دکتر سید محمد هاشمی فوق تخصص آلرژی، آسم و ایمنی شناسی بالینی با شماره نظام پزشکی 127901 در شهر شیراز فعالیت دارد. مطب ایشان در شیراز، میدان نمازی، ابتدای خیابان ملاصدرا، کوچه چهار، ساختمان پارسه، طبقه سوم، واحد ۱۴ واقع شده است.
دکتر سید محمد هاشمی از متخصصان برجسته در حوزه فوق تخصص آلرژی، آسم و ایمنیشناسی بالینی در شیراز است. ایشان دارای شماره نظام پزشکی 127901 بوده و با اتکا به دانش و تجربه ارزشمند خود به بیماران مبتلا به بیماریهای آلرژیک و مشکلات ایمنی خدمات ارائه میدهد. دکتر سید محمد هاشمی علاوه بر مدرک تخصص بیماریهای کودکان، دارای فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی است و به عنوان نفر اول کنکور ورودی فوق تخصص سال ۱۳۹۶ کشور شناخته شده است.
مطب دکتر سید محمد هاشمی در شیراز، میدان نمازی، ابتدای خیابان ملاصدرا، کوچه ۴، ساختمان پارسه، طبقه سوم، واحد ۱۴ واقع شده است. این موقعیت مکانی دسترسی آسان برای مراجعان را فراهم میکند و بیماران میتوانند با مراجعه حضوری یا دریافت نوبت اینترنتی از خدمات ایشان بهرهمند شوند. تخصص اصلی دکتر هاشمی در درمان انواع آلرژی، آسم و اختلالات سیستم ایمنی بدن بوده و به عنوان عضو انجمن آسم و آلرژی ایران و همچنین عضو سازمان آلرژی جهانی (WHO) فعالیت حرفهای خود را دنبال میکند.
بورد فوق تخصصی دکتر سید محمد هاشمی و عضویت در مجامع علمی معتبر، اعتبار علمی و حرفهای ایشان را در حوزه آلرژی و آسم دوچندان کرده است. بسیاری از بیماران از تشخیصهای دقیق، روند درمانی منظم و برخورد محترمانه ایشان رضایت دارند و حضور ایشان در شیراز، به ویژه برای ساکنان این شهر و استان فارس، فرصت ارزشمندی برای دریافت مشاوره تخصصی فراهم میآورد. با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، بیماران میتوانند بدون نیاز به تماس تلفنی، به راحتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت فوق تخصصی اقدام کنند.
در جمعبندی، دکتر سید محمد هاشمی، فوق تخصص آلرژی و ایمنیشناسی بالینی و متخصص بیماریهای کودکان با شماره نظام پزشکی 127901، یکی از چهرههای علمی معتبر در درمان بیماریهای آلرژیک و ایمونولوژیک در شیراز است و خدمات خود را در مطب واقع در میدان نمازی ارائه میدهد.
دکتر سید محمد هاشمی فوق تخصص آلرژی، آسم و ایمنی شناسی بالینی و متخصص بیماریهای کودکان است.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر سید محمد هاشمی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
مطب ایشان در شیراز، میدان نمازی، ابتدای خیابان ملاصدرا، کوچه ۴، ساختمان پارسه، طبقه سوم، واحد ۱۴ قرار دارد.
آسم، انواع آلرژی، اختلالات ایمنی اولیه، کهیر، حساسیت فصلی و آلرژی غذایی از جمله بیماریهایی است که توسط ایشان درمان میشوند.
ایشان دارای تخصص بیماریهای کودکان و فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شیراز، میدان نمازی، ابتدای خیابان ملاصدرا، کوچه ۴، ساختمان پارسه، طبقه ۳، واحد ۱۴........... پیامک به ۲۲۴ ۸۵ ۷۵ ۰۹۱۷،،،،،،،، یا نوبت اینترنتی از سایت دکترتو
نحوه برخورد خوب، دارو خوب، باسواد و زبردست.
