۲۶۰ نفر
دکتر عبدالخالق دریس

دکتر عبدالخالق دریس

متخصص چشم پزشکی

متخصص شماره نظام: ۲۱۱۳۶
۹۸% پیشنهاد کاربران
۲۷۰ نفر

چشمهای دخترم رو هشت سال پیش لیزیک کردم خدا رو شکر عالیه و راضیم

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

پزشک مجرب و خوشرویی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

بسیار با اخلاق و حاذق

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

من راضی بودم .

۱۳۹۹/۰۷/۲۶

عمل چشم بود و کارشون واقعا عالیییه

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

باتجربه و خوب

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

بسیار باحوصله،حاذق و انسان هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

عمل اب مروارید.عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

از عملکرد ایشان بسیار راضی هستم

۱۳۹۹/۰۵/۱۱

آب مروارید

۱۳۹۷/۰۵/۲۹

عمل لازک پیش دکتر دریس انجام دادم

۱۳۹۹/۱۱/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

کارش حرف نداره

۱۳۹۸/۰۳/۲۱

بله دکتر عتلیه

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

من دوسال پیش عمل لیزیک کردم وخیلی راضی هستم من دوتاعمل انجام دادم یکی اب سیاه ودیگری لیزیک بودوازنتیجه عمل رضایت کامل دارم

۱۳۹۷/۱۲/۰۹

واقعا کارش عالیه

۱۳۹۹/۱۰/۰۵

خیلییییی خیلییییی پزشک مهربان.بااخلاق حرفه ای.کار درست و مهربان هستند.

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

فوق العاده بودن

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

تشخیص نمره چشم

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

حرفه ابی و باتجربه

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

عااالی و بی نظیر

۱۳۹۸/۰۴/۰۱

ناخنک چشم بسیار خوش اخلاق

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

به نظرم بهترین دکتر چشم پزشک هستن کارشون عالیه ما از سالها قبل خانوادگی مشکل چشم داشتیم فقط پیش دکتر دریس رفتیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

معاینه شدم عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

مشکل قوز قرنیه داشتم.توسط ایشون عمل شدم.و نتیجه خیلی عالی بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۳

دکتر خوش اخلاق و کار درست

۱۳۹۸/۰۸/۲۳

عالییییی

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

پیش دکتر عمل لیزیک انجام دادم عالی بود کارشون

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

فوق العادس

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

عمل ابمروارید انجام دادم و خیلی راضی هستم

۱۳۹۹/۰۹/۲۶

کارشون عالییی

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

بله عالی بود و نتیجه مثبت هم گرفتند

۱۳۹۹/۰۸/۱۸

من چند سال چشمام ضعیفه

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

ضعیف بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

عالی هستن بسیار حاذق

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

عمل پنتاکم

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

خوبه داداش

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

جراحی لیزیک وبسیار عالی بو د پزشکی بسیار با اخلاق وماهر هستند خدا حفظشون کنه وممنونم

۱۴۰۰/۰۲/۳۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

آب مروارید

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

بسیاردکترخوبی هس

۱۳۹۸/۰۷/۱۴

برادر کوچکترم درد چشم داشت رفتیم خدمت ایشان با یک نسخه خوب شدن

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

بیشتر مراجع برای تعیین عینک ویک بار هم عمل افتادگی پلک انجام داده ام

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

بی نظیر،خوش اخلاق،

۱۳۹۹/۰۸/۱۷

دوران کودکی بود . ایشون به کارشون مسلط هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

عالی در عمل آب مروارید

۱۳۹۹/۰۱/۳۰

عالیییی

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

بسیار عالی در زمینه تشخیص و برخورد

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

بهترین متخصص

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

کارشون ف

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

برای تشخیص بینایی سنجی پیش ایشون چند بار رفتیم بسیار فردی متین، بامحبت و باشخصیت هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

ضعیفی چشم که با عینک حل شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

جراحی چشم

۱۳۹۹/۰۵/۱۲

عمل آب مروارید انجام داده ام

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

قبلا چندین بار به این پزشک مراجعه کردم و نتیجه رضایت بخش بوده است.

۱۳۹۸/۱۱/۲۲

من،مادرم ناراحتی آب مروارید داشتن که دکتر دریس عملشون کرده وبعد عمل هم یک بار به ایشون مراجعه کردیم،در کل خوب بوده

۱۳۹۷/۰۳/۲۰

بسیار خوب

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

ایشان بسیار خوش برخورد با بیماران بوده و روند تشخیص و درمان عالی دارند.

