۲۸۱ نفر
دکتر محمدحسن شریعتمداری

دکتر محمدحسن شریعتمداری

متخصص کودکان (اطفال)

متخصص شماره نظام: ۴۱۸۷۱
۹۹% پیشنهاد کاربران
۲۸۶ نفر

عالی ه

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

خیلی خوش اخلاقن و دقیق معاینه میکنن بچه رو،نتیجه خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

دکتر خوش برخوردهستند و وقت زیادی میگذارند برای هر مراجعه کننده

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

خوش اخلاق و متعهد

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

من ختنه حلقوی انجام دادم و بسیار راضی بودم

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

با سلام جناب دکتر شریعتمداری بسیار دکتر با حوصله ای هستند و به دقت بیمار را معاینه میفرمایند وتشخیص ایشان بسیار عالی میباشد با تشکر از ایشان

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

بسیار عالی، تشخیص دقیق، وقت گذاری

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

هم برای ختنه و هم چک اپ بچه پیششون رفتن باصبر و حوصله و شعر پسرم رو معاینه کردن و من را راهنمایی کردن

۱۳۹۷/۰۵/۱۰

نوه ام را ایشون ختنه کردن کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۵

ایشان دکتر هر دو تا فرزند من بوده اند برا مدت 11 سال بسیار عالی دقیق هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۰

مهربان و تشخیص درست

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

دکتر خیلی خوب و با تجربه ای هستن خیلیم خوش اخلاق

۱۳۹۹/۰۸/۲۹

دکترخوبی هست

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

پسرم شیر نمیخورد وقتی نوزاد بود این دکتر متوجه شد و درمان کردند

۱۳۹۹/۰۲/۲۸

فوق العاده هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

دکتر بسیار با حوصله و با تجربه ایی هستن

۱۳۹۹/۱۰/۱۹

وزن کم دخترم مشکلم حل شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۶

تب داشتن کودک برطرف شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

مطب خلوت نوبت دهی خوب منشی خوش برخورد دکتر با حوصله

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

بسیار دکتر حاذق و با صبر و حوصله ای هستن

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

اولین بار برای ختنه پسرم مراجعه کردیم و با حسن برخورد ایشان تصمیم گرفتیم کلا پسرم تحت نظر ایشان باشد و پرونده برایش تشکیل دادیم

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

خیلی خوش اخلاق وآرام هستن

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

بسیار با حوصله و تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۷

دکتر فوق العاده با صبر و حوصله

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

خوب بودن به خاطر حساسیت پسرم

۱۳۹۹/۰۷/۱۲

عفونت راه هوایی.بسیار مهربان هستند وخوب معاینه میکنند

۱۳۹۸/۰۱/۱۲

پسرم رو برای ختنه پیششون بردم ،کارشون فوق العاده عالی و تمیز بود،وخیلی هم مهربون وباحوصله هستن

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

از زمانی ک فرزندم بدنیا اومده تا الان ک پنج سالشه تحت نظر خودشون هستن و واقعا با اخلاق و مهربون هستن،واقعا راضی ام

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

سلام برای ختنه کردن فرزندم به جناب دکتر شریعتمداری مراجعه نمودم زحمت کشیدن،و کاملا از کا رشان راضی بودم

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

عالی هستند هم اخلاقشون هم کارشون

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

سرماخوردگی

۱۳۹۹/۰۸/۲۷

عالی است

۱۳۹۹/۰۴/۲۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

ختنه ی پسرم و راضی بودن بسیار خوش اخلاقه

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

دکتر خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

پسرم را برای ختنه بردم خدمتشون و کارشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

نفخ شکم نوزاد و درمان شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

دکتر بسار حاذقی هستن و من واسه ختنه پسرم رفتم که کارشون واقعا حرفه ای بود

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

عالی هستن

۱۳۹۸/۰۹/۲۱

دستش شفا

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

دکترخوبی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

برخوردشون با بیمار خوبه

۱۳۹۷/۰۹/۲۰

فوق العاده هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

دکتر بسیار عالی هست

۱۳۹۷/۰۳/۰۹

از بدو تولد تا به امروز که 4 سال میشه پسرم تحت نظر ایشون هست. و کاملن راضی هستم

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

از نظر تشخیصی عالی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

ختنه پسرم عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

ختنه بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

خیلی باحوصله هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

پسرم دوسالشه و از اول زیر نظر ایشون هست و فوق العاده از طبابتشون راضی هستم.بسیار باحوصله و بادقت .خدا خیرتون بده

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

دکتر بسیار مهربان و با تجربه ای هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

عالییییییی

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۱/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