۱۴۰۰/۱۰/۲۱فوق العاده هستن بسیار با شخصیت و خوش برخورد . برای مریض وقت میذارن و آلرژی بنده رو با کمترین دارو درمان کردن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶آسم الرژی شدید بله عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰واقعا کارش خوبه من که راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سلام روند درمان در حال پیگیری هستم و خداروشکر بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵چند ماه الرژ بدی داشتم عطسه و آبریزش بینی و کیپ شدن بینی .هر دکتری میرفتم جواب نگرفتم.یه جلسه اومدم پیش آقای دکتر چند روز داروها رو استفاده کردم عالی بود.واقعا دست آقای دکتر شفا بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۰فوقالعاده عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱اسم والرژی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶آلرژی پسرمد
۱۴۰۳/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۳سلام واقعا کارشون عالیه بهترین دکتر هستن و خیلی با اخلاق و مهربون هستن من آسم خفیف داشتم رفتم پیششون درمان شدم می تونم بگم بهترین دکتر روی زمین هستن که هیچ دکتری به خوبیشون نیست سیما مومنی هستم از بیماران آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۲۹آلرژی داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵همسرم جهت خور و پف مراجعه کرد و بهتر شده
۱۴۰۲/۰۹/۲۹خوب است
۱۴۰۳/۰۸/۱۶حساسیت عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵حساسیت ریه داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹سرفه های ممتد
۱۴۰۳/۰۶/۱۳سرفه خروسکی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار دکتر عالی وباتجربه
۱۴۰۲/۰۹/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۱آسم و گرفتگی سینوس تا الان که تحت درمان هستم عالی بودن بسیار با حوصله اخلاق حرفه ای و برای بیمار زمان لازم رو میزارن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳هرچی از خوبی این دکتر بگم کم گفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶سلام من نوزاد ۴ ماهه داشتم که صورت و بدنش اگزما و حساسیت زده بود و بهم پماد تجویز کرد و شیر خشکش عوض کرد حالا خیلی خوب شدن و از لحاظ رفتار عالی هستن جناب دکتر و همچنین منشی محترم ازشون ممنونم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار خوش برخورد و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۳۱تشکر میکنم از آقای دکتر که واقعن نجاتم داد.بنده 25سال گرفتار حساسیت و گرفتگی دماغ داشتم 4بار عمل کردم.ولی الان بهلطف آقای دکتر همه چیز عالی سده
۱۴۰۴/۱۱/۲۰فرزندم حساسیت داشت دارو بهش داده برای ۱ماه فعلا در حال درمانه
۱۴۰۱/۰۴/۱۱آسم و آلرژی داشتم خیلی خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۹من آسم داشتم کار دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸آلرژی شید بچه هامو خوب درمان کرد واقعا ممنونیم ازش کارش عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۷حساسیت پسرم. خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار دکتر شریف و با اخلاق و دستیارانش و منشی هم عالی مثل خودشون.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتر ماهر و با حوصله به حرف بیمارش گوش میده تا با توجه به نوع بیماری بهترین تشخیص و بهترین تجویز را داشته باشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۳مشکل تنفسی و آسم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر عالی هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار با حوصله و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶درحال درمان
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خیلی خوب تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴آسم شدید
۱۴۰۲/۰۵/۲۴کارشون عال
۱۴۰۳/۰۸/۰۸مشکل اسم. فعلا بهبود پیدا کرده ام.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خوب عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹آلرژی وحساسیت
۱۴۰۳/۰۷/۱۴مادرم تنگی نفس داشتند و با تشخیص ایشان بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۲/۰۳/۳۱تراک دارم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۳پسرم سرفه میکرد و خدا رو شکر خوب شد.
۱۴۰۳/۱۰/۲۶تازه ویزیت شدم ولی دارو بار،اول ک دادن خوب بود برام
۱۴۰۲/۰۲/۱۱دکتر بسیار عالی، من درد گلو داشتم و مشکلم کامل حل شد
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱حساسیت پوستی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۳الژی داشتم و بسیار موثر بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱من یه نوبت رفتم پیششون آلرژی شدید داشتم بنظرم نسبت ب چند روز ک دارم داروها رو استفاده میکنم خارش یدنم خیلی کم شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۳دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکترخیلی خوب وباتجربه وبا حوصله ای هستن .کلا ازشون راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶آلرژی دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵حساسیت. تا حت خوبی رفع شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۲مشکل آسم وریه کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۳آلرژی داشتم که دارو دادن خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱ایشون فوق العاده باسواد و توی تشخیص بیماری بینظیر هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۷سرفه های مکرر و با تشخیص ایشان عالی شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵مشکل حساسیت و تنگی نفس سرفته عطسه داشتم و کاملا دستورات دکتر عالی بود و سریع عمل کرد خیلی خوب جواب داد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۷آسم دارم والان باتوجه به داروها وتشخیص دکتر خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۸درحال درمان
۱۴۰۱/۰۷/۲۴دخترم مشکل اسم داره تحت نظرشون هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۰۵اولین بار پسرم روبردم پیشش. آسم داره 6سالشه. دارو ودستور استفاده داد خدارو شکر دیگه سرفه نداره دو ماه بعد باز میبرمش. دکتر خوش اخلاق و حاذقیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۱خارش بدن داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی هستند سه ماهه هیچ مشکلی دیگه ندارم
۱۴۰۲/۰۸/۲۹آسم پسرم
۱۴۰۲/۱۰/۰۷آلرژی داشتم واقعا فوق العاده بودن
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۳یک بارمراجعه کردم بسیاردکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۱دو مرتبه از دکتر محمد هاشمی ویزیت شدم.برای درمان آلرژی و آسم و سینوزیت زیر نظر ایشون هستم.تشخیص درست درمان موثر و اخلاق بسیار خوب.جای قبلی بهم گفته بودن باید جراحی کنم ولی دکتر هاشمی برام دوره درمان در نظر گرفتن و مخالف جراحی بودن.من خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۱۳تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۷/۲۱انزیوم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱پسرم تحت درمان پیش آقای دکتر هستن خداروشکر با تجویز درست دکتر الان مدت هاست از اسپری استفاده نکرده
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی عالی.فوق العاده با علم و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۵/۰۹تشخیص عالی نتیجه کار هم عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۶اسم پسرم و عااااااالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۲۵حساسیت شدید
۱۴۰۳/۰۳/۱۵یک جلسه به مطب ایشون رفتم به خاطر مشکل کهیر پسرم .خدا رو شکر با داروی تجویزی ایشون خیلی بهتر شدند
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بچه من از کوچکی ناراحتی تنفسی داشت و همیشه سرماخوردگی شدید اذیتش میکرد تا اینکه بردمش زیر نظر دکتر سید محمد هاشمی و بسیار بهتر شده و راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷مشخص نیست
۱۴۰۲/۱۰/۲۲عالی هستن هم در تشخیص و هم درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۶آلرژی داشتم الان تحت نظر آقای دکتر هستم الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰اسم خفیف
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بهترین دکتر شیراز
۱۴۰۲/۰۸/۱۳آلرژی خدا را شکر بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱آسم داشتم وجواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸مشکل نقص ریه مادرزادی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۷آسم خدارو شکر
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مشکل کهیر و خارش بدن داشتم تست پوستی گرفتن و دارو تجویز کردن با دارو بهترم
۱۴۰۱/۰۳/۰۱عفونت ریه نتیجه درمان عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۸سوزش سینه نفس تنگی
۱۴۰۱/۰۵/۳۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار تشخیص دقیق و عالی و
۱۴۰۱/۰۹/۲۲آلرژی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۵با سلام برا آلرژی مراجعه کردم دارو داد گفت اگه خوب نشدی بیا تست آلرژی بده باید برم تست الرزی بدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۱/۰۷/۱۵پزشک بسیار محترم و خوش برخورد و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عااالی عاالی آسم و
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۸راش پوستی و الرژی فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳با سلام آسم متوسط داشتم دودوره دارو دریافت کردم الآن خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۹/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۲تازه مراجعه کردم.قراره برم مطب تست آلرژی بدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲آلرژی و سرفه پسرم بهتر شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۹حساسیت
