چشمهای دخترم رو هشت سال پیش لیزیک کردم خدا رو شکر عالیه و راضیم
پزشک مجرب و خوشرویی هستند
بسیار با اخلاق و حاذق
من راضی بودم .
عمل چشم بود و کارشون واقعا عالیییه
باتجربه و خوب
بسیار باحوصله،حاذق و انسان هستن
عمل اب مروارید.عالی
از عملکرد ایشان بسیار راضی هستم
آب مروارید
عمل لازک پیش دکتر دریس انجام دادم
بسیار عالی
کارش حرف نداره
بله دکتر عتلیه
من دوسال پیش عمل لیزیک کردم وخیلی راضی هستم من دوتاعمل انجام دادم یکی اب سیاه ودیگری لیزیک بودوازنتیجه عمل رضایت کامل دارم
واقعا کارش عالیه
خیلییییی خیلییییی پزشک مهربان.بااخلاق حرفه ای.کار درست و مهربان هستند.
فوق العاده بودن
تشخیص نمره چشم
حرفه ابی و باتجربه
عااالی و بی نظیر
ناخنک چشم بسیار خوش اخلاق
به نظرم بهترین دکتر چشم پزشک هستن کارشون عالیه ما از سالها قبل خانوادگی مشکل چشم داشتیم فقط پیش دکتر دریس رفتیم
معاینه شدم عالی بودن
مشکل قوز قرنیه داشتم.توسط ایشون عمل شدم.و نتیجه خیلی عالی بود
دکتر خوش اخلاق و کار درست
عالییییی
پیش دکتر عمل لیزیک انجام دادم عالی بود کارشون
فوق العادس
عمل ابمروارید انجام دادم و خیلی راضی هستم
کارشون عالییی
بله عالی بود و نتیجه مثبت هم گرفتند
من چند سال چشمام ضعیفه
ضعیف بود
عالی هستن بسیار حاذق
عمل پنتاکم
عالی بود
خوبه داداش
جراحی لیزیک وبسیار عالی بو د پزشکی بسیار با اخلاق وماهر هستند خدا حفظشون کنه وممنونم
بسیاردکترخوبی هس
برادر کوچکترم درد چشم داشت رفتیم خدمت ایشان با یک نسخه خوب شدن
بیشتر مراجع برای تعیین عینک ویک بار هم عمل افتادگی پلک انجام داده ام
بی نظیر،خوش اخلاق،
دوران کودکی بود . ایشون به کارشون مسلط هستند
خیلی عالی
کارشون عالیه
عالی در عمل آب مروارید
عالیییی
بسیار عالی در زمینه تشخیص و برخورد
خیلی خوب
بهترین متخصص
کارشون ف
برای تشخیص بینایی سنجی پیش ایشون چند بار رفتیم بسیار فردی متین، بامحبت و باشخصیت هستن
ضعیفی چشم که با عینک حل شد
جراحی چشم
عمل آب مروارید انجام داده ام
قبلا چندین بار به این پزشک مراجعه کردم و نتیجه رضایت بخش بوده است.
من،مادرم ناراحتی آب مروارید داشتن که دکتر دریس عملشون کرده وبعد عمل هم یک بار به ایشون مراجعه کردیم،در کل خوب بوده
بسیار خوب
ایشان بسیار خوش برخورد با بیماران بوده و روند تشخیص و درمان عالی دارند.
بسیار عالی بود و
دکتر خیلی خوبی هستند ومن هم خیلی راضیم از کار ایشان
بله کمک میکند عفونت چشم داشتم ک رفع شد
با سلام انخراف چشم داشتم به لفط خدا ودکتر دریس بهتر شدم کار شون حرف نداره خوش اخلاق انسان بسیار شریف
فوق العاده هستند
عدم رضایت
بسیار باحوصله،دقیق و باتجربه
دکتربسیاردقیقی هستند
همه چیز عالی
استیکمات
ایشان بسیار فوقالعاده و حاذق هستند
سلام.پدرم چشم راست آب مروارید داشت عمل کرد و موفقیت آمیز بود
دکترخوبیه
دکتر خوبیه فقط اون تشخیص داد که چه شماره عینکی به چشمم میخوره ،چون چشمم استیگمات نامنظم بود
عمل لیزر فمتو انجام دادم
بچه که بودم همیشه چشم ها پیش ایشون معاینه میشد
معاینه
دکتر دریس کارشون فوق العاده خوبه....عالی
ممنونم
برای معاینه چشم مراجعه داشتم
10 سال پیش عمل کردم.عالیه
برای لیزیک
از همه لحاظ عالی هستن
از کار تخصصی دکتر دریس بسیار راضی هستم دکتر فوق العاده خوش ذوق ومتخصص
دکتر خوبی
خیلیم عالی
خیلی دکتر با حوصله و خوش اخلاقو خوبی هستند . کار معاینه اشونم هم دقیقه .
