خوب بود
ایشون بهترینن
عمل لازک انجام دادم و تا 10 سال خوب بوده ام
دکتر بسیار انسان خوش رو و با تجربه ای هستند کارشون عالیه همسرم و مادرم و خواهر زاده من توسط ایشون عمل لازک انجام دادن
مشکل شبکیه
عمل لیزیک
جراحی پیوند قرنیه
دکتر خوبیه
عمل اب مروارید
عاااااااااالی
عالی دقیق با سواد با حوصله
جراحی فمتولیزیک انجام دادم و فعلا راضی هستم
عمل لیزیک انجام داد 6 سال پیش خیلی عالی بود راضیم
مشکل قرنیه چشم
ویزیت چشم انجام شد
عالی بودن
عدم رضایت
بسیار خوش برخورد و دلشوز
بسیار عالی و با اخلاق ، نزد ایشان عمل لازم شدم سال ۸۴ ولی مجدد چشمم دچار ضعف و اختلال بینایی شده
اقوام همسرم عمل لیزیک انجام داده بودند خیلی رضایت داشتن .همسرم باخیال راحت به ایشون مراجعه کردن والان یازده ساله رضات دارن
عمل آب مروارید
برخورد عالی و پزشکی حاذق در درمان آب مروارید
آب مروارید ۱۵ سال پیش جراحی دوچشم
عمل چشم، بسیار خوش برخورد و متین عمل انجام شد و روز بعد عمل نیز مجددا ویزیت شدم برای گرفتن دارو
عمل لنز پارتیزان
برای معا ینه چشم رفتم
بسیار عالی و خوش برخورد و صبور
معاینه اولیه
لبیهلبیزط
عمل چشم خیلی عالی
جراحی فمتو انجام دادم
عمل فمتو انجام دادم پیش دکتر نیک بین و عالی بود و واقعا راضی بودم
آب مروارید عمل کردم
ایشان روی من پیوند قرنیه انجام دادن واقعا دستشان را باید طلا گرفت
تشخیص استیگمات
آب مروارید
سلام همسرم چندین بار توسط دکتر ویزیت شده امد
عمل قرنیه
ایراد قرینه چشم اینجانب را برطرف کردند
از بستگان عمل آب مروارید انجام داده اند و بسیار راضی بودند
کارشون خیلی خوب بود
بنده راضی بودم
بسیار با سوادو محترم هستن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
جهانشهر خیابان هلال احمر - میدان هلال احمر - کوچه فریما - پلاک ۴ - بیمارستان چشم پزشکی نور
خوب بود
۱۳۹۷/۰۵/۲۹ایشون بهترینن
۱۴۰۴/۰۵/۳۰عمل لازک انجام دادم و تا 10 سال خوب بوده ام
۱۳۹۹/۰۹/۰۶دکتر بسیار انسان خوش رو و با تجربه ای هستند کارشون عالیه همسرم و مادرم و خواهر زاده من توسط ایشون عمل لازک انجام دادن
۱۴۰۲/۰۹/۱۴مشکل شبکیه
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۳/۰۲جراحی پیوند قرنیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۶دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۵عمل اب مروارید
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عاااااااااالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴عالی دقیق با سواد با حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۲۳جراحی فمتولیزیک انجام دادم و فعلا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عمل لیزیک انجام داد 6 سال پیش خیلی عالی بود راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸مشکل قرنیه چشم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ویزیت چشم انجام شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۰۸عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بسیار خوش برخورد و دلشوز
۱۴۰۰/۰۱/۱۹بسیار عالی و با اخلاق ، نزد ایشان عمل لازم شدم سال ۸۴ ولی مجدد چشمم دچار ضعف و اختلال بینایی شده
۱۴۰۲/۱۱/۲۲اقوام همسرم عمل لیزیک انجام داده بودند خیلی رضایت داشتن .همسرم باخیال راحت به ایشون مراجعه کردن والان یازده ساله رضات دارن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عمل آب مروارید
۱۴۰۲/۰۹/۱۹برخورد عالی و پزشکی حاذق در درمان آب مروارید
۱۴۰۳/۰۱/۲۹آب مروارید ۱۵ سال پیش جراحی دوچشم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عمل چشم، بسیار خوش برخورد و متین عمل انجام شد و روز بعد عمل نیز مجددا ویزیت شدم برای گرفتن دارو
۱۴۰۲/۰۲/۲۵عمل لنز پارتیزان
۱۳۹۹/۱۰/۲۶برای معا ینه چشم رفتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳بسیار عالی و خوش برخورد و صبور
۱۳۹۹/۱۰/۲۱معاینه اولیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱لبیهلبیزط
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عمل چشم خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲جراحی فمتو انجام دادم
۱۴۰۳/۰۱/۱۶عمل فمتو انجام دادم پیش دکتر نیک بین و عالی بود و واقعا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸ایشان روی من پیوند قرنیه انجام دادن واقعا دستشان را باید طلا گرفت
۱۳۹۷/۰۷/۳۰تشخیص استیگمات
۱۴۰۱/۱۲/۱۳آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۲۷سلام همسرم چندین بار توسط دکتر ویزیت شده امد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عمل قرنیه
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ایراد قرینه چشم اینجانب را برطرف کردند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳از بستگان عمل آب مروارید انجام داده اند و بسیار راضی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۰کارشون خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بنده راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیار با سوادو محترم هستن
۱۳۹۸/۰۹/۲۰