۸۵۲ نفر
دکتر قاسم فخرایی

دکتر قاسم فخرایی

فلوشیپ گلوکوم

متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۶۴۶۴۷
۹۹% پیشنهاد کاربران
۶۳۴ نفر

عاااااااااااالی

۱۳۹۹/۰۳/۲۲

خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

عالی بوده

۱۳۹۸/۰۵/۰۸

من چشمم رو لازیک کردم پارسال عالی هستن ایشون هم تخصص و هم اخلاق

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

عاااالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

واقعا استاد به تمام معناست ودرکارش مهارت کامل دارد

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

عالی،پدرم گلکوم داشت خیلی دکتر صبور و خوش برخوردی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

بسیار خوش اخلاق،حاذق وخوش برخورد که هرآنچه بتواند برای بیمار انجام می دهد.عاقبت به خیر شود ان شاالله

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

آب مروارید با عمل بهبود یافتم

۱۳۹۸/۰۸/۰۱

دکتر خوبیه اما کم حوصلست

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

من لیزیک انجام دادم و کاملا راضی هستم

۱۴۰۰/۰۷/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

آب مروارید و آب سیاه عالی عالی مودب مهربان دلسوز با اخلاق

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

شماره چشمم بالا بود دکتر برام لازک انجام دادند،کارشون فوق العاده بود،ممنونم ازشون

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

مشکل قرنیه

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

من مشکل گلوکوم دارم با دل گرمی با من برخورد کرد که من خییلی استرس داشتم ومعاینه اش هم خیلی دقیق وبا حوصله هستش

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

عمل چشن

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

عمل لیزیک انجام دادم

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

اقدامی انحام ندادم

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

دکتر بسیار عالی میباشد و مشکل اب مرواردید داشتم

۱۳۹۸/۰۸/۲۱

کارش فوق

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

گلوکوم مادر. عالی بود. خوش اخلاق، صبور، مهربان، ماهر و در یک کلام درجه یک هستن ایشون.

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

کارشون عالیه خداخیرش بده

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

پزشک معتمد و کاردانی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

تاری دید داشتم و بهترین نتیجه را از آقای دکتر گرفتم

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

دوستان و عزیزان برای مداوای گلوکوم چشم تشریف اوردن و راضی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

صددرصدبه مریض ها کمک می کنند و خیلی برای بیمار وقت میگذارند و کمک می کنند و عالی هستند فقط مشگل اساسی این هست که بیماریهای قبلی خودشان را دیر وقت میدند حتی اگر بیمار نیاز به عمل داشته باشه که در عمل نکردن :کنه به مشگل اساسی بر بخوره

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

چشم های من ضعیف بود و ایشان دو سال پیش عمل کردند عالی بود عملشان هیچ مشکلی ندارم

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

عالی واقعا ممنون از جناب دکتر عزیز

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

درمورد فشار چشم و آب سیاه بود که به طور دقبق معاینه کردن و نظر دادن برای عمل

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

فشاردر هردو چشم داشتم واز سه نوع قطره فشار چشم استفاده میکردم سال 96 عمل کردم ودییگه هیچ قطره ای نمی ریزم

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

گلوکوم خیلی خوب درمان شدم

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

جراحی کاتاراکت الحمدالله خوب

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

تصادف چشم پسرم آسیب دید دکتر جراحی کرد خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

گلوکوم

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

پزشکی حاذق

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

عاااااالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

عالیییی

۱۳۹۹/۰۳/۱۷

سلام شماره چشم بالا و نازکی قرنیه عمل کردم و راضی هستم

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

سلام هم جراحی آب مروارید و آب سیاه انجام دادم که راضی هستم از دکتر فخرای عزیزهم کمال تشکر رو دارم کارش بسیار عالیست

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

فشار چشم

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

خییییلی دکتر خوبی هستن چشمم ضعیف بود عمل کردم

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

آب سیاه عمل کردم و دکتره عالیه

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

برای معاینه مراجعه کردم خیلی دقیق و عالی بودن

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

دکتر بسیار خوبی هستند.

