خیلی خوش اخلاقن و دقیق معاینه میکنن بچه رو،نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
دکتر خوش برخوردهستند و وقت زیادی میگذارند برای هر مراجعه کننده
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
خوش اخلاق و متعهد
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
من ختنه حلقوی انجام دادم و بسیار راضی
بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
با سلام جناب دکتر شریعتمداری بسیار دکتر با حوصله ای هستند و به دقت بیمار را معاینه میفرمایند وتشخیص ایشان بسیار عالی میباشد با تشکر از ایشان
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
بسیار عالی، تشخیص دقیق، وقت گذاری
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
هم برای ختنه و هم چک اپ بچه پیششون رفتن باصبر و حوصله و شعر پسرم رو معاینه کردن و من را راهنمایی کردن
۱۳۹۷/۰۵/۱۰
نوه ام را ایشون ختنه کردن کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ایشان دکتر هر دو تا فرزند من بوده اند برا مدت 11 سال بسیار عالی دقیق هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
مهربان و تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
دکتر خیلی خوب و با تجربه ای هستن
خیلیم خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
دکترخوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
پسرم شیر نمیخورد وقتی نوزاد بود این دکتر متوجه شد و درمان کردند
۱۳۹۹/۰۲/۲۸
فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
دکتر بسیار با حوصله و با تجربه ایی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
وزن کم دخترم مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
تب داشتن کودک برطرف شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
مطب خلوت نوبت دهی خوب منشی خوش برخورد دکتر با حوصله
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
بسیار دکتر حاذق و با صبر و حوصله ای هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
اولین بار برای ختنه پسرم مراجعه کردیم و با حسن برخورد ایشان تصمیم گرفتیم کلا پسرم تحت نظر ایشان باشد و پرونده برایش تشکیل دادیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خیلی خوش اخلاق وآرام هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
بسیار با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
دکتر فوق العاده با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
خوب بودن به خاطر حساسیت پسرم
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
عفونت راه هوایی.بسیار مهربان هستند وخوب معاینه میکنند
۱۳۹۸/۰۱/۱۲
پسرم رو برای ختنه پیششون بردم ،کارشون فوق العاده عالی و تمیز بود،وخیلی هم مهربون وباحوصله هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
از زمانی ک فرزندم بدنیا اومده تا الان ک پنج سالشه تحت نظر خودشون هستن و واقعا با اخلاق و مهربون هستن،واقعا راضی ام
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
سلام برای ختنه کردن فرزندم به جناب دکتر شریعتمداری مراجعه نمودم زحمت کشیدن،و کاملا از کا رشان راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
عالی هستند هم اخلاقشون هم کارشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
سرماخوردگی
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
عالی است
۱۳۹۹/۰۴/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
ختنه ی پسرم و راضی بودن بسیار خوش اخلاقه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
پسرم را برای ختنه بردم خدمتشون و کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
نفخ شکم نوزاد
و درمان شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
دکتر بسار حاذقی هستن و من واسه ختنه پسرم رفتم که کارشون واقعا حرفه ای بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
عالی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۲۱
دستش شفا
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
دکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
برخوردشون با بیمار خوبه
۱۳۹۷/۰۹/۲۰
فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
دکتر بسیار عالی هست
۱۳۹۷/۰۳/۰۹
از بدو تولد تا به امروز که 4 سال میشه پسرم تحت نظر ایشون هست. و کاملن راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
از نظر تشخیصی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
ختنه پسرم عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
ختنه بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
خیلی باحوصله هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
پسرم دوسالشه و از اول زیر نظر ایشون هست و فوق العاده از طبابتشون راضی هستم.بسیار باحوصله و بادقت .خدا خیرتون بده
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
دکتر بسیار مهربان و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عالییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
پسرم ختنه شده
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
دکتر مهربان و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