۱۴۰۳/۰۶/۰۷حیلی خوبه
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۲۷مشکل آسم داشتم کارشون عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۱۸آلرژی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۰پسرم آلرژی داشت خیلی بهترشده
۱۴۰۴/۰۱/۱۵آسم و الرژی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷کرونا و خیلی خوب بودند
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی ، با حوصله و دانشمند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴در حال د
۱۴۰۲/۰۴/۱۷سلام دکتربسیارمومن باخداوفوق العاده تشخیص خوب دارندمن بیماری داشتم که هردکتری رفتم جواب نگرفتم ولی به ایشان که مراجعه کردم بانسخه اولی بهبودپیداکردم واقعادکترفوق بیست هست خداوندتوفیقش دهد
۱۴۰۰/۱۰/۰۲سلام همسرم نفس تنگی شدید داشت با بکبار مراجعه به مطب دکتر هاشمی و تجویز دارو خوب شد و دیگر نفس تنگی ندارد و الان هم زیر نظر دکتر هست دکتر خوش برخورد و مهربان ودلسوز است
۱۴۰۴/۱۲/۰۴الرژی داشتم قبلا موراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۷/۰۴دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۱۰/۱۲دکتر خوب و خوش برخوردی هست دمش گرم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۵دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۷بسیار عالب
۱۴۰۴/۰۴/۰۴فعلا که بی نتیجه
۱۴۰۱/۰۴/۰۳سرفه مکرر. دو جلسه رفته ام. کمی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵مفید و خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۷درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۲۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵کاری پسرم خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸پسرم مشکل الژی داره چار ساله زیر نظر ایشونه دکتر با حوصله و با تجربه ای هستن خداحفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱هنوز تحت د
۱۴۰۲/۰۱/۲۴اسم وسرفه داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۱۲جلسه اولم بود برخورد دکتر و منشی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار دکتر مهربان ودلسوزیست وخدا رو شاکرم از وجود همچون دکترهای ماهر ودلسوز من بعد ۹سال الان دو ماهه دارم نفس می کشم واز آقای هاشمی گرامی بسیار تشکر می کنم خداوند عمر با عزت به ایشان عنایت کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹سرفه بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱کهیر مزمن فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۰/۰۷رو به بهبودی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۰۳بیماری کهیردارم و هنوزمشکلم حل نشده
۱۴۰۴/۰۱/۱۰۱ ماه پیش آسم داشتم و مراجعه کردم و الان وقت دومم هست
۱۴۰۱/۱۰/۱۹بسیار حاذق و باسواد
۱۴۰۲/۰۹/۲۵خوب یه
۱۴۰۱/۰۴/۲۳عااااااالی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۵کهیر وفعلا آزمایش خون دادم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴مشکل بچه هام حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۰آسم.تحت درمانم.تا الان که خوب بودند
۱۴۰۴/۰۱/۱۸مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۸/۲۲حساسیت
۱۴۰۱/۱۰/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۲۵تعریف آن را شنیده ام از بقیه
۱۴۰۱/۰۹/۱۳پسرم مشکل تنفسی و آلرژی شدید داشتن با یک نوبت تجویز آقای دکتر الان عالی عالی هستن.
۱۴۰۲/۰۴/۰۳دکتر خ
۱۴۰۱/۰۲/۲۲سلام.خیلی دکتر محترم خوش برخورد باتجربه....عاااالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳سلام دخترم مشکل تنفسی داشت سه ماهه تحت نطر دکتر هستند خداراشکر روبه بهبوده
۱۴۰۳/۱۱/۲۳آقای دکتر هاشمی پزشک متعهد، بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و از لحاظ پزشکی، تشخیص و درمانشون عالی هست،دخترم تا یه کم بازی و بدو بدو میکرد، دچار سرفه های شدید میشد، با تشخیص بسیار عالی دکتر هاشمی، کاملا خوب شد، همه دوستان و آشمایانمون بیمار ایشون هستند و همه هم راضی هستند، قیمت تست هاشون هم از جاهای دیگه ارزونتره، خدا خیرشون بده، انشاالله همیشه سلامت باشند
۱۴۰۲/۰۴/۰۸آسم خفیف داشتم هنوز دارم درمان میشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵پسرم مشکل آلرژی داره که خوشبختانه با تجویز دکتر کنترل شده
۱۴۰۲/۱۲/۱۱بسیار دکتر خوش برخود، باحوصله و کارآمد تشخیصش هم عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴اسم الرژی
۱۴۰۳/۰۳/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۹بسیار عالی برای الرژی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱کهیر دارم وتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سلام دکترخیلی خوب وباحوصله ای هست پسرمن بدنش دونه ریخته بودبادونوبت داروخونه شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۲اسم وآرژی خدا روشکر خیلی خوبم تجویزشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۸تخصص دارن خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۷/۲۴فعلا تحت درمان آسم دختر 8ساله هستیم از نظر اخلاق و رفتار عالی هستن انشالله جواب میگیریم
۱۴۰۳/۰۲/۰۶اخلاق مدار و متخصص واقعی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸برای پسرم فعلا ۴ ماهی بهترن
۱۴۰۳/۰۷/۲۴فوق العاده باسواد و خوش برخورد. واقعا تو شیراز بهتر از ایشون ندیدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۱۷حساسیت فرزندم بود فعلا یکبار پیش ایشون رفتم کاملا خوب نشده
۱۴۰۱/۰۴/۲۱مشکل ریه پدرم...
