این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهرانپارس - خیابان جشنواره - بعد از چهارراه سید الشهدا- کلینیک هلال احمر
بزرگراه رسالت - بین بزرگراه های صیاد شیرازی و امام علی - روبروی مجتمع تجاری دنیای نور - بیمارستان چشم پزشکی بینا
تهرانپارس - خیابان جشنواره - بعد از چهارراه سید الشهدا- کلینیک هلال احمر
بزرگراه رسالت - بین بزرگراه های صیاد شیرازی و امام علی - روبروی مجتمع تجاری دنیای نور - بیمارستان چشم پزشکی بینا
بزرگراه رسالت شرق - نرسیده به چهارراه مجیدیه - نرسیده به ۱۶ متری اول - جنب آجیل امیر حسین
مشکل عصب چشم عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۶پزشک عالی باتجربه و باسواد باتشخیص درست
۱۳۹۷/۰۸/۲۳پزشک خوبیست
۱۴۰۰/۰۹/۰۲مشکل شبکیه و نتیجه عالی گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳عمل لیزیک انجام دادم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتر خوب و با تجربه ای هستش
۱۴۰۰/۰۶/۰۹من بیشتر از 15 ساله که ایشون رو میشناسم.خودم ده سال پیش لایزیک کردم پیش ایشون و مادرم آب مروارید و پدر بزرگمم آب مروارید...عاالی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۱۵من در اثر تصادف دچار دوبینی شده بودم و با جراحی دکتر ناقدی عزیزم دوباره تونستم عادی ببینم .
۱۳۹۹/۰۳/۲۸دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عمل چشم مادرم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱فوق العاده هستن اقای دکتر ناقدی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خشکی و نزدیک بینی چشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دکتر بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵لیزر انجام دادند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۶آب مروارید عمل کردم خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۳۱پدر عمل کردند وخوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۵کارش حرف نداره فقط نوبت دهیش ضعیفه
۱۳۹۹/۰۴/۳۰چشم پسرم خیلی ضعیف هست وبرای کنترل همیشه به دکتر برادران مراجعه میکنیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶جراحی شبکیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر مجرب و خوبی
۱۳۹۹/۰۴/۲۳تشخیص عالی و اقدامات به موقع
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالی و فوق حرفه ایی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکتر ناقدی بی نظیر هستند.من عمل لایزیک انجام دادم.مادربزرگم تومور مغزی داشت 30 سال پیش ایشون تشخیص دادند.هیچ چشم پزشکی نتوانسته بود تشخیص بدهد و مدام به مادربزرگم عینک می دادن.
۱۳۹۸/۰۹/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عالیبودند ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر بسیار عالی میباشد
۱۳۹۹/۰۸/۲۵عمل اب مروارید چشم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷برای لنز و مشکل بینایی ویزیت شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عمل چشم داشتم کارشانخوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتری بسیار عالییییی با تشخیص بالا و تجویز بهترین دارو
۱۳۹۸/۱۰/۲۵آی مرواریر و عمل عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۲بسیار دکتر عالی هستن
۱۳۹۷/۰۹/۰۷معاینه چشم بود کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۸خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۵خیلی خوب بود و برای عملی که خودشون تخصصش نبود پزشک دیگه ای رو معرفی کردند که ایشونم خوب بود. اما همچنان بیشتر پیش ایشون میریم.
۱۴۰۰/۰۳/۰۵پزشک بسیار عالی و درجه یک
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۶تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵مادرم را عمل جراحی کرده اند وبسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷گلکوم. تحت نطر
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بعدا میگم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عاالی هستند.عمل لایزیک و آب مروارید چهار نفر از خانواده ام عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۵لیزر چشم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶چشمم رو عمل کردم و خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵به خاطر پسرم که چشمش ضعیف بود
۱۳۹۸/۰۵/۳۰عالییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۰۶/۰۶پزشک مادرم بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲پسرم زیر نظر آقای دکتر است
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عالی عالی عالی معجزه میکنه
۱۳۹۹/۱۱/۲۳دکترحاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۸دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۰۸من عمل لازک انجام دادم و بسیار عالی بود خیلی راضی ام با تشکر از جناب اقای دکتر ناقدی عزیز
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عمل چشم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عاااااالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالیه کارشون
۱۳۹۷/۱۰/۱۵تاری دید ذاشتم خدمت ایشان رسیدم و علت را تنگی مجاری اشک تشخیص دادند و هم اکنون جهت عمل رفع ایراد مذکور تقاضای ویزیت دارم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکتر فوق العاده دقیق و با حوصله ای هستن از همه مهم تر اخلاق و برخورد ایشون هست که من پیگیر درمانم پیش خودشون باشم فقط
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عمل شبکیه عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰صبور، دقیق و متبحر
۱۳۹۸/۰۶/۱۱doktor besyar ali hastan
۱۳۹۹/۰۳/۰۷تنبلی چشم فرزندم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی هستن ایشون انشاالله همیشه سلامت باشند
۱۳۹۷/۱۱/۲۲ضعیفی چشم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴بسیار عالی و بی نظیر است
۱۳۹۹/۰۲/۱۶بسیارعالی از نظر تشخیص
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۱از دید من دکتر خوبی هستن و من از ایشون رضایت داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳دریافت عینک
۱۳۹۹/۰۸/۱۱