همسروپسرم بیمار دکتر هستن دکتر خوبی هستن اگه فقط بتونم نوبت بگیرم
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
با سلام نزدیک به 15 سال است که بنده و خانواده ام نزد ایشان میرویم و همیشه ایشان را به دوستان و اطرافیانم معرفی میکنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
عمل چشم داشتم وخیلی راضی هستم وبه دیگران نیز معرفی میکنم
۱۳۹۸/۱۲/۱۶
برای معاینه رفته بودین
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
عمل لازک
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
کارشون عالی و بدونه نقص
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
دکتر خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
پدرم جراحی داشتن راضی بودیم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
بسیار دکتر دقیق و خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
مشکل چشمی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
یه ویزیت واسهنمره چشمم که عینک نوشتن برام
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
آقای دکتر و همکارشان بسیار باحوصله، دقیق و خوش اخلاق و خانواده و دوستان من همیشه به ایشون مراجعه میکنن و راضی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
تشخیص عالی...رفتار مناسب...و مجهز بودن دستگاه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
برای معاینه چشم اومدم. مادرم هم آب مروارید عمل کردن پیششون.
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
برادران شمس هر دو چشم پزشک هستن و فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عمل لازک
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
با سلام،خیلی عالیه از همه لحاظ تشخیص خوب و رفتار شایسته دارد
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
عمل قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
سلام تو چشم همسرم براده آهن رفته بود .و وضع خیلی بدی داشت .آقای دکتر شمس معالجه کردن .
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
خوب بوده خداروشکر
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
عمل چشم داشتم و بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۶
تنگی نخاع وبیرون زدگی دیسک دارم که تحت نظر دکتر خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
دکتر بااخلاق و باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عمل لازک. نتیج عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
ضعف بینایی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
عمل لازک
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بهترینن فوقعلاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ویزیت و عینک
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
معاینه چشم
۱۳۹۷/۰۹/۱۶
بسیار دکتر خوبی هستن من راضی هستم
۱۳۹۹/۰۳/۱۳
بهترین دکتر چشم در حرج
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
7سال پیش عمل لیزیک انجام دادم کارشون،حرف نداشت
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
لازک 13 سال پیش.عالیم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
برای دختر 8 سالم که چشماش ضعیف بود مراجعه کردم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
ایشون دکتر بسیار حاذقی هستند. بسیار هم خوش اخلاق. خواهرم 6 سال پیش عمل لایزیک چشم داشت و بسیار راضی بود و هست
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
ضعیفی عینک
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دکتر کاربلدی میباشند
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
چند بار خودم وافراد خانواده برای ویزیت خدمتشون رسیدیم جدا از تخصصشون اخلاق بسیار والاشون برای من قابل تقدیر است نظم مطب ونوبت دهی هم عالی است
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
دکتر خوبی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
مشکل گل مژه داشتم عمل کردن عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
عمل لیزیک 15 سال پیش و بسیار موفق
عمل آب مروارید چشم جهت مادر و بسیار موفق
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
خوب بوده
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
توسط معرفها وتعریفهایی که شده بود. به مطبشان مراجعت کردیم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
با شخصیت ودلسوز
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
چکاپ چشم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
برای تععی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
عمل لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
درود حدود 12 سال عینک میزدم چندسال پیش توسط دکتر عمل لایزیک انجام دادم و کلا خلاص
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
پزشک عااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خوب و عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
عالی مادرم چشم عمل کرده وخانواده ام سالهاست بیمار ایشون هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
آب مروارید چشم مادرم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
آلرژی فصلی داشتم و الان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
من که رازی بودم از کارشون
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
عمل لیزیک کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
عالی ترین
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
جراحی لیزیک
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
عاللللللیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
چشمم گل مژه درآورده بود ک دکتر شمس جراحی کردن خوب شد
۱۳۹۷/۰۸/۰۲
گل مژه داشتم احتیاج به عمل داشت جراحی کردن بسیار عالی دو روزه خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
معاینه چشم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
تعین نمره عینک
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
ازبچگی بیمارایشون بودم کارشون عالیه و10سال پیش عمل لازک انجام دادم خداروشکر نتیجه ی عمل بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
پدرچشم ایران
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بسیار عالی و در حرف خودشون عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
من برای چک میرم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
بسیار دکتور ارزنده ای هست
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
من چندین سال مریض اقای دکتر بودم که ایشون فوق العاده هستن و چشمم و پیش ایشون عمل لایزک کردم. و از عملمم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
بله عال
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
تنبلی چشم چپ
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
ایشون چشمای منو لازک کردن. خیلی راضی هستم.