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

خیلی عالی هستن عمل کردم خیلی خوب شده

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

آب سیاه ودرمان

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

عالی بی نظیر مشکل مادرم گلوکوم بود ایشون مادرم رو نجات دادن خدا بهشون سلامتی بده

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

گلوکوم

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

عالی و بسیار بسیار مجرب وکاردان

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

عالی _تشخیص دقیق و معالجه توسط دکتر فخرایی

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

برای عمل پرونده تشکیل دادم

۱۳۹۸/۰۹/۲۷

فوق العده بودن همیشه

۱۳۹۹/۱۱/۰۲

لازک چشم

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

دکتر فوق العاده

۱۳۹۹/۱۲/۰۶

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

عمل گلوکوم چشم راست انجام شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۲

فشار چشم

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

بسیار عالی هستن، تنها دکتری هستن که مشکل فشار چشم مادرم را درست تشخیص دادن، بقیه دکترها داشتن مادرم را کور میکردن با یکبار معاینه مشکل را تشخیص دادن و درمان کردن، دکترهای دیگه با دادن قطره های زیاد چشم مادرم رو خشک کرده بودن

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

بله مشکلم اب سیاه

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

مشکوک به آب سیاه

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

هم عمل اب مرواربد هم لازک واقعا عالی هست کارشون

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

عمل چشم خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

سلام.من عمل لازک انجام دادم.وخدا رو شکر راضی بودم

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

سلام,بنده گلوکوم داشتم که فشار چشمم خیلی بالا بود و پارسال توسط دکتر میر فخرایی عزیز جراحی شدم که شکر خدا عمل خیلی خوبی بود و الان فشار چشمم کاملا کنترل شده هست,به نظر من دکتر میر فخرایی بهترین دکتر دنیاست که هرچی هم از شخصیت و آرامشی که دارن بگیم کم گفتیم...ایشالا همیشه سلامت و تندرست باشن

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

جراحی لازک انجام دادم و کاملا راضی ام

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

عمل موفق بستگان

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

عمل پی ار کی انجام دادم.دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۸

واقعا بی نظیرن

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

تاری دید الحمدلله عصبی بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

نتیجه خوببود

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

فوق العاده پزشک ماهری هستن امیدوارم همیشه سلامت باشن

۱۳۹۹/۰۴/۱۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

عمل لازک انجام دادم و راضی بودم

۱۳۹۸/۱۰/۰۴

کاتاراکت پدرم

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

از بیمارستان فارابی معرفی شدم اما هزین ه عمل نداشتم وفقط ویزیت شدم توسط دکتر

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

دکتر فوقالعاده حاذق

۱۳۹۹/۰۴/۲۷

درجه یک

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

آب مروارید،، عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

عمل اب مروارید

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

مشکل گلوکوم بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

گلوکوم فعلا هیج

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۳/۲۲

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

گلوکوم ، کاملا راضی

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

کم نظیر و بسیار قابل اعتماد با تشخیص درست و برخوردی بسیار شایسته با بیماران

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

عالیی.بسیار متشخص

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

مشاوره لیزیک

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

عمل لازک جهت اصلاح ضعیفی چشم

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

برای فشار چشم

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

گلوکوم نتیجه خوب بود

۱۳۹۹/۰۶/۰۴

عالی هستند

۱۳۹۷/۱۱/۱۴

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

عالی ترین پزشک چشم پزشک ایران

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

عالی نوبت دهی ضعیف

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

جراحی لایزیک

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

فقط معاینه .هنوز هیچ

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

برخورد عالی علم و دانش عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

با سلام پدرم من دوبار توسط آقای دکتر عمل گلوکوم انجام داد دکتر بینظیر هستن

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

بسیار دکتر خوب

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

جراحی آب سیاه

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

آب سیاه

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

عالی عمل اب سیاه انجام دادن عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

معاینه چشم

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

عمل لازک انجام دادم و بسیار بسیار راضی بودم

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

فوق العاده هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

پدرم سابقه جراحی گلوکوم داشتن و برای اب مروارید به دکتر فخرایی مراجعه کردیم ریسک بالایی داشت ولی عمل عالی بود.خدا بهشون خیر بده

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

مشکل در مورد آب سیاه بود ایشون عملم کردن و عالی بود

۱۳۹۷/۱۰/۱۶

هردوچشم مادرم راعمل آب مروارید کرده وبادکترهمکارهستم وکاملا ایشان رامی شناسم

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

خیلی عالی بود واقعا دستش درد نکنه

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

حدودا 7 سال پیش ، پیش ایشون لایزیک کردم بسیار دکتر خوب با حوصله من راضی بودم اما دوباره چشمم ضعیف شده می خوام در صورت امکان مجدد لایزیک کنم

۱۳۹۹/۰۹/۲۰

اب سیاه

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

بیماری گلوکوم جراحی چشم چپ

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

ایشان قبلا چشم من را جراحی کرده و دستگاه کاهش فشار در چشم بنده نصب کرده است و راضی هستم

