نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد و مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود
پس از ثبت نوبت مکالمه در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی نظیر برگه آزمایش , تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی و خود را برای دکتر قرار دهید
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید
شیراز شیراز- خیابان زند - روبروی هتل پارس - ساختمان صدرزاده - طبقه دوم
نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد.
مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود.
پس از ثبت نوبت در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی اعم از برگه آزمایش ، تصاویر رادیولوژی ، تصاویر سونوگرافی و سایر مدارک خود را برای دکتر قرار دهید.
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شیراز- خیابان زند - روبروی هتل پارس - ساختمان صدرزاده - طبقه دوم
عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۳اکوقلب جنین
۱۴۰۲/۰۳/۲۳سلام بچم رگ قلبش تنگی داره وتحت نظرایشونن بسیارخوش اخلاقن ودانا ممنونم اززحمتشون
۱۳۹۸/۱۱/۲۴بسیار پزشک خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عالی بودند
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بسیار در تشخیص عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷در حال درمان
۱۳۹۷/۱۱/۲۴هنوزتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ضربان نامنظم قلب جنین
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالیییی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵سوراخ دیواره قلب بچه م توی حاملگی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷پسرم تحت نظر دکتر هست و راضی هستم از کارشون
۱۴۰۱/۰۶/۱۲دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۲/۰۴/۲۶بسیار با تجربه هستند
۱۳۹۷/۰۴/۱۹اکوقلب جنین
۱۴۰۳/۰۴/۳۰سلام بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۶اکو انجام شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۳در کمیسیون پزشکی بیمارستان نمازی فرزندم را ویزیت کرده اند و فعلا مراحل درمان در حال انجام است
۱۴۰۲/۰۵/۱۴فوقالعاده
۱۴۰۲/۰۴/۰۵عالی ،ح
۱۴۰۱/۰۹/۲۰با سلام دختر من ی دریچه قلبش تشکیل نشده بود با تشخیص ایشون تا الان دو بار عمل باز انجام داده ک الحمدالله تا الان خوبه ، برخورد ایشون با مریضاشون فوقالعاده خوب و متین میباشد
۱۳۹۷/۱۲/۰۳قلب سوراخ
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دخترم تحت نظرشون هس از ۸ماهگی وپیش خودشون آنژیو کردن
۱۴۰۱/۱۰/۰۴قلب پسرم سوراخ بود که عاللیییی عمل شدن و خدا رو شکر حالش خوبه
۱۳۹۸/۱۰/۳۰اکو قلب جنین داشتم وخداروشکر مشکلی نداشت
۱۳۹۸/۰۸/۰۷با سلام پسرم اریتمی قلبی داره تحت نظر استاد هستن
۱۳۹۸/۰۶/۲۶عالی هست
۱۳۹۷/۱۱/۰۵بهترین
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بسیار خوب میباشد
۱۳۹۷/۱۱/۱۶اکو جنین
۱۳۹۸/۱۲/۰۹خوش برخورد و برسی کامل
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار دکتر با اخلاق و با حوصله و و و صد البته بسیار چیره دست وکار بلد هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۶با سلام وخسته نباشید دختر من یک ساله زیر نظر دکتر آموزگار هستش وتا الان خدا رو شکر خیلی نتیجه گرفتم.
۱۳۹۷/۰۱/۲۷فوق العاده دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۹پی دی ای قلبی دکتر آموزگار عالیست
۱۳۹۸/۰۳/۱۷در ابتدای دوره تشخیص هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹قلب جنین بزرگ بود
۱۳۹۸/۰۹/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲اکوی جنین کردم الحمدالله دخترم مشکلی نداشت
۱۳۹۷/۰۶/۳۱دکترخوبی
۱۴۰۲/۰۸/۲۳بهترین دکتر فردا نوبت بچمه ان شاالله که جواب خوبی بگیره مثل دفعه قبل
۱۴۰۱/۰۲/۲۵با حوصله و کار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عااالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰من دوبار
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ایشون از همه لحاظ عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۶قلب پسرم یه حفره داشت که دکتر اکوش کردن گفتن خداروشکر داره پر میشه دوباره برای چند ماه دیگه بهش نوبت دادن خیلی دکتر با سواد و باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸اکو قلب کودکم داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۱۵بسیار مجرب و استاد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سوراخ، عمل شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۹پسرم قلبش سوراخ بود مجدد باید مراجعه کنه
۱۴۰۰/۰۲/۱۵قلب پسرم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵دکتر خیلی خوبی است و من بابت عمل قلب پسرم از دکتر سپاس گزارم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴سلام.پیش آقای دکتر اکوی قلب دختر 3 ماهمو گرفتیم .آقای دکتر گفتن که بسته میشه.حالا باید مجدد اکو بگیریم ببینیم چی میشه.