بسیار عالی و خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
نفخ کودکم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
پسرم رو اونجا ختنه کردم.وبسیار عالی بودن
۱۳۹۸/۰۴/۱۲
عالی بودن نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
اولین بار برای ختنه پسرم مراجعه کردم و با برخورد خوبشون از لون به بعد هر ماه برای چکاپ پسرم رو میبرم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
راضی بودم
۱۳۹۷/۰۲/۰۹
خوب بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۵
عالییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
پسرمو برای ختنه بردم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
بسیار دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
معاینات ماهیانه و ختنه
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
دکتر خوبی هستن . بیش از اندازه دارو نمیدن
۱۳۹۸/۰۷/۲۸
با سلام برای چکاب رفتیم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
علی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
خیلی عالی هستن کاملا وقت می ذارن
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
عالی هستن از نظر تشخیص
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
ویزیت کودک
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
دکتر بسیار عالی خوش اخلاق و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
متین و باسواد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عالی فوقعا
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
پسرم ختنه کردم و بسیار عالی بود دستشون اصلا گریه نکرد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربونی هستند نوزاد سه ماهه داشتیم برای چکاپ رفتیم علی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
فرزند من مریض ایشون بود وبه موقع مشکل اونو تشخیص میدادند و با یک نسخه خوب میشد
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
ایشان بسیار با اخلاق و خوش برخورد و باتجربه هستند.برای ختنهی پسرم خدمت ایشان رفتم و به روش حلقه انجام دادند که خیلی عالی بود.ضمنا پس از ختنه شمارهی شخصی خودشان را در اختیار بیمار قرار میدهند و سوالات بیمار را در واتساپ جوابگو هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
چکاپ سالیانه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
خیلی خیلی دکتر خوب ومهربانی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دکتر بسیار خوبی بود
۱۳۹۸/۰۴/۱۵
بسیا دکتر باتجربه و خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۲۲
کودک را کامل معاینه میکنند و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
بسیار دکتر خوش اخلاق و عالی هستن . برای ختنه پسرم رفتم پیششون و از اون به بعد شد دکتر پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
ایشان ده ساله پزشک کودکان من بودن همیشه چکاپ ها رو پیش ایشون انجام میدم بسیار با تجربه هستن تشخیصشون و داروهای که میدن عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
بسیار عالی هستن . با تشخسص دقیق
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
خیلی خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
بسیار عالی، در تشخیص، دقت و درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
چند سال که دوتا پسر من زیر نظر ایشون هستن خیلی عالی هستن بسیار پرحوصله و باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
عالی بسیار مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
فوق العاد
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
دکتر خوب و ماهری هستند هر دفعه دخترم رو پیشش بردم الحمدلله راضی بودم
۱۳۹۸/۰۷/۲۴
خیلی عالی وخوش اخلاق هستن
۱۳۹۸/۰۴/۱۵
نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
برای ختنه رفتیم، روش حلقه انجام دادن راضی بودم. ولی دوست داشتم سنتی انجام بدن، خودشون تاکید کردن که حلقه بهتره
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
دکتر فوق العاده ایی هستن. خیلی مهربون هستن. برای بچه ها وقت میگذارن. دارو های اضافی تجویز نمیکنن. تشخیص خیلی خوبی دارن. خیلی خوب هر سوالی داشته باشیم جواب میدن و راهنمایی میکنن.
۱۳۹۷/۰۲/۱۸
چکاپ بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
دکتر حاذق و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خیلی عالی هستند
۱۳۹۷/۰۵/۱۹
ایشان به
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
دکتر فوق العاده مهربون و دلسوز و خوش برخوردی هستن
۱۳۹۸/۰۳/۲۳
دکتر بسیار مهربان با حوصله و دلسوزی هستند پسرم تب داشت تشخیص دادن که داره دندان در میاره
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
پسرم را ختنه کردم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
عالی با اخلاق با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
سلام من واقعا ازشون راضی هستم تشخیص درست و حوصله و خوش خلقیشون که حرف نداره. 5 سال پیش دخترم رو از بدو تولد تحت نظر اقای دکتر اوردم و حالا هم پسر یکماهم رو از بدو تولد تحت نظرشون قرار دادم خدا خیرشون بده.
