من چشمم رو لازیک کردم پارسال عالی هستن ایشون هم تخصص و هم اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عاااالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
واقعا استاد به تمام معناست ودرکارش مهارت کامل دارد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
عالی،پدرم گلکوم داشت خیلی دکتر صبور و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بسیار خوش اخلاق،حاذق وخوش برخورد که هرآنچه بتواند برای بیمار انجام می دهد.عاقبت به خیر شود ان شاالله
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
آب مروارید با عمل بهبود یافتم
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
دکتر خوبیه اما کم حوصلست
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
من لیزیک انجام دادم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
آب مروارید و آب سیاه
عالی عالی مودب مهربان دلسوز با اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
شماره چشمم بالا بود دکتر برام لازک انجام دادند،کارشون فوق العاده بود،ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
مشکل قرنیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
من مشکل گلوکوم دارم با دل گرمی با من برخورد کرد که من خییلی استرس داشتم ومعاینه اش هم خیلی دقیق وبا حوصله هستش
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
عمل چشن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
اقدامی انحام ندادم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
دکتر بسیار عالی میباشد و مشکل اب مرواردید داشتم
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
کارش فوق
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
گلوکوم مادر. عالی بود. خوش اخلاق، صبور، مهربان، ماهر و در یک کلام درجه یک هستن ایشون.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
کارشون عالیه خداخیرش بده
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
پزشک معتمد و کاردانی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
تاری دید داشتم و بهترین نتیجه را از آقای دکتر گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
دوستان و عزیزان برای مداوای گلوکوم چشم تشریف اوردن و راضی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
صددرصدبه مریض ها کمک می کنند و خیلی برای بیمار وقت میگذارند و کمک می کنند و عالی هستند
فقط مشگل اساسی این هست که بیماریهای قبلی خودشان را دیر وقت میدند حتی اگر بیمار نیاز به عمل داشته باشه که در عمل نکردن :کنه به مشگل اساسی بر بخوره
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
چشم های من ضعیف بود و ایشان دو سال پیش عمل کردند
عالی بود عملشان
هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
عالی واقعا ممنون از جناب دکتر عزیز
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
درمورد فشار چشم و آب سیاه بود که به طور دقبق معاینه کردن و نظر دادن برای عمل
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
فشاردر هردو چشم داشتم واز سه نوع قطره فشار چشم استفاده میکردم سال 96 عمل کردم ودییگه هیچ قطره ای نمی ریزم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
گلوکوم خیلی خوب درمان شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
جراحی کاتاراکت الحمدالله خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
تصادف چشم پسرم آسیب دید دکتر جراحی کرد خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
گلوکوم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
پزشکی حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
عاااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
عالیییی
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
سلام شماره چشم بالا و نازکی قرنیه عمل کردم و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
سلام هم جراحی آب مروارید و آب سیاه انجام دادم که راضی هستم از دکتر فخرای عزیزهم کمال تشکر رو دارم کارش بسیار عالیست
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
فشار چشم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
خییییلی دکتر خوبی هستن چشمم ضعیف بود عمل کردم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
آب سیاه عمل کردم و دکتره عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
برای معاینه مراجعه کردم خیلی دقیق و عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
دکتر بسیار خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
خیلی عالی هستن عمل کردم خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
آب سیاه ودرمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
عالی بی نظیر مشکل مادرم گلوکوم بود ایشون مادرم رو نجات دادن خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
گلوکوم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
عالی و بسیار بسیار مجرب وکاردان
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عالی _تشخیص دقیق و معالجه توسط دکتر فخرایی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
برای عمل پرونده تشکیل دادم
۱۳۹۸/۰۹/۲۷
فوق العده بودن همیشه
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
لازک چشم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
دکتر فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
عمل گلوکوم چشم راست انجام شد
۱۳۹۹/۰۲/۱۲
فشار چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
بسیار عالی هستن، تنها دکتری هستن که مشکل فشار چشم مادرم را درست تشخیص دادن، بقیه دکترها داشتن مادرم را کور میکردن با یکبار معاینه مشکل را تشخیص دادن و درمان کردن، دکترهای دیگه با دادن قطره های زیاد چشم مادرم رو خشک کرده بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بله مشکلم اب سیاه
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
مشکوک به آب سیاه
