پسرم کلاب فوت بود واقای دکتر مشکلمونو رو حل کرد از ایشان کمال تشکر را دارم بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
هر روز دعاگوی دکتر ملکی هستم که بعد خدا شفادهنده پاهای دختر بود و هر روز که جلوی چشمم راه میره خداروشاکرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
خوب راضی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
دکتر با سواد و توانمندی هستند.. فقط برای بیمارستان اختر خیلی سرش شلوغه.. یه مطب در شریعتی دارند که فکر کنم خلوت تر باشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
خیلی دکت
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
برای عمل پای برادر زاده ام پیششون رفتم عمل الیزاروف انجام دادن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
هزینه ویزیتها معمولا بالاتر از تعرفه است و رسید پرداخت هم بعضا داده نمیشود.
با اینکه وقت کافی به ما اختصاص داده نشد، اما پزشک از نظر علمی خوب بود.
رعایت تعرفه و شفافیت مالی ضروری است.
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
بسیار حاذق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
عالی تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
بسیار خوش برخورد ،و معاینه دقیقی داشتن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
پای پسرم کلاب فوتی بود توسط دکتر خوب خوب شد ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
ندیدمشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
بسیار عالی صافی کف پا
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
کلاب فوت
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
دکتری خوب و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
بهترین دکتر هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
کارشون بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
خوب عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
بار اول بود پسرم پیش ایشون ویزیت شد تا ببینیم بعداز درمان نتیجه چه خواهد شد
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
دکتر بسیا عالی میباشند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
زانو درد
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
عمل پا
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
دکتر بسیار با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
الوتتتاوک
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
اسکافوئید
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
مهربان دلسوز وتلخیص عال
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
فوق العاده متبحر ،انسان و شایسته
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
جراحی پیوند اشیل و قوزک پا و زری کف پا عالی عمل کرد دکتر واقعا بی نظیر و بی نقص و مهربون و مریض براش مهم هست و وقت میگذاره
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
دکتر خوبی خوش اخلاق کار بلد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
با حوصله، مودب، متخصص و راهنماگر خوب
با کادر مطب بسیار محترم
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
دکتر بسیار حاذق وبا تجربه ای است
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
بسار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
خیلی خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
بچه هشت ماهه داشتیم لگنش در رفته بودعملش کرد خدا رو شکرخیلی راضی هستم خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
خیلی عالی من راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
دقت و حوصله بالایی دارند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
عالیه پای من 3سانت کوتاه بود بهبود یافت
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
بی نظیر هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
عالی به نظر من دستهای خدا روی زمین بهترین گزینه برای آقای دکتر میباشد
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
هنوز هیچی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
دکتر مهربان حاذق و دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
خوب بسیار مهربان کارکن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
اولین بار برای درمان کلاب فوت پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
بسیار عالی ولی بدیشون اینه که انتر ها ویزیت میکنن با دکتر نمیشه صحبت کرد
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
پزشک بستز حاذقی می باشد
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
پسر من در رفتگی جفت لگن داره یه پاش آقای دکتر ملکی عمل کرده خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
مشکل درناحیه دست بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
عالیییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
سلام دکتر جان منشی هات فقط تو کار بیزینس و ارجاع مریض به رادیولوژی آزمایشگاه داروخانه های طرف قرارداد با خودشونن . به نظرم برای شما وجهه ی خوبی نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
بهترین جراح ارتوپدهستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
عالیبود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
دکتر با تجربه و دقیقی هستن و برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
کارشون عالبه
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
دکتر مهربان وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
دکتر بسیار خوش رفتار با مریض مهربان هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
شما ایشان را در بیمارستان اختر نمیبینید
تمام بیماران به اسم ایشان می ایند ولی ایشان را زیارت نمی کنند
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
استخون اضافه داشتم دراورد الان بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
خانم کمردرد زیادش یه بار پیش آقای دکتر رفتیم خوب خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
خیلی دکتره خوبیه من که ازش راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
دخترم بیماری میاستنی داره فعلا تحت نظرهست
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
ب جرات میتونم بگم بهترین دکتر فلوشیپ ارتوپدی کودکان واقعا حرف نداره کارشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
بسیار صبور و با آرامش ویزیت کردند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
سلام برای مشکل پای دخترم رفتم، برخورد عالی و تشخیص درست ، دکتر بسیار محترم . منشی هم خوش برخورد .