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

بسیار عالی بود و

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

دکتر خیلی خوبی هستند ومن هم خیلی راضیم از کار ایشان

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

بله کمک میکند عفونت چشم داشتم ک رفع شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۹

با سلام انخراف چشم داشتم به لفط خدا ودکتر دریس بهتر شدم کار شون حرف نداره خوش اخلاق انسان بسیار شریف

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

فوق العاده هستند

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

بسیار باحوصله،دقیق و باتجربه

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

دکتربسیاردقیقی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

همه چیز عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

استیکمات

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

ایشان بسیار فوقالعاده و حاذق هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

سلام.پدرم چشم راست آب مروارید داشت عمل کرد و موفقیت آمیز بود

۱۳۹۷/۰۱/۳۱

دکترخوبیه

۱۴۰۰/۰۵/۲۲

دکتر خوبیه فقط اون تشخیص داد که چه شماره عینکی به چشمم میخوره ،چون چشمم استیگمات نامنظم بود

۱۳۹۷/۰۲/۲۴

عمل لیزر فمتو انجام دادم

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

بچه که بودم همیشه چشم ها پیش ایشون معاینه میشد

۱۳۹۹/۰۷/۰۸

معاینه

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

دکتر دریس کارشون فوق العاده خوبه....عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

ممنونم

۱۴۰۰/۰۷/۰۱

برای معاینه چشم مراجعه داشتم

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

10 سال پیش عمل کردم.عالیه

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

برای لیزیک

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

از همه لحاظ عالی هستن

۱۳۹۷/۰۷/۲۴

از کار تخصصی دکتر دریس بسیار راضی هستم دکتر فوق العاده خوش ذوق ومتخصص

۱۳۹۸/۰۶/۰۲

دکتر خوبی

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

خیلیم عالی

۱۳۹۷/۰۴/۱۰

خیلی دکتر با حوصله و خوش اخلاقو خوبی هستند . کار معاینه اشونم هم دقیقه .

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

عمل لازک

۱۳۹۸/۰۸/۱۲

عمل چشم

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

معاینه چشم . خوب

۱۳۹۸/۰۷/۰۷

دکتر خوبی

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

بسیار دکتر دقیق و متبحری هستن

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

بسیار عالیییییییی

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

عالی بود

۱۳۹۷/۰۹/۱۹

تنبلی چشم از 6سالگی تحت نظر ایشون بودم والان بدون نیاز به عینک ،️

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

دکتر بسیار مودب و حاذقی میباشد.

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

عالی بودند

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

فعلا نظری ندارم

۱۳۹۸/۰۲/۰۳

قوز قرنیه

۱۳۹۹/۰۵/۲۰

دکتر بسیار خوب ومهربان

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

عالی بود

۱۳۹۹/۰۵/۱۱

من عمل لازک انجام دادم خیلیم راضی هستم

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

بسیارراضی هستم.

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

عمل جراحی

۱۳۹۹/۰۹/۲۶

باحوصله،باتجربه،تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

عمل آب مروارید چشم های پدرم عملشون بسیار خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

من از بچگی تحت نظر دکتر هستم واقعا بی نظیرن حرف ندارن هم اخلاقشون هم کارشون

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

بسیار با حوصله هستند و تشخیص خوبی دارند

۱۳۹۹/۰۹/۰۸

باسلام

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

بسیار حاذق و درجه یک

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

همه چی خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

آب مروارید

۱۳۹۹/۱۲/۲۱

اب مروارید چشم مادرم رو جناب دکتر عمل کردن،خیلی راضی هستیم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

روماتیسم چشم

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

عمل چشم فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

عمل لیزیک

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

من سالهاست که به دکتر دریس مراجعه میکنم خودم و فرزندانم همه راضی هستیم عالین دکتر

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۵/۰۸

عالیییییی

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

بسیار دکتر دلسوز و حاذقی هستن

۱۳۹۸/۱۲/۱۹

عمل چشم

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

ایشون فوق العاده هستن

۱۳۹۷/۰۳/۱۲

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

دکتر خیلی خوب و با حوصله ای هست

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

نتیجه عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

مشکل نزدیک بینی داشتم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

دکتر خوبی هستند بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۴/۱۰

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

دکتر بسیار خوب و حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

عالی کارشون

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

عالی بودن

۱۳۹۷/۰۵/۱۶

دکتر تشخیص اشون خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

چکاپ چشم برای دید - تشخیص عالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

فوق العاده

۱۳۹۷/۰۲/۱۳

دکتر بسیار خوش اخلاق با تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

عاااالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

بسیار با تجربه

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

تاری دید

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

ایشون یکی از بهترینا ها هستن من و مادرم بیمار ایشون هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

دکتر خوب و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

دکتر بسیار خوبی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

عمل لیزیک کردم و بسیا بسیار راضی بودم. واقعا کارشان عالی بود

۱۳۹۸/۰۳/۱۸

ایشون در زمینه تشخیص و اخلاق پزشکی فوق العاده هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

دکتر بسیار با اخلاق و خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۹/۲۰

باسلام دکتر بسیار عالی هستند و من عمل فمتو پیش ایشان انجام دادم بسیار صبور و باحوصله واقعا راضی بودم

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

عمل فمتو لیزیک،کاملا بدون درد

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

خوب بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۰

خیلی کارش خوبه

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

عالی وباخلاق

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

عمل لازک. راضی بودم

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۳
آدرس و تلفن مطب دکتر عبدالخالق دریس
کرجخیابان آبان - طبقه بلای عینک سازی بینایی
همه روزه ساعت: ۴ الی ۷ عصر
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    خیابان آبان - طبقه بلای عینک سازی بینایی