برای جراحی لیفت خدمت ایشون آمدم اما جناب دکتر پیشنهاد دیگری دادن و تشخیص دادن برای لیفت زوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
بسیاردکتر باعلمی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
پروتز سینه انجام دادم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
ویزیت مو داشتم پیش ایشون و با دارو ریزش رو درمان کردند
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
دکتر بااخلاق و متبحر
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
بسار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
دکتر بسیار
۱۳۹۷/۰۷/۱۰
من پیششون لیزر انجام دادم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
بسار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
بهترین دکتر دوران
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
اقای ابدالی خیلی دکتر خوبیه خوش اخلاق هس من از بچه گی پیش ایشان وزیت و عمل میشدم و تا الان هم پیش ایشان عمل صورت انجام میدم واقعا خوب بود برام انشاالله خداپشت پناهت باشه چون خیلی برام خوب بود این عمل ها ک رو صورت انجام میده وبازم هی عمل دارم پیش ایشان بهترین دکتر اقای ابدالی رو من قبول دارم مجیدرحیمی17سالمه
۱۳۹۷/۰۷/۲۲
سوختگی و عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بابام را عمل کردن و راضی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
عمل عبدو و لفتینگ انجام دادن کارشون عالیه خدا خیرشون بده
۱۳۹۷/۱۲/۰۶
برای سوختگی و بسیار بسیار عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
من تازه رفتم واسه غبغب
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۹
جوش صورت وخوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
فقط ویزیت اولیه داشتم .
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
اگزما داشتم با طبابت خوب ایشان درمان شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
واسه ی جراحی انگشت دست همسرم بود که سر کار در اثر بی احتیاطی کار با چرخ گوشت بند انگشت اولی قد شده بود وناخن نداشت وهرجایی که رفتیم گفتن دیگر ناخن در نمیاری ولی پیش آقای ابدالی که امدیم عملش کردن وگفتن به احتمال زیاد ناخنم درمیاد که خدارو شکر الان خیلی خوب شده وناخنم درآورد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بهترین دکتر ب نظر من
۱۳۹۸/۰۲/۰۱
انصافشون خیلی زیاد وجدان کاریشون عالی خلاصه از همه لحاظی عالی و بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
جراب اوربیت سمت چپ
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
عمل زیبایی شکم ولیپوماتیک ران پیش ایشون انجام دادم.از هر دو عملمم 100 درصد راضیم .براشون آرزوی موفقیت وپیروزی در تمام مراحل زندگیشون را دارم.
۱۳۹۷/۰۲/۱۱
قراره عمل کنم اما خیلی تعریف کارشونو شنیدم
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
آکنه کلوید داشتم و درحال حاضر خوب شدم به لطفا خدا و اقای ابدالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
عمل سینه...خوب بود
۱۳۹۸/۰۱/۲۶
لب شکری
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
عمل اقوام
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
عمل فک
۱۳۹۹/۰۲/۲۳
من دماغمو چهار سال پیش عمل کردن ایشون واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۲۶
عااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
لب شکری وعالی بود
۱۳۹۷/۰۷/۲۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
جراحی بینی و چانه بسیار راضی هستم
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
جراحی فک
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
مشکل شکاف کاف و نتیجه کاملا مطلوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
پروتز سینه و دوستم خیلی
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
شکاف کام دخترم و بسیییییار عاااالللی عمل شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
برای بستن زخم بستر جراحی داشتیم و کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
تومور پیشانی داشتم منو عمل کردند و از نتیجه راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
مشکل از بین رفتن بافت سینه بعد از شیردهی داشتم که خداروشکر با گذاشتن پروتز این مشکل حل شد .واقعا دکتر زبردست و عالی هستن.
من که خیلی راضی بودم.
