ورزشهایی که کردم فعلا okهستم
۱۳۹۷/۰۸/۰۱
چراحی ساق پا
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
دکتر بینظیر به من گفته بودن باید سخت ترین عمل زانو را انجام بدم ایشان با یک ویزیت و قرص درمان کردن
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
رماتیس زانو خیلی خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
جراحی مفصلهای زانو برای هر دو پای مادرم را انجام دادن که شکر خدا بسیار موفقیت آمیز بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
دکتر عاااالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بسیار دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
زانو درد و پارگی مینیسک
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
مشکل زانو بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
مادرم بیمار ایآ شان بودند .طبابت خیلی عالی
۱۳۹۷/۰۵/۰۵
عمل تعویض
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
من قبلا مشکل در قسمت زانو داشتم و به ایشان مراجعه و از ایشان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
زنده باددکترپنجه طلا
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
رباط زانوم له شده بود خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
مینسک پا اسیب دیده وتحت درمان زیر نظر ایشون هستم که فیزتراپی لیزر پرتوان برای سری اول تجویز کرده بودن که خداروشکر بهترم
۱۳۹۸/۱۰/۰۴
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
مشکل زانوی همسرم رو تشخیص و درمان کردند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
سلام،زانو مادرمو عمل کرده خیلی کارش خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
من هنوز و
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
زانو و خداشکر بهتر هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
بسیارمتبحر وعالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
عالی باسواد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
بسیار باتجربه و متعهد
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عمل زانو مادر به خوبی انجام شد عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
عمه عزیزم عمل زانو شد و نتیجه بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
خود و فامیل هر زمان نیاز به ارتوپد داشتیم، خدمت ایشان رسیده و نتیجه عالی گرفته ایم.
۱۳۹۹/۰۷/۲۶
آرتروز زانو
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
پزشک خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عالی بودند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
ایشون دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
بیماری شارکو
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
پیوند انگشت قطع شده که با موفقیت انجام شد.
۱۳۹۷/۰۹/۰۹
خیلی عالی و کم نظیر
۱۳۹۷/۰۷/۱۸
جراحی زانو...بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
دکتر بسیار بسیار خوش اخلاق و زبر دستی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
خیلی هالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
پارگی رباط
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
دیسک کمر که درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
کمر درد و زانو درد به توصیه پزشک و با خرید زانو بند دردم بهتر و کمتر شده
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
ارتروز زانو
۱۳۹۹/۰۲/۱۲
درمان زانو درد عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
آرتروز در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
پارگی تاندون زانو و 2 بار جراحی
۱۳۹۷/۰۶/۲۲
معاینه زانو و تجویز عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
زانو درد
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
دکتر بسیار مجرب وانسانی هستند زانو عمل کردم وراضیم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
دکتر فوق العادهای هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
نظر به خصوصی ندارن
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
زانودرد مادرم، اوکی شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
جراحی مفصل زانو
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خیلی خوبت
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
جراحی بستگان
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
بسیار غالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
متخصص عالی و حاذق
۱۳۹۹/۰۳/۲۹
رباط صلیبی عمل کردم و بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
بسیار دکتر کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
عالی بودن مادرم مشکل زانو داشتن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
آرتروززانودارم!دستورساخت زانوبندبرام دادن!دردم خیلی کم شد!