۱۳۹۹/۰۴/۰۶

فشارچشم

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

جهت بررسی چشم

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

باسلام دکتربسیارمقتدری هستندعمل لازک چشم پیششون انجام دادم وفوق العاده ازکارشون راضی هستم وامیدوارم زنده وسلامت باشن

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

عاااالی - دکتر با تجربه ای هستن و تشخیصشون عالیه - من 6 سال پیش چشمم رو پیششون لایزیک کردم و خیلی راضیم و تا به الآن یه درصد چشمام ضعیف نشدن خداروشکر - مامانم چند سال پیش توسط دکتر فخرایی درمان شدن بدون عمل جراحی که دکترای دیگه اصرار داشتن به عمل - دوستم 5 سال پیش آقای دکتر چشمشون رو لایزیک کردن و تا به الآن راضین و .. و.. و..

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

مادرم تنبلی چشم و آب مروارید و آب سیاه داشت

۱۳۹۸/۰۴/۱۱

فعلا ویزیت

۱۳۹۹/۰۵/۲۸

مشکل فشار چشم

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

دانشمند وارسته با محبت و حاذق

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

بسیار دکتر خوبی هست و باتجربه

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

عالیه عالی باتشکرازدکتر

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

بی نهایت باتجربه

۱۴۰۰/۰۱/۲۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

کدری چشم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

برای آب مرواررید

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

اب مروارید.

۱۳۹۹/۰۴/۲۳

عمل گلوکوم داشتم و نتیجه خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

فوق العاده است هم اخلاقا هم علمی

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

دکتر بسیااااار عالی اما نوبت دهی خیلی بی نظم و معطلی زیاد مخصوصا برای سنین بالا خیلی سخت میشه .اما هز لحاظ کار و اخلاق بی نظیر

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

عااااالی

۱۳۹۹/۰۹/۲۳

فوق العاده هستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

گلوکوم چشم

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

گلوکوم همسرم جراحی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

واقعا فوق

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

عالی در تشخیص و درمان

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

عالی بود

۱۳۹۹/۰۱/۳۰

ایشان عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

برای ائلین باره

۱۴۰۰/۰۷/۰۱

بهترین وبا اخلاق ترین هستن

۱۳۹۹/۰۱/۱۳

گلوکام

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

بسیااااار خوش رفتار و متخصص هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

معمولی

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

لازک کردم راضی بودم

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

بسیار کار بلد و با تجربه

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

عمل لیزیک انجام دادم عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

من ایشان را توسط دوستان و آشنایان میشناسم

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

بسیار عالی و حرفهای

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

عمل گلوکوم

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

عمل گلوکوم داشتم و بسیار خوب بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۱

لیزر کر ن چشم همسرم

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

گلوکم، تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

جراحی آب مرواریددر بیمارستان فارابی البته قراربود جراحی بلب کاهش فشار رو هم انجام بده که فرمودند امکانات اورژانس فارابی برای این عمل مناسب نیست

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

جراحی کاتاراکت

۱۴۰۰/۰۳/۲۱

سلام. عمل لازک داشتم در سال 92

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

بی نظیرن

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

بیماری گلوکوم

۱۳۹۹/۰۵/۰۱

من عمل لیزیک کردم و فوق العاده راضی ام

۱۳۹۹/۱۰/۲۵

عالی بود من مشکل فشار چشم داشتم

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

خیلیخوبعملکردمادرمو

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

دکتر بسیار ح

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

فعلا تحت درمان هستم

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

عمل آب مروارید و لازک، خوب بودن فقط مطب بسیااااااااار شلوغ علافی بسیاااااار زیاد

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

اقوام عمل ناخنک چشم انجام دادن،عالی بود،دکتر پنجه طلا

۱۳۹۹/۰۱/۱۷

پارگی قرنیه و تشهیص هرب و برخورد خوب با بینار

۱۳۹۸/۰۲/۰۴

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۷/۱۵

تشخیص گلوکوم... عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

عمل آب سیاه و آب مروارید و فشار بالای چشم داشتم الحمدلله بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

گلوکوم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

عمل چشم

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

عالی از همه نظر

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

عمل لازک

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

وقت عمل داشتم که بخاطر کرونا انجام نداده ام

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

دو فرزندم 7 و 3 ساله 4 بار توسط دکتر جراحی شده اند

۱۳۹۷/۰۹/۲۷

حرف نداره

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

عمل چشم انجام دادم

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

فرشته واقعی

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

دکتر با کیفیت و دلسوز

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

عمل شانت 25 روز پیش انجام شده ولی تاری دید دارم

۱۳۹۷/۱۰/۲۹

من ویزیت شدم راضی بودم و منتظرم تا عمل کنم

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

سال 93 عمل لازم انجام دادم و راضی هستم

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۰۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

دکتر بسیار حاذق

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

عااالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

بسیار پزشک حاذقی می باشند.

