من عمل لازک کردم، عمل بسیار راحت بود و سوزش هم فقط یک روز طول کشید. سه روز از عملم که گذشت چشمام نسبت به نور مقاوم شد. فقط الان دو ماه هست که هنوز شماره چشم ما صفر نشده و درصدی آستیگمات هست که گویا اون هم طبعی هست.
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
عالی ... آخر مهربون
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
همسرم ۳۰ سال عینک میزد بعد از مراجعه به پزشک خانم دکتر تشخیص دادن که آب مروارید دارن و آن را عمل کردن و خدا رو شکر الان بدون عینک هستن و سلامتی چشمام دید خوبی دارن با سپاس فراوان از این پزشک
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
خانم دکتر خیلی محترم وخوش برخورد ودر کارشون عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
من دختر ۴ سالم رو بردم پیش ایشون برای چکاپ،خیلی خانوم مهربون و با حوصله ای بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
ندیدن ایشان به مدت 5سال
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
پدرم عمل آب مروارید داشتن بسیار راضی هستند. ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
فعلا هیچی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
چک شدم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
پزشک بسیار ح
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
کارشون خوبه
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
پلیسه فلز داخل چشمم رفته بود،ایشون درمان کردن
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
خیلی خوب و
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
بسیار صبورانه رفتار کردند و تشخیص درست داشتند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
دگتر بی نهایت خوب و مهربان و با حوصله خیلی برای مریض و حرفاش ارزش قائله .واقعا برای مادرم رفتیم و ایشون با قرصی ک دادن روند درمانی ک ممکن نبود و ممکن کردن و الان مادرم خیلی حال چشماش بهتره خیلی خوشحالم ک باهاشون آشنا شدم الهی همه خوبیا بره سمتشون
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
عالی،بسیار مودب و مهربان
۱۴۰۱/۰۴/۳۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
تنبلی چشم دخترم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
ضعیفی چشم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
بسیار عالی و با دقت در کار هنوز مشکلم حل نشده ، امیدوارم بعد از خدا با کمک دکتر واقفی فر عزیز حل بشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
دکتر بسیار حاذق ودقیق وبا حوصله تمام معاینه میکند وهیچ چشم پزشکی رو مثل ایشون ندیدم .
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
معاینه عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
چشم مادرم روعمل کردن
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
سلام من که خیلی راضیم دکترعالی خوش اخلاق ماهه
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
آب مروارید
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
فعلا نتیجه مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
پزشک با حوصله وبا دقتی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
عمل لازک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
بسیار بسیار مهربان و عالی بیماری بنده crs عصبی و استرسی بود و شبکیه چشمم آب آورده بود و بایک تجویز بسیار دقیق عالی و خوب شد ... دست بوس ایشان هستم همیشه و محبتشون رو فراموش نمیکنم ... تشکر خانوم دکتر مهربان ... بیمار شما . درمانگاه جواد ائمه کرج
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
بینظیر
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
مشکل شبکیه چشم
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
خیلی عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
بسیارعالی ودکترحاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
عالییییییی
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
عمل لازک
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
چک آپ چشم و عمل آب مروارید نتیجه عالییی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
پزشک متخصص، فقط کار اپتومتری انجام می دهد!!!!!
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
خوش برخورد و همراه با توضیحات
مطب تمیز و بدون ازدحام
بدون خرج تراشی اضافه
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
خیلی خوب بودند
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
عالی و بی نظیر
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
برای تعیین شماره عینک رفتم خانم دکتر خیلی مهربون و با شخصیت هستن دختر سه ماهم هم پلکش قرمز شده بود بخاطر حساسیت پماد نوشتن خوب شد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
من پسرم پیش ایشون بردم بسیار با حوصله و خوش برخورد معاینه کردن
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
معاینه چشم دخترم بود. عالی هستند ایشان
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
سلام ،بسیار دکتر کاربلد و خوش مشربی هستن خدا خیرشون بده جفت چشم مادرم آب مروارید داشت بدون هیچ مشکلی عملشون کردن انشاالله که مثل همیشه موفق و سربلند باشند️
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
عالی هستند، با اخلاق
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
عالیییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
جراحی لازک عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
عمل لازک چشم
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
چشمم عفونت داشت پیش چند تا دکتر چشم رفتم خوب نمی شد خانم دکتر با سه تا قطره که برام تجویز کردند چشمم رو خوب کردند خیلی مهربان و با شخصیت هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دکتر مجربی
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
ایشان دکتر بسیار عالی و متخصص تمام و فردی بااخلاق هستند. بنده مشکل چشم خاصی داشتم که به آقای دکتر محمودی معرفی کردن و مشکلم حل شد.
عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳من برای چشم میخام بیام
۱۴۰۰/۱۰/۲۶نوبتم زیاد زمان نبرد و ویزیت پزشک خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خیلی مهربون وبا حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر خوب و کار بلدی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸من عمل لازک کردم، عمل بسیار راحت بود و سوزش هم فقط یک روز طول کشید. سه روز از عملم که گذشت چشمام نسبت به نور مقاوم شد. فقط الان دو ماه هست که هنوز شماره چشم ما صفر نشده و درصدی آستیگمات هست که گویا اون هم طبعی هست.