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
سلام دختر من در رفتگی لگن دوطرفه داشت اقای دکتر ملکی عمل کردن خیلی خیلی راضی هستم دخترم خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
جراحی مچ پا داشتم هنوز آتل را باز نکردهام
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
پزشک خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
درمرحله درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
بهترین دکتر واقعن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
کلاب فوت پسرم و درمان شدن و بریس گرفتن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
برای درفتگی لگن نوزادم مراجعه کردیم والان تحت درمان است، و مشخصه دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
دکترخیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
نوه ی 6ماهه من مشکل پلی داکتیلی داشت که توسط آقای دکترملکی جراحی شد دستشون دردنکنه عالی وبینظیرن خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دررفتگی لگن خدارو شکر همه چی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
پای پسر من کلاب فوت بودوتوسط دکتر ملکی درمان شد خداروشکر تشکر وقدردانی میکنیم از اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
ایشان دکتر خوبی هستند ولی اصلا ملاحظه سن و روحیه مریضشون رو که بچه هست نمیکنن.دختر من بخاطر اظهارنطر صریح شون مبنی بر کف پای صاف و انجام جراحی تا ۲روز گریه میکردن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
ایشون بسیار عالی هستند من از عمل دستم خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
بد نیست ولی تو کله ایران دکتر مردانپور کرمانشاه حرف اولو میزنه
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
سلام ما مشکل دررفتگی لگن داشتیم الان مشکلمان حل شده خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
عالی بوده
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
سلام آمانی هستم دکتر آرش ملکی بهترین دکتر جراح هستن من الان خودم ویزیت کرده مشکل تشتک زانو هردو پارو دارم برایم دارو و فیزیو تراپی ۱۰ جلسه تجویز کرده پنج جلسه انجام دادم راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
خوب بار دوم هست
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
دکتر بسیار حاذقی میباشد
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
عاااااااالی یه دکتر واقعا کار بلد.خدا حافظش باشه واسه خانوادش.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
دکتر بسیار خوبی هست با تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
پسرم (کلاب فوت) بود از دو ماهگی تحت نظر آقای دکتر ملکی هستند. فوقالعاده دکتر حاذق و قابل اعتمادی هستند. دوبار جراحی شدند و الان خیلی خوب راه میرند.
دکتر ارتوپدی فقط دکتر ملکی.