۱۳۹۹/۱۱/۲۴

عالییییییییییی

۱۳۹۹/۰۴/۲۷

بهترین پزشک

۱۳۹۸/۰۳/۲۳

من عمل لازک انجام دادم و کاملا از کار ایشون راضی هستم

۱۳۹۹/۰۲/۱۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

دکتری خوبی هست

۱۴۰۰/۱۲/۱۳

در امر

۱۳۹۹/۰۵/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

خیلی عالی عمل چشم موفق برای پدربزرگم داشتن

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

در حال درمان آب سیاه هستم

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

آب مروارید عمل کردم

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

عالی دیابت داشتیم

۱۳۹۸/۰۱/۱۸

بله من

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

تنگی دریچه دید داشتم ،لیزر کردن

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

گلوکوم چشم دخترم را عمل کرد، من خیلی از کارشون راضی بودم

۱۳۹۹/۰۳/۱۲

اب سیاه داشتم

۱۳۹۷/۱۰/۱۸

گلوکوم

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

خوب ، خوش برخورد ، صبور و دانا در طبابت و در کل عالی عالی

۱۳۹۷/۰۶/۰۹

من اب مروارید عمل کردم عالی و بینظیرند سپاس

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

بیماری گلوکوم دارم وخیلی راضی

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

فوق العاده

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

بسیار دکتر عالی هست عالیتر از عالی

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

عمل جراجی آب مروارید زودترازموعد و واقعا عالی بود واز عینک راحت شدم

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

عالی است

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

چک آپ بالای 50 سال

۱۳۹۹/۱۱/۰۳

معاینه

۱۴۰۰/۰۲/۲۳

فشار چشم

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۶

فشار چشم

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

پزشک فوق العاده

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

عااالی هستن.من لازک کردم و واقعا راضی ام الان 4 سال میگذره

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

خیلی عالیه

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

نام دکتر فخرایی بر بلندای گلوکوم ایران میدرخشد ایشان از هر نظر نمونه و سرامد روزگار هستن

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

زمینه گلوکوم داشتم اقای دکتر فخرایی عمل لیزر انجام دادن

۱۳۹۸/۰۲/۱۵

اب مروارید ،،نتیجه مثبت و مورد رضایت بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

قرار عمل داشتم که کنسل شد و تازه میخوام وقت عمل بگیرم

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

عمل لازک چشم داشتم سال اول یکی از چشمام حالت دوبینی پیدا کرد و بعد از سه سال کم کم چشمم دوبار ضعیف شده الان شاید هفت سال باشه که عمل شدم

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

عمل لازک

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

واقعا دکتر خیلی فوق العاده ای هستن ایشون،با ادب با شخصیت و دارای علم بالا

۱۳۹۹/۰۴/۰۱

گلوکوم عمل عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

فشار چشم

۱۳۹۹/۰۵/۰۳

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

ضعیفی چشم وآستیگماتیسم فرداعمل میکنن به امیدخدا

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

دکتر فخرایی انسان بسیار با اخلاق وپزشک با تبهر واستاد در کار وتخصص خودشان هستند

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

بسیار بااخلاق وباحوصله

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

چشمم بسیار ضعیف بود ولی الان دیدن کاملا مثل قبل عالی شده

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

نزدیک بینی

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

عمل لازک و بسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

بسیار خوب و متواضع

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

عمل گلوکوم داشتم و دکتر فخرایی زحمتش رو کشید. خیلی راضیم

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

معاینه فقط

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

جراح خوبی هستند و بکارشون کاملا احاطه دارن

۱۳۹۹/۰۹/۲۰
آدرس و تلفن مطب دکتر قاسم فخرایی
تهرانمیدان ونک، ابتدای خیابان حقانی، نرسیده به گاندی جنوبی، پلاک ۷۲، ساختمان فرهاد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲
شنبه و دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ (نوبت دهی)
شنبه و دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۱:۰۰ (ویزیت)
    نقشه مطب
    بیمارستان فارابی
    تهرانخیابان کارگر جنوبی، میدان قزوین بیمارستان فارابی
    شنبه و دوشنبه و چهارشنبه صبح‌ها
      نقشه مطب
      مطب های دیگر با تخصص مشابه