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
مشکل آرتروز زانو داشتم که توسط آقای دکتر ویزیت شدم و الان خدارو شکر خیلی بهترم و خیلی از کار دکتر راضی بودم
۱۳۹۷/۰۵/۰۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
زانو درد داشتم. بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
مادر همسرم را درمان کردن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بسیار بزرگوار و شخیص و استاد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
تازه عملم کردم ایشالا نتیجه رو میگم بعدا
۱۳۹۹/۰۴/۲۲
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
زانودرد داشتم با دارومشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
دکتر با تحربه و خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
دکتر بیسار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
فوق العاده دکترخوب وحرفه ای
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
درد زانو فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
به دیگران کمک گردن
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
در کار خود استاد و بینظیرند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
دانشجوی ایشان بودم استاد بااخلاق و باسواد
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
سلام وقت بخیر
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بسیار عالی هستند
7تیر
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
بشیار عالی و حاذق به کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
عمل زانوی مادرم عالی بود خدا به دکتر سلامتی دهد
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
دکتر فوق العاده. خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۰۵
مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
زانو
عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
بسیار عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
داداشم زانو درد داشت خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
عالیییی عاییییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
آرتروز داشتم و عمل کردم پیش دکتر زهتاب
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
عالی جراحی رباط صلیبی
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
درد زانو که با ورزش و دارو خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
درد زانو
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
زانو در در شدید داشتم آتل بستم چهار ماه و بهترم
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
آقای دکتر نامبر وان هستند بخدا
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
درد زانو که خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
من ویزیت شدم برای زانو خیلی خوب بود دوباره میخوام مراجع گنم
۱۳۹۹/۰۵/۱۶
من با یه نسخه خوب شدم الانم مادرم میخوام ببرم مطبشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
با سواد و متعهد و با تجربه
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
ضمن عرض سلام وادب واحترام وتبریک سال نو. وآرزوی سلامتی و تندرستی وتوفیق روز افزون برای جناب آقای دکتر زهتاب عزیز. زبان در بیان معجزات جناب دکتر در زمینه درمان بیماران بویژه همسرم قاصره. چندین جا رو مراجعه کردیم همگی اتفاق نظر داشتن به جراحی زانو واین برای ما بسیار نگران کننده بود. ولی جناب دکتر عزیز وبزرگوار با تجویز دارو و آن بند طبی مخصوص واقعا معجزه کردن وخانمم هم اکنون داره علاوه بر انجام کارای روزمره، مسافت زیادی رو پیاده روی کنن درحالیکه قبلا از درد و رم زانو نمیتونستن حتی سر پا باشن. که جا داره من از همینجا دست ایشان رو میبوسم.
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
ایشان مخالف عمل هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
بسیار عالی ب
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
پدرم زانو درد بدی داشت والان خوب شده
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
من می خواهم زانویم را ایشان عمل کند قبلا تا اتاق عمل هم رفتم دکتر درآنجا گزارش مرا خواند و متوجه وجود یک توده استخوانی شد که دست از عمل کشید و گفت باید ابتداتوده را عمل کنم بعد رباط صلیبی را که من هم این کار را کردم و الان آماده شدم نانزد ایشان بروم و این عمل را انجام دهم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
زانو درد داشتم الان بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
من مشگل زانوداشتم ولی الان مشگل مادرمه
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
کارشون خیلی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
من حدود 4 سال پیش مراجعه کردم برای درد زانو به من دارو دادند و چند تا ورزش
۱۳۹۸/۱۱/۲۴
جراحی زانوهای مادرم
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
مشکل زانو داشتم و این دکتر معجزه میکند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
والا عالی بود خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
دکتر خوب و خوش برخورد
۱۳۹۷/۰۳/۰۵
برای زانوی مادرم که چنتا دکتر گفته بودن عمل بشه رفتم که ایشان با عمل مخالف بودن و با تجویز ورزش و دارو خوب شدن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
بله کمک می کتد
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
مشکل زانو داشتم که آقای دکتر باعمل بسیار خوب مفصل زانویم را تعویض کردند
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
مادرم عمل زانو انجام دادند و از عمل آقای دکتر بسیار راضی هستیم.حالا هم نیخوایم زانوی دیگرشو عمل کنیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
مشکل زانو فعلا تحت درمان وورزش باکفش زانوبندمخصوص هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
درد زانو و با دارو مداوا شدم عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بسیارد
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
مشکل زانو داشتم درمان دارویی تجویز کرد بسیار عالی ونتیجه بخش بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
پدرم بیمار دکتر بودن از نحوه و روند درمان خیلی راضی هستن.
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
زانوم آب اورده بود همه دکترها گفتن آب زانو را بکش دکتر با قرص و دستور چند ورزش مداوام کرد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
مهره گردن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
عمل زانو پدرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
زانو درد شدید داشتم مشکلم رو دکتر حل کردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
با تشخیص درستشون در درمان زانو بسیار کمک کردند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
بسیار در حرفه ی خود ناب هستند فقط نوبت دهی مطب بسیار دشواراست
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
دکتر با حوصله و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
برای چرخش پای دخترم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
در بیمارستان خدمت ایشون رسیدم همراه مادرم .مادرم پا درد شدید دارن ولی چون بیمارستان بود وشلوغ دکتر کمتر توجه کردن،
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
حدود 15 سال قبل جراحی زانو با ایشون داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
مشکل ارتروز زانو ودرمان بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
دوستانم جراحی تعویض مفصل زانو داشتند
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
استاد بیمارستان ما هستن و کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
عمل زانو
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
عالیه واقعا
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
عمل بینی عالی بود نتیجه
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
تاندون پا
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
قصد جراحی دارم دربیمارستان خاتم انبیا
.
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
دکتر خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بسیار با دانش و فوق العاده صبور هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
زانو درد داشتم که دکتر زهتاب یک( ام ار ای) دادند که نتیجه را باید خدمت ایشان ببرم
۱۳۹۷/۰۵/۱۵
دخترم مشکل پارگی مینسک زانو داشت؛ عمل ایشان موفقیت آمیز بود.
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
زانو درد
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۵/۰۱
مشکل زانو تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
عمل جراحی رباط داشتم و دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۰۱
کاملا از نحوه وطزیت و درمان ایشان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
عااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
چند سالیست تحت نظر ای دکتر هستم بسیار در حل مشکل زلنو من مفید بودن به طوری که حرف ایشون در بهبود بیماری ام حجت است
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
درشرایطی بودم که توان راه رفتن وروی ایستادن روی پاهام رو نداشتم وکلا باویلچر جابجا میشدم که مراجعه به دکترزهتاب وعمل زانو به لطف خداو زحمات دکتر زهتاب الان بدون عصا راه میرم وکارروزمره ی خودم راانجام میدم دیگه روی ویلچر نمیشینم وخداروشکر وازدکترزهتاب هم نهایت تشکررودارم خداوندعمرپربرکت به ایشون بدهد
عمل رباط صلیبی پای چپ و بسیار خوب و عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بسیار عالیو درجه یک
۱۴۰۰/۰۱/۱۲فوق العاده اند
۱۳۹۹/۱۲/۰۱خیلی راضی هستم ونتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالی شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی هس
۱۳۹۹/۰۷/۱۹درد زانو
۱۳۹۹/۰۴/۱۹بنظر دکتر حاذقی میاید... از لحاظ برخورد بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۱کمر درد و زانو درد داشتم، با ورزش ها و داروهای تجویزی ایشان خیلی بهتر شدم باتشکر از دکتر زهتاب
۱۳۹۹/۰۹/۱۳دکتر بسیار خوبی هست و با حوصله به صبحت بیمارهای خود گوش میکند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹زانو درد
۱۳۹۹/۰۳/۱۷بسیار صادق
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ایشون با تشخیص درست منو از جراحی زانو و فیزیوتراپی نجات دادن،
۱۳۹۹/۰۵/۱۷عمل زانوعالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عمل زانوهای مادر...عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳درد زانو داشتم که دو تا از دکترها گفتند باید عمل بشه ، اما با مراجعه به ایشان و استفاده دارو و ورزشهای پیشنهادی ایشان در حال حاضر خوبم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱تشخیص دقیق در مورد مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۴/۱۶حدود 10 سال پیش عمل جراحی فمور راست مادرم را عالی و بدون کوچکترین مشکلی انجام دادند. ما که کاملا راضی بوده و هستیم، خدا هم از ایشان راضی باشد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۶درد زانو
۱۴۰۰/۱۲/۰۷واقعا عالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی هستند . مادرم عمل کردند و خیلی راضی هستیم اکبری
۱۳۹۹/۰۴/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۷با سلام در حال حاضر تحت درمان دکتر هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲زانو-عمل کردم وخوب شد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰خوب عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۹پروتز زانو بسیار عالی مهربان دلسوز دست سبک و شفا بخش
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸سلام زانوی مادرم عمل کرده ولی بعد از عمل مشکل کمرش حاد شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۵عاااآااالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۴بدون کمترین هزینه,با اندک دارو درد زانو هام برطرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳زانویی ک چند دکتر گفته بود عمل با یه نسخه خووووب شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۴تشخیص شون خوبه الحمدلله
۱۴۰۰/۰۷/۰۸عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳سلام مادرم وخواهرم زانودرد داشتن با یک نسخه خوب شدن الان خودم میخوام برای زانودردم برم پیش آقای دکترایشون دستشون معجزه میکنه
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عمل زانو خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۹عالیه خیلی دوستش دارم
۱۳۹۹/۰۳/۲۱خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیار بااخلاق و باسواد
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عمل زانو انجام دادیم و خیلی هم راضی هستیم .
۱۳۹۹/۰۴/۱۹بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۷زانودرد داشته با کفش و زانودرد و ورزش تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۳۰پاسخ دهی منشی ومعطلیه مطب خیلی بد مشکل سازه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عمل زانو و نتیجه عالی شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۶التهاب زانو
۱۴۰۰/۱۱/۲۴خوب بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰همسرم جراحی پا انجام دادن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵اد ناتن
۱۳۹۹/۰۴/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عمل زانو
۱۳۹۷/۰۷/۰۴مشکل مهره های گردن مادرم بهبود و بسیار موثر
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰عالیه عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دکتر بسیار خوبی میباشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۳مشکل مشکوک به پارگی رباط زانو تمرین ورزشی دادن با چند تا کپسول کمی بهترم ولی هنوز میلنگم
۱۳۹۹/۰۶/۱۶دکتر خوبیه من میخواستم عمل کنم ولی به توصیه ایشون و با ورزشهایی که کردم فعلا okهستم
۱۳۹۷/۰۸/۰۱چراحی ساق پا
۱۴۰۰/۰۱/۰۸دکتر بینظیر به من گفته بودن باید سخت ترین عمل زانو را انجام بدم ایشان با یک ویزیت و قرص درمان کردن
۱۴۰۰/۰۹/۰۴رماتیس زانو خیلی خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۳جراحی مفصلهای زانو برای هر دو پای مادرم را انجام دادن که شکر خدا بسیار موفقیت آمیز بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۷دکتر عاااالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۲۵زانو درد و پارگی مینیسک
۱۳۹۹/۰۳/۱۷مشکل زانو بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بسیار حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۲۶مادرم بیمار ایآ شان بودند .طبابت خیلی عالی
۱۳۹۷/۰۵/۰۵عمل تعویض
۱۴۰۰/۰۵/۰۹من قبلا مشکل در قسمت زانو داشتم و به ایشان مراجعه و از ایشان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱زنده باددکترپنجه طلا
۱۴۰۰/۰۶/۱۵رباط زانوم له شده بود خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۶/۱۱مینسک پا اسیب دیده وتحت درمان زیر نظر ایشون هستم که فیزتراپی لیزر پرتوان برای سری اول تجویز کرده بودن که خداروشکر بهترم
۱۳۹۸/۱۰/۰۴خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۵مشکل زانوی همسرم رو تشخیص و درمان کردند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷سلام،زانو مادرمو عمل کرده خیلی کارش خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳من هنوز و
۱۴۰۱/۰۲/۰۵زانو و خداشکر بهتر هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱بسیارمتبحر وعالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۵خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی باسواد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بسیار باتجربه و متعهد
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عمل زانو مادر به خوبی انجام شد عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۱عمه عزیزم عمل زانو شد و نتیجه بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خود و فامیل هر زمان نیاز به ارتوپد داشتیم، خدمت ایشان رسیده و نتیجه عالی گرفته ایم.
۱۳۹۹/۰۷/۲۶آرتروز زانو
۱۳۹۹/۰۹/۱۰پزشک خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی بودند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ایشون دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۰۲بیماری شارکو
۱۴۰۰/۰۴/۱۲پیوند انگشت قطع شده که با موفقیت انجام شد.
۱۳۹۷/۰۹/۰۹خیلی عالی و کم نظیر
۱۳۹۷/۰۷/۱۸جراحی زانو...بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر بسیار بسیار خوش اخلاق و زبر دستی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۴خیلی هالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴پارگی رباط
۱۴۰۰/۰۳/۰۲دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دیسک کمر که درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۵کمر درد و زانو درد به توصیه پزشک و با خرید زانو بند دردم بهتر و کمتر شده
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ارتروز زانو
۱۳۹۹/۰۲/۱۲درمان زانو درد عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۵عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴آرتروز در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۶پارگی تاندون زانو و 2 بار جراحی
۱۳۹۷/۰۶/۲۲معاینه زانو و تجویز عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳زانو درد
۱۳۹۹/۰۸/۱۷دکتر بسیار مجرب وانسانی هستند زانو عمل کردم وراضیم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکتر فوق العادهای هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۳نظر به خصوصی ندارن
۱۳۹۹/۰۳/۲۴زانودرد مادرم، اوکی شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۱جراحی مفصل زانو
۱۳۹۹/۰۵/۰۸خیلی خوبت
۱۴۰۰/۱۱/۱۷جراحی بستگان
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بسیار غالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵متخصص عالی و حاذق
۱۳۹۹/۰۳/۲۹رباط صلیبی عمل کردم و بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۱۲/۰۴بسیار دکتر کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۵مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۸/۲۱عالی بودن مادرم مشکل زانو داشتن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰آرتروززانودارم!دستورساخت زانوبندبرام دادن!دردم خیلی کم شد!
۱۴۰۰/۱۰/۲۴مشکل آرتروز زانو داشتم که توسط آقای دکتر ویزیت شدم و الان خدارو شکر خیلی بهترم و خیلی از کار دکتر راضی بودم
۱۳۹۷/۰۵/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳زانو درد داشتم. بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲مادر همسرم را درمان کردن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیار بزرگوار و شخیص و استاد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷تازه عملم کردم ایشالا نتیجه رو میگم بعدا
۱۳۹۹/۰۴/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹زانودرد داشتم با دارومشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۱دکتر با تحربه و خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۱دکتر بیسار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲فوق العاده دکترخوب وحرفه ای
۱۳۹۹/۱۲/۰۴درد زانو فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۳/۳۰به دیگران کمک گردن
۱۳۹۹/۱۰/۰۴در کار خود استاد و بینظیرند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دانشجوی ایشان بودم استاد بااخلاق و باسواد
۱۴۰۰/۱۲/۲۲سلام وقت بخیر
۱۴۰۰/۱۱/۲۶بسیار عالی هستند 7تیر
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بشیار عالی و حاذق به کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عمل زانوی مادرم عالی بود خدا به دکتر سلامتی دهد
۱۳۹۹/۰۵/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱دکتر فوق العاده. خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۰۵مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۳/۱۰زانو عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بسیار عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۳داداشم زانو درد داشت خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عالیییی عاییییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۶آرتروز داشتم و عمل کردم پیش دکتر زهتاب
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عالی جراحی رباط صلیبی
۱۳۹۸/۰۶/۱۳درد زانو که با ورزش و دارو خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲درد زانو
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۰۲زانو در در شدید داشتم آتل بستم چهار ماه و بهترم
۱۳۹۸/۱۰/۱۲آقای دکتر نامبر وان هستند بخدا
۱۴۰۰/۰۴/۲۱درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴درد زانو که خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷من ویزیت شدم برای زانو خیلی خوب بود دوباره میخوام مراجع گنم
۱۳۹۹/۰۵/۱۶من با یه نسخه خوب شدم الانم مادرم میخوام ببرم مطبشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۱با سواد و متعهد و با تجربه
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ضمن عرض سلام وادب واحترام وتبریک سال نو. وآرزوی سلامتی و تندرستی وتوفیق روز افزون برای جناب آقای دکتر زهتاب عزیز. زبان در بیان معجزات جناب دکتر در زمینه درمان بیماران بویژه همسرم قاصره. چندین جا رو مراجعه کردیم همگی اتفاق نظر داشتن به جراحی زانو واین برای ما بسیار نگران کننده بود. ولی جناب دکتر عزیز وبزرگوار با تجویز دارو و آن بند طبی مخصوص واقعا معجزه کردن وخانمم هم اکنون داره علاوه بر انجام کارای روزمره، مسافت زیادی رو پیاده روی کنن درحالیکه قبلا از درد و رم زانو نمیتونستن حتی سر پا باشن. که جا داره من از همینجا دست ایشان رو میبوسم.
۱۴۰۱/۰۱/۱۳ایشان مخالف عمل هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بسیار عالی ب
۱۴۰۰/۰۴/۰۷پدرم زانو درد بدی داشت والان خوب شده
۱۴۰۰/۰۱/۲۲من می خواهم زانویم را ایشان عمل کند قبلا تا اتاق عمل هم رفتم دکتر درآنجا گزارش مرا خواند و متوجه وجود یک توده استخوانی شد که دست از عمل کشید و گفت باید ابتداتوده را عمل کنم بعد رباط صلیبی را که من هم این کار را کردم و الان آماده شدم نانزد ایشان بروم و این عمل را انجام دهم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱زانو درد داشتم الان بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶من مشگل زانوداشتم ولی الان مشگل مادرمه
۱۴۰۰/۰۴/۲۹کارشون خیلی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳من حدود 4 سال پیش مراجعه کردم برای درد زانو به من دارو دادند و چند تا ورزش
۱۳۹۸/۱۱/۲۴جراحی زانوهای مادرم
۱۳۹۹/۱۰/۲۵مشکل زانو داشتم و این دکتر معجزه میکند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳والا عالی بود خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۰۱/۲۷دکتر خوب و خوش برخورد
۱۳۹۷/۰۳/۰۵برای زانوی مادرم که چنتا دکتر گفته بودن عمل بشه رفتم که ایشان با عمل مخالف بودن و با تجویز ورزش و دارو خوب شدن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۶بله کمک می کتد
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۲مشکل زانو داشتم که آقای دکتر باعمل بسیار خوب مفصل زانویم را تعویض کردند
۱۴۰۰/۰۶/۲۳مادرم عمل زانو انجام دادند و از عمل آقای دکتر بسیار راضی هستیم.حالا هم نیخوایم زانوی دیگرشو عمل کنیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۱مشکل زانو فعلا تحت درمان وورزش باکفش زانوبندمخصوص هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴درد زانو و با دارو مداوا شدم عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیارد
۱۴۰۰/۰۲/۱۳مشکل زانو داشتم درمان دارویی تجویز کرد بسیار عالی ونتیجه بخش بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۹پدرم بیمار دکتر بودن از نحوه و روند درمان خیلی راضی هستن.
