دکتر محمدرضا ادراکی فوق تخصص قلب کودکان و نوجوانان با شماره نظام پزشکی 53195 در شهر شیراز فعالیت دارد. مطب ایشان در شیراز، خیابان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان صدرزاده، طبقه دوم واقع شده و نوبتدهی اینترنتی نیز فعال است.
دکتر محمدرضا ادراکی یکی از چهرههای برجسته در حوزه فوق تخصص قلب کودکان و نوجوانان در شیراز است. ایشان با شماره نظام پزشکی 53195 و سابقه استادی تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به عنوان فوق تخصص بیماریهای قلب کودکان و نوجوانان و فلوشیپ مداخله در قلب کودکان، نوجوانان و جنین شناخته میشود. دکتر محمدرضا ادراکی علاوه بر دارا بودن مدرک تخصص بیماریهای کودکان، فوق تخصص بیماریهای قلب کودکان و فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی، دوره تکمیلی آنژیوگرافی قلبی خود را در کشور آلمان گذرانده و عضو تیم آنژیوگرافی جنین دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.
مطب دکتر محمدرضا ادراکی در شهر شیراز واقع شده و در خیابان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان صدرزاده، طبقه دوم پذیرای بیماران است. تخصص دکتر محمدرضا ادراکی در زمینههای اکوکاردیوگرافی قلب کودکان و نوجوانان، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، آنژیوگرافی کودکان و جنین، درمان بینظمیهای قلبی، بررسی دردهای قفسه سینه و طپش قلب، تست ورزش، هولتر فشار خون و نوار قلب ۲۴ ساعته است. این خدمات تخصصی، دکتر محمدرضا ادراکی را به مرجعی معتبر برای مراجعه خانوادهها با کودکان و نوجوانان مبتلا به مشکلات قلبی در شیراز تبدیل کرده است.
در میان بیماران، دکتر محمدرضا ادراکی به دلیل تشخیصهای دقیق، دانش بهروز و برخورد حرفهای، جایگاه ویژهای دارد. بیماران از روند درمانی ایشان و پیگیری مستمر رضایت قابل توجهی ابراز کردهاند. با توجه به فعال بودن سامانه نوبتدهی اینترنتی، امکان دریافت نوبت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعهکنندگان فراهم است.
دکتر محمدرضا ادراکی، فوق تخصص قلب کودکان و نوجوانان در شیراز، با اتکا به دانش تخصصی و تجربه بالینی، به عنوان یکی از پزشکان معتبر این حوزه در جنوب کشور شناخته میشود.
دکتر محمدرضا ادراکی فوق تخصص قلب کودکان و نوجوانان و دارای فلوشیپ مداخله در قلب کودکان و جنین است.
مطب ایشان در شیراز، خیابان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان صدرزاده، طبقه دوم قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر محمدرضا ادراکی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.
انواع بیماریهای قلبی مادرزادی و اکتسابی کودکان، اختلالات ریتم قلب، طپش قلب و مشکلات قلبی جنین توسط ایشان بررسی و درمان میشود.
خدمات تخصصی مانند اکوکاردیوگرافی قلب کودکان و جنین، آنژیوگرافی، تست ورزش، هولتر نوار قلب و فشار خون در مطب ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شیراز - خیابان زند - روبروی هتل پارس - ساختمان صدرزاده - طبقه دوم
سلام من دوسال پیش دخترم ۱۱سالش هست بخاطر نامنظمی ضربان قلبش اوردم پیش آقای دکتر ادراکی ۱سال زیر نظر ایشون دارو استفاده کردن الهی شکر به لطف ایشون بهتر شدن آقای دکتر قرصشون قطع کردن .