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
بسیار عالی و راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
نزدیک بینی
عمل لازک
عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
خوب وعالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
عالین
از همه نظر
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
عالی بهترین دکتر چشم پزشکی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
عاااالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
عالی برای معاینه چشمم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
عمل لازک چشم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
همه چی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
چک کردن چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عالی.دوست داشتنی.
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
بسیار باتجربه وبااخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
عمل چشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
Khili khub
۱۳۹۷/۱۰/۰۲
از بچگی همه ی خانواده به ایشون مراجعه میکنیم، خودم و دوتا خواهرام عمل لازیک انجام دادیم پیش اقای دکتر شمس، با گذشت سالها کاملا هم راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
سلام.خوب بود.من داخل یکی ازچشمام چربی کوچیکی بود ک گفتن هیچ درمانی نداره فقط بایدکنترل شه
۱۳۹۷/۰۶/۱۵
دکتربسیار خوبی است
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
عالی وخوش برخورد وفهیم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
عمل لازک چشم،بسیار بسیار عالی و رضایت بخش بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
در چشم چپ من گل مژه بود که با جراحی سرپایی عمل و بعد از 48 ساعت خوب شدم
ایشان دکتر بسیار خوب خوش اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
تشخیص درست وعالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
ضعف بینایی(نزدیک بین و استیگمات) با عینک برطرف شد
۱۳۹۷/۰۹/۱۴
دوستم پیش چشمش لیز کرده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
خیلی عالی ه
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
فوق العاده
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
ایشون برای من عمل لازک انجام دادن
نتیجه فوق العاده بود من واقعا راضی ام
۱۳۹۷/۰۹/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
عالی دکتر چشم پسرم هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
عمل لازک
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
مشکل عفونت چشمی آستیگماتیسم
۱۳۹۸/۰۹/۰۹
دکتربسیارباتجربه وحاذقی هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
حدود 20 سال پیش پیششون عمل لیزیک کردم و الان که این همه زمان گذشته عنوز چشمم تغییر دوربینی نداشته و به دلیل سن فکر می کنم دچار تاری در نزدیک بینی شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
خوبه خوب بوده
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
3هفته هست که عمل لازک چشم انجام دادم و فوق العاده راضی هستم بدون هیچ درد و اذیتی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دکتر بسیار خوب و عالی هستن.
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
عمل لازک
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
تشخیص خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
عااااااااااااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
عمل لیریک عالی بود پنج سال پیش انجام دادم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
پسرم تنبلی چشم داشت. الان چشمام کاملا صاف شده
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
من عمل لازک انجام دادم پیش ایشون و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عمل لیزر عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
پنج سال پیش عمل لازک چشم انجام دادم، بسیااااار عالی بود و راضی هستم طوریکه دو نفر از دوستان و اشناها رو معرفی کردم.
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
مشکل خاصی نداشتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
عمل لیزیک چشم انجام دادم .ده سال پیش و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
سلام.میخواستم بدونم عمل چشم لیزری چه قیمت است
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
خیلی عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
من 8 ماه قبل پیش ایشون عمل لازک انجام دادم و فوق العاده راضی هستم. ایشون در کارشون نظیر ندارن.
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
ضعیفی چشم
۱۳۹۷/۰۸/۰۷
برای معاینه بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
مادرم آب مروارید عمل کرده وراضی بوده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
چشم مادرم ضعیف بود عمل کردیم خوب شد
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
عالی بودن و با حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
بهترین چشم پزشک هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
بسیار عالی و
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۲/۱۴
ویزیت
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
15 سال پیش عمل کردم کارشون عالی بوده .خواهر و برادرم هم 5 سال پیش عمل کردن پیششون
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
مادرم آب مروارید داشت کاملا خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
باتشکر از دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
عمل لازک انجام دادم و میتونم بگم بهترینن مرسی دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
فوق العاده
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
برای معاینه چشم مراجعه کردم دکتر کار بلد و خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
هفت سال پیش لیزیک کردم عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
برای ویزیت رفتیم و دوباره میخوام برم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
رصایت بخش
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
معاینه چشم کودک
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
سلام وقت بخیر آقای دکتر شمس هردوچشمهای من و پدرم رو عمل فیکو انجام دادند. و باتوجه به عمل عالی که آقای دکتر بر روی چشمهای ما انجام دادند مارا تا پایان عمرمان مدیون زحمات آقای دکتر شمس نمود و ماهم برای ایشان سلامتی و طول عمر از خداوند منان طلب مینمائیم.