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
بسیار دکتر خوبی هستند 5 سال هست که دخترم بیمار ایشون هستندو بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
عالی هستن عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
پسرم بیمار بودن که بحمدالله با نسخه آقای شریعتمداری خوب شدند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
ختنه و دل درد نوزادی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
فوق العاده اند
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
دکتر بسیار علی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
بی نهایت دکتر خوب و با تجربه و با حوصله ای هستن دخترم کولیک داشت کامل رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
پسرم رو ختنه کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
دکتر عاااالی هستن واسه همههه چیز
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مشکل نفخ و الان نوزادم حالش خیلی بهتره
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
خوب بود برا کودکم
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
ختنه پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
ادرا نوزاد آزاد شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
دکتر بسیار خ
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
ختنه... عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
برای ختنه پسرم رفتم پیش آقای دکتر بسیار مهربون خوش اخلاق کار بلد حرفه ای حرف نداره آقای دکتر عالیه منشیشون هم عالی همه چی عالی عالیییییییییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
بسیار با اخلاق و خوشرو و تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
ختنه پسرم
ک خوددکتر روش حلقه روتشخیص دادن و خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
برای ختنه پسرم مراجعه کردم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
دکتر حاذقی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
خوش اخلاق و متعهد و کاربلد
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
زردی بچه خیلی کمک کرد، خیلی وقت می گذاره و با حوصله ویزیت می کنه با بچه ها خیلی مهربونه، راهکارهای خیلی خوبی میده
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
ختنه پسرم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
ار بدو تولد برای چکاپ زیر نظرشان بودن تا الان که 9ساله هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
عالی و با حوصله
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
فوق العاده عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
ایشون عالین فوق العاده هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
خیلی خوب بودن
۱۳۹۷/۰۲/۲۲
عفونت گلوی دخترم.
تشخیصشون عالیه.. همینطور برخوردشون با بچه ها
عالی ه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خیلی خوش اخلاقن و دقیق معاینه میکنن بچه رو،نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر خوش برخوردهستند و وقت زیادی میگذارند برای هر مراجعه کننده
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خوش اخلاق و متعهد
۱۴۰۰/۰۱/۳۱من ختنه حلقوی انجام دادم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵با سلام جناب دکتر شریعتمداری بسیار دکتر با حوصله ای هستند و به دقت بیمار را معاینه میفرمایند وتشخیص ایشان بسیار عالی میباشد با تشکر از ایشان
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بسیار عالی، تشخیص دقیق، وقت گذاری
۱۴۰۰/۰۱/۰۷هم برای ختنه و هم چک اپ بچه پیششون رفتن باصبر و حوصله و شعر پسرم رو معاینه کردن و من را راهنمایی کردن
۱۳۹۷/۰۵/۱۰نوه ام را ایشون ختنه کردن کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ایشان دکتر هر دو تا فرزند من بوده اند برا مدت 11 سال بسیار عالی دقیق هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۰مهربان و تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۱/۲۴دکتر خیلی خوب و با تجربه ای هستن خیلیم خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۸/۲۹دکترخوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۱۷پسرم شیر نمیخورد وقتی نوزاد بود این دکتر متوجه شد و درمان کردند
۱۳۹۹/۰۲/۲۸فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸دکتر بسیار با حوصله و با تجربه ایی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۹وزن کم دخترم مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۵/۲۶تب داشتن کودک برطرف شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۵مطب خلوت نوبت دهی خوب منشی خوش برخورد دکتر با حوصله
۱۴۰۰/۰۲/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار دکتر حاذق و با صبر و حوصله ای هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸اولین بار برای ختنه پسرم مراجعه کردیم و با حسن برخورد ایشان تصمیم گرفتیم کلا پسرم تحت نظر ایشان باشد و پرونده برایش تشکیل دادیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خیلی خوش اخلاق وآرام هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷دکتر فوق العاده با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۲۹خوب بودن به خاطر حساسیت پسرم
۱۳۹۹/۰۷/۱۲عفونت راه هوایی.بسیار مهربان هستند وخوب معاینه میکنند
۱۳۹۸/۰۱/۱۲پسرم رو برای ختنه پیششون بردم ،کارشون فوق العاده عالی و تمیز بود،وخیلی هم مهربون وباحوصله هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷از زمانی ک فرزندم بدنیا اومده تا الان ک پنج سالشه تحت نظر خودشون هستن و واقعا با اخلاق و مهربون هستن،واقعا راضی ام
۱۳۹۹/۱۲/۲۴سلام برای ختنه کردن فرزندم به جناب دکتر شریعتمداری مراجعه نمودم زحمت کشیدن،و کاملا از کا رشان راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی هستند هم اخلاقشون هم کارشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۹سرماخوردگی