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
هم عمل اب مرواربد هم لازک واقعا عالی هست کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
عمل چشم خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
سلام.من عمل لازک انجام دادم.وخدا رو شکر راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
سلام,بنده گلوکوم داشتم که فشار چشمم خیلی بالا بود و پارسال توسط دکتر میر فخرایی عزیز جراحی شدم که شکر خدا عمل خیلی خوبی بود و الان فشار چشمم کاملا کنترل شده هست,به نظر من دکتر میر فخرایی بهترین دکتر دنیاست که هرچی هم از شخصیت و آرامشی که دارن بگیم کم گفتیم...ایشالا همیشه سلامت و تندرست باشن
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
جراحی لازک انجام دادم و کاملا راضی ام
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عمل موفق بستگان
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
عمل پی ار کی انجام دادم.دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
واقعا بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
تاری دید
الحمدلله عصبی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
نتیجه خوببود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
فوق العاده پزشک ماهری هستن امیدوارم همیشه سلامت باشن
۱۳۹۹/۰۴/۱۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
عمل لازک انجام دادم و راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۴
کاتاراکت پدرم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
از بیمارستان فارابی معرفی شدم اما هزین
ه عمل نداشتم وفقط ویزیت شدم توسط دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
دکتر فوقالعاده حاذق
۱۳۹۹/۰۴/۲۷
درجه یک
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
آب مروارید،، عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
مشکل گلوکوم بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
گلوکوم فعلا هیج
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۲
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
گلوکوم ، کاملا راضی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
کم نظیر و بسیار قابل اعتماد با تشخیص درست و برخوردی بسیار شایسته با بیماران
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
عالیی.بسیار متشخص
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
مشاوره لیزیک
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عمل لازک جهت اصلاح ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
برای فشار چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
گلوکوم نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۴
عالی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالی ترین پزشک چشم پزشک ایران
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عالی نوبت دهی ضعیف
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
جراحی لایزیک
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
فقط معاینه .هنوز هیچ
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
برخورد عالی
علم و دانش عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
با سلام پدرم من دوبار توسط آقای دکتر عمل گلوکوم انجام داد دکتر بینظیر هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
جراحی آب سیاه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
آب سیاه
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
عالی عمل اب سیاه انجام دادن عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
معاینه چشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
عمل لازک انجام دادم و بسیار بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
پدرم سابقه جراحی گلوکوم داشتن و برای اب مروارید به دکتر فخرایی مراجعه کردیم ریسک بالایی داشت ولی عمل عالی بود.خدا بهشون خیر بده
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
مشکل در مورد آب سیاه بود ایشون عملم کردن و عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
هردوچشم مادرم راعمل آب مروارید کرده وبادکترهمکارهستم وکاملا ایشان رامی شناسم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
خیلی عالی بود واقعا دستش درد نکنه
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
حدودا 7 سال پیش ، پیش ایشون لایزیک کردم بسیار دکتر خوب با حوصله من راضی بودم اما دوباره چشمم ضعیف شده می خوام در صورت امکان مجدد لایزیک کنم
۱۳۹۹/۰۹/۲۰
اب سیاه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بیماری گلوکوم جراحی چشم چپ
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
ایشان قبلا چشم من را جراحی کرده و دستگاه کاهش فشار در چشم بنده نصب کرده است و راضی هستم
عاااالی - دکتر با تجربه ای هستن و تشخیصشون عالیه - من 6 سال پیش چشمم رو پیششون لایزیک کردم و خیلی راضیم و تا به الآن یه درصد چشمام ضعیف نشدن خداروشکر - مامانم چند سال پیش توسط دکتر فخرایی درمان شدن بدون عمل جراحی که دکترای دیگه اصرار داشتن به عمل - دوستم 5 سال پیش آقای دکتر چشمشون رو لایزیک کردن و تا به الآن راضین و .. و.. و..
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
مادرم تنبلی چشم و آب مروارید و آب سیاه داشت
۱۳۹۸/۰۴/۱۱
فعلا ویزیت
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
مشکل فشار چشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
دانشمند وارسته با محبت و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بسیار دکتر خوبی هست و باتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عالیه عالی باتشکرازدکتر
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
بی نهایت باتجربه
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
کدری چشم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
برای آب مرواررید
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
اب مروارید.
