ایشان فوق تخصص تومورهای استخوانی هستند و بسیار حاذق هستند ضمنا تخصص ایشان بسیار نادر است
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عالییییی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
تومور استخوانی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
بسیار تشخیص خوبی دارند و جراحی تومور زانو ایشون برام انجام دادند
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
وجود کیست داخل استخوان مچ پا
ایشون عمل کردند و بسیار انسان شریف و دذستی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
دکترفوق العاده واربلد
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
بسیار دکتر با تجربه و خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
تومور استخوانی وجراحی وگذاشتن سیمان ومیله درناحیه ی عمل
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
عالیند
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
توموردست
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
دکتر بسیار مهربان و دلسوز و با تخصص بالا در تشخیص بیماری
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دکتر فوق العاده عالی مهربون وکار بلدیه واقعا عمل پسر منو عالی انجام داد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
تومور خوش خیم زانو داشتم و خیلی عالی عمل کردن
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تومور دارم فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
جراحی سارکوم زانو داشتن راضی بودیم از جراحی فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
تومور ران داشتم از طریق نظربیماراشون باایشون آشنا وجراحی شدم دکترسامی ازلحاظ تبحروتعهدبی نظیرهستند.خداروشکرمیکنم بالطف خدا وآرامش واطمینانی که دکتر دادندبه بهترین نحوجراحی و دوران نقاهت طی شد..
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
سلام ایشان بسیارخوش اخلاق وجزپزشک حاذق وفوق تخصص درتشخیص وجراحی میباشندبه جرات میتوان ایشان راجزنوابق کشوردانست که تجربه های بسیاری درزمینه تشخیص ودرمان وجراحی تومورهای سرطانی دارند برای ایشان موفقیت وکامیابی خواستاریم
۱۳۹۹/۰۱/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
دکترسامیکارشونعالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
عمل استخوان مصنوعی داشتم کارشان عالی است
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
جراحی توده پا
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بسیار دکتر با تجربه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
کارشون عالی و خیلی پیگیر بیماراشون هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
دانش خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
فعلا باید دوره درمانم طی بشه بنظر دکتره خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
برای دست پسرم که کیست داشت یکبار مراجعه کردم دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
تومور عضلانی داشتم و توسط ایشون جراحی شدم عاای بود کارشون
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
بسیار صبور،تشخیص و درمان عالی،به جرات میتونم بگم شماره یک
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
دکتر خوب عالی هستن بسیار مهربان ودلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
بسیار بسیار عال
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
پزشک حاذقی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
دکتر حاذقی میباشند و امید بخش.
۱۳۹۹/۰۵/۲۳
دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دکتر. فوق العاده حاذق و با اخلاق و دانا میباشد
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
دعای خیلی عالی هست تومورم درمان کرد
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
پزشک حاذق و با تجربه ای هستند، تشخیص های درست و تجویزهای عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
تومور زانو داشتم. عمل کردن. بسیار عالی هم کارشون هم اخلاقشون
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
بیماریم تومور استخوان داشتم و پیوند استخدان شدم البته زمین خوردم مجددد پیکنوند پروتز شدم توسط دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
با سلام بچه من تومر استخوانی داشت در یک کلام اول خدا بعدش ایشون نجاتش داد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
پزشکی دلسوز و کاملا علمی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
بسیار پزشک زبردست و کاربلد من سال 86 عمل جراحی پیوند استخوان موفق داشتم در بیمارستان شفایحیایان
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
سلام تومور خدا رو شکر به نتیجه رسیدیم خداوند نگهدار تون باشه
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
جراحی تومور بدخیم بود.بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
من رو از قطع شدن پام نجات داد و واقعا مدیونشم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بسیار عالی و خبره
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
فرزندم سارکوم یووینگ داشت و جراحی شد از ناحیه استخوان ران ..الان خوبه خوب
۱۳۹۸/۰۸/۱۰
در رابطه با زانو بود جرای کردیم خیلی عالی بود حدود 15 سال پیش
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
عمل دست دخترم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۲
بسیار دکتر خوبی هستن تشخیص خیلی خوبی داره و بسیار عالی عمل کردند خدا بهش عمر با عزت بده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
تومو پشت زانو داشت برطرف شد.