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
عااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
معاینه
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
بسیار دکتر خوبی هستن بنده چشمم آب آورده بود پیش آقای دکتر یه ماهه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
عالی هستن ایشون من واقعا راضیم
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
در رابطه با معاینه بسیار دقیق هستند
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
عمل کردم
۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چشممو عمل کردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عمل فمتو انجام دادم همه چی خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
لیزیک هر دو چشم و راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
ع
الی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار دکتر حاذق و ماهر
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
عمل لازیک انجام دادم و واقعا راضیم باید گفت دستای خدا تو دستای دکتره واقعا ممنونم ازشون، مامان هم ی چشمشون آب مروارید داشت ایشون الان سه سال بدون هیچ مشکلی دارن فعالیت روز مره خودشونو خدا رو شکر انجام میدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
ایشان در
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ایشون دکتر چشم خواهرم هستن از بچگی خانوادگی پیش ایشون میرفتیم.
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
ویزیت و درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
لازیک کردم خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
فقط معاینه رفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بد نیست
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
پسرم چشماش آستیکمات داشت
دکتر دقیق و خوبیه .منبه غیر از ایشون به دکتر چشم دیگه ای اعتماد ندارم
۱۳۹۷/۰۸/۲۶
یمارش هستمبب
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
تشخیص ایشون عالیه و در حالی که پزشک دیگه ای روی چشم دخرم شماره 3 گذاشته بود دکتر شمس تشخیص گذاشتن که دخترم هیچ نیازی به عینک نداره .
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
عالی بود راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
واقعا عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
بسیار مجهز و خوب
۱۳۹۹/۰۹/۳۰
چشم عمل کردم لازک
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
انسانی شریف
۱۳۹۹/۰۳/۰۹
هنوز کارمو انجام ندادم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
قبلا من وزیرت شدم عینک گرفتم تعریف آقای دکتر را زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
خیلی دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
چکاپ دوره ای شماره ی چشم و تعویض لنز
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
مجرای اشک چشم پسرم بسته بود ک دکتر شمس عمل کردند و خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
10 سال پیش عمل لارک انجام دادم وخیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
فوق العاده دکتر حاذقی هستند من عمل لازک انجام دادم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
خیلی خوب بود من راضی هستم
۱۳۹۷/۰۷/۱۵
عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خوبه خیلی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۴/۲۹
بسیاااار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
کارش خیلی عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
سلام من عمل لازیک انجام دادم خیلی هم راضی هستم دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
دکتر خوب و کاربلد
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
پسرم چشمش آستیگمات بود و دکتر فرمودن باید مرتب عینک رو به چشمش بزنه
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
سلام وقت بخیر امکان داره برای جناب دکتر شمس پیام بگذار م
فوقعلاده است دکتر شمس
۱۴۰۰/۱۱/۱۸هیچ مشکلی
۱۳۹۷/۰۹/۰۶پیششون عمل لازیک انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲همسروپسرم بیمار دکتر هستن دکتر خوبی هستن اگه فقط بتونم نوبت بگیرم
۱۳۹۹/۰۴/۰۸با سلام نزدیک به 15 سال است که بنده و خانواده ام نزد ایشان میرویم و همیشه ایشان را به دوستان و اطرافیانم معرفی میکنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عمل چشم داشتم وخیلی راضی هستم وبه دیگران نیز معرفی میکنم
۱۳۹۸/۱۲/۱۶برای معاینه رفته بودین
۱۳۹۹/۰۹/۱۹عمل لازک
۱۴۰۰/۰۵/۰۹کارشون عالی و بدونه نقص
۱۳۹۹/۰۸/۲۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکتر خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۲پدرم جراحی داشتن راضی بودیم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۲بسیار دکتر دقیق و خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۲مشکل چشمی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۴یه ویزیت واسهنمره چشمم که عینک نوشتن برام
۱۳۹۹/۰۹/۲۶آقای دکتر و همکارشان بسیار باحوصله، دقیق و خوش اخلاق و خانواده و دوستان من همیشه به ایشون مراجعه میکنن و راضی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶تشخیص عالی...رفتار مناسب...و مجهز بودن دستگاه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳برای معاینه چشم اومدم. مادرم هم آب مروارید عمل کردن پیششون.
۱۴۰۰/۰۴/۱۲برادران شمس هر دو چشم پزشک هستن و فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عمل لازک
۱۳۹۹/۱۰/۳۰با سلام،خیلی عالیه از همه لحاظ تشخیص خوب و رفتار شایسته دارد
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عمل قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۴سلام تو چشم همسرم براده آهن رفته بود .و وضع خیلی بدی داشت .آقای دکتر شمس معالجه کردن .
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوب بوده خداروشکر
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عمل چشم داشتم و بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۶تنگی نخاع وبیرون زدگی دیسک دارم که تحت نظر دکتر خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکتر بااخلاق و باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عمل لازک. نتیج عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ضعف بینایی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵عمل لازک
۱۳۹۹/۰۸/۱۸بهترینن فوقعلاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ویزیت و عینک
۱۳۹۹/۰۳/۲۰راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷معاینه چشم
۱۳۹۷/۰۹/۱۶بسیار دکتر خوبی هستن من راضی هستم
۱۳۹۹/۰۳/۱۳بهترین دکتر چشم در حرج
۱۴۰۰/۰۸/۱۶7سال پیش عمل لیزیک انجام دادم کارشون،حرف نداشت
۱۳۹۹/۱۰/۱۷لازک 13 سال پیش.عالیم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸برای دختر 8 سالم که چشماش ضعیف بود مراجعه کردم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ایشون دکتر بسیار حاذقی هستند. بسیار هم خوش اخلاق. خواهرم 6 سال پیش عمل لایزیک چشم داشت و بسیار راضی بود و هست
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ضعیفی عینک
۱۳۹۹/۱۰/۱۸دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر کاربلدی میباشند
۱۳۹۹/۰۸/۲۹چند بار خودم وافراد خانواده برای ویزیت خدمتشون رسیدیم جدا از تخصصشون اخلاق بسیار والاشون برای من قابل تقدیر است نظم مطب ونوبت دهی هم عالی است
۱۳۹۷/۰۸/۲۰دکتر خوبی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۸مشکل گل مژه داشتم عمل کردن عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵عمل لیزیک 15 سال پیش و بسیار موفق عمل آب مروارید چشم جهت مادر و بسیار موفق
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴خوب بوده
۱۳۹۹/۰۴/۱۴توسط معرفها وتعریفهایی که شده بود. به مطبشان مراجعت کردیم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۴با شخصیت ودلسوز
۱۳۹۹/۱۱/۲۳چکاپ چشم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰برای تععی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عمل لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱درود حدود 12 سال عینک میزدم چندسال پیش توسط دکتر عمل لایزیک انجام دادم و کلا خلاص
۱۴۰۰/۰۷/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸پزشک عااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خوب و عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالی مادرم چشم عمل کرده وخانواده ام سالهاست بیمار ایشون هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰آب مروارید چشم مادرم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸آلرژی فصلی داشتم و الان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱من که رازی بودم از کارشون
۱۳۹۹/۰۹/۲۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۲/۳۰عمل لیزیک کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عالی ترین
۱۴۰۰/۱۱/۳۰جراحی لیزیک
۱۳۹۹/۰۵/۲۲عاللللللیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸چشمم گل مژه درآورده بود ک دکتر شمس جراحی کردن خوب شد
۱۳۹۷/۰۸/۰۲گل مژه داشتم احتیاج به عمل داشت جراحی کردن بسیار عالی دو روزه خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۵معاینه چشم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴تعین نمره عینک
۱۳۹۹/۰۸/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ازبچگی بیمارایشون بودم کارشون عالیه و10سال پیش عمل لازک انجام دادم خداروشکر نتیجه ی عمل بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۹پدرچشم ایران
۱۳۹۹/۰۷/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار عالی و در حرف خودشون عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷من برای چک میرم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳بسیار دکتور ارزنده ای هست
۱۳۹۹/۰۹/۱۷خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲من چندین سال مریض اقای دکتر بودم که ایشون فوق العاده هستن و چشمم و پیش ایشون عمل لایزک کردم. و از عملمم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بله عال
۱۳۹۹/۱۱/۲۸تنبلی چشم چپ
۱۳۹۹/۱۲/۱۴عالی بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۱ایشون چشمای منو لازک کردن. خیلی راضی هستم.
۱۳۹۹/۰۹/۰۵بسیار عالی و راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳نزدیک بینی عمل لازک عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خوب وعالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالین از همه نظر
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالی بهترین دکتر چشم پزشکی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۶دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عاااالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عالی برای معاینه چشمم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عمل لازک چشم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴همه چی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۴چک کردن چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی.دوست داشتنی.
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بسیار باتجربه وبااخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عمل چشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵Khili khub
۱۳۹۷/۱۰/۰۲از بچگی همه ی خانواده به ایشون مراجعه میکنیم، خودم و دوتا خواهرام عمل لازیک انجام دادیم پیش اقای دکتر شمس، با گذشت سالها کاملا هم راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۷/۲۴سلام.خوب بود.من داخل یکی ازچشمام چربی کوچیکی بود ک گفتن هیچ درمانی نداره فقط بایدکنترل شه
۱۳۹۷/۰۶/۱۵دکتربسیار خوبی است
۱۳۹۹/۱۲/۱۰عالی وخوش برخورد وفهیم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷عمل لازک چشم،بسیار بسیار عالی و رضایت بخش بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۶در چشم چپ من گل مژه بود که با جراحی سرپایی عمل و بعد از 48 ساعت خوب شدم ایشان دکتر بسیار خوب خوش اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶تشخیص درست وعالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ضعف بینایی(نزدیک بین و استیگمات) با عینک برطرف شد
۱۳۹۷/۰۹/۱۴دوستم پیش چشمش لیز کرده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷خیلی عالی ه
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۸فوق العاده
۱۳۹۹/۰۸/۱۲عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ایشون برای من عمل لازک انجام دادن نتیجه فوق العاده بود من واقعا راضی ام
۱۳۹۷/۰۹/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالی دکتر چشم پسرم هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عمل لازک
۱۳۹۹/۱۱/۲۱مشکل عفونت چشمی آستیگماتیسم
۱۳۹۸/۰۹/۰۹دکتربسیارباتجربه وحاذقی هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۱حدود 20 سال پیش پیششون عمل لیزیک کردم و الان که این همه زمان گذشته عنوز چشمم تغییر دوربینی نداشته و به دلیل سن فکر می کنم دچار تاری در نزدیک بینی شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲خوبه خوب بوده
۱۳۹۹/۱۲/۲۰3هفته هست که عمل لازک چشم انجام دادم و فوق العاده راضی هستم بدون هیچ درد و اذیتی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵دکتر بسیار خوب و عالی هستن.
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عمل لازک
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۹تشخیص خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۵عااااااااااااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عمل لیریک عالی بود پنج سال پیش انجام دادم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷پسرم تنبلی چشم داشت. الان چشمام کاملا صاف شده
۱۴۰۰/۰۳/۰۶نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳من عمل لازک انجام دادم پیش ایشون و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عمل لیزر عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴پنج سال پیش عمل لازک چشم انجام دادم، بسیااااار عالی بود و راضی هستم طوریکه دو نفر از دوستان و اشناها رو معرفی کردم.
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۷مشکل خاصی نداشتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۸عمل لیزیک چشم انجام دادم .ده سال پیش و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰سلام.میخواستم بدونم عمل چشم لیزری چه قیمت است
۱۴۰۰/۰۹/۰۴خیلی عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۸من 8 ماه قبل پیش ایشون عمل لازک انجام دادم و فوق العاده راضی هستم. ایشون در کارشون نظیر ندارن.
۱۴۰۰/۰۱/۱۹ضعیفی چشم
۱۳۹۷/۰۸/۰۷برای معاینه بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰مادرم آب مروارید عمل کرده وراضی بوده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴چشم مادرم ضعیف بود عمل کردیم خوب شد
۱۳۹۹/۰۵/۰۷عالی بودن و با حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۳۰بهترین چشم پزشک هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵بسیار عالی و
۱۳۹۹/۱۲/۱۲بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ویزیت خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۰۹15 سال پیش عمل کردم کارشون عالی بوده .خواهر و برادرم هم 5 سال پیش عمل کردن پیششون
۱۳۹۹/۰۸/۰۸مادرم آب مروارید داشت کاملا خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۰باتشکر از دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عمل لازک انجام دادم و میتونم بگم بهترینن مرسی دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸فوق العاده
۱۳۹۹/۰۴/۲۴برای معاینه چشم مراجعه کردم دکتر کار بلد و خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۳۱هفت سال پیش لیزیک کردم عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲برای ویزیت رفتیم و دوباره میخوام برم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵رصایت بخش
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴معاینه چشم کودک
۱۴۰۰/۰۳/۱۹سلام وقت بخیر آقای دکتر شمس هردوچشمهای من و پدرم رو عمل فیکو انجام دادند. و باتوجه به عمل عالی که آقای دکتر بر روی چشمهای ما انجام دادند مارا تا پایان عمرمان مدیون زحمات آقای دکتر شمس نمود و ماهم برای ایشان سلامتی و طول عمر از خداوند منان طلب مینمائیم.
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۵عااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱معاینه
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار دکتر خوبی هستن بنده چشمم آب آورده بود پیش آقای دکتر یه ماهه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عالی هستن ایشون من واقعا راضیم
۱۳۹۸/۱۱/۲۷در رابطه با معاینه بسیار دقیق هستند
۱۳۹۹/۰۳/۳۱عمل کردم
۱۳۹۷/۰۹/۲۷چشممو عمل کردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عمل فمتو انجام دادم همه چی خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۹لیزیک هر دو چشم و راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۱۴ع الی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار دکتر حاذق و ماهر
۱۳۹۹/۰۷/۲۰عمل لازیک انجام دادم و واقعا راضیم باید گفت دستای خدا تو دستای دکتره واقعا ممنونم ازشون، مامان هم ی چشمشون آب مروارید داشت ایشون الان سه سال بدون هیچ مشکلی دارن فعالیت روز مره خودشونو خدا رو شکر انجام میدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ایشان در
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ایشون دکتر چشم خواهرم هستن از بچگی خانوادگی پیش ایشون میرفتیم.
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ویزیت و درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹لازیک کردم خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰فقط معاینه رفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بد نیست
۱۴۰۰/۰۸/۰۹پسرم چشماش آستیکمات داشت دکتر دقیق و خوبیه .منبه غیر از ایشون به دکتر چشم دیگه ای اعتماد ندارم
۱۳۹۷/۰۸/۲۶یمارش هستمبب
۱۴۰۰/۰۱/۲۵تشخیص ایشون عالیه و در حالی که پزشک دیگه ای روی چشم دخرم شماره 3 گذاشته بود دکتر شمس تشخیص گذاشتن که دخترم هیچ نیازی به عینک نداره .
۱۳۹۹/۰۹/۲۵عالی بود راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷واقعا عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۵بسیار مجهز و خوب
۱۳۹۹/۰۹/۳۰چشم عمل کردم لازک
۱۴۰۰/۱۱/۱۹دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۹انسانی شریف
۱۳۹۹/۰۳/۰۹هنوز کارمو انجام ندادم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷قبلا من وزیرت شدم عینک گرفتم تعریف آقای دکتر را زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خیلی دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۷چکاپ دوره ای شماره ی چشم و تعویض لنز
۱۳۹۹/۰۷/۲۷مجرای اشک چشم پسرم بسته بود ک دکتر شمس عمل کردند و خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۳10 سال پیش عمل لارک انجام دادم وخیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶فوق العاده دکتر حاذقی هستند من عمل لازک انجام دادم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خیلی خوب بود من راضی هستم
۱۳۹۷/۰۷/۱۵عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خوبه خیلی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷عالی بودن
۱۳۹۹/۰۴/۲۹بسیاااار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶کارش خیلی عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۱۹سلام من عمل لازیک انجام دادم خیلی هم راضی هستم دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵دکتر خوب و کاربلد
۱۴۰۰/۰۳/۱۴خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۱۶پسرم چشمش آستیگمات بود و دکتر فرمودن باید مرتب عینک رو به چشمش بزنه
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶سلام وقت بخیر امکان داره برای جناب دکتر شمس پیام بگذار م
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عمل لیزیک انجام شده راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