بله ایشان هر دو چشم من آب مروارید داشت جراحی کردن بسیار درکارشون محارت دارند با مریض خیلی خوب برخورد میکنند وبعداز جراحی هم پی گیری مکنند خدا به ایشان سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
ضعف دید
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
بهترین دکتر از نظر پزشکی و اخلاق و مردونگی هست که تا به حال دیدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
عالیییییبب
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
سلام
مادرم آب مروارید داشتند ایشان عمل کردند خیلی راضی هستیم .دکتر خوش اخلاق و مهربانی هستند.
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
اب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
همکاره
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
ازهرتظر عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
عمل بلفا انجام دادم بعد از من ٤ نفر از اقوام هم رفتن همه راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
خشکی چشم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
دوستان معرفی کردن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
خواهرزادم عمل بلفا انجام دادند فوق العاده راضی بودند
برای عمل لیزیک به دکتر تاج دینی مراجعه کردم و الان هم هیچ مشکلی ندارم و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴
تعیین نمره چشم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
عالییی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
عمل چشم فمتو داشتم و از کارشون واقعا راضیم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
منتظر جراحی برای آب مروارید هستم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
جراحی پلک
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
اقای دکتر واقعا حرفه ای هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
دکتر باحوصله و صبور و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
عالی محترم صبور
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
عمل فمتو
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
کاتاراکت
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
سلام دکتر بسیار دقیق و با حوصله هستن.پسرم به وسیله ایشون جراحی فمتو شدن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
سلام چشمهای دخترم وجراحی کرد وبیناییشوبهش بر گردوند کارش عالی بود واقعا دستش دردنکنه انشاالله خدابهش سلامتی وعمرطولانی بده
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
آب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
من چشمام ضعیف بود 25سال عینک استفاده میکردم. آقای دکتر برام عمل فمتو انجام دادم الان بعد 1سال خیلی راضی هستم.
از نظر اخلاق و برخورد که بسیار عالی بودن و برای بیمارشون وقت میزارن.
انشاالله همیشه سلامت باشن.
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
عمل پلک
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
فمتولیزیک
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
مشکل خشکی چشم و توده ی داخل چشم داشتم که آقای دکتر جراحی کردن و درست شد
۱۴۰۲/۰۱/۳۱
پدرم جراحی آب مروارید انجام دادند و بسیار رضایت داشتند
نوبت دهی:برای نوبت گرفتن با شماره ثابت مطب تماس بگیرید و پیغام بگذارید و حتما در پیغام نام و شماره تماستون را بفرمایید.زمان اعلام شده ساعت حضور شما عزیزان در مطب می باشدساعات کاری مطب:
سه شنبهها از ساعت سه تا هشت عصر
پنجشنبهها از نه صبح تا چهار عصر
ساعت مشاوره جراحی زیبایی پلک: پنجشنبهها نه صبح تا دوازده ظهر
خیلی انسان باشخصیت و کاربلد هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عمل فمتو- عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵آستیگماتیسم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶زخم قرنیه چشم. بهبودی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳عمل پلک
۱۴۰۳/۰۴/۱۸ویزیت و تشخیص نمره عینک عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۶جراحی لیزیک
۱۴۰۳/۰۹/۱۷دکتر بسیار کار بلد و چیره دستی هستن...
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بله ایشان هر دو چشم من آب مروارید داشت جراحی کردن بسیار درکارشون محارت دارند با مریض خیلی خوب برخورد میکنند وبعداز جراحی هم پی گیری مکنند خدا به ایشان سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۶/۱۳ضعف دید
۱۴۰۲/۰۴/۱۸بهترین دکتر از نظر پزشکی و اخلاق و مردونگی هست که تا به حال دیدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالیییییبب
۱۴۰۴/۰۷/۳۰سلام مادرم آب مروارید داشتند ایشان عمل کردند خیلی راضی هستیم .دکتر خوش اخلاق و مهربانی هستند.
۱۴۰۲/۰۹/۰۵اب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۰۲همکاره
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ازهرتظر عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷عمل بلفا انجام دادم بعد از من ٤ نفر از اقوام هم رفتن همه راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خشکی چشم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷دوستان معرفی کردن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خواهرزادم عمل بلفا انجام دادند فوق العاده راضی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷حذف عینک فمتولیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲اب مروارید قراره عمل کنم
۱۴۰۳/۰۴/۲۵فشار چشم
۱۴۰۲/۱۱/۲۲عالی مودب و مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۴/۰۸کیست پلک و درمان شدم عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۲آب مروارید
۱۴۰۴/۰۴/۰۹در حال معالجه هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۰ضعف بینایی
۱۴۰۳/۰۱/۰۹عمل لازک انجام دادم عالی بودن ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۵معاینه
۱۴۰۳/۰۴/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عمل لازیک
۱۴۰۳/۰۲/۱۶نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۱۷ازطییب تالعععععع
۱۴۰۳/۰۷/۰۸تبخال چشمی
۱۴۰۳/۰۲/۰۶خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۵عااالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۷خیلی دکتر خوب با اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۳۰همسرم برای مشکل خود ایمنی تحت نظر ایشون هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۶عمل فمتو و نتیجه عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بسیاربسیارعالی،حاذق خوش اخلاق،عمل،آب،مرواریدانجام دادم،بی،نهایت،راضییم،خداپشتوپناه،دکترافشین،تاج،دینی،
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۴برای عمل لیزیک به دکتر تاج دینی مراجعه کردم و الان هم هیچ مشکلی ندارم و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴تعیین نمره چشم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶عالییی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عمل چشم فمتو داشتم و از کارشون واقعا راضیم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱منتظر جراحی برای آب مروارید هستم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶جراحی پلک
۱۴۰۴/۰۲/۱۴اقای دکتر واقعا حرفه ای هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱دکتر باحوصله و صبور و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عالی محترم صبور
۱۴۰۳/۰۲/۰۹عمل فمتو
۱۴۰۳/۰۷/۰۴کاتاراکت
۱۴۰۴/۰۸/۱۹سلام دکتر بسیار دقیق و با حوصله هستن.پسرم به وسیله ایشون جراحی فمتو شدن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۰۶سلام چشمهای دخترم وجراحی کرد وبیناییشوبهش بر گردوند کارش عالی بود واقعا دستش دردنکنه انشاالله خدابهش سلامتی وعمرطولانی بده
۱۴۰۲/۰۴/۱۳آب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۱۴من چشمام ضعیف بود 25سال عینک استفاده میکردم. آقای دکتر برام عمل فمتو انجام دادم الان بعد 1سال خیلی راضی هستم. از نظر اخلاق و برخورد که بسیار عالی بودن و برای بیمارشون وقت میزارن. انشاالله همیشه سلامت باشن.
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عمل پلک
۱۴۰۲/۰۸/۰۱فمتولیزیک
۱۴۰۳/۱۰/۰۸مشکل خشکی چشم و توده ی داخل چشم داشتم که آقای دکتر جراحی کردن و درست شد
۱۴۰۲/۰۱/۳۱پدرم جراحی آب مروارید انجام دادند و بسیار رضایت داشتند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عمل لیزیک داشتم ، بسیار عالی بود .
۱۴۰۳/۰۱/۲۹دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۱بسیار حاذق و خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالییی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