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
عمل دست پسرم
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
پای پسرمو عمل کرد صافی کف پا داشت
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
توده استخوان روی ساعد میخام جراحی کنم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
بچه ام عمل کرده عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
پزشک متعهدی هستند. بررسی دقیقی انجام دادند. بهراحتی پیشنهاد عمل نمیدهند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
دکتر خوب و باخلاق و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
اسکافوئید درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
کوتاهی تاندون آشیل پا
10 جلسه فیزیوتراپی نوشته فعلا
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
بهترین دکتر است
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
رفتار بسیار حرفه ای که علاوه بر شخصیت ایشون برگرفته از سواد بالایی هست که دارن .بابت تورتیکولی گردن پسرم که ٦ ماهه هست و در کل چکاب استخوان بندی و … مراجعه کردم و خیلی راضی بودم .از منشی خوبشون هم ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
با سلام
بسیار عالی و باتجربه وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
بسیار خوش اخلاق بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سلام دکتر ملکی دوسال پیش اومدم خدمتت با آشنایی از دکتر مهرداد صدیقی که برای زانوم رشدش قطع شده و گفتی میتونی عملش کنی که خوب شه یا میتونی پای سالمت رو عمل کنی که رشد دوتاشون قطع شه
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
دقیق و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
پزشک بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
پزشک خوب و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
بهترین خوش اخلاق ترین دکتر تو کل دنیا میتونم بگم چرا
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
اگر همان دکتر ملکی بیمارستان اختر باشه عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
درحال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بسیار متخصص و عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
دکتر خیلی خوبی هستن با اخلاق با تجربه
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
صثقصثثسقلظفا
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
به نظرم بهترین دکتری هستن که میشه بهشون مراجعه کرد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
در شرایط بحرانی کمک حال بودن ولی برای چکاپ خیلی خونسرد از رو مسائل جدی و حیاتی رد میشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
هم برخوردشون خوب بود هم تشخیصشون عالی واقعا توصیه میکنم دکترو
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
من مشکل نوبت گیری داشتم ودارم تابه الان ازعملشون راضی هسیم ولی نتیجه کامل نگرفتیم ایشالاکه کاملا خوب بشم ممنونم ازاقای دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
خودش ندید در بیمارستان اختر
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
عالیه کارش استاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
زانو دختر من
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
پسرم نه سالش هست پاهاش درد میکرد فقط یه کفی طبی دادن تو مرحله درمان هستیم تا نتیجه رو ببینیم
پزشک خوبی هستن نتیجه که خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بسیار با دقت مشکل بیمار را بررسی میکنند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار دکتر خوبیه خدا را شکر مریضمون بهبود یافت
۱۴۰۰/۱۰/۰۶پزشک حاذق و با حوصله و خوش رفتار
۱۴۰۴/۰۹/۱۳خیلی دقیق و خوب
۱۴۰۵/۰۳/۱۰به خاطر آسیب پای پسرم مراجعه کردیم خیلی خوش برخورد بودن هنوز پای پسرم درد میکنه دوباره میخوایم ویزیت بشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر کاملا خوش اخلاق و خوش برخورد و باتجربه ای هست
۱۴۰۰/۰۴/۰۷آقای دکترملکی خوش برخوردهستن وتشخیص درست میدن ممنونم ازایشون بعدازچهارتادکترارتوپدایشون تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۱۲/۰۷عمل تالوس کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عالیه عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۳۰بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵پسرم کلاب فوت بود واقای دکتر مشکلمونو رو حل کرد از ایشان کمال تشکر را دارم بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۸هر روز دعاگوی دکتر ملکی هستم که بعد خدا شفادهنده پاهای دختر بود و هر روز که جلوی چشمم راه میره خداروشاکرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴خوب راضی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲دکتر با سواد و توانمندی هستند.. فقط برای بیمارستان اختر خیلی سرش شلوغه.. یه مطب در شریعتی دارند که فکر کنم خلوت تر باشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۳با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خیلی دکت
۱۴۰۴/۰۸/۳۰برای عمل پای برادر زاده ام پیششون رفتم عمل الیزاروف انجام دادن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹هزینه ویزیتها معمولا بالاتر از تعرفه است و رسید پرداخت هم بعضا داده نمیشود. با اینکه وقت کافی به ما اختصاص داده نشد، اما پزشک از نظر علمی خوب بود. رعایت تعرفه و شفافیت مالی ضروری است.