۱۳۹۸/۰۳/۰۱تشخیص و درمانش عالی هستش
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دخترم قلبش دوتاسوراخ داشته دودوره درمان شده ممنونم ازجناب دکترحمیداموزگار
۱۴۰۰/۰۸/۰۱میخوام بادکترحرف بزنم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶بسیار پزشک خوبی هست
۱۳۹۸/۱۰/۰۴بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۳۹۸/۰۷/۱۰مشکل رگ اضافی فعلا تحت درمان هستند کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۴/۰۵اکو جنین گرفتم تشخیص عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی هستن ..
۱۴۰۲/۰۶/۲۰بسیار با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۸عالی بچهم اول خدا نجات داد بعد آقای دکتر
۱۳۹۸/۰۷/۱۸من واقعا راضی هستم پسرم از دوماهگی زیر نظر ایشون بود وخداروشکر خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱Very good
۱۴۰۴/۰۸/۲۵PDAنوزاد
۱۳۹۹/۰۹/۱۵از دقت و زحمات ایشان سپاس گزاریم
۱۳۹۷/۰۹/۳۰مشکل قلب خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۲بسیار خوش اخلاق وباتجربه ودر کار خود در ایران تک میباشند
۱۳۹۹/۰۴/۱۷قلب دخترم بزرگ بود انژیو کردن و دخترم کاملا خوب شده
۱۴۰۰/۰۸/۲۰مشاوره عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹پسرم مشکل تنگی آئورت داره و6سال هست زیر نظر دکتر هست و ازشون راضی هستیم
۱۳۹۷/۱۰/۱۸دکتر خوب وباتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیار دکتر خوش برخورد وکارشون بسیار عالی هست، ازالله متعال برای ایشان آرزوی سلامتی وطول عمر با عزت خواستارم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی استاد فرهیخته
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ویزیت قلب-خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۴/۱۰دکتری عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵ایشان متین و دانشمند هستند
۱۳۹۸/۰۲/۰۲اکو قلب جنین رفتم پیشش راضی بودم
۱۳۹۸/۰۶/۲۷سلام یکی ازرگ قلب دخترم مسدودشده بایدبالن بزاره یکی ازاشناها دکتراموزگار رومعرفی کردن .دکتربه ماگفت باید60درصدبرسه بعدعمل کنه ولی فعلابه 60درصدنرسیده 7دی نوبت داریم انشاالله که عمل نخواد وخدامعجزشونشون ماهم بده
۱۳۹۷/۰۹/۲۷بهترین
۱۴۰۳/۰۲/۰۹بی نظیر در عمل جراحی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶پسرمو عمل کرد
۱۴۰۲/۱۲/۱۴اکو جنین
۱۳۹۸/۰۲/۲۹سلام بسیار عالی و خوش اخلاق و اطلاعات عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۱عالی بود در مورد قلب نوزادان
۱۳۹۸/۰۱/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۶/۲۸گرفتگی رگ و انجام بالن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عاللللللی
۱۳۹۷/۱۱/۰۳با سلام دخترم قلبش از بچگی یک سوراخ ریزی داشت و مرتب تحت نظر آقای دکتر هستن بسیار دکتر با حوصله و خوش برخورد وبا ادبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۷خیلی خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار دقیق تشخیص میدن
۱۴۰۱/۰۲/۰۸سوراخ قلب نوزاد در دوماهی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵برای اکو قلب جنین اومدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴.خیلی عالی ومتین.
۱۳۹۷/۰۶/۰۲خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۸خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عالی هستن.بیماری پمپه تحت نظرهس دخترم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷تنگی دریچه قلب الآنم راضیم از دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۲۱خوب بودن خداروشکر
۱۴۰۰/۰۴/۲۷وقتی خودم بچه بودم پدر و مادرم بردنم پیش ایشون.همه میگفتن آسم دارم اما ایشون تشخیص دادن که فقط حساسیت هست که کاملا هم درست بود.