پسرم ختنه شده

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

دکتر مهربان و تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

بسیار عالی و خوب

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

نفخ کودکم

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

پسرم رو اونجا ختنه کردم.وبسیار عالی بودن

۱۳۹۸/۰۴/۱۲

عالی بودن نتیجه خوبی داشت

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

اولین بار برای ختنه پسرم مراجعه کردم و با برخورد خوبشون از لون به بعد هر ماه برای چکاپ پسرم رو میبرم

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

بسیار مهربان و خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

راضی بودم

۱۳۹۷/۰۲/۰۹

خوب بود

۱۳۹۷/۰۵/۱۴

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

عالی بود

۱۳۹۸/۰۷/۱۵

عالییییی

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

پسرمو برای ختنه بردم عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

بسیار دکتر

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

معاینات ماهیانه و ختنه

۱۳۹۹/۱۲/۰۶

عالی و با تجربه

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

دکتر خوبی هستن . بیش از اندازه دارو نمیدن

۱۳۹۸/۰۷/۲۸

با سلام برای چکاب رفتیم راضی بودم

۱۴۰۰/۰۲/۱۰

علی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

خیلی عالی هستن کاملا وقت می ذارن

۱۳۹۹/۰۹/۱۰

بسیارعالی

۱۳۹۹/۰۸/۰۶

عالی هستن از نظر تشخیص

۱۴۰۰/۰۸/۰۷

ویزیت کودک

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

دکتر بسیار عالی خوش اخلاق و کار بلدی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

متین و باسواد

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عالی فوقعا

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

عاااااااالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

پسرم ختنه کردم و بسیار عالی بود دستشون اصلا گریه نکرد

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربونی هستند نوزاد سه ماهه داشتیم برای چکاپ رفتیم علی بودند

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

عالی بودن

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

فرزند من مریض ایشون بود وبه موقع مشکل اونو تشخیص میدادند و با یک نسخه خوب میشد

۱۳۹۹/۰۵/۲۸

ایشان بسیار با اخلاق و خوش برخورد و باتجربه هستند.برای ختنهی پسرم خدمت ایشان رفتم و به روش حلقه انجام دادند که خیلی عالی بود.ضمنا پس از ختنه شمارهی شخصی خودشان را در اختیار بیمار قرار میدهند و سوالات بیمار را در واتساپ جوابگو هستند.

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

چکاپ سالیانه

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

خیلی خیلی دکتر خوب ومهربانی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

دکتر بسیار خوبی بود

۱۳۹۸/۰۴/۱۵

بسیا دکتر باتجربه و خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

ایشون عالی هستن

۱۳۹۹/۰۴/۲۲

کودک را کامل معاینه میکنند و خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

بسیار دکتر خوش اخلاق و عالی هستن . برای ختنه پسرم رفتم پیششون و از اون به بعد شد دکتر پسرم

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

دکتر حاذقی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

ایشان ده ساله پزشک کودکان من بودن همیشه چکاپ ها رو پیش ایشون انجام میدم بسیار با تجربه هستن تشخیصشون و داروهای که میدن عالیه

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

بسیار عالی هستن . با تشخسص دقیق

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

خیلی خیلی خوبه

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

بسیار عالی، در تشخیص، دقت و درمان

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

چند سال که دوتا پسر من زیر نظر ایشون هستن خیلی عالی هستن بسیار پرحوصله و باتجربه هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

عالی بسیار مهربان و دلسوز

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

فوق العاد

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

دکتر خوب و ماهری هستند هر دفعه دخترم رو پیشش بردم الحمدلله راضی بودم

۱۳۹۸/۰۷/۲۴

خیلی عالی وخوش اخلاق هستن

۱۳۹۸/۰۴/۱۵

نتیجه ای حاصل نشد

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

برای ختنه رفتیم، روش حلقه انجام دادن راضی بودم. ولی دوست داشتم سنتی انجام بدن، خودشون تاکید کردن که حلقه بهتره

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

دکتر فوق العاده ایی هستن. خیلی مهربون هستن. برای بچه ها وقت میگذارن. دارو های اضافی تجویز نمیکنن. تشخیص خیلی خوبی دارن. خیلی خوب هر سوالی داشته باشیم جواب میدن و راهنمایی میکنن.

۱۳۹۷/۰۲/۱۸

چکاپ بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۷

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

دکتر حاذق و عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

خیلی عالی هستند

۱۳۹۷/۰۵/۱۹

ایشان به

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

دکتر فوق العاده مهربون و دلسوز و خوش برخوردی هستن

۱۳۹۸/۰۳/۲۳

دکتر بسیار مهربان با حوصله و دلسوزی هستند پسرم تب داشت تشخیص دادن که داره دندان در میاره

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

پسرم را ختنه کردم عالی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

عالی با اخلاق با حوصله

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

سلام من واقعا ازشون راضی هستم تشخیص درست و حوصله و خوش خلقیشون که حرف نداره. 5 سال پیش دخترم رو از بدو تولد تحت نظر اقای دکتر اوردم و حالا هم پسر یکماهم رو از بدو تولد تحت نظرشون قرار دادم خدا خیرشون بده.

