این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهار راه پاسداران، اتوبان صیاد شیرازی، بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش (نداجا)
فلکه دوم تهرانپارس - ابتدای خیابان فرجام - ساختمان هیراد - شماره ۴۳ - طبقه ۲
در صورت پر بودن نوبت ها جهت دریافت نوبت به شماره ۰۹۳۵۸۸۹۹۰۷۵ در ایتا پیام دهید
عالی من خیلی مشکل کمرم بهبود پیدا کرد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹فعلا نتیجه کاملی نگرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عمل زانوی چپ داشتم الان زانوی راستم مشکل داره ساق زانوی چپ هم درد میکنه
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ایشان دکتر خیلی خوبی هستند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳واقعا چندتا دکتر متخصص گفتن کاری نمیتونیم برای زانو انجام بدیم 4ساله که پیش دکتر همتی عمل کردم الان فوتبال هم بازی میکنم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱دکتر بی نهایت عالی وماهری هستند
۱۴۰۰/۰۳/۳۰آشیل پام قطع شده بود ب لطف دستان معجزه آسای ایشون دوباره سر پا شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۶پروتززانو
۱۴۰۰/۰۶/۰۶کارشون ع
۱۴۰۰/۰۳/۱۷تازه یکبار اومدم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰دکتر بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عمل Aclزانو داشتم دوماهی شده تا الان که عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتر فوق العاد باحوصله هستن و کاملا از ادم علایم رو میپرسن وخیلی خوب جواب میدن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عمل نفصل زانو
۱۳۹۹/۰۸/۲۱بسیار با حوصله و مجرب
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالیه *** مشورت خواستی در خدمتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶تزریق ژل
۱۴۰۰/۰۵/۱۳خیلی دکتر خوب و باتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۶مشکل کشیدگی عصب دست داشتم و در حال درمان هستم .بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۱برای تعویض مفصل مراجعه کردم پس از مشاوره قرار است به زودی عمل بشوم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالییییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳پارگی رباط صلیبی . 4هفته است عمل کردم احساس خیلی بهتری دارم دکتر بسیار وارد و متخصص هستند دامنه حرکتیم داره کامل میشه....
۱۳۹۷/۱۲/۲۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بد نبود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴الهی خدا خیرشون بده .عااالی بودن و واقعا دست مامانم خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالییییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶جراحی لگن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بسیار دکتر کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۲نتیجه خوبی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ایشان بسیار دکتر حاذق و با دانشی هستید
۱۳۹۹/۰۶/۱۲بسبار بادقت و باحوصله و خوش تشخیص
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عاااالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر خوبی هستن تحت درمانم فعلا
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتری که در تخصص خود حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۱۰جراحی پا
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عالی بودند عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶عمل کردن ولی هنوز نتیجه کامل نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲واقعا کارشون عالی هست
۱۳۹۹/۱۰/۰۴بله خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵من مشکل زانو داشتم و نتیجه گرفتم قعلا
۱۴۰۱/۰۱/۱۱بسیار عالی ممنونم از آقای دکتر پلاتین در ران ن
۱۳۹۹/۰۵/۲۷بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۰/۱۲/۲۱نابقه ارتوپدی
۱۳۹۹/۰۷/۱۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ایشون عالی و با اخلاق هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خیلی به ایشون ایمان دارم
۱۳۹۹/۰۲/۲۹عالی،عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۴دکتر با اخلاق و حاذق هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر خوب و خبرع ای هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۰بسیار با اخلاق و متخصص
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عمل زانو
۱۴۰۰/۰۷/۰۸درحال درمانهسدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دست وزانوهام درد می کردن که با دارو وفیوتراپی درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴جراحی استخوان و پلاتین
۱۳۹۹/۱۱/۲۵زانو و کمر درد
۱۴۰۰/۰۳/۳۰گذاشتن پلاتین
۱۴۰۱/۰۱/۱۴جراحی عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۷جراحی کتف
۱۴۰۰/۰۳/۰۸درد پا و دست
۱۴۰۰/۰۳/۲۶مادرم عمل پروتز زانو انجام دادن بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عمل کردن acl
۱۳۹۸/۱۱/۲۸در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۷جراحی دست
۱۳۹۹/۰۸/۲۸عملacl
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عمل کردن پسرم رو
۱۳۹۹/۰۹/۱۰دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۲/۰۴سلام . ایشان دکتر حاذق و باتجربه هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۲۷دکتر کاملا خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالییییی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عمل رباطaclفعلا که مشکلی نداشتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ضرب دیدگی زانوباتجربه عالی اقای دکترخداروشکربهبودیافتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ایشون فوق العاده با حوصله برخورد کردن و کاملا خوب معاینه کردن البته من هنوز نتیجه کاملا نگرفتم اما از طبابتشون کاملا راضی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عمل جراحی زانو
۱۴۰۰/۱۰/۱۳تعویض لگن مادرم .دکتربسیار خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۰۸عالی در در
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۲۲زانو درد
۱۳۹۹/۱۰/۲۲پارگی رباط صلیبی
۱۳۹۷/۰۲/۲۳عمل رباط صلیبی زانو
۱۳۹۹/۰۷/۰۱دکتر خوبی است فقط شلوغه سرش
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عالی بود خدادیارسرشو
۱۳۹۸/۰۶/۰۶خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۶بسیار بسیار عالی من اولین جلسه بوده ولی نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۷تحت نظر
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عاااالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عمل انجام شد. نسبتا خوب بوده
۱۳۹۹/۰۷/۱۴دیسک ک
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتر خوبی هستند مشگل خانم من داشتن راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹جراحی مچ پا
۱۴۰۰/۰۱/۰۳با سلام من قبلا عمل رباط انجام دادم راضی بودم
۱۳۹۹/۰۵/۰۸سلام،کارش عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۰۵بیمارستان گلستان
۱۳۹۷/۰۲/۲۵عالی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۰۴راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳نتیجه گیری خوب
۱۳۹۹/۰۷/۱۳من پیش ایشون جراحی مینیسک کردم و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۱۸تشخیص بسار عععععععالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیاررررر عااالی تشخیص و درمان عاااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸راضی بودیم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳درجه یک بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰کشیدگی رباط بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عمل زانوی مادرم رو انجام دادن خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۹پارکی رباط
۱۴۰۰/۰۵/۲۷بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۱درد شدید کتف و دست داشتم هنوز درمان نشده
۱۳۹۹/۱۰/۰۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۳فعلا دفعه دوم هست میروم پیش ایشان شناختی ندارم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴آرتروز زانو
۱۴۰۰/۱۱/۰۹