۱۳۹۹/۰۸/۲۷عالی است
۱۳۹۹/۰۴/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ختنه ی پسرم و راضی بودن بسیار خوش اخلاقه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۴پسرم را برای ختنه بردم خدمتشون و کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷نفخ شکم نوزاد و درمان شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹دکتر بسار حاذقی هستن و من واسه ختنه پسرم رفتم که کارشون واقعا حرفه ای بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۷عالی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۲۱دستش شفا
۱۴۰۰/۰۶/۱۴دکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳برخوردشون با بیمار خوبه
۱۳۹۷/۰۹/۲۰فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر بسیار عالی هست
۱۳۹۷/۰۳/۰۹از بدو تولد تا به امروز که 4 سال میشه پسرم تحت نظر ایشون هست. و کاملن راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲از نظر تشخیصی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ختنه پسرم عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ختنه بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹خیلی باحوصله هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷پسرم دوسالشه و از اول زیر نظر ایشون هست و فوق العاده از طبابتشون راضی هستم.بسیار باحوصله و بادقت .خدا خیرتون بده
۱۴۰۰/۱۲/۲۸دکتر بسیار مهربان و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲پسرم ختنه شده
۱۴۰۰/۰۴/۰۴دکتر مهربان و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بسیار عالی و خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۱نفخ کودکم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷پسرم رو اونجا ختنه کردم.وبسیار عالی بودن
۱۳۹۸/۰۴/۱۲عالی بودن نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۰/۰۵/۰۲اولین بار برای ختنه پسرم مراجعه کردم و با برخورد خوبشون از لون به بعد هر ماه برای چکاپ پسرم رو میبرم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۱۳راضی بودم
۱۳۹۷/۰۲/۰۹خوب بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۵عالییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳پسرمو برای ختنه بردم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۱۳معاینات ماهیانه و ختنه
۱۳۹۹/۱۲/۰۶عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸دکتر خوبی هستن . بیش از اندازه دارو نمیدن
۱۳۹۸/۰۷/۲۸با سلام برای چکاب رفتیم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰علی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خیلی عالی هستن کاملا وقت می ذارن
۱۳۹۹/۰۹/۱۰بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۶عالی هستن از نظر تشخیص
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ویزیت کودک
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر بسیار عالی خوش اخلاق و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴متین و باسواد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی فوقعا
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۶پسرم ختنه کردم و بسیار عالی بود دستشون اصلا گریه نکرد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربونی هستند نوزاد سه ماهه داشتیم برای چکاپ رفتیم علی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲فرزند من مریض ایشون بود وبه موقع مشکل اونو تشخیص میدادند و با یک نسخه خوب میشد
۱۳۹۹/۰۵/۲۸ایشان بسیار با اخلاق و خوش برخورد و باتجربه هستند.برای ختنهی پسرم خدمت ایشان رفتم و به روش حلقه انجام دادند که خیلی عالی بود.ضمنا پس از ختنه شمارهی شخصی خودشان را در اختیار بیمار قرار میدهند و سوالات بیمار را در واتساپ جوابگو هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۳۰چکاپ سالیانه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴خیلی خیلی دکتر خوب ومهربانی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر بسیار خوبی بود
۱۳۹۸/۰۴/۱۵بسیا دکتر باتجربه و خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۲۲کودک را کامل معاینه میکنند و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار دکتر خوش اخلاق و عالی هستن . برای ختنه پسرم رفتم پیششون و از اون به بعد شد دکتر پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ایشان ده ساله پزشک کودکان من بودن همیشه چکاپ ها رو پیش ایشون انجام میدم بسیار با تجربه هستن تشخیصشون و داروهای که میدن عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۵بسیار عالی هستن . با تشخسص دقیق
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خیلی خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۱۴بسیار عالی، در تشخیص، دقت و درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۸چند سال که دوتا پسر من زیر نظر ایشون هستن خیلی عالی هستن بسیار پرحوصله و باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی بسیار مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۱۲/۱۲فوق العاد
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر خوب و ماهری هستند هر دفعه دخترم رو پیشش بردم الحمدلله راضی بودم
۱۳۹۸/۰۷/۲۴خیلی عالی وخوش اخلاق هستن
۱۳۹۸/۰۴/۱۵نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۰/۰۸/۱۹برای ختنه رفتیم، روش حلقه انجام دادن راضی بودم. ولی دوست داشتم سنتی انجام بدن، خودشون تاکید کردن که حلقه بهتره
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دکتر فوق العاده ایی هستن. خیلی مهربون هستن. برای بچه ها وقت میگذارن. دارو های اضافی تجویز نمیکنن. تشخیص خیلی خوبی دارن. خیلی خوب هر سوالی داشته باشیم جواب میدن و راهنمایی میکنن.
۱۳۹۷/۰۲/۱۸چکاپ بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر حاذق و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خیلی عالی هستند
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ایشان به
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکتر فوق العاده مهربون و دلسوز و خوش برخوردی هستن
۱۳۹۸/۰۳/۲۳دکتر بسیار مهربان با حوصله و دلسوزی هستند پسرم تب داشت تشخیص دادن که داره دندان در میاره
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳پسرم را ختنه کردم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی با اخلاق با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۳۰سلام من واقعا ازشون راضی هستم تشخیص درست و حوصله و خوش خلقیشون که حرف نداره. 5 سال پیش دخترم رو از بدو تولد تحت نظر اقای دکتر اوردم و حالا هم پسر یکماهم رو از بدو تولد تحت نظرشون قرار دادم خدا خیرشون بده.
۱۴۰۰/۰۷/۰۸بسیار دکتر خوبی هستند 5 سال هست که دخترم بیمار ایشون هستندو بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵عالی هستن عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۸پسرم بیمار بودن که بحمدالله با نسخه آقای شریعتمداری خوب شدند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ختنه و دل درد نوزادی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۹فوق العاده اند
۱۴۰۰/۱۲/۲۸دکتر بسیار علی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۷بی نهایت دکتر خوب و با تجربه و با حوصله ای هستن دخترم کولیک داشت کامل رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۳پسرم رو ختنه کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵دکتر عاااالی هستن واسه همههه چیز
۱۳۹۹/۱۰/۲۰مشکل نفخ و الان نوزادم حالش خیلی بهتره
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عالی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸خوب بود برا کودکم عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ختنه پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ادرا نوزاد آزاد شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۹دکتر بسیار خ
۱۴۰۰/۰۷/۳۰ختنه... عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸برای ختنه پسرم رفتم پیش آقای دکتر بسیار مهربون خوش اخلاق کار بلد حرفه ای حرف نداره آقای دکتر عالیه منشیشون هم عالی همه چی عالی عالیییییییییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیار با اخلاق و خوشرو و تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ختنه پسرم ک خوددکتر روش حلقه روتشخیص دادن و خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰برای ختنه پسرم مراجعه کردم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰دکتر حاذقی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۴پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۴خوش اخلاق و متعهد و کاربلد
۱۴۰۰/۰۵/۲۴زردی بچه خیلی کمک کرد، خیلی وقت می گذاره و با حوصله ویزیت می کنه با بچه ها خیلی مهربونه، راهکارهای خیلی خوبی میده
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ختنه پسرم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸ار بدو تولد برای چکاپ زیر نظرشان بودن تا الان که 9ساله هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عالی و با حوصله
۱۳۹۷/۱۱/۲۴فوق العاده عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ایشون عالین فوق العاده هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۶عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خیلی خوب بودن
۱۳۹۷/۰۲/۲۲عفونت گلوی دخترم. تشخیصشون عالیه.. همینطور برخوردشون با بچه ها
۱۳۹۹/۰۸/۰۷مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱تشخیصشون عااااالیه و همچنین درمانشون
۱۳۹۷/۱۲/۲۲عالی بودن خیلی با بچه ها ارتباط برقرار کردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹خوب هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲واقعا کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۵عالی بودن خوش اخلاق و با حوصله و با تجربه
۱۴۰۰/۰۹/۱۱خیلی پزشک خوبی هستن ختنه پسرم ، سرماخوردگی بردم پیششون عالی بوده
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ختنه پسرم را عالی انجام دادند. پزشکی بسیار خوش اخلاق و علاقه مند به کارشان
۱۳۹۹/۰۷/۱۳کتر خوبیه و من واسه پسرم مراجعه کردم خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۰عالی هستن واقعا من همیشه بچه هامو میبرم پیش ایشون وتشخیص و درمانش ن عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴ختنه راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰سرما خوردگی و خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۰۹برای ختنه و ویزیت درمانی که راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶اطفال عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱با سلام من برای بار اول، ختنه ی پسرم پیش آقای دکتر آوردم بسیار بسیار راضی بودم و از اون به بعد تقریبا ماهی یکبار برای چکاب حتما میام
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ختنه پسرم رفتیم پیششون که عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸فرزندم زیر نظر ایشون هستن،دکتر شریعتمداری بسیار خوش اخلاق وباحوصله هستند .
۱۴۰۰/۰۶/۱۳سرماخوردگی کودک
۱۴۰۰/۰۴/۰۴نوه ام بیمار بود والحمد الله خوب شدد
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر مهربان و باتجربه و با حوصله
۱۳۹۹/۱۱/۱۸