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
فعلا قراره به زانوم عمل کنه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
تومور زانو که هفته پیش عملم کردن ، معجزه میکنن دکتر سامی ، به نظرم مثل ایشون تو ایران نداریم ، خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
دکتر واقعا امیدوارانه و خوشبینانه به عمل دعوت میکنه
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
همسرم عمل تومور مچ پا داشتند کاملا راضی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
یکی از با اخلاق ترین مسلط ترین و با
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
تومور مشکوک درد بالای زانوی پسرم بود که بخیر گذشت
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
دکار خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
یکی از بهتدین دکترای ایران به نظرم فوق العاده اس
۱۳۹۹/۰۳/۰۹
تمور سرطانی که کاملا درمان شده و اوضاعم کاملا خوب شده ولی فعلا مشکلی دارم بابت پیچ و مهره ی پام
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
عمل تومور کف پای چپ
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
تومور ران
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
پیوند استخوان
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
مشکل تومور لگن دارم هنوز نتوانسته ام نتیجه خوبی بگیرم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
خوب عالی خیلی ممنون سلامت باشه
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
خیلی دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
تومورلگن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
بهترین بهترینها
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عمل جراحی شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
ساام تشکر از دکتر بسیار عالی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
مشکل تومور
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
دکتر بسیار حاذق و متخصصی هستند ولی منشی فوق العاده یک دنده ای دارند
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
عالی خیلی خوبه من عمل کردم و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۰۴
بهترین پزشک دنیا عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
عالی، بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
دکتر بسیار بسیار عالی و در رشته خود واقعا بی نظیر هستند و بسبار خوش اخلاق و رابط خوبی با بیماران خود دارند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد و دلسوزی هستند توده ساق پا
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
دکتر خوب و باتجربه
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
پدرم را عمل کردند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
دو عمل برای بستگانم انجام دادن
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
غده لمفابی خونی و جراحیشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عالی بودند 20 سال پیش عمل بازو داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
من خیلی راضیم ازش دوبار عمل شد توسط دکترسامی وسلامتی کاملم روبدست اوردم خدا حفضش کنه خیلی دکترخوبیه بااخلاق مهربون همه چی تمومه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
سلام بنده در ناحیه شانه راست تومور خوش خیم به نام اوستوئید استئوما داشتم که نزدیک به دو سال از این بیماری رنج می بردم و یک بار نیز توسط پزشک دیگری به اشتباه و تشخیص نادرست جراحی شدم اما دکتر سامی عزیز با تشخیص عالی من را جراحی و به زندگی عادی برگرداندن ممنون دکتر جان همیشه دعاگوی شما هستم
۱۳۹۸/۰۷/۱۸
تومور دست
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
بسیار حاذق و مسئول هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
ایشون بسیار دقیق و استاد هستند و تشخیص درست و درمان دقیق
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خیلی خیلی از کار این پزشک ناهر وزبردست راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
دکتر فوقالعاده ای
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
واقعاااااا دکتر بی نظیری هستن تشخیصشون فوق الهاده ست
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
عااالی هستن وباحوصله
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
جراحی کردم .عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
دکتر سامی بسیار با صبر و حوصله با بیمار برخورد میکند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بهترین دکت
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
من مبتلا به سارکوم درناحیه انگشت دستم بودم ایشون عملم کردن و نتیجه عالی بود ایشون با اخلاق ترین و ماهرترین هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۷
تومور شانه داشتم وخیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
تومور عضله دست و مشکل حل شد توسط ایشان با جراحی موفق
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
تومار مچ پا
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
پدرم عمل تعویض مفصل انجام دادن
و هنوز تحت درمان میباشن
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
تومور استخوان فمور
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
استوسارکوم
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
دکتر بسیار خوب و خبره
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
در تومور های استخوانی حرف اول رو میزنند. خوش قلب اما کم حوصله هستند
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴دکتر فوق العاده ست
۱۴۰۰/۰۵/۰۸جراح حاذق
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بهترین هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳غده درران پای راست به تازگی عمل سدم هنوز جواب پاتولژیم نیومده ولی دکتر خییبیییلی مهربونی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عمل جراحی خارج کردن کیست و پیوند استخوان بالای ران در سال 1380
۱۴۰۰/۰۹/۱۷دکتر بسیار خوب وبا اخلاق و واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۰دکتر خیلی کار بلدیه من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۸دکتر خوبیست
۱۴۰۰/۰۱/۱۶غده ای درزانوی پسرم بوده درد داشت دکتر بردم گفتن غده داره اما وقتی نزد دکتر سامی رفتم گفتن اصلا همچین نیست با یک شربت کلسیم کلا خوب شدن
۱۳۹۹/۱۰/۱۷تشخیص کیست ناحیه لگنی
۱۳۹۸/۱۱/۱۷مشکل فمور و زائده استخوانی که با تشخیص درست، با دارو کنترل سد.
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ساق پای پسرم کیست داشت که دکتر سامی عملش کرد و خداروشکر خوب شد.بهترین دکتر ایرانه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بنده چندین بار تومور داشتم در مچ پای راست و ساقه پای چپ و انگشت اشاره چپ عمل کردم بسیار بسیار بسیار دکتر خوبی هستن اقای سامی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی هستند من یک تومور پشت زانوی راست داشتم جراحی کردند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹من یک تومور در زانوی پای چپم داشتم و توسط ایشون در بیمارستان پارس عمل جراحی شدم ،کار ایشون عالی و بی نقص هیچ گونه ایرادی نمی تونم به کار ایشون بگیرم
۱۳۹۹/۱۰/۱۸تومور عظلانی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴یکبار پسرم ویزیت شدن و براش اسکن دادن
۱۴۰۰/۰۱/۲۰بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بسیار دکتر خوبی مباشند
۱۴۰۰/۱۰/۱۹فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار پزشک حاذق و دانشمندی هستند ،
۱۴۰۰/۱۲/۱۴فعلا در حال معالجه مربض ما هستن فعلا عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۲۶تومور استخوانی عمل جراحی
۱۴۰۰/۰۱/۱۱بهترین دکتر دنیاااااااااا
۱۴۰۰/۰۵/۱۹اقای دکتر ساممی بسیار حاذق ومهربان هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۷در حال پیگیری
۱۳۹۹/۱۲/۲۴هنوز پسرم جراحی نکرده
۱۴۰۰/۰۹/۰۱غده در استخوان پا که با موفقیت برداشت شد، خیلی خونسرد و کار بلد هستن
۱۳۹۸/۰۹/۰۱بیماری سارکوم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۰جراحی تومور جنسل ازنتیجه راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی خوش رفتار
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عالی بود عمل تومور پا
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹لنفانژیوم بودم در حال درمانم. به بهترین نحو ممکن عمل شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالییی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالیه کارشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۳دکترباسواد وباتجربیه هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۸توده مچ پا
۱۴۰۰/۰۴/۲۳تومور ران پا داشتم بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۶تومور استخوانی در ناحیه لگن نتیجه بسیار عالی بود من تو ن از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۰مشکل فیبرو سارکوم بهترین تشخیص و بهترین عمل
۱۴۰۰/۱۰/۲۳فوق العاده
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ارتباط خوبی با بیمار می گیره، شماره همراه میده و میتونیم مشکلات مون رو با ایشون در میان بگذاریم. همچنین امید و انرژی مثبت میده
۱۴۰۰/۱۱/۲۹تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بسیار مهربان و کاربلد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴پزشک بسیار حاذق و دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار دکتر خوبی هستند و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالیترین دکتر تو دنیاست
۱۴۰۰/۰۳/۱۱لنفانژیوم . جراحی کرذم
۱۳۹۹/۱۰/۲۸جراحی زانو داشتم و موفقیت آمیز بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خارج کردن کیست خونی از استخوان ران پام،ک واقعا راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۶تومور استخوانی
۱۳۹۸/۰۷/۲۳دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷پزشک بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۲۰تومور هیپ داشتم عمل کرد خوب شدم دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۲۹بهترین دکتر ن تنها ایران بلکه جهان
۱۳۹۹/۰۷/۰۹برای پام امدم خیلی راضی ام
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار دکتر خوب و پیگیر و دلسوز
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۴من تومور لگن داشتم دکتر سام عمل کرد
۱۳۹۹/۱۲/۲۹شهریور1399خواهرمدراثربیماریسارکومانگشتشستپاشقطعشد.خداروشکرتااینلحظهخواهرمهیچمشکلینداشتهبرایمراحلدرمانیبعدیبایداقایدکترنظربدهند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵تومر بدخیم داشتم. و کارش بسیار عالی است
۱۳۹۹/۱۰/۲۰کیست استخوانی بازوباعمل ایشون بهترشد
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالی تر از عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ایشان فوق تخصص تومورهای استخوانی هستند و بسیار حاذق هستند ضمنا تخصص ایشان بسیار نادر است
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالییییی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱تومور استخوانی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیار تشخیص خوبی دارند و جراحی تومور زانو ایشون برام انجام دادند
۱۳۹۹/۱۰/۱۴وجود کیست داخل استخوان مچ پا ایشون عمل کردند و بسیار انسان شریف و دذستی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۰دکترفوق العاده واربلد
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بسیار دکتر با تجربه و خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۹تومور استخوانی وجراحی وگذاشتن سیمان ومیله درناحیه ی عمل
۱۳۹۹/۰۲/۲۱عالیند
۱۳۹۹/۱۱/۰۴توموردست
۱۴۰۰/۰۱/۲۷دکتر بسیار مهربان و دلسوز و با تخصص بالا در تشخیص بیماری
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر فوق العاده عالی مهربون وکار بلدیه واقعا عمل پسر منو عالی انجام داد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰تومور خوش خیم زانو داشتم و خیلی عالی عمل کردن
۱۳۹۹/۱۰/۲۹تومور دارم فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲جراحی سارکوم زانو داشتن راضی بودیم از جراحی فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۱۲تومور ران داشتم از طریق نظربیماراشون باایشون آشنا وجراحی شدم دکترسامی ازلحاظ تبحروتعهدبی نظیرهستند.خداروشکرمیکنم بالطف خدا وآرامش واطمینانی که دکتر دادندبه بهترین نحوجراحی و دوران نقاهت طی شد..
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۶سلام ایشان بسیارخوش اخلاق وجزپزشک حاذق وفوق تخصص درتشخیص وجراحی میباشندبه جرات میتوان ایشان راجزنوابق کشوردانست که تجربه های بسیاری درزمینه تشخیص ودرمان وجراحی تومورهای سرطانی دارند برای ایشان موفقیت وکامیابی خواستاریم
۱۳۹۹/۰۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۷دکترسامیکارشونعالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عمل استخوان مصنوعی داشتم کارشان عالی است
۱۳۹۹/۰۵/۰۷جراحی توده پا
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بسیار دکتر با تجربه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶کارشون عالی و خیلی پیگیر بیماراشون هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰دانش خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۴فعلا باید دوره درمانم طی بشه بنظر دکتره خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۵برای دست پسرم که کیست داشت یکبار مراجعه کردم دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴تومور عضلانی داشتم و توسط ایشون جراحی شدم عاای بود کارشون
۱۳۹۹/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۰۲بسیار صبور،تشخیص و درمان عالی،به جرات میتونم بگم شماره یک
۱۴۰۰/۰۳/۱۴دکتر خوب عالی هستن بسیار مهربان ودلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۷عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷بسیار بسیار عال
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸پزشک حاذقی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکتر حاذقی میباشند و امید بخش.
۱۳۹۹/۰۵/۲۳دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۴/۱۰عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر. فوق العاده حاذق و با اخلاق و دانا میباشد
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دعای خیلی عالی هست تومورم درمان کرد
۱۴۰۰/۰۸/۱۸پزشک حاذق و با تجربه ای هستند، تشخیص های درست و تجویزهای عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸تومور زانو داشتم. عمل کردن. بسیار عالی هم کارشون هم اخلاقشون
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بیماریم تومور استخوان داشتم و پیوند استخدان شدم البته زمین خوردم مجددد پیکنوند پروتز شدم توسط دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۲۷با سلام بچه من تومر استخوانی داشت در یک کلام اول خدا بعدش ایشون نجاتش داد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴پزشکی دلسوز و کاملا علمی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بسیار پزشک زبردست و کاربلد من سال 86 عمل جراحی پیوند استخوان موفق داشتم در بیمارستان شفایحیایان
۱۳۹۹/۱۲/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱سلام تومور خدا رو شکر به نتیجه رسیدیم خداوند نگهدار تون باشه
۱۴۰۰/۰۵/۰۶جراحی تومور بدخیم بود.بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۱من رو از قطع شدن پام نجات داد و واقعا مدیونشم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار عالی و خبره
۱۴۰۰/۰۶/۲۸فرزندم سارکوم یووینگ داشت و جراحی شد از ناحیه استخوان ران ..الان خوبه خوب
۱۳۹۸/۰۸/۱۰در رابطه با زانو بود جرای کردیم خیلی عالی بود حدود 15 سال پیش
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عمل دست دخترم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۲بسیار دکتر خوبی هستن تشخیص خیلی خوبی داره و بسیار عالی عمل کردند خدا بهش عمر با عزت بده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲تومو پشت زانو داشت برطرف شد.
۱۳۹۹/۱۱/۲۵فعلا قراره به زانوم عمل کنه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶تومور زانو که هفته پیش عملم کردن ، معجزه میکنن دکتر سامی ، به نظرم مثل ایشون تو ایران نداریم ، خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر واقعا امیدوارانه و خوشبینانه به عمل دعوت میکنه
۱۴۰۳/۰۸/۳۰همسرم عمل تومور مچ پا داشتند کاملا راضی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴یکی از با اخلاق ترین مسلط ترین و با
۱۴۰۰/۱۱/۲۰تومور مشکوک درد بالای زانوی پسرم بود که بخیر گذشت
۱۳۹۹/۱۲/۱۸دکار خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۱یکی از بهتدین دکترای ایران به نظرم فوق العاده اس
۱۳۹۹/۰۳/۰۹تمور سرطانی که کاملا درمان شده و اوضاعم کاملا خوب شده ولی فعلا مشکلی دارم بابت پیچ و مهره ی پام
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عمل تومور کف پای چپ
۱۴۰۰/۰۸/۲۹تومور ران
۱۴۰۰/۱۲/۱۱پیوند استخوان
۱۴۰۰/۰۵/۰۴مشکل تومور لگن دارم هنوز نتوانسته ام نتیجه خوبی بگیرم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خوب عالی خیلی ممنون سلامت باشه
۱۴۰۰/۰۷/۲۲خیلی دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۵/۱۵تومورلگن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰بهترین بهترینها
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عمل جراحی شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ساام تشکر از دکتر بسیار عالی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۰۱مشکل تومور
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دکتر بسیار حاذق و متخصصی هستند ولی منشی فوق العاده یک دنده ای دارند
۱۴۰۱/۱۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۶خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عالی خیلی خوبه من عمل کردم و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۰۴بهترین پزشک دنیا عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱عالی، بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۰۱دکتر بسیار بسیار عالی و در رشته خود واقعا بی نظیر هستند و بسبار خوش اخلاق و رابط خوبی با بیماران خود دارند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد و دلسوزی هستند توده ساق پا
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دکتر خوب و باتجربه
۱۴۰۰/۰۴/۱۸پدرم را عمل کردند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دو عمل برای بستگانم انجام دادن
۱۴۰۰/۰۱/۰۳غده لمفابی خونی و جراحیشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی بودند 20 سال پیش عمل بازو داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸من خیلی راضیم ازش دوبار عمل شد توسط دکترسامی وسلامتی کاملم روبدست اوردم خدا حفضش کنه خیلی دکترخوبیه بااخلاق مهربون همه چی تمومه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۳سلام بنده در ناحیه شانه راست تومور خوش خیم به نام اوستوئید استئوما داشتم که نزدیک به دو سال از این بیماری رنج می بردم و یک بار نیز توسط پزشک دیگری به اشتباه و تشخیص نادرست جراحی شدم اما دکتر سامی عزیز با تشخیص عالی من را جراحی و به زندگی عادی برگرداندن ممنون دکتر جان همیشه دعاگوی شما هستم
۱۳۹۸/۰۷/۱۸تومور دست
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بسیار حاذق و مسئول هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ایشون بسیار دقیق و استاد هستند و تشخیص درست و درمان دقیق
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خیلی خیلی از کار این پزشک ناهر وزبردست راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دکتر فوقالعاده ای
۱۴۰۰/۰۳/۰۲واقعاااااا دکتر بی نظیری هستن تشخیصشون فوق الهاده ست
۱۴۰۰/۰۱/۲۵عااالی هستن وباحوصله
۱۴۰۰/۰۵/۱۴جراحی کردم .عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکتر سامی بسیار با صبر و حوصله با بیمار برخورد میکند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بهترین دکت
۱۴۰۰/۰۷/۱۲من مبتلا به سارکوم درناحیه انگشت دستم بودم ایشون عملم کردن و نتیجه عالی بود ایشون با اخلاق ترین و ماهرترین هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۷تومور شانه داشتم وخیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۷تومور عضله دست و مشکل حل شد توسط ایشان با جراحی موفق
۱۴۰۰/۱۱/۱۱تومار مچ پا
۱۳۹۹/۱۱/۱۶پدرم عمل تعویض مفصل انجام دادن و هنوز تحت درمان میباشن
۱۳۹۹/۰۳/۱۸تومور استخوان فمور
۱۴۰۰/۰۳/۰۸استوسارکوم
۱۳۹۸/۱۲/۲۴دکتر بسیار خوب و خبره
۱۳۹۹/۱۲/۱۸در تومور های استخوانی حرف اول رو میزنند. خوش قلب اما کم حوصله هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۱سارکوم استخوان
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۶