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
عمل گلوکوم داشتم و نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
فوق العاده است هم اخلاقا هم علمی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
دکتر بسیااااار عالی اما نوبت دهی خیلی بی نظم و معطلی زیاد مخصوصا برای سنین بالا خیلی سخت میشه .اما هز لحاظ کار و اخلاق بی نظیر
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عااااالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
گلوکوم چشم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
گلوکوم همسرم جراحی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
واقعا فوق
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
عالی در تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۳۰
ایشان عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
برای ائلین باره
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
بهترین وبا اخلاق ترین هستن
۱۳۹۹/۰۱/۱۳
گلوکام
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بسیااااار خوش رفتار و متخصص هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
معمولی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
لازک کردم راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
بسیار کار بلد و با تجربه
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
عمل لیزیک انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
من ایشان را توسط دوستان و آشنایان میشناسم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بسیار عالی و حرفهای
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
عمل گلوکوم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
عمل گلوکوم داشتم و بسیار خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
لیزر کر ن چشم همسرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
گلوکم، تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
جراحی آب مرواریددر بیمارستان فارابی البته قراربود جراحی بلب کاهش فشار رو هم انجام بده که فرمودند امکانات اورژانس فارابی برای این عمل مناسب نیست
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
جراحی کاتاراکت
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
سلام. عمل لازک داشتم در سال 92
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
بیماری گلوکوم
۱۳۹۹/۰۵/۰۱
من عمل لیزیک کردم و فوق العاده راضی ام
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
عالی بود من مشکل فشار چشم داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
خیلیخوبعملکردمادرمو
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دکتر بسیار ح
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
عمل آب مروارید و لازک، خوب بودن فقط مطب بسیااااااااار شلوغ علافی بسیاااااار زیاد
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
اقوام عمل ناخنک چشم انجام دادن،عالی بود،دکتر پنجه طلا
۱۳۹۹/۰۱/۱۷
پارگی قرنیه و تشهیص هرب و برخورد خوب با بینار
۱۳۹۸/۰۲/۰۴
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
تشخیص گلوکوم... عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
عمل آب سیاه و آب مروارید و فشار بالای چشم داشتم الحمدلله بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
گلوکوم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
عمل چشم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عالی از همه نظر
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
عمل لازک
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
وقت عمل داشتم که بخاطر کرونا انجام نداده ام
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
دو فرزندم 7 و 3 ساله 4 بار توسط دکتر جراحی شده اند
۱۳۹۷/۰۹/۲۷
حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
عمل چشم انجام دادم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
فرشته واقعی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
دکتر با کیفیت و دلسوز
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
عمل شانت 25 روز پیش انجام شده ولی تاری دید دارم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
من ویزیت شدم راضی بودم و منتظرم تا عمل کنم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
سال 93 عمل لازم انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
عااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
بسیار پزشک حاذقی می باشند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
عالییییییییییی
۱۳۹۹/۰۴/۲۷
بهترین پزشک
۱۳۹۸/۰۳/۲۳
من عمل لازک انجام دادم و کاملا از کار ایشون راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
دکتری خوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
در امر
۱۳۹۹/۰۵/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
خیلی عالی عمل چشم موفق برای پدربزرگم داشتن
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
در حال درمان آب سیاه هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
عالی دیابت داشتیم
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
بله من
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
تنگی دریچه دید داشتم ،لیزر کردن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
گلوکوم چشم دخترم را عمل کرد، من خیلی از کارشون راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