۱۳۹۷/۰۸/۱۲
خراشیدگی روی پای کودکم بر اثر تصادف کم منجر به قطع پا میشد ولی دکتر ابدالی خیلی ماهرانه عمل رو انجام دادن که پا قطع نشدخدارو شکر الان راحت میتونی راه بره
۱۳۹۹/۰۶/۰۴
با سلام ایشان دکتر فوق العاده ای هستن. ی فامیل داشتیم دچار تصادف شدید به طوری که فک و دهان ایشون واقعا آسیب وحشتناکی دید ولی دکتر با تجربه و مهارت عالی خود تونستن ایشون رو عمل کنن و الان واقعا خیلی خیلی بهتر شده واقعا بهتر از این دیگه نمیشد کاری کرد
۱۳۹۷/۰۸/۳۰
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
کیست مویی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
جراحی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
خوب بود برای کشیدگی پوست شکم مشاوره گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۹
فعلا تازه نوبت عمل دارم..تجربه ای بدست نیاوردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
عالی کارشون
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
یک نوبت پیش ایشون ویزیت شدم. دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی بودند
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
بسیار دانش بالا و برخورد مناسب
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
من فوق العاده
۱۳۹۷/۱۲/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
فعلا یکبار نرفت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عمل افتادگی پلک داشتم.و خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
فوقالعاده با اخلاق
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالی فقط دماغموهم که عمل کرد راضی نیستم ولی سینمو عالی عمل کردن
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
عمل سالک صورت انجام دادم..برخورد عالی فعلا راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
برای چک آپ بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
سوختگی..واقا راظیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
دکتر کارشون حرف نداره خداخیرشون بده
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بله کمک میکنندخیلی دکترخوبی هستند.من مشکل چشم داشتم حدود8تاعمل جراحی انجام دادم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
کاشت مو
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
صبور متخصص
خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
کاشت ریش براپسرم بودعالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
خیلی حالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
برداشتن خال خوب بودند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
پروتز کردم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
زیبایی بینی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
Felan faght moyaneh shodam
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
جراحی پلک
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
عالیه اقای دکتر خدا خیرش بده،
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
هنوز نه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
دکتر بسیار خوش برخوردی هستند
۱۳۹۸/۰۱/۲۱
من چند سال پیش تزریق ژل داشتم. الانم خیلی طبیعی وماندگار بوده.
تازه میخواهم عمل غپغپ انجام بئدهم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵کارخودشون عالی ولی مدیریت مطب اصلا خوب نیست خیلی معطلی داره
۱۴۰۰/۰۱/۰۷برای جراحی لیفت خدمت ایشون آمدم اما جناب دکتر پیشنهاد دیگری دادن و تشخیص دادن برای لیفت زوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۸بسیاردکتر باعلمی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۷پروتز سینه انجام دادم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴ویزیت مو داشتم پیش ایشون و با دارو ریزش رو درمان کردند
۱۳۹۹/۱۲/۱۰دکتر بااخلاق و متبحر
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بسار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۳۰دکتر بسیار
۱۳۹۷/۰۷/۱۰من پیششون لیزر انجام دادم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸بهترین دکتر دوران
۱۴۰۰/۰۱/۱۷اقای ابدالی خیلی دکتر خوبیه خوش اخلاق هس من از بچه گی پیش ایشان وزیت و عمل میشدم و تا الان هم پیش ایشان عمل صورت انجام میدم واقعا خوب بود برام انشاالله خداپشت پناهت باشه چون خیلی برام خوب بود این عمل ها ک رو صورت انجام میده وبازم هی عمل دارم پیش ایشان بهترین دکتر اقای ابدالی رو من قبول دارم مجیدرحیمی17سالمه
۱۳۹۷/۰۷/۲۲سوختگی و عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۸بابام را عمل کردن و راضی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عمل عبدو و لفتینگ انجام دادن کارشون عالیه خدا خیرشون بده
۱۳۹۷/۱۲/۰۶برای سوختگی و بسیار بسیار عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۳من تازه رفتم واسه غبغب
۱۴۰۰/۰۳/۰۶خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۹جوش صورت وخوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵فقط ویزیت اولیه داشتم .
۱۴۰۰/۰۲/۰۱اگزما داشتم با طبابت خوب ایشان درمان شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۷واسه ی جراحی انگشت دست همسرم بود که سر کار در اثر بی احتیاطی کار با چرخ گوشت بند انگشت اولی قد شده بود وناخن نداشت وهرجایی که رفتیم گفتن دیگر ناخن در نمیاری ولی پیش آقای ابدالی که امدیم عملش کردن وگفتن به احتمال زیاد ناخنم درمیاد که خدارو شکر الان خیلی خوب شده وناخنم درآورد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بهترین دکتر ب نظر من
۱۳۹۸/۰۲/۰۱انصافشون خیلی زیاد وجدان کاریشون عالی خلاصه از همه لحاظی عالی و بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱جراب اوربیت سمت چپ
۱۳۹۹/۰۶/۰۱دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۲عمل زیبایی شکم ولیپوماتیک ران پیش ایشون انجام دادم.از هر دو عملمم 100 درصد راضیم .براشون آرزوی موفقیت وپیروزی در تمام مراحل زندگیشون را دارم.