۱۴۰۴/۱۲/۰۸بسیار حاذق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بسیار خوش برخورد ،و معاینه دقیقی داشتن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰پای پسرم کلاب فوتی بود توسط دکتر خوب خوب شد ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۳۰ندیدمشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بسیار عالی صافی کف پا
۱۴۰۴/۰۹/۲۵کلاب فوت
۱۴۰۰/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۸دکتری خوب و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بهترین دکتر هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷کارشون بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸خوب عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بار اول بود پسرم پیش ایشون ویزیت شد تا ببینیم بعداز درمان نتیجه چه خواهد شد
۱۴۰۴/۱۱/۳۰بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر بسیا عالی میباشند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸زانو درد
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عمل پا
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر بسیار با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۲۸الوتتتاوک
۱۴۰۰/۰۲/۰۶اسکافوئید
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مهربان دلسوز وتلخیص عال
۱۴۰۴/۰۹/۱۷فوق العاده متبحر ،انسان و شایسته
۱۴۰۴/۰۹/۰۱جراحی پیوند اشیل و قوزک پا و زری کف پا عالی عمل کرد دکتر واقعا بی نظیر و بی نقص و مهربون و مریض براش مهم هست و وقت میگذاره
۱۴۰۰/۱۲/۱۷دکتر خوبی خوش اخلاق کار بلد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹با حوصله، مودب، متخصص و راهنماگر خوب با کادر مطب بسیار محترم
۱۴۰۴/۱۲/۱۳دکتر بسیار حاذق وبا تجربه ای است
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۷بسار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خیلی خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بچه هشت ماهه داشتیم لگنش در رفته بودعملش کرد خدا رو شکرخیلی راضی هستم خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۹/۰۶خیلی عالی من راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴دقت و حوصله بالایی دارند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالیه پای من 3سانت کوتاه بود بهبود یافت
۱۴۰۵/۰۱/۱۷بی نظیر هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی به نظر من دستهای خدا روی زمین بهترین گزینه برای آقای دکتر میباشد
۱۴۰۴/۰۹/۲۸هنوز هیچی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰دکتر مهربان حاذق و دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۲۵خوب بسیار مهربان کارکن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱اولین بار برای درمان کلاب فوت پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار عالی ولی بدیشون اینه که انتر ها ویزیت میکنن با دکتر نمیشه صحبت کرد
۱۴۰۱/۰۱/۱۶پزشک بستز حاذقی می باشد
۱۴۰۰/۰۸/۱۸پسر من در رفتگی جفت لگن داره یه پاش آقای دکتر ملکی عمل کرده خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۵مشکل درناحیه دست بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالیییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸سلام دکتر جان منشی هات فقط تو کار بیزینس و ارجاع مریض به رادیولوژی آزمایشگاه داروخانه های طرف قرارداد با خودشونن . به نظرم برای شما وجهه ی خوبی نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بهترین جراح ارتوپدهستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عالیبود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر با تجربه و دقیقی هستن و برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶کارشون عالبه
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر مهربان وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دکتر بسیار خوش رفتار با مریض مهربان هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۲شما ایشان را در بیمارستان اختر نمیبینید تمام بیماران به اسم ایشان می ایند ولی ایشان را زیارت نمی کنند
۱۴۰۰/۱۱/۲۶دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۵استخون اضافه داشتم دراورد الان بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خانم کمردرد زیادش یه بار پیش آقای دکتر رفتیم خوب خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خیلی دکتره خوبیه من که ازش راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۴دخترم بیماری میاستنی داره فعلا تحت نظرهست
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ب جرات میتونم بگم بهترین دکتر فلوشیپ ارتوپدی کودکان واقعا حرف نداره کارشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار صبور و با آرامش ویزیت کردند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳سلام برای مشکل پای دخترم رفتم، برخورد عالی و تشخیص درست ، دکتر بسیار محترم . منشی هم خوش برخورد .
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷سلام دختر من در رفتگی لگن دوطرفه داشت اقای دکتر ملکی عمل کردن خیلی خیلی راضی هستم دخترم خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۰۴/۲۴جراحی مچ پا داشتم هنوز آتل را باز نکردهام
۱۴۰۰/۰۱/۲۹پزشک خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰درمرحله درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۵بهترین دکتر واقعن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۳کلاب فوت پسرم و درمان شدن و بریس گرفتن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹برای درفتگی لگن نوزادم مراجعه کردیم والان تحت درمان است، و مشخصه دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹دکترخیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸نوه ی 6ماهه من مشکل پلی داکتیلی داشت که توسط آقای دکترملکی جراحی شد دستