تهران پل کریمخان زند - خیابان سنایی - روبروی بیمارستان تهران
تهران خیابان ولیعصر ، بالاتر از چهار راه پارک وی ، ابتدای خیابان فرشته ( فیاضی ) ، جنب هایپر می فرشته ، پلاک 150 ، طبقه 3
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پل کریمخان زند - خیابان سنایی - روبروی بیمارستان تهران
خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه پارک وی، ابتدای خیابان فرشته (فیاضی)، جنب هایپر می فرشته، پلاک ۱۵۰، طبقه ۳
مادرم زانو درد شدید داشتند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶نرمی استخوان و گزروف
۱۴۰۰/۰۹/۰۳با سلام بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۵/۰۶سلام بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۷مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۵/۱۱تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خیلیم عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار حساس و نکته بین هستند ولی اصلا با بیمار صحبت نمیکنند و باعث ترس میشود
۱۳۹۸/۰۳/۰۴تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲زانو درد بعد ی جلسه ویزیت خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر بسیار صادق و در کارشون خیلی تبهر دارن من جراحی رباط صلیبی پیششون انجام دادم و خدارو شکر راضی هستم
۱۳۹۸/۰۷/۱۹بسیار دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۰۳/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالیییی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۲بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بسیار عالی زانوهای پدرم رو پروتز (مفصل) گذاشتن 85سال سنش بود بسیار عالی عمل شد
۱۳۹۸/۰۶/۰۷درحال معالجم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵پدرم بیمار ایشان بودند الحمدالله بعد از عمل زانو خوب هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۱۱در مرحله ابتدایی درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱درد زانو داشتم و نتیجه مثبت بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۶خیلی عالی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳همکارم جراحی زانو داشته
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عمل زانو
۱۳۹۸/۰۷/۱۰دکتر ومتخصص برای توصیفش ن خیلی کم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳مشگل زانو راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۱۰عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷زانو درد ایشان عمل کرد
۱۳۹۹/۱۱/۲۰فعلا در مرحله ی ویزیت و تشخیص هستم.
۱۴۰۰/۱۲/۰۷جراحی زانو
۱۳۹۹/۰۲/۲۴دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶بسیار دکتر خوبی هستند.و زانوی من با یک نسخه خوب خوب شد..از آقای دکتر ممنونم
۱۳۹۷/۱۱/۲۳بسیار با حوصله و خوش برخورد هستند
۱۳۹۹/۰۲/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵مشکل زانو درحال نتیجه گیری
۱۴۰۰/۱۰/۲۱تعویض مفصل انجام دادم بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸کار درمانشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶هنوز برام دارو تجویز نکردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر پنجه طلا
۱۴۰۰/۱۱/۰۶من ایشون روبه دوستان پیشنهادمیکنم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عمل مینیسک
۱۴۰۰/۰۲/۱۶مادرم توسط ایشون تعویض معضل زانو شد که کارش خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۴دکتر پدرم هستند بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی و منطقی
۱۳۹۸/۰۷/۲۶درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵مادرم دوتا زانوشون رو پیش ایشون عمل کردن و عااااالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵مادرم زانوهاش چندین سال پیش عمل کرد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ادامه ندادم
۱۳۹۹/۰۱/۱۴پروتز زانو عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۵مادرم زانو درد داشت
۱۴۰۰/۰۱/۲۶خیلی خوب هستید
۱۳۹۸/۱۰/۱۷هنوز عمل نسدن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خوب عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خیلی دکتر ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰درد زانو و نرمی استخوان
۱۴۰۰/۰۹/۱۱پای مادرم عمل کردن واقعا کارشون عالیه ممنونم اززحماتشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۷من زانو درد داشتم و خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۵درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۰/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰آشنایان
۱۳۹۸/۰۶/۲۱عااالیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۱خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲تازه جواب ام آر آی باید ببرم پیش ایشان
۱۴۰۰/۱۰/۰۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶زانوی مادرم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱زانو درد و الان بهتره
۱۴۰۰/۰۴/۰۵دکتر بسیار متواضعی میباشند و کمک به بهبودی بیماران
۱۳۹۹/۰۶/۲۳من مشکل درد زانو داشتم و فعلا برام ازمایش نوشتن هنوز برای ویزیت مجدد نرفتم پیششون
۱۴۰۰/۰۲/۲۴عمل زانو دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بهترین متخصص زانوی ایران است
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دکتر خیلی خیلی عالی هست
۱۴۰۰/۰۱/۰۵رضایت بخش است
۱۳۹۷/۰۶/۲۰عالی هستن.از خوبی و مهارت ایشون هرچی بگم کمگفتم.خدا خیر دنیا و آخرت بهشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۲۳آرتروز زانو عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴دکتر کاردرستی هست
۱۴۰۰/۰۲/۰۲پارگی ACL داشتم با راهنمایی های مناسب ایشون جراحی کردم. البته دوست داشتم جراحم ایشون باشن ولی خودم جای دیگه عمل کردم. ایشون واقعا دکتر خداشناس و بسیار خوبی هستن.از آشنایان بنده خیلی ها پیش ایشون جراحی یا چچکاب داشتن و بسیار راضی بودن
۱۳۹۷/۰۶/۱۴کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی.با دقت.با اخلاق
۱۳۹۷/۰۶/۳۱مشکل زانو درد داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰بسیار حرفه ای و تشخیص دقیق
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بنده مشکل مفصلی دارم
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ایشان جراح قابلی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸تصادف کردم و درد زانو داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴دتر خوبی هسن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰در حال درمان درد زانو هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بسیار بسیار دکتر عالی هستن من سال 88 پیش ایشون عمل زانو انجام دادم تا الان هیچ مشکلی نداشتم
۱۳۹۸/۰۵/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بسیار با اخلاق وبا تجربه هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۸دکتر بسیار ماهر و عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۴دکتر علی
۱۳۹۸/۰۳/۰۶فعلا درمان مشخصی صورت نکرفته
۱۴۰۰/۰۳/۰۶در سال 87 جراحی (بسته) مینسک زانو انجام دادم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴رابط تادوم ومنیسک پام پارک شد عمل کردم وکارآقا دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ارتروز
۱۳۹۷/۱۰/۱۵زانو درد داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خوب هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵جراحی جایگزینی کشکک زانو فعلا در مرحله درمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۵درحال پیگیری هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳فعلاتحت نظرم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۱۱بسیارمجرب
۱۳۹۸/۱۰/۱۳قبلا بیان شد .