اب سیاه داشتم
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
گلوکوم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
خوب ، خوش برخورد ، صبور و دانا در طبابت و در کل عالی عالی
۱۳۹۷/۰۶/۰۹
من اب مروارید عمل کردم عالی و بینظیرند سپاس
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
بیماری گلوکوم دارم وخیلی راضی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
بسیار دکتر عالی هست عالیتر از عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
عمل جراجی آب مروارید زودترازموعد و واقعا عالی بود واز عینک راحت شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
چک آپ بالای 50 سال
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
معاینه
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
فشار چشم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
فشار چشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
پزشک فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
عااالی هستن.من لازک کردم و واقعا راضی ام الان 4 سال میگذره
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
خیلی عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
نام دکتر فخرایی بر بلندای گلوکوم ایران میدرخشد
ایشان از هر نظر نمونه و سرامد روزگار هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
زمینه گلوکوم داشتم اقای دکتر فخرایی عمل لیزر انجام دادن
۱۳۹۸/۰۲/۱۵
اب مروارید ،،نتیجه مثبت و مورد رضایت بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
قرار عمل داشتم که کنسل شد و تازه میخوام وقت عمل بگیرم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
عمل لازک چشم داشتم سال اول یکی از چشمام حالت دوبینی پیدا کرد و بعد از سه سال کم کم چشمم دوبار ضعیف شده الان شاید هفت سال باشه که عمل شدم
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
عمل لازک
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
واقعا دکتر خیلی فوق العاده ای هستن ایشون،با ادب با شخصیت و دارای علم بالا
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
گلوکوم عمل عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
فشار چشم
۱۳۹۹/۰۵/۰۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
ضعیفی چشم وآستیگماتیسم فرداعمل میکنن به امیدخدا
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
دکتر فخرایی انسان بسیار با اخلاق وپزشک با تبهر واستاد در کار وتخصص خودشان هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
بسیار بااخلاق وباحوصله
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
چشمم بسیار ضعیف بود ولی الان دیدن کاملا مثل قبل عالی شده
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
نزدیک بینی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عمل لازک و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
بسیار خوب و متواضع
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
عمل گلوکوم داشتم و دکتر فخرایی زحمتش رو کشید. خیلی راضیم
عاااااااااااالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عالی بوده
۱۳۹۸/۰۵/۰۸من چشمم رو لازیک کردم پارسال عالی هستن ایشون هم تخصص و هم اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عاااالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰واقعا استاد به تمام معناست ودرکارش مهارت کامل دارد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عالی،پدرم گلکوم داشت خیلی دکتر صبور و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار خوش اخلاق،حاذق وخوش برخورد که هرآنچه بتواند برای بیمار انجام می دهد.عاقبت به خیر شود ان شاالله
۱۴۰۰/۰۷/۱۸آب مروارید با عمل بهبود یافتم
۱۳۹۸/۰۸/۰۱دکتر خوبیه اما کم حوصلست
۱۴۰۰/۰۳/۱۵من لیزیک انجام دادم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵آب مروارید و آب سیاه عالی عالی مودب مهربان دلسوز با اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۰۶خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴شماره چشمم بالا بود دکتر برام لازک انجام دادند،کارشون فوق العاده بود،ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۳/۳۱مشکل قرنیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۵من مشکل گلوکوم دارم با دل گرمی با من برخورد کرد که من خییلی استرس داشتم ومعاینه اش هم خیلی دقیق وبا حوصله هستش
۱۳۹۹/۱۲/۰۳عمل چشن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳اقدامی انحام ندادم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دکتر بسیار عالی میباشد و مشکل اب مرواردید داشتم
۱۳۹۸/۰۸/۲۱کارش فوق
۱۴۰۰/۰۳/۲۸گلوکوم مادر. عالی بود. خوش اخلاق، صبور، مهربان، ماهر و در یک کلام درجه یک هستن ایشون.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳کارشون عالیه خداخیرش بده
۱۴۰۰/۰۷/۰۹پزشک معتمد و کاردانی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳تاری دید داشتم و بهترین نتیجه را از آقای دکتر گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱دوستان و عزیزان برای مداوای گلوکوم چشم تشریف اوردن و راضی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴صددرصدبه مریض ها کمک می کنند و خیلی برای بیمار وقت میگذارند و کمک می کنند و عالی هستند فقط مشگل اساسی این هست که بیماریهای قبلی خودشان را دیر وقت میدند حتی اگر بیمار نیاز به عمل داشته باشه که در عمل نکردن :کنه به مشگل اساسی بر بخوره
