این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بزرگراه رسالت-بین بزرگراه های صیاد شیرازی و امام علی- روبروی مجتمع تجاری دنیای نور، بیمارستان چشم پزشکی بینا
میدان، انقلاب انتهای خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان فاطمی، نبش کوچه شیبانی پلاک ۳۵۹، کلینیک بصیر
بزرگراه رسالت-بین بزرگراه های صیاد شیرازی و امام علی- روبروی مجتمع تجاری دنیای نور، بیمارستان چشم پزشکی بینا
میدان، انقلاب انتهای خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان فاطمی، نبش کوچه شیبانی پلاک ۳۵۹، کلینیک بصیر
خیابان شریعتی - بالاتر از میرداماد - خیابان منظرنژاد - پلاک ۵۸ - طبقه دوم - واحد ۵
مشکل من بیماری اشتارگات هست
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بله لیزیک چشم عالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۱عالی هستن ایشون
۱۳۹۸/۱۰/۱۴عمل چشم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۱چشم پدرم طوری اسیب دیده بود که به سختی درمان می شد.با توجه به اینکه یک چشم ایشان بینایی داشت و همان مشکل پیدا کرده بود فقط ایشان جسارت به خرج دادند و با تبحری که داشتند عمل شدند و خدا را شکر درمان شدندواقعا دکتر عالی هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۶بسیار متبحر و کاردان ، واقعا دلسوزانه برای بیمار وقت میذارن،،من سالهاست ایشون رو میشناسم خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۲/۲۲بهترین دکتر چشمی که میشناسم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴بسیار دکتر خاذق باسواد و برای مریض وقت کافی میگذارد
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بی نظیر متخصص انسان واقعی
۱۳۹۷/۰۲/۰۴نمره عینک عوض شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۰من به جهت کاتارات مراجعه کردم وخیلی عالی انجام شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عمل لازیک انجام داده ام و از نتیجه آن راضی ام. ایشان پزشک بسیار محترم و توانمندی می باشند.
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ضعیفی چشم فرزندم تشخیص درمان و نحوه برخورد عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸معاینه و چکاپ طبق معمول ... آقای دکتر، دکتری حاذق . کاربلد . تشخیص خیلی درست و خیلی مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۱۸پزشک با اخلاق، متبحر و دقیق
۱۳۹۹/۰۷/۲۱تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶دکتر باتجربه
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عالی بود
۱۳۹۷/۰۳/۰۱سلام نزد دکتر برای بیماری rsi لیزر کردم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالی- محترم
۱۳۹۷/۰۱/۲۹دخترم توسط ایشان مداوا شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی ترین و با شخصیت ترین پزشکی که دیده ام.
۱۳۹۷/۰۳/۲۱پسرم وخواهرم عمل فمتو انجام دادن وبسیار پزشک متخصصی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶مشکل شبیکیه
۱۳۹۹/۰۳/۱۷برای معاینه هر شش ما میرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰دکتر با تجربه و با شخصیتی هستند ایشان
۱۴۰۰/۰۶/۲۹پزشک بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴سلام خسته نباشید آقای دکتر قبلا تو خ مهرآباد مطب داشتن و من بخاطر دوتا غده که چشمم داشتم نزد ایشون عمل شدم واقعا پزشک با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۸واقعادستش دردنکنه
۱۳۹۹/۰۳/۰۶بسیار حاذ
۱۴۰۰/۰۹/۲۹جراحی شیکیه . بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴مشکل کمدیدشدنچشمراست داشتموتحتدرمانایشانهستم
۱۳۹۹/۰۲/۱۰برای چشم مادرم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عااالی هستند و کمی جدی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بسیار حاذق هستند و بادقت فراوان و نگران وضعیت بیمار پدرم بعد از سکته چشم دچار کوری مطلق شد و ایشان چراحی کردند و دو سال است تحت نظر بوده و بسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶یکی از بهترینها تو حرفه خودشان
۱۴۰۰/۰۵/۰۲به نظر من ایشون خدای شبکیه هستن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰فووووق العاده
۱۳۹۹/۰۹/۱۷بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۲۹پیش ایشون 13 سال پیش عمل لیزیک انجام دادم
۱۳۹۸/۰۶/۲۷دکتر خوبیند
۱۳۹۷/۰۳/۰۸گزشک با تجربه و نسولیت پذیر
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بی نظیرر
۱۳۹۹/۱۱/۰۳آب مروارید
۱۳۹۸/۰۹/۲۵قبلادردرمانگاه ایرانپارس ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲چندسالهست بخاطر مشکل دیابت وگلوکوم تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۱۹عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ماهر - جدی - متخصص عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بهترین پزشک دنیا
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالییییییییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴در تشخیص بی نظیر هستند
۱۳۹۹/۰۶/۳۰فوق العاده
۱۳۹۹/۰۶/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۶راضیم پزشک خوبی است
۱۳۹۹/۰۴/۳۰عمل لیزیک توسط دکتر به خوبی و با موفقیت انجام شد .
۱۳۹۷/۰۶/۰۵عمل شبکیه
۱۴۰۳/۱۰/۲۶پزشک با وجدانمتعهد با اخلاق و البته حاذق سالهاست بخاطر دوری مسیر ویزیت نشدم توسطشون ولی به زودی ان شاالله
۱۴۰۰/۱۰/۲۲پارگی شبکیه درحال بررسی هستم
۱۳۹۸/۰۳/۰۷عالی متخصص و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ویزیت سالیانه چشم دخترم و عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عالی سایشون مستدام
۱۳۹۷/۰۵/۱۹تحت نظر هستم
۱۳۹۸/۰۳/۲۳قرمزی چشم
۱۳۹۷/۰۶/۱۷جهت ماینه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکترفوق العاده ای هستش
۱۳۹۷/۰۳/۲۷پزشک دارای علم بروز و با اخلاق حرفه ای خیلی خوب و راهنمایی کننده بیماران با دقت و حوصله است
۱۳۹۹/۱۰/۱۶بسیار بسیار دکتر حاذق و با روابط عمومی بالایی هستن.
۱۴۰۰/۰۸/۱۲چشم خواهرم را عمل نموده.
۱۳۹۹/۱۰/۰۱یک دکتر بی نظیر وبسیار عالی
۱۳۹۷/۰۷/۰۹