عمل لازک
عمل چشم
معاینه چشم . خوب
بسیار دکتر دقیق و متبحری هستن
بسیار عالیییییییی
تنبلی چشم از 6سالگی تحت نظر ایشون بودم والان بدون نیاز به عینک ،️
دکتر بسیار مودب و حاذقی میباشد.
عالی بودند
فعلا نظری ندارم
قوز قرنیه
دکتر بسیار خوب ومهربان
من عمل لازک انجام دادم خیلیم راضی هستم
بسیارراضی هستم.
عمل جراحی
باحوصله،باتجربه،تشخیص عالی
عمل آب مروارید چشم های پدرم عملشون بسیار خوب بود
من از بچگی تحت نظر دکتر هستم واقعا بی نظیرن حرف ندارن هم اخلاقشون هم کارشون
بسیار با حوصله هستند و تشخیص خوبی دارند
باسلام
بسیار حاذق و درجه یک
همه چی خوب بود
اب مروارید چشم مادرم رو جناب دکتر عمل کردن،خیلی راضی هستیم
روماتیسم چشم
عمل چشم فوق العاده عالی
بسیار عالی هستن
عمل لیزیک
من سالهاست که به دکتر دریس مراجعه میکنم خودم و فرزندانم همه راضی هستیم عالین دکتر
عالیییییی
بسیار دکتر دلسوز و حاذقی هستن
ایشون فوق العاده هستن
دکتر بسیار خوبی هستن
دکتر خیلی خوب و با حوصله ای هست
نتیجه عالی بود
مشکل نزدیک بینی داشتم
دکتر خوبی هستند بسیار عالی
دکتر خوبی هستن
دکتر بسیار خوب و حاذقی هستند
عالی کارشون
عالی بودن
دکتر تشخیص اشون خیلی خوبه
چکاپ چشم برای دید - تشخیص عالی
فوق العاده
دکتر بسیار خوش اخلاق با تشخیص عالی
عاااالی
بسیار با تجربه
تاری دید
ایشون یکی از بهترینا ها هستن من و مادرم بیمار ایشون هستیم
دکتر خوب و خوش اخلاق
دکتر بسیار خوبی است
دکتر خوبی است
عمل لیزیک کردم و بسیا بسیار راضی بودم. واقعا کارشان عالی بود
ایشون در زمینه تشخیص و اخلاق پزشکی فوق العاده هستند
دکتر بسیار با اخلاق و خوبی هستند
باسلام دکتر بسیار عالی هستند و من عمل فمتو پیش ایشان انجام دادم بسیار صبور و باحوصله واقعا راضی بودم
عمل فمتو لیزیک،کاملا بدون درد
خوب بود
خیلی کارش خوبه
عالی وباخلاق
عمل لازک. راضی بودم
عالی هستن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آبان - طبقه بلای عینک سازی بینایی
چشمهای دخترم رو هشت سال پیش لیزیک کردم خدا رو شکر عالیه و راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱پزشک مجرب و خوشرویی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۹بسیار با اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۲۰من راضی بودم .