۱۴۰۴/۰۷/۳۰داشتن رگ اضافه قلب
۱۴۰۰/۱۲/۰۳تحت نظر.برخورد محترمانه و صبورانه و مهربانانه
۱۴۰۲/۰۶/۰۴دکتر خوب و با حوصله ای است
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ایشان دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۸بسیار با حوصله و دقیق و محترم و کاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰سلام سال 95 دخترم اربدوتولد انسداد دریچه ی داشت ک ده روزش بود ک توسط دکتر ادراکی انژیو شد وشکر خدا الان 5 ساله ک مشکلش برطرف شد دکتر بسیار خوبیست
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دکتر یک انسان کامل
۱۴۰۲/۰۷/۳۰خیلی عالی هست
۱۴۰۱/۰۱/۰۳بسیار عالی رضایت بخش
۱۴۰۰/۱۱/۱۳قلب کودک عالی بوده کارش
۱۳۹۹/۰۵/۱۹با سلام برای مشکل قلبی دختر خردسال مراجعه کردیم بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸اکوقلب
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۳واقعا خیلی دکتر خوبی هستش
۱۴۰۲/۰۷/۱۷بهترین دکتردنیاست
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶تنگی دریچه قلب ،انژیوگرافی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲دکتر خیلی خوبی هس الله خیرش بده
۱۴۰۰/۰۳/۰۳سلام عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲سلام. چرای قلب برای خواهر خانم انجام واز ایشان راضی میباشیم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۹من بعد از خدا جون پسرم رو مدیون آقای دکتر و احساس مسئولیتشون در قبال احساسات یه مادر و بیمارشون ،میدونم همیشه براشون دعا میکنم که سلامت باشند و به بهترینها توی زندگیشون برسند انشاالله
۱۳۹۹/۰۷/۱۹تپش قلب عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۲مشکل قلب فعلا هیچ
۱۳۹۸/۰۵/۳۰بسیار با حوصله و عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲با سلام و عرض ادب و احترام دکتر بسیار خوبیه، واقعا کارش عالیه
۱۴۰۲/۰۹/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۱دکتر عالی مشکل قلب سوراخ وحریان بسته بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۸باسلام مشکل قلب داشتم انجیو شدم الهی شکر بهترم از دکترم هم راضی هستم حالا زیر نظر هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خیلی با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۲/۰۷/۰۴بسیار مهربان و دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بله دکتر خیلی خوبی هستن خیلی با حوصله بیماران رو ویزیت میکنن .دخترم مشکل قلبی داشت چندین بار اکو انجام دادن دکتر براش
۱۴۰۰/۰۴/۱۵یکی از بهترین پزشکان در سطح کشور
۱۴۰۳/۰۴/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار پزشک خوب و با دانش هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۵ایشان در کار و رشته خود بسیار حاذق و توانمند هستند
۱۴۰۲/۰۴/۰۳بسیار دکتر دقیق خوشرو،باحوصله هستند،وبیمار درست صحبت میکنند
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی متخصص آرامش خاص
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیاردکتر خوب وتشخیص بموقع
۱۴۰۱/۰۴/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۷بسیاااار مهربون هستند و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عالی بسیار برجسته هم اخلاق و هم خبره در کار خدا خیرش بده تا عمر داره دلشون خوش و عاقبت بخیرباشن برای ما کلری کرد که فقط از عهده این انسان شایسته به تمام معنا بر میامد.
۱۴۰۲/۰۹/۰۸سلام دکتر خیلی خوبی است پنجه طلا خداخیرش بده
۱۴۰۳/۰۲/۲۰مشکل جابجایی رگ قلب
۱۴۰۰/۰۴/۳۱رگ اصلی قلب پسرم مسدود شده بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۷بله قلب واقعا خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۸/۱۳در دو کلمه انسان واقعی(احسن الخالقین)،پسرمن یه مشکل نادرمادرزادی داشت که اولین عمل رو جناب آقای دکتر ادراکی عزیز انجام دادن وباعث شدن من حس مادر بودن رو تجربه کنم.
۱۴۰۰/۰۳/۰۶خیلی عالی درمورد بیماری کودکم توضیح دادن
۱۳۹۹/۱۰/۲۰درجه یک
۱۴۰۲/۱۲/۱۵رگ اضافی قلب نتیجه عالی با جراحی عالی دکتر ادراکی
۱۴۰۳/۰۹/۲۶سلام بله نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۶/۰۷فوق العاده انسان خوب و کار بلد
۱۴۰۲/۰۷/۱۷سلام دکتر ادراکی پزشک بسیار با تجربه ودلسوزی هست .خدا حفظشون کنه
۱۴۰۲/۰۵/۰۲تجربه بالا ، دخترم به لطف خدا و با آنژیوگرافی دکتر ادراکی سوراخ قلبش بسته شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۷راضی هستیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵دکترخوب وخوش اخلاق ؤبا معرفت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۸فوق العاده با تخصص وخوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۳/۱۶دکتر بسیار خوب و با دقتی است و صبور و با وقار
۱۴۰۴/۰۱/۰۱بچه ام رگ قلبش باز بودکارش خیلی خوبه
۱۳۹۸/۱۰/۰۸مشکل حادقلب دخترم،معجزه حاصل شد بنظرم،دکتر باسواد وبا علم بالایی هست ودر کارش تبحر داره،ووقت معاینه وتشخیص خوبی دارن،ودرمجموع انسان باخدایی وباعلم بالایی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵سلام.من پسرم10ماهه بودبه دستان باتجربه دکترآنژیوشدن خداروشکرپسرم زیاد سختش نبود خیلی خوش اخلاق ومهربون وباحوصله هستن.میتونم بگم بهترینه.انشالله همیشه تنشون سالم وسلامت باشه
۱۴۰۲/۰۳/۱۹اکو قلب جنین مراجعه کذدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بهترینی آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۴جراحی قلب کودکان
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۸سوراخ قلب فرزندم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیاردقیق
۱۴۰۱/۰۲/۳۱بله فعلا تهت نظر هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵چکاب قلب
۱۴۰۱/۰۶/۱۳دکتر بسیار عالی وبا تجربه هسن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۸بسیار دکتر عااالی و خوش برخورد و با حوصله پسرم تحت نظرشون هست از زمانی که ب دنیا اومدن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱دکتر خوب خوش برخوردی هستند برای اکوی قلب جنین مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۸عمل قلب باز کودک خداروشکر خوب شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۷انژیو گرافی داشتیم و راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۶دکتر خیلی خوب و مهربان
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خیلی کار
۱۴۰۱/۱۱/۲۴سلام اول خدا بعد هم دکتر عزیز عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۰۹پسرم تازه به دنیا اومده بود و قلبشو دکتر آنژیو کرد واقعا کارش عالی بود خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۹/۰۷نوزادم مشکل قلبی پیچیده ای داره و اقای دکتر برای نجات نوزاادم واقعا تلاش میکنن و دلسوزانه هر کاری ک از دستشون بر میومد رو کردن و دوبار نوزادم فوری انژیو شده ک برای نجات جان نوزادم حیاتی بود ممنونم ازشون امیدوارم خدا همچین دکترایی رو برای کشور حفظ کنه
۱۴۰۱/۰۲/۱۴فعلا خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۹مشکل قلبی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیار عااالی و خوش اخلااق و حاذق
۱۴۰۳/۰۳/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۱مشکل قلب.نتیجه خوب
۱۳۹۸/۰۶/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خیلی عالی است
۱۴۰۱/۰۲/۳۱دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار عاااا
۱۴۰۱/۱۰/۲۶هم تشخیص و هم عمل عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۸دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۱۲/۲۰پزشکی بسیار خوب و با اخلاق و کاردان میباشد و من از او بسیار بارزی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱کار بلد
۱۴۰۳/۰۴/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵سلام مشکل قلبی خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۳تشخیص سوفل و اکو
۱۴۰۴/۰۶/۲۴سوراخ در قلب با ASD بسته شده
۱۴۰۱/۰۳/۲۸مشکل قلبی نوزاد در حال مداوا بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲چک باطری
۱۴۰۱/۰۵/۲۳مشکل قلب و بهبود حاصل شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۵خوب است
۱۴۰۲/۰۹/۱۴معلوم نیس
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خوب بودن بازم نوبت دارم پیششون
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار عالی و با حوصله و با سواد بودند
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مشکل قلب نتیجه عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۵عالی هستن دخترم رو نجات دادن عال
۱۴۰۳/۰۳/۲۶دخترم پس فردا پیششون انژیو گرافی داره
۱۳۹۸/۰۹/۲۷بسیار آرام،و وظیفه شناس هستند،جون بچم رو بعد از خدا مدیون ایشون هستم،همیشه براشون دعا میکنم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸اکو قلب
۱۴۰۲/۱۱/۳۰پسرم مشکل قلبی داشت از نوزادی تحت نظر ایشون هست تشخیصشون عالی هست
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۱عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲از همه نظر عالی و خوب و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۱۸من مشکلی سوراخی قلب داشتم مادرزادی بود آقای محمدرضا ادراکی عمل کردن
۱۳۹۹/۰۵/۱۲خوش برخورد و دقت کاری خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عاااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۲عالی هست
۱۴۰۲/۰۹/۱۱سوراخ بودن قلب نوزاد یادآور رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۳برخورد خوب. مطب آرام و خلوت و با نظم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵خیلی دختر خوبی هستن خوش برخورد و همربون
۱۴۰۴/۰۸/۲۳بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۰۱فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۲/۱۱وی اس دی
۱۴۰۰/۰۵/۲۲فوق العاده دکتر باحوصله وخوش رفتار
۱۴۰۳/۰۳/۲۳دکترخوبیه7آذرماه نوبت آنژیوداریم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۸با سلام بنده دخترم انژیو قلب داشت که با زحمات دکتر ادراکی بهبودی کامل حاصل شد با تشکر از ایشان و عزیزان همراهشون
۱۴۰۳/۰۲/۱۱سلام.دکترادراکی واقعادکترخوبیه.هرجابچم بردم دکتراازقلبش سردرنیاوردن وفقط میگفتن پیچیدس .اوردمش پیش دکترادراکی گفت قلبش تاب خورده وبهمون امید داد که خوبش میکنه.خداحفظش کنه.وواقعاچهره ی محبوبی داره چون خداازش راضیه.
۱۴۰۲/۰۴/۰۴دخترم 20 روزه بوده که توسط دکتر ادراکی انژو شده و کارش خوب بوده واز ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹سلام پسرم مشکل دریچه داشت الان عمل کرده واز 3ماهگی زیر نظر دکتر ادراکی هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیاردکترخوب وباتجربه ای است
۱۳۹۹/۰۶/۰۴عالی و با حوصله
۱۴۰۲/۰۱/۲۰راضی هستم
۱۳۹۸/۰۴/۱۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۱واقعا خیلی دکتر خوب و با حوصله کارش عـــالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۵عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲سلام دخترم رگ شریانی بازداشت که به لطف خدا وکمک اقای دکتربه وسیله آنژیوگرافی بسته شدالان حال دخترم خداروشکرعالیه،، ازشون تشکرمیکنم هم بابت اخلاق خوبشون هم مهارت درکارشون
۱۴۰۱/۰۵/۱۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار عالی و با تجربه فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۲۸کارش عالی خیلی هم خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۳دکتر ادراکی یکی از بهترین پزشکهایی هستن که تا حالا مراجعه کردم. بسیار دقیق، صبور و دلسوز هستن. برای مشکلم تشخیص درست دادن و روند درمان رو کامل برام توضیح دادن. از ایشون کاملا رضایت دارم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بسیار دکتر باتجربه وکار درست هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳مادرمبیمارایشان هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۴دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