۱۳۹۷/۰۲/۱۱قراره عمل کنم اما خیلی تعریف کارشونو شنیدم
۱۳۹۸/۱۱/۰۲آکنه کلوید داشتم و درحال حاضر خوب شدم به لطفا خدا و اقای ابدالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰عمل سینه...خوب بود
۱۳۹۸/۰۱/۲۶لب شکری
۱۳۹۹/۱۰/۱۴عمل اقوام
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عمل فک
۱۳۹۹/۰۲/۲۳من دماغمو چهار سال پیش عمل کردن ایشون واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۲۶عااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶لب شکری وعالی بود
۱۳۹۷/۰۷/۲۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲جراحی بینی و چانه بسیار راضی هستم
۱۳۹۷/۰۶/۲۶خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۲۷جراحی فک
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۷مشکل شکاف کاف و نتیجه کاملا مطلوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۲۳پروتز سینه و دوستم خیلی
۱۳۹۸/۱۰/۲۰شکاف کام دخترم و بسیییییار عاااالللی عمل شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۹برای بستن زخم بستر جراحی داشتیم و کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۹تومور پیشانی داشتم منو عمل کردند و از نتیجه راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱مشکل از بین رفتن بافت سینه بعد از شیردهی داشتم که خداروشکر با گذاشتن پروتز این مشکل حل شد .واقعا دکتر زبردست و عالی هستن. من که خیلی راضی بودم.
۱۳۹۷/۰۸/۱۲خراشیدگی روی پای کودکم بر اثر تصادف کم منجر به قطع پا میشد ولی دکتر ابدالی خیلی ماهرانه عمل رو انجام دادن که پا قطع نشدخدارو شکر الان راحت میتونی راه بره
۱۳۹۹/۰۶/۰۴با سلام ایشان دکتر فوق العاده ای هستن. ی فامیل داشتیم دچار تصادف شدید به طوری که فک و دهان ایشون واقعا آسیب وحشتناکی دید ولی دکتر با تجربه و مهارت عالی خود تونستن ایشون رو عمل کنن و الان واقعا خیلی خیلی بهتر شده واقعا بهتر از این دیگه نمیشد کاری کرد
۱۳۹۷/۰۸/۳۰عمل بینی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳کیست مویی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲جراحی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خوب بود برای کشیدگی پوست شکم مشاوره گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۹فعلا تازه نوبت عمل دارم..تجربه ای بدست نیاوردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالی کارشون
۱۳۹۷/۱۰/۱۱یک نوبت پیش ایشون ویزیت شدم. دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی بودند
۱۴۰۰/۰۲/۳۱بسیار دانش بالا و برخورد مناسب
۱۴۰۰/۰۳/۲۴من فوق العاده
۱۳۹۷/۱۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۱فعلا یکبار نرفت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عمل افتادگی پلک داشتم.و خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹فوقالعاده با اخلاق
۱۳۹۷/۰۸/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی فقط دماغموهم که عمل کرد راضی نیستم ولی سینمو عالی عمل کردن
۱۳۹۹/۰۳/۱۹عمل سالک صورت انجام دادم..برخورد عالی فعلا راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷برای چک آپ بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹سوختگی..واقا راظیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دکتر کارشون حرف نداره خداخیرشون بده
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بله کمک میکنندخیلی دکترخوبی هستند.من مشکل چشم داشتم حدود8تاعمل جراحی انجام دادم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶کاشت مو
۱۳۹۹/۱۱/۲۳صبور متخصص خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۲۱کاشت ریش براپسرم بودعالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خیلی حالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴برداشتن خال خوب بودند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰پروتز کردم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۲۳زیبایی بینی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳Felan faght moyaneh shodam
۱۳۹۷/۱۰/۲۳جراحی پلک
۱۳۹۸/۱۱/۱۹عالیه اقای دکتر خدا خیرش بده،
۱۴۰۰/۱۱/۲۶هنوز نه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر بسیار خوش برخوردی هستند
۱۳۹۸/۰۱/۲۱من چند سال پیش تزریق ژل داشتم. الانم خیلی طبیعی وماندگار بوده.
۱۳۹۷/۰۲/۱۶عااااالییییییی اخلاق 20 کارشون 20
۱۳۹۹/۰۱/۰۶کیست داخل سر
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خودم خیر
۱۳۹۷/۰۶/۰۴