۱۴۰۰/۰۴/۲۶نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲زانوم آب اورده بود همه دکترها گفتن آب زانو را بکش دکتر با قرص و دستور چند ورزش مداوام کرد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱مهره گردن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عمل زانو پدرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۶زانو درد شدید داشتم مشکلم رو دکتر حل کردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱با تشخیص درستشون در درمان زانو بسیار کمک کردند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیار در حرفه ی خود ناب هستند فقط نوبت دهی مطب بسیار دشواراست
۱۴۰۰/۰۲/۲۱دکتر با حوصله و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۳۱برای چرخش پای دخترم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳در بیمارستان خدمت ایشون رسیدم همراه مادرم .مادرم پا درد شدید دارن ولی چون بیمارستان بود وشلوغ دکتر کمتر توجه کردن،
۱۳۹۹/۰۹/۲۵جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۳/۰۹حدود 15 سال قبل جراحی زانو با ایشون داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰مشکل ارتروز زانو ودرمان بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دوستانم جراحی تعویض مفصل زانو داشتند
۱۳۹۹/۰۸/۰۶استاد بیمارستان ما هستن و کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۳/۲۰بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵عمل زانو
۱۳۹۹/۱۲/۱۱عالیه واقعا
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عمل بینی عالی بود نتیجه
۱۳۹۹/۱۱/۰۵تاندون پا
۱۴۰۰/۱۱/۰۲قصد جراحی دارم دربیمارستان خاتم انبیا .
۱۴۰۰/۰۹/۱۷دکتر خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار با دانش و فوق العاده صبور هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۸زانو درد داشتم که دکتر زهتاب یک( ام ار ای) دادند که نتیجه را باید خدمت ایشان ببرم
۱۳۹۷/۰۵/۱۵دخترم مشکل پارگی مینسک زانو داشت؛ عمل ایشان موفقیت آمیز بود.
۱۴۰۰/۰۱/۰۳زانو درد
۱۴۰۰/۱۰/۰۳مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۵/۰۱مشکل زانو تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عمل جراحی رباط داشتم و دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۰۱کاملا از نحوه وطزیت و درمان ایشان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸چند سالیست تحت نظر ای دکتر هستم بسیار در حل مشکل زلنو من مفید بودن به طوری که حرف ایشون در بهبود بیماری ام حجت است
۱۳۹۹/۰۶/۱۷درشرایطی بودم که توان راه رفتن وروی ایستادن روی پاهام رو نداشتم وکلا باویلچر جابجا میشدم که مراجعه به دکترزهتاب وعمل زانو به لطف خداو زحمات دکتر زهتاب الان بدون عصا راه میرم وکارروزمره ی خودم راانجام میدم دیگه روی ویلچر نمیشینم وخداروشکر وازدکترزهتاب هم نهایت تشکررودارم خداوندعمرپربرکت به ایشون بدهد
۱۴۰۰/۰۳/۱۴پارگی رباط داشتم میخواهم عمل کنم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴درمان زانو
۱۳۹۷/۰۳/۲۲زانو و عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ایشان دکتر بسیار حاذق میباشند
۱۳۹۷/۰۸/۱۵درد زانو، درد آرنج
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۸بیمارستان خاتم الانبیا شماره تماس مطب ایشان رامیخواهم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۵/۰۲فلج اطفال داشتمم
۱۳۹۹/۰۸/۲۱زانود د داشتم خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴زانو درد خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۷تعویض مفصل زانو.نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار با تجربه و کاربلد
۱۴۰۰/۰۴/۲۲تعویض مفصل پای مادرم بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸مشکل زانو داشتم و الانم دارم عمل نکردم فقط بهم توصیه کرد وزن خود را پایین بیاورم
۱۳۹۸/۱۱/۱۵مشکل زانو معالجه مثبت بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸زانو درد عمل جراحی پروتز فعلا بعد از یک سال هنوز درد میکند
۱۳۹۹/۰۲/۲۹دکتر با وجدان و با تجربه و فوق العاده من زانوی مادرمو پیشش جراحی کردم عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ورزش سنگین میکنم مشکل زانو داشتم با راهنمایی دکتر بدون جراحی وضعیت خیلی بهتر شد
۱۳۹۸/۰۶/۲۳