۱۴۰۰/۰۳/۰۳فعلاتحت نظرم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳دکتر عالی....جراحی acl و منیسک
۱۴۰۰/۰۶/۰۸از سال 90 تحت نظر و درمان ایشان هستم، پارگی مینیسک هر دو زانو که تا بحال با دارو شرایط خوبی دارم. افراد بسیاری را به ایشان معرفی کردم که همه راضی هستن.
۱۴۰۰/۰۶/۰۳درد زانو
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بهترین دکتر هستن
۱۳۹۸/۰۹/۰۴فعلا هبچی
۱۴۰۰/۰۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵رباط صلیبی پاره کرده بودم.ایشان معاینه کردند از ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲زانو درد داشتم با همان نسخه اول خوب شدم
۱۳۹۸/۰۸/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۴تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵مشکل زانوداشتیم باکمک استادبرطرف شدتشکرمیکنم ازایشان
۱۳۹۸/۰۷/۰۷زانودرد مادر
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ایشان در فلو شیت زانو بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۳قرار بر حراهی بود که هنوز انجام نسده
۱۴۰۰/۰۱/۲۵درد مفصل
۱۴۰۰/۱۱/۲۴مادر بزرگم با عمل زانو پیش ایشون مثل من راه میروند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۳خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۹/۱۲تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳پارگی رباط صلیبی ومینیسک
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بنده سال 91 عمل acl خدمت آقای دکترانجام دادم تا الان مشکلی نداشتم ولی جدیدا درد شدیدی تو زانوم احساس کردم ک ارتوپت رفتم گفت ساییدگی مفصل زانو پیدا کردی
۱۳۹۸/۰۷/۰۲عمل استخوان
۱۳۹۹/۱۰/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۳مشکل زانو
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۷با سلام پزشک فوقالعاده مجرب و با سواد هستن بیمارم با ی نسخه خوب خوب شد
۱۳۹۷/۱۱/۰۲بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶فعلا فقط در حد معاینه بوده
۱۴۰۰/۱۰/۲۷مشکل زانو وجراحی زانو توسط دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ایشان سال 97 جفت زانوی مادرم را عمل کردن ،که عملشون کاملا رضایت بخش بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۲زانو درد خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲چهارده سال پیش عمل تعویض زانو برای مادر من انجام دادند. کارشون حرف نداشت. مادرم پس از گذشت چهارده سال هیچ مشکلی ندارند و بابت این شاهکار آقای دکتر ازشون واقعا ممنونم.
۱۴۰۰/۰۱/۱۲مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۳/۱۷بنده عمل رباط و مینیسک زانوی چپ داشتم آقای دکتر با عملی دقیق در بیمارستان آتیه پای منو دوباره بهبود بخشید و ازشون بسیار متشکرم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دکتر بسیار خوبی هستند. معالجه نتیجه بخش بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۱عمل رباط صلیبی،بسیار معمولی و بدون تجویز فیزیوتراپی!!!!
۱۳۹۸/۰۳/۳۰دکتر خوبی هستن مشکل پا داشتم توسط ایشون خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۹حدود 13 سال پیش توسط ایشون جراحی مینیسک زانو انجام دادم ؟ حدود 9 ماه پیش حین ورزش درد پست زانو حس کردم و بعد باز کردن و جمغ کردن زانو توام با درد بود که تشخیص فشار به غضروف دادن و دارو تجویز کردن .
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷تعویص مفضل
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دکتر با دقت و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱فعلا ام آر آی زانو گرفتیم قراره ویزیت بشیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۵جهت زانو مراجعه کردم تحت درمان میباشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۰عمل زانو انجام دادم پارگی مینیسک و رباط
۱۴۰۰/۰۸/۲۱مشکل زانو ووبسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۲۶فقط یک بار مراجعه کردم برا ی جراحی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳تحت درمان هستم ببینیم در ادامه چی میشه
۱۴۰۰/۰۷/۰۵با سلام ـ 7سال پیش زانوی مادر خانم را عمل کرده بود که فوق العاده عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۲عالی معرفی کردم به دوستانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار عالی وکاربلد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹درد زانو الان خیلی بهتر شده است
۱۴۰۰/۱۰/۲۴مادرم زانو درد داشت خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۰فعلاآم آرآی دارم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بهترین وبی نظیرترین
۱۴۰۰/۰۸/۱۵تعویض مفصل
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ساییدگی زانو
۱۴۰۰/۰۸/۲۳سلام وقت در بیمارستان امام ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰زانو درد شدید داشتم که بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۷مشکل زانو، بسیار دکتر با حوصله ای هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱تحت درمان اولیه
۱۳۹۹/۰۶/۲۲خیلی پزشک حازق و خوبی هستندتشخیص ایشون دقیق است چون من یکی از بیماران ایشون هستم
۱۳۹۸/۰۵/۱۶فوق العاده است
۱۴۰۰/۱۱/۰۵درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