۱۴۰۰/۱۰/۱۹چشم های من ضعیف بود و ایشان دو سال پیش عمل کردند عالی بود عملشان هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی واقعا ممنون از جناب دکتر عزیز
۱۴۰۰/۰۴/۱۴درمورد فشار چشم و آب سیاه بود که به طور دقبق معاینه کردن و نظر دادن برای عمل
۱۴۰۰/۰۶/۲۹فشاردر هردو چشم داشتم واز سه نوع قطره فشار چشم استفاده میکردم سال 96 عمل کردم ودییگه هیچ قطره ای نمی ریزم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷گلوکوم خیلی خوب درمان شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴جراحی کاتاراکت الحمدالله خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۸تصادف چشم پسرم آسیب دید دکتر جراحی کرد خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰گلوکوم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸پزشکی حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عاااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عالیییی
۱۳۹۹/۰۳/۱۷سلام شماره چشم بالا و نازکی قرنیه عمل کردم و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷سلام هم جراحی آب مروارید و آب سیاه انجام دادم که راضی هستم از دکتر فخرای عزیزهم کمال تشکر رو دارم کارش بسیار عالیست
۱۴۰۰/۰۹/۲۲فشار چشم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳خییییلی دکتر خوبی هستن چشمم ضعیف بود عمل کردم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹آب سیاه عمل کردم و دکتره عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۶برای معاینه مراجعه کردم خیلی دقیق و عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۸دکتر بسیار خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خیلی عالی هستن عمل کردم خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۴آب سیاه ودرمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالی بی نظیر مشکل مادرم گلوکوم بود ایشون مادرم رو نجات دادن خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۰/۰۷/۱۷گلوکوم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالی و بسیار بسیار مجرب وکاردان
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی _تشخیص دقیق و معالجه توسط دکتر فخرایی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵برای عمل پرونده تشکیل دادم
۱۳۹۸/۰۹/۲۷فوق العده بودن همیشه
۱۳۹۹/۱۱/۰۲لازک چشم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵دکتر فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عمل گلوکوم چشم راست انجام شد
۱۳۹۹/۰۲/۱۲فشار چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بسیار عالی هستن، تنها دکتری هستن که مشکل فشار چشم مادرم را درست تشخیص دادن، بقیه دکترها داشتن مادرم را کور میکردن با یکبار معاینه مشکل را تشخیص دادن و درمان کردن، دکترهای دیگه با دادن قطره های زیاد چشم مادرم رو خشک کرده بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بله مشکلم اب سیاه
۱۴۰۰/۰۶/۲۹مشکوک به آب سیاه
۱۴۰۰/۱۱/۰۵هم عمل اب مرواربد هم لازک واقعا عالی هست کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عمل چشم خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۴سلام.من عمل لازک انجام دادم.وخدا رو شکر راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲سلام,بنده گلوکوم داشتم که فشار چشمم خیلی بالا بود و پارسال توسط دکتر میر فخرایی عزیز جراحی شدم که شکر خدا عمل خیلی خوبی بود و الان فشار چشمم کاملا کنترل شده هست,به نظر من دکتر میر فخرایی بهترین دکتر دنیاست که هرچی هم از شخصیت و آرامشی که دارن بگیم کم گفتیم...ایشالا همیشه سلامت و تندرست باشن
۱۳۹۹/۰۸/۰۷جراحی لازک انجام دادم و کاملا راضی ام
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عمل موفق بستگان
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عمل پی ار کی انجام دادم.دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸واقعا بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳تاری دید الحمدلله عصبی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۲نتیجه خوببود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲فوق العاده پزشک ماهری هستن امیدوارم همیشه سلامت باشن
۱۳۹۹/۰۴/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عمل لازک انجام دادم و راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۴کاتاراکت پدرم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲از بیمارستان فارابی معرفی شدم اما هزین ه عمل نداشتم وفقط ویزیت شدم توسط دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۱۰دکتر فوقالعاده حاذق
۱۳۹۹/۰۴/۲۷درجه یک
۱۴۰۰/۰۳/۲۹آب مروارید،، عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۲۱مشکل گلوکوم بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱گلوکوم فعلا هیج
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۲عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۲/۰۲گلوکوم ، کاملا راضی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴کم نظیر و بسیار قابل اعتماد با تشخیص درست و برخوردی بسیار شایسته با بیماران
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالیی.بسیار متشخص
۱۴۰۰/۱۰/۰۵مشاوره لیزیک
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عمل لازک جهت اصلاح ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰برای فشار چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸گلوکوم نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۴عالی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۴عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی ترین پزشک چشم پزشک ایران
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالی نوبت دهی ضعیف
۱۴۰۰/۱۰/۰۶جراحی لایزیک
۱۴۰۰/۰۵/۱۳فقط معاینه .هنوز هیچ
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶برخورد عالی علم و دانش عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴با سلام پدرم من دوبار توسط آقای دکتر عمل گلوکوم انجام داد دکتر بینظیر هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۴جراحی آب سیاه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴آب سیاه
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عالی عمل اب سیاه انجام دادن عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱معاینه چشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عمل لازک انجام دادم و بسیار بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵پدرم سابقه جراحی گلوکوم داشتن و برای اب مروارید به دکتر فخرایی مراجعه کردیم ریسک بالایی داشت ولی عمل عالی بود.خدا بهشون خیر بده
۱۴۰۰/۰۴/۱۲مشکل در مورد آب سیاه بود ایشون عملم کردن و عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۱۶هردوچشم مادرم راعمل آب مروارید کرده وبادکترهمکارهستم وکاملا ایشان رامی شناسم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خیلی عالی بود واقعا دستش درد نکنه
۱۴۰۰/۰۲/۱۲حدودا 7 سال پیش ، پیش ایشون لایزیک کردم بسیار دکتر خوب با حوصله من راضی بودم اما دوباره چشمم ضعیف شده می خوام در صورت امکان مجدد لایزیک کنم
۱۳۹۹/۰۹/۲۰اب سیاه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بیماری گلوکوم جراحی چشم چپ
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ایشان قبلا چشم من را جراحی کرده و دستگاه کاهش فشار در چشم بنده نصب کرده است و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۰۶فشارچشم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹جهت بررسی چشم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲باسلام دکتربسیارمقتدری هستندعمل لازک چشم پیششون انجام دادم وفوق العاده ازکارشون راضی هستم وامیدوارم زنده وسلامت باشن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عاااالی - دکتر با تجربه ای هستن و تشخیصشون عالیه - من 6 سال پیش چشمم رو پیششون لایزیک کردم و خیلی راضیم و تا به الآن یه درصد چشمام ضعیف نشدن خداروشکر - مامانم چند سال پیش توسط دکتر فخرایی درمان شدن بدون عمل جراحی که دکترای دیگه اصرار داشتن به عمل - دوستم 5 سال پیش آقای دکتر چشمشون رو لایزیک کردن و تا به الآن راضین و .. و.. و..
۱۴۰۰/۰۳/۲۶مادرم تنبلی چشم و آب مروارید و آب سیاه داشت
۱۳۹۸/۰۴/۱۱فعلا ویزیت
۱۳۹۹/۰۵/۲۸مشکل فشار چشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸دانشمند وارسته با محبت و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار دکتر خوبی هست و باتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالیه عالی باتشکرازدکتر
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بی نهایت باتجربه
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳کدری چشم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸برای آب مرواررید
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲اب مروارید.
۱۳۹۹/۰۴/۲۳عمل گلوکوم داشتم و نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱فوق العاده است هم اخلاقا هم علمی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دکتر بسیااااار عالی اما نوبت دهی خیلی بی نظم و معطلی زیاد مخصوصا برای سنین بالا خیلی سخت میشه .اما هز لحاظ کار و اخلاق بی نظیر
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عااااالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸گلوکوم چشم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲گلوکوم همسرم جراحی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵واقعا فوق
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی در تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ایشان عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۳۰برای ائلین باره
۱۴۰۰/۰۷/۰۱بهترین وبا اخلاق ترین هستن
۱۳۹۹/۰۱/۱۳گلوکام
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیااااار خوش رفتار و متخصص هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۹معمولی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲لازک کردم راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۰۷بسیار کار بلد و با تجربه
۱۳۹۹/۱۱/۱۴عمل لیزیک انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۶من ایشان را توسط دوستان و آشنایان میشناسم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار عالی و حرفهای
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عمل گلوکوم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عمل گلوکوم داشتم و بسیار خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۱لیزر کر ن چشم همسرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸گلوکم، تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱جراحی آب مرواریددر بیمارستان فارابی البته قراربود جراحی بلب کاهش فشار رو هم انجام بده که فرمودند امکانات اورژانس فارابی برای این عمل مناسب نیست
۱۴۰۰/۰۸/۱۹جراحی کاتاراکت
۱۴۰۰/۰۳/۲۱سلام. عمل لازک داشتم در سال 92
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بیماری گلوکوم