۱۴۰۴/۰۷/۱۱دکتر صبور و مهربانی هستند و من تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۹تحت درمان
۱۴۰۳/۰۵/۰۷خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۶/۱۲هنوز نتیجه مشخص نیست
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خیلیخوبعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱دکتری با تجربه ای بسیار بالا خوش اخلاق خوش برخورد تجویز بسیار عالی و درمانگر ...
۱۴۰۵/۰۳/۲۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۵دکتر خو
۱۴۰۲/۰۵/۱۶عاااااالللللللل
۱۴۰۱/۱۰/۲۰آلرژی داشتم واقعا دکتر خوبی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۶نفس تنگی داشتم و با یه ویزیت خوب شدم عالی بودن آقای دکتر
۱۴۰۲/۱۲/۰۹سلام واقعا دکترخیلی خوب وعالی هستن پسرم خیلی سرفه میکرداقای دکترتشخیص دادن آسم هست بانسخه اول که دادن پسرم خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خوب بوده
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سرفه شبانه تشخیص اسم متوسط و در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۵آلرژی شدید داشتم خداروشکر به لطف خداو دکتر 20روزه خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱مادرم مشکل تنفسی داشتن.
۱۴۰۴/۰۷/۲۷اسم الرژی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵نمیدانم
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خیلی خوب دکتر باسواد مطب شلوغ احترام به بیمار
۱۴۰۴/۰۷/۱۳اسم خفیف
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عالییییییی
۱۴۰۴/۰۶/۲۱عالی و خوش برخورد و سوابق را دقیق در کامپیوتر نگهداری میکنند در مرحله ی بعدی سوابق شما بررسی ودرمان صورت می پذیرد
۱۴۰۳/۰۱/۲۵دکترخوب و خوش برخوردی بودن ولی از زمان نوبتم تا دیدار با پزشک بیشتر۳ساعت منتظربودم وخانم منشی هم پاسخ گو نبود
۱۴۰۲/۱۱/۰۹درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱پسرم آلرژی داشت تخصیص به موقع باعث شد ک به آسم تبدیل نشه
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۰۲سلام بسیار دکتر حاذق مهربان دلسوز و عالی هستند آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۶مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۷/۱۰مشکل ریه
۱۴۰۱/۰۸/۱۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۱من التهاب ریه داشتم وسرفه میکردم هم اخلاق وهم تجویزآقای دکترعالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۱مشکل آلرژی چشمی داشتم فعلاکه داروودرمانشون خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۴/۱۹من دچار آصم بودم مدتها مراجعه نداشتم به مدت6ماه زیر نظر دکتر هستم خیلی بهترم ودکتر قرار شده داروهامو قطع کننن
۱۴۰۲/۱۲/۰۹من دخترم آلرژی داشت بردم پیش دکتر عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۲اگزما داشتم خداروشکر یه کم بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۹سلام چند سال حساسیت پوستی داشتم واقعا خدا خیرشون بده .حالا هم تصمیم دارم دخترم رو ببینه و ویزیت بشن.
۱۴۰۴/۰۵/۱۶سلام آسم و آلرژی داشتم شدید و الان مشکلی ندارم و از ایشان بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶واقعا هم برخورد هم طبابت عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۲آلرژی داشتم فعلا ک درمان خوب بوده
۱۴۰۴/۰۴/۰۲خوب شدم
۱۴۰۱/۰۹/۲۲سینوزیت بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱برای دوستان بوده اطلاعی ندارم ولی حتما خوب بوده اند
۱۴۰۱/۰۷/۱۱بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۸سرفه های مرتب وآسم والرژی شدید الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