      دکتر مصطفی پاک گوهر

      متخصص چشم پزشکی
      دکتر مصطفی پاک گوهر

      دکتر علی ایزدی

      جراح و متخصص چشم - فلوشیپ گلوکومفمتواسمایل ،فمتولیزیک ،لازک،آب مرواری...
      دکتر علی ایزدی

      دکتر رامین فخاری

      جراح و متخصص چشماسمایل ـ فمتو ـ PRK ـ کاتاراکت
      دکتر رامین فخاری

      دکتر علیرضا مقدسی

      فلوشیپ قرنیه و لیزیک ، جراح و متخصص چشماسمایل، فمتواسمایل، اسمایل پرو ، فمتو...
      دکتر علیرضا مقدسی

      دکتر کیوان رضایی

      جراح و متخصص چشمجراحی پلک (بلفاروپلاستی) فمتولیزیک-اس...
      دکتر کیوان رضایی

      دکتر سید محمد علی ابطحی

      فلوشیپ قرنیه و لیزیک ، جراح و متخصص چشمفمتولیزیک،اسمایل،لازک،آب مروارید،پیون...
      دکتر سید محمد علی ابطحی

      دکتر مریم وزیرنیا

      جراح و متخصص چشم ، فلوشیپ قرنیه
      دکتر مریم وزیرنیا

      دکتر زهرا رضائی اعلم

      جراح و متخصص چشمفمتولیزیک و بلفاروپلاستی
      دکتر زهرا رضائی اعلم

      دکتر سیدحسین ابطحی

      فلوشیپ شبکیه و لیزر ، جراح و متخصص چشمفمتولیزیک/لازک، اسمایل، آب مروارید و ...
      دکتر سیدحسین ابطحی

      دکتر مجید کبیری

      جراح و متخصص چشم ، فلوشیپ گلوکوم ( آب...آب سیاه ، آب مروارید ، لیزیک و لازک
      دکتر مجید کبیری

      دکتر مرجان مازوچی

      فلوشیپ قرنیه و لازکجراح و متخصص چشم
      دکتر مرجان مازوچی

      دکتر محمدصادق میردهقان فراشاه

      جراح و متخصص چشم پزشکی
      دکتر محمدصادق میردهقان فراشاه

      دکتر افسانه کتیرائی

      جراح و متخصص چشم ، فلوشیپ انحراف چشم ...
      دکتر افسانه کتیرائی

      دکتر سیدحسام هاشمیان

      فلوشیپ قرنیه و لیزیک ، جراح و متخصص چشمفمتولیزیک ، فمتواسمایل ، آب مروارید ،...
      دکتر سیدحسام هاشمیان

      دکتر بهمن علیزاده

      جراح و متخصص چشملیزیک ، فمتو ، آب مروارید ، پلک ، انح...
      دکتر بهمن علیزاده

      دکتر نرگس حسنلو

      جراح و متخصص چشم ، فلوشیپ گلوکوم ( آب...
      دکتر نرگس حسنلو

      دکتر منصور همایونی

      فلوشیپ ویتره و رتینمتخصص چشم
      دکتر منصور همایونی

      دکتر وحیدرضا حکمت

      جراح و فلوشیپ چشم لیزیک آب مروارید گل...
      دکتر وحیدرضا حکمت

      دکتر بهزاد جعفری

      جراح و متخصص چشم
      دکتر بهزاد جعفری

      دکتر علی ترابی کفشگری

      جراح و متخصص چشم
      دکتر علی ترابی کفشگری

      دکتر سجاد منصوریان

      جراح و متخصص چشمجراح پلک
      دکتر سجاد منصوریان

      دکتر محمد امینی

      جراح و متخصص چشم فوق تخصص قرنیه ولیزیک
      دکتر محمد امینی

      دکتر فرهاد جانباز فوتمی

      متخصص چشم
      دکتر فرهاد جانباز فوتمی

      دکتر زهراالسادات دلاوری

      متخصص چشم
      دکتر زهراالسادات دلاوری

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      مطب

      میدان ونک، ابتدای خیابان حقانی، نرسیده به گاندی جنوبی، پلاک ۷۲، ساختمان فرهاد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲

      بیمارستان فارابی

      خیابان کارگر جنوبی، میدان قزوین بیمارستان فارابی

      مطب

      میدان ونک، ابتدای خیابان حقانی، نرسیده به گاندی جنوبی، پلاک ۷۲، ساختمان فرهاد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲

      بیمارستان فارابی

      خیابان کارگر جنوبی، میدان قزوین بیمارستان فارابی