۱۳۹۹/۰۵/۰۱من عمل لیزیک کردم و فوق العاده راضی ام
۱۳۹۹/۱۰/۲۵عالی بود من مشکل فشار چشم داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خیلیخوبعملکردمادرمو
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر بسیار ح
۱۴۰۰/۰۷/۲۲فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۵عمل آب مروارید و لازک، خوب بودن فقط مطب بسیااااااااار شلوغ علافی بسیاااااار زیاد
۱۴۰۰/۱۲/۰۴اقوام عمل ناخنک چشم انجام دادن،عالی بود،دکتر پنجه طلا
۱۳۹۹/۰۱/۱۷پارگی قرنیه و تشهیص هرب و برخورد خوب با بینار
۱۳۹۸/۰۲/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۵تشخیص گلوکوم... عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عمل آب سیاه و آب مروارید و فشار بالای چشم داشتم الحمدلله بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹گلوکوم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عمل چشم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی از همه نظر
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عمل لازک
۱۴۰۰/۱۰/۱۴وقت عمل داشتم که بخاطر کرونا انجام نداده ام
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دو فرزندم 7 و 3 ساله 4 بار توسط دکتر جراحی شده اند
۱۳۹۷/۰۹/۲۷حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عمل چشم انجام دادم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸فرشته واقعی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر با کیفیت و دلسوز
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عمل شانت 25 روز پیش انجام شده ولی تاری دید دارم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹من ویزیت شدم راضی بودم و منتظرم تا عمل کنم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲سال 93 عمل لازم انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۶دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بسیار پزشک حاذقی می باشند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۴عالییییییییییی
۱۳۹۹/۰۴/۲۷بهترین پزشک
۱۳۹۸/۰۳/۲۳من عمل لازک انجام دادم و کاملا از کار ایشون راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹دکتری خوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۱۳در امر
۱۳۹۹/۰۵/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳خیلی عالی عمل چشم موفق برای پدربزرگم داشتن
۱۴۰۰/۰۶/۰۵در حال درمان آب سیاه هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی دیابت داشتیم
۱۳۹۸/۰۱/۱۸بله من
۱۴۰۰/۱۱/۱۲تنگی دریچه دید داشتم ،لیزر کردن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷گلوکوم چشم دخترم را عمل کرد، من خیلی از کارشون راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۱۲اب سیاه داشتم
۱۳۹۷/۱۰/۱۸گلوکوم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خوب ، خوش برخورد ، صبور و دانا در طبابت و در کل عالی عالی
۱۳۹۷/۰۶/۰۹من اب مروارید عمل کردم عالی و بینظیرند سپاس
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بیماری گلوکوم دارم وخیلی راضی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بسیار دکتر عالی هست عالیتر از عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۲عمل جراجی آب مروارید زودترازموعد و واقعا عالی بود واز عینک راحت شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۰۲چک آپ بالای 50 سال
۱۳۹۹/۱۱/۰۳معاینه
۱۴۰۰/۰۲/۲۳فشار چشم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶فشار چشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹پزشک فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عااالی هستن.من لازک کردم و واقعا راضی ام الان 4 سال میگذره
۱۳۹۹/۱۰/۰۲خیلی عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱نام دکتر فخرایی بر بلندای گلوکوم ایران میدرخشد ایشان از هر نظر نمونه و سرامد روزگار هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۴زمینه گلوکوم داشتم اقای دکتر فخرایی عمل لیزر انجام دادن
۱۳۹۸/۰۲/۱۵اب مروارید ،،نتیجه مثبت و مورد رضایت بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸قرار عمل داشتم که کنسل شد و تازه میخوام وقت عمل بگیرم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عمل لازک چشم داشتم سال اول یکی از چشمام حالت دوبینی پیدا کرد و بعد از سه سال کم کم چشمم دوبار ضعیف شده الان شاید هفت سال باشه که عمل شدم
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عمل لازک
۱۳۹۹/۱۰/۱۰واقعا دکتر خیلی فوق العاده ای هستن ایشون،با ادب با شخصیت و دارای علم بالا
۱۳۹۹/۰۴/۰۱گلوکوم عمل عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸فشار چشم
۱۳۹۹/۰۵/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ضعیفی چشم وآستیگماتیسم فرداعمل میکنن به امیدخدا
۱۴۰۰/۰۲/۱۹دکتر فخرایی انسان بسیار با اخلاق وپزشک با تبهر واستاد در کار وتخصص خودشان هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۴بسیار بااخلاق وباحوصله
۱۴۰۰/۱۱/۰۵چشمم بسیار ضعیف بود ولی الان دیدن کاملا مثل قبل عالی شده
۱۴۰۰/۰۵/۰۵نزدیک بینی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عمل لازک و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بسیار خوب و متواضع
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عمل گلوکوم داشتم و دکتر فخرایی زحمتش رو کشید. خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳معاینه فقط
۱۴۰۰/۰۲/۱۸جراح خوبی هستند و بکارشون کاملا احاطه دارن
۱۳۹۹/۰۹/۲۰