۱۴۰۰/۰۴/۲۷مشکل قلب دریچه قلب باز
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دریچه ی قلبم خون پس میزد و به لطف ایشون با دارو کنترل شد
۱۳۹۸/۰۲/۱۴خیلی پزشک خوب ولایقی هستن برادختر من عمل کردن وکارشون خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۱آنژوگرافی بسیارعالی سالم وتندرست باشید
۱۴۰۳/۰۱/۲۳رگ اضافی باز بود بستنش واسم و کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۱دکتر فوق العاده ای میباش
۱۳۹۸/۰۹/۰۹نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۸با تشکر فراوان از دکتر حمید آموزگار خیلی دکتر خوبی است . قلبش سوراخ بود و بسته نمی شد با یه عمل اون سوراخ رو بست و اقا دکتر خوبیه خداوند در کارهاشون کمک کنه
۱۳۹۸/۰۱/۲۶دریچه قلب
۱۳۹۸/۰۶/۳۰فرزندم دارای vsd و asd از بدو تولد است زیر نظر آقای دکتر آموزگار تحت درمان است
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۷پسرم یکی از رگهای قلبش بسته بود که توسط آقای دکتر آنژیو شد و الان خوبه
۱۳۹۸/۰۲/۲۷کار دکتر اموزگار عالی من واقعا راضی هستم دخترم تحت نظر ایشان بوده خدا را شکر نتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۸/۲۹خیلی خوب بود راضی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۲برای چکاپ اومدم بسیار خوش اخلاق و مهربون هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۸عالی هستن دکتر
۱۳۹۸/۰۸/۲۰فعلا درمانی نبوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۲آنژیو گرافی پسر نه ماهم و خداروشکر حالش خوبه و عمل عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۵خیلی خوش اخلاق و مهربون
۱۳۹۹/۰۷/۰۹به نظرم ایشون خیلی دکتر فوق العاده ای هستن
۱۳۹۷/۰۴/۰۲بله خیلی دگتر خوب و با حوصله ای هست و با تجربه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خیلی خوش برخورد هستند
۱۳۹۷/۰۸/۱۰اکو جنین ،عالی بودند
۱۴۰۱/۰۲/۱۹عمل بازکرد کارشون عالی،مدیونشون هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵بسیار دکتر خوش اخلاق و باسواد می باشند.
۱۳۹۸/۰۱/۱۹به نظر من پرفسور آموزگار یکی از بهترین اساتید کشور بخصوص استان فارس هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۴دختر داداشم
۱۳۹۸/۰۸/۱۹جهت قلب فرزندم مراجعه کردم و مجدد میخوام اکو بشه
۱۳۹۹/۱۱/۲۴خیلییییی عالی واقعا دکتر خوبی هستن هم تجربه هم اخلاق خیلی خوبی دارن
۱۴۰۱/۰۲/۲۳تحت نظر
۱۴۰۳/۰۷/۰۲سوراخ بودن دریچه قلب
۱۴۰۰/۱۲/۱۹کارشون عالیست
۱۴۰۰/۱۱/۱۲پسرم قلبش سوراخ بود تو9ماه عملش کردیم دکتر خیلی خوب تشخیص دادن و بسیار با حوصله و خوش اخلاق .
۱۳۹۹/۱۱/۰۸فوق العاده بودن
۱۴۰۱/۰۶/۲۸راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دهلیز قلب نوزادمان سولاغ بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۷اکو قلب جنین
۱۴۰۱/۰۳/۲۱بسیار عالی است . بیماری قلبی فرزندم
۱۳۹۹/۰۱/۱۸فعلا پسرم زیرنظر هست شش ماه یه دفعه باید ببرمش هنوزنتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۶/۰۱خبلی عالی
۱۳۹۸/۰۶/۰۵قلب پسرم
۱۴۰۲/۱۰/۰۳خوب بود نوبت داشتم 20 .2 .مشکل برام پیش،امد نرفتم یک بار رفتم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عااااااالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۰تپش قلب
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر خیییلی خیییلی عالی و خوش اخلاق و مهربون هستن
۱۳۹۸/۰۴/۰۳قلب بچم سوراخ بود نتیجه ای هنوزنگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴تشخیص خوبی
۱۳۹۹/۱۰/۰۵بی نظیر ترین دکتری که تا حالا. دیدم.
۱۴۰۳/۰۵/۲۱تخصص قلب کودکان تغییر دارو
۱۴۰۲/۰۳/۰۲عاااالب
۱۴۰۱/۰۴/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۷حفره دهلیزی.عالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۳دکتر باتجربای هستند
۱۳۹۷/۱۰/۰۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر خیای خوبیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۶هنوز کاری انجام ندادیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۲عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عاالیه بهترینه
۱۳۹۸/۰۲/۲۸نمونه است، رودست نداره، خوش اخلاق ، کاربلد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۳فرزندم بعد از تولد تحت نظر ایشان بوده و بعد از عمل هم همین طور
۱۳۹۹/۱۱/۰۲دکتر خوبی هست
۱۳۹۸/۰۵/۰۸خوب بود.مشکل سوراخ قلب رگ قلب بسته بودآنژیوکردن خوب شدبیمارمون
۱۴۰۰/۱۲/۲۸چک و پیگیری وضعیت پس از عمل قلب
۱۴۰۰/۱۲/۲۴خییییدکتر خوب و با حوصله هستن و کارشون خیییلی عالی هست
۱۳۹۸/۰۳/۱۹تنگی عروق ، استنت گذاری ، رضایت کامل
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار.
۱۴۰۰/۰۶/۱۸سوراخ در دهلیز داشت
۱۴۰۰/۰۵/۰۸بسیار دکتر عالی است در کارش تجربه کافی دارد
۱۳۹۸/۰۵/۲۳هنوز ب جای نرسیدیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴دکتر بسیار صبور
۱۳۹۷/۰۹/۱۷تشخیص خوبی داشتن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۰۸مشکل قلبی داشته خوب بوده
۱۳۹۹/۱۲/۰۴خدا حفظشون کنه بسیار دقیق و با تجربه هستند و سریع بیماری سنگین پسر من و تشخیص دادن و برای عمل و درمان کمک مون کرد
۱۴۰۳/۰۹/۱۱خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۳۱سوراخی درقلب فرزندم بود که نظر دکتر عمل باز بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۶اخلاق و رفتار بسیار عالی تشخیص و درمان فوقالعاده وعالی بسیار ممنون و رضایتمندم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴حفره درون قلب نوزاد و الان پسرم تحت نظر و درمان ایشون هستن
۱۳۹۷/۱۲/۲۷انجی انجام دادم جواب نداد الان میخوام اکو انجام بدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲دکتربسیاربسیار
۱۴۰۱/۰۸/۱۴کودکم VSD داشت و تحت نظر ایشان بودند. قبل از عمل و بعد از عمل
۱۴۰۱/۰۸/۰۳عالی بودن
۱۳۹۸/۰۳/۳۰عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۰۷بسیار خوب هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۹دکتر عالی است عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱واقعا دکتر باتجربه ای هستن و بسیار خوش اخلاق خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۸فوق العاده است بهترین دکتر قلب ایران
۱۳۹۸/۰۵/۱۵دکترخیلی خوب هستند
۱۳۹۷/۰۳/۱۵دریچه ی قلبم شل یود و الان بهترم و خیلی دکترمهربانی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عمل باز
۱۴۰۳/۰۳/۲۲کارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۰۹دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۲/۰۸/۲۹ایشان استاد و بنده را بسیار عالی راهنمایی کردند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۳/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵پزشک با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۵متشکرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳فوق العاده با تجربه و متواضع
۱۴۰۱/۰۹/۰۵برای بستن سوراخ قلب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۱خوب بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۷قلب کودک
۱۴۰۰/۰۶/۲۸با سلام
۱۴۰۱/۱۱/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۷ازشون راضیم
۱۳۹۷/۰۶/۱۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۲بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۹خوب یه نوبت میخاهم امیدرحیمی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷درحال درمان
۱۳۹۸/۰۱/۲۶اکو گرفتم عالی بود کامل چک کرد وبدون بی هو
۱۴۰۱/۱۱/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیارخوش اخلاق و باسواد
۱۴۰۲/۱۱/۰۴دکتراموزگارواقعادکترخوبی هستن تشخیص دادن که قلب جنین من مشکل دریچه آئورت وشریانی داره
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ناراحتی قلب
۱۴۰۳/۰۹/۰۵سلام. فقط اکو انجام دادن که مشکلی نبود
۱۳۹۷/۰۷/۰۵دخترم از بدو تولد زیر نظرشون بودن، چون قلبش سوراخ بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲نتیجه م
۱۴۰۰/۰۳/۳۰مشکل افتادگی دریچه قلب
۱۳۹۸/۱۱/۰۵حرف نداره عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۹پسرم مشکل سوراخ قلب داشت که قرار بود عمل قلب باز بشن اما اقای دکتر با عمل انژیوگرافی سوراخ قلبش و بستن و خدا رو هزاران بار شکر الان خوب شده و فعلا تحت نظر اقای دکتر هستن اقای دکتر ادمی بسیار خوب و خوش اخلاق و صبوری هستن خدا خیرشون بده
۱۳۹۷/۱۰/۰۵بالن برای بچه ام زده
۱۴۰۲/۰۲/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶vsdانژیو شد .عالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۷سوراخ قلب داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر صبور و خوش اخلاق و متخصص واقعی تو کارش
۱۳۹۹/۰۷/۰۶دو مرتبه مراجعه داشتم ،یکی توبارداری،یکی بعد زایمانم تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عالیه. بهترینه
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بساردکترتوانمدوعالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۴دکترخوبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر خیلی خوبی هست پسرم زیرنظر هست واقعاراضیم
۱۴۰۱/۰۲/۱۱دکتر باتجربه و
۱۴۰۳/۰۴/۰۷بسیا ر خوب است
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خواهر زاده هام پیش ایشون بودن قلبشون دوتا سوراخ کوچکی داشت خداروشکر خوب بود
۱۳۹۷/۰۵/۰۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۲تپش قلب
۱۴۰۴/۰۸/۰۶