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

بسیار دکتر خوبی هستند 5 سال هست که دخترم بیمار ایشون هستندو بسیار راضی هستم

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

عالی هستن عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۸

پسرم بیمار بودن که بحمدالله با نسخه آقای شریعتمداری خوب شدند

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

ختنه و دل درد نوزادی

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۲/۲۹

فوق العاده اند

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

دکتر بسیار علی هستند

۱۳۹۹/۰۳/۰۷

بی نهایت دکتر خوب و با تجربه و با حوصله ای هستن دخترم کولیک داشت کامل رفع شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

پسرم رو ختنه کردم

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

دکتر عاااالی هستن واسه همههه چیز

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

مشکل نفخ و الان نوزادم حالش خیلی بهتره

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

عالی عالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

خوب بود برا کودکم عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

ختنه پسرم

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

ادرا نوزاد آزاد شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

دکتر بسیار خ

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

ختنه... عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

برای ختنه پسرم رفتم پیش آقای دکتر بسیار مهربون خوش اخلاق کار بلد حرفه ای حرف نداره آقای دکتر عالیه منشیشون هم عالی همه چی عالی عالیییییییییی

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

بسیار با اخلاق و خوشرو و تشخیص خوب

۱۳۹۹/۰۷/۲۲

ختنه پسرم ک خوددکتر روش حلقه روتشخیص دادن و خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

برای ختنه پسرم مراجعه کردم و عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

دکتر حاذقی هستن

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

پزشک خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

خوش اخلاق و متعهد و کاربلد

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

زردی بچه خیلی کمک کرد، خیلی وقت می گذاره و با حوصله ویزیت می کنه با بچه ها خیلی مهربونه، راهکارهای خیلی خوبی میده

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

ختنه پسرم عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

ار بدو تولد برای چکاپ زیر نظرشان بودن تا الان که 9ساله هست

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

عالی و با حوصله

۱۳۹۷/۱۱/۲۴

فوق العاده عالی و با تجربه

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

ایشون عالین فوق العاده هستن

۱۳۹۷/۱۱/۰۶

عااالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

خیلی خوب بودن

۱۳۹۷/۰۲/۲۲

عفونت گلوی دخترم. تشخیصشون عالیه.. همینطور برخوردشون با بچه ها

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

مشکل خاصی نداشتم

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

تشخیصشون عااااالیه و همچنین درمانشون

۱۳۹۷/۱۲/۲۲

عالی بودن خیلی با بچه ها ارتباط برقرار کردن

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

خوب هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

واقعا کارش عالیه

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

عالی بودن خوش اخلاق و با حوصله و با تجربه

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

خیلی پزشک خوبی هستن ختنه پسرم ، سرماخوردگی بردم پیششون عالی بوده

۱۳۹۸/۰۹/۰۶

ختنه پسرم را عالی انجام دادند. پزشکی بسیار خوش اخلاق و علاقه مند به کارشان

۱۳۹۹/۰۷/۱۳

کتر خوبیه و من واسه پسرم مراجعه کردم خوب بود

۱۳۹۹/۰۳/۱۰

عالی هستن واقعا من همیشه بچه هامو میبرم پیش ایشون وتشخیص و درمانش ن عالیه

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

ختنه راضی بودم

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

عاااالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

سرما خوردگی و خوب بود

۱۳۹۸/۰۹/۰۹

برای ختنه و ویزیت درمانی که راضی بودم

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

اطفال عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

با سلام من برای بار اول، ختنه ی پسرم پیش آقای دکتر آوردم بسیار بسیار راضی بودم و از اون به بعد تقریبا ماهی یکبار برای چکاب حتما میام

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

ختنه پسرم رفتیم پیششون که عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

فرزندم زیر نظر ایشون هستن،دکتر شریعتمداری بسیار خوش اخلاق وباحوصله هستند .

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

سرماخوردگی کودک

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

نوه ام بیمار بود والحمد الله خوب شدد

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

دکتر مهربان و باتجربه و با حوصله

۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آدرس و تلفن مطب دکتر محمدحسن شریعتمداری
شیرازبلوارپاسداران - جنب درمانگاه محمدرسول اله - ساختمان سینا - طبقه دوم
شنبه تا چهارشنبه بعد از ظهر
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    بلوارپاسداران - جنب درمانگاه محمدرسول اله - ساختمان سینا - طبقه دوم