۱۳۹۹/۰۷/۲۶عمل چشم بود و کارشون واقعا عالیییه
۱۴۰۰/۰۴/۰۴باتجربه و خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بسیار باحوصله،حاذق و انسان هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عمل اب مروارید.عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸از عملکرد ایشان بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۵/۱۱آب مروارید
۱۳۹۷/۰۵/۲۹عمل لازک پیش دکتر دریس انجام دادم
۱۳۹۹/۱۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۷کارش حرف نداره
۱۳۹۸/۰۳/۲۱بله دکتر عتلیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳من دوسال پیش عمل لیزیک کردم وخیلی راضی هستم من دوتاعمل انجام دادم یکی اب سیاه ودیگری لیزیک بودوازنتیجه عمل رضایت کامل دارم
۱۳۹۷/۱۲/۰۹واقعا کارش عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۰۵خیلییییی خیلییییی پزشک مهربان.بااخلاق حرفه ای.کار درست و مهربان هستند.
۱۳۹۹/۰۷/۲۹فوق العاده بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴تشخیص نمره چشم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵حرفه ابی و باتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عااالی و بی نظیر
۱۳۹۸/۰۴/۰۱ناخنک چشم بسیار خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۷/۱۹به نظرم بهترین دکتر چشم پزشک هستن کارشون عالیه ما از سالها قبل خانوادگی مشکل چشم داشتیم فقط پیش دکتر دریس رفتیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۴معاینه شدم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مشکل قوز قرنیه داشتم.توسط ایشون عمل شدم.و نتیجه خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۳دکتر خوش اخلاق و کار درست
۱۳۹۸/۰۸/۲۳عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳پیش دکتر عمل لیزیک انجام دادم عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۰۹/۰۳فوق العادس
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عمل ابمروارید انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶کارشون عالییی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴بله عالی بود و نتیجه مثبت هم گرفتند
۱۳۹۹/۰۸/۱۸من چند سال چشمام ضعیفه
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ضعیف بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۲عالی هستن بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عمل پنتاکم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خوبه داداش
۱۳۹۹/۱۰/۲۹جراحی لیزیک وبسیار عالی بو د پزشکی بسیار با اخلاق وماهر هستند خدا حفظشون کنه وممنونم
۱۴۰۰/۰۲/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰آب مروارید
۱۴۰۰/۰۴/۰۸بسیاردکترخوبی هس
۱۳۹۸/۰۷/۱۴برادر کوچکترم درد چشم داشت رفتیم خدمت ایشان با یک نسخه خوب شدن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بیشتر مراجع برای تعیین عینک ویک بار هم عمل افتادگی پلک انجام داده ام
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بی نظیر،خوش اخلاق،
۱۳۹۹/۰۸/۱۷دوران کودکی بود . ایشون به کارشون مسلط هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی در عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۰۱/۳۰عالیییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار عالی در زمینه تشخیص و برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بهترین متخصص
۱۴۰۰/۰۴/۰۹کارشون ف
۱۴۰۰/۰۶/۰۹برای تشخیص بینایی سنجی پیش ایشون چند بار رفتیم بسیار فردی متین، بامحبت و باشخصیت هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ضعیفی چشم که با عینک حل شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۸جراحی چشم
۱۳۹۹/۰۵/۱۲عمل آب مروارید انجام داده ام
۱۳۹۹/۱۰/۲۱قبلا چندین بار به این پزشک مراجعه کردم و نتیجه رضایت بخش بوده است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۲من،مادرم ناراحتی آب مروارید داشتن که دکتر دریس عملشون کرده وبعد عمل هم یک بار به ایشون مراجعه کردیم،در کل خوب بوده
۱۳۹۷/۰۳/۲۰بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ایشان بسیار خوش برخورد با بیماران بوده و روند تشخیص و درمان عالی دارند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴بسیار عالی بود و
۱۴۰۰/۰۱/۲۳دکتر خیلی خوبی هستند ومن هم خیلی راضیم از کار ایشان
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بله کمک میکند عفونت چشم داشتم ک رفع شد
۱۳۹۷/۰۸/۱۹با سلام انخراف چشم داشتم به لفط خدا ودکتر دریس بهتر شدم کار شون حرف نداره خوش اخلاق انسان بسیار شریف
۱۳۹۹/۱۰/۱۴فوق العاده هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۳۰بسیار باحوصله،دقیق و باتجربه
۱۴۰۰/۰۶/۳۱دکتربسیاردقیقی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۳همه چیز عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶استیکمات
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ایشان بسیار فوقالعاده و حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲سلام.پدرم چشم راست آب مروارید داشت عمل کرد و موفقیت آمیز بود
۱۳۹۷/۰۱/۳۱دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۲دکتر خوبیه فقط اون تشخیص داد که چه شماره عینکی به چشمم میخوره ،چون چشمم استیگمات نامنظم بود
۱۳۹۷/۰۲/۲۴عمل لیزر فمتو انجام دادم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بچه که بودم همیشه چشم ها پیش ایشون معاینه میشد
۱۳۹۹/۰۷/۰۸معاینه
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر دریس کارشون فوق العاده خوبه....عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹ممنونم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱برای معاینه چشم مراجعه داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷10 سال پیش عمل کردم.عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۱برای لیزیک
۱۴۰۰/۱۱/۱۰از همه لحاظ عالی هستن
۱۳۹۷/۰۷/۲۴از کار تخصصی دکتر دریس بسیار راضی هستم دکتر فوق العاده خوش ذوق ومتخصص
۱۳۹۸/۰۶/۰۲دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۵/۱۹خیلیم عالی
۱۳۹۷/۰۴/۱۰خیلی دکتر با حوصله و خوش اخلاقو خوبی هستند . کار معاینه اشونم هم دقیقه .
۱۳۹۹/۰۹/۱۵عمل لازک
۱۳۹۸/۰۸/۱۲عمل چشم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲معاینه چشم . خوب
۱۳۹۸/۰۷/۰۷دکتر خوبی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶بسیار دکتر دقیق و متبحری هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸بسیار عالیییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی بود
۱۳۹۷/۰۹/۱۹تنبلی چشم از 6سالگی تحت نظر ایشون بودم والان بدون نیاز به عینک ،️
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر بسیار مودب و حاذقی میباشد.
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۹فعلا نظری ندارم
۱۳۹۸/۰۲/۰۳قوز قرنیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۰دکتر بسیار خوب ومهربان
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۱من عمل لازک انجام دادم خیلیم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیارراضی هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عمل جراحی
۱۳۹۹/۰۹/۲۶باحوصله،باتجربه،تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عمل آب مروارید چشم های پدرم عملشون بسیار خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۴من از بچگی تحت نظر دکتر هستم واقعا بی نظیرن حرف ندارن هم اخلاقشون هم کارشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیار با حوصله هستند و تشخیص خوبی دارند
۱۳۹۹/۰۹/۰۸باسلام
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار حاذق و درجه یک
۱۴۰۰/۰۴/۰۷همه چی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۳آب مروارید
۱۳۹۹/۱۲/۲۱اب مروارید چشم مادرم رو جناب دکتر عمل کردن،خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۵روماتیسم چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عمل چشم فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۲من سالهاست که به دکتر دریس مراجعه میکنم خودم و فرزندانم همه راضی هستیم عالین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالیییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲بسیار دکتر دلسوز و حاذقی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۱۹عمل چشم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ایشون فوق العاده هستن
۱۳۹۷/۰۳/۱۲دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر خیلی خوب و با حوصله ای هست
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳مشکل نزدیک بینی داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸دکتر خوبی هستند بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۸عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۶/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱دکتر بسیار خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عالی بودن
۱۳۹۷/۰۵/۱۶دکتر تشخیص اشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹چکاپ چشم برای دید - تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰فوق العاده
۱۳۹۷/۰۲/۱۳دکتر بسیار خوش اخلاق با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عاااالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۰۱/۳۱تاری دید
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ایشون یکی از بهترینا ها هستن من و مادرم بیمار ایشون هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر بسیار خوبی است
۱۳۹۹/۰۶/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عمل لیزیک کردم و بسیا بسیار راضی بودم. واقعا کارشان عالی بود
۱۳۹۸/۰۳/۱۸ایشون در زمینه تشخیص و اخلاق پزشکی فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸دکتر بسیار با اخلاق و خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۰باسلام دکتر بسیار عالی هستند و من عمل فمتو پیش ایشان انجام دادم بسیار صبور و باحوصله واقعا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عمل فمتو لیزیک،کاملا بدون درد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۰خیلی کارش خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی وباخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عمل لازک. راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۳