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عالی ... آخر مهربون
۱۴۰۳/۰۳/۲۶همسرم ۳۰ سال عینک میزد بعد از مراجعه به پزشک خانم دکتر تشخیص دادن که آب مروارید دارن و آن را عمل کردن و خدا رو شکر الان بدون عینک هستن و سلامتی چشمام دید خوبی دارن با سپاس فراوان از این پزشک
۱۴۰۲/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۹عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خانم دکتر خیلی محترم وخوش برخورد ودر کارشون عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱من دختر ۴ سالم رو بردم پیش ایشون برای چکاپ،خیلی خانوم مهربون و با حوصله ای بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵ندیدن ایشان به مدت 5سال
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۶/۱۸پدرم عمل آب مروارید داشتن بسیار راضی هستند. ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۴فعلا هیچی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹چک شدم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰پزشک بسیار ح
۱۴۰۲/۰۸/۰۸کارشون خوبه
۱۴۰۳/۰۲/۲۶پلیسه فلز داخل چشمم رفته بود،ایشون درمان کردن
۱۴۰۱/۰۹/۱۷خیلی خوب و
۱۴۰۳/۰۳/۱۲بسیار صبورانه رفتار کردند و تشخیص درست داشتند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دگتر بی نهایت خوب و مهربان و با حوصله خیلی برای مریض و حرفاش ارزش قائله .واقعا برای مادرم رفتیم و ایشون با قرصی ک دادن روند درمانی ک ممکن نبود و ممکن کردن و الان مادرم خیلی حال چشماش بهتره خیلی خوشحالم ک باهاشون آشنا شدم الهی همه خوبیا بره سمتشون
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالی،بسیار مودب و مهربان
۱۴۰۱/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶تنبلی چشم دخترم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹ضعیفی چشم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲بسیار عالی و با دقت در کار هنوز مشکلم حل نشده ، امیدوارم بعد از خدا با کمک دکتر واقفی فر عزیز حل بشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۲/۲۸عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷دکتر بسیار حاذق ودقیق وبا حوصله تمام معاینه میکند وهیچ چشم پزشکی رو مثل ایشون ندیدم .
۱۴۰۴/۰۳/۳۰معاینه عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵چشم مادرم روعمل کردن
۱۴۰۳/۰۸/۲۷سلام من که خیلی راضیم دکترعالی خوش اخلاق ماهه
۱۴۰۴/۱۱/۰۹آب مروارید
۱۴۰۲/۱۲/۱۴فعلا نتیجه مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۷/۰۵پزشک با حوصله وبا دقتی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عمل لازک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۲/۰۱/۲۲بسیار بسیار مهربان و عالی بیماری بنده crs عصبی و استرسی بود و شبکیه چشمم آب آورده بود و بایک تجویز بسیار دقیق عالی و خوب شد ... دست بوس ایشان هستم همیشه و محبتشون رو فراموش نمیکنم ... تشکر خانوم دکتر مهربان ... بیمار شما . درمانگاه جواد ائمه کرج
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بینظیر
۱۴۰۴/۰۶/۰۸مشکل شبکیه چشم
۱۴۰۲/۰۸/۱۵خیلی عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹بسیارعالی ودکترحاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۲بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالییییییی
۱۴۰۱/۰۲/۱۹بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عمل لازک
۱۴۰۴/۰۳/۰۲چک آپ چشم و عمل آب مروارید نتیجه عالییی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵پزشک متخصص، فقط کار اپتومتری انجام می دهد!!!!!
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خوش برخورد و همراه با توضیحات مطب تمیز و بدون ازدحام بدون خرج تراشی اضافه
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خیلی خوب بودند
۱۴۰۲/۱۱/۰۳عالی و بی نظیر
۱۴۰۳/۰۳/۱۶برای تعیین شماره عینک رفتم خانم دکتر خیلی مهربون و با شخصیت هستن دختر سه ماهم هم پلکش قرمز شده بود بخاطر حساسیت پماد نوشتن خوب شد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰من پسرم پیش ایشون بردم بسیار با حوصله و خوش برخورد معاینه کردن
۱۴۰۲/۰۱/۱۶بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۸معاینه چشم دخترم بود. عالی هستند ایشان
۱۴۰۳/۰۷/۲۹سلام ،بسیار دکتر کاربلد و خوش مشربی هستن خدا خیرشون بده جفت چشم مادرم آب مروارید داشت بدون هیچ مشکلی عملشون کردن انشاالله که مثل همیشه موفق و سربلند باشند️
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی هستند، با اخلاق
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عالیییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳جراحی لازک عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عمل لازک چشم
۱۴۰۱/۰۵/۲۹چشمم عفونت داشت پیش چند تا دکتر چشم رفتم خوب نمی شد خانم دکتر با سه تا قطره که برام تجویز کردند چشمم رو خوب کردند خیلی مهربان و با شخصیت هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتر مجربی
۱۴۰۳/۰۷/۱۳ایشان دکتر بسیار عالی و متخصص تمام و فردی بااخلاق هستند. بنده مشکل چشم خاصی داشتم که به آقای دکتر محمودی معرفی کردن و مشکلم حل شد.
۱۴۰۲/۰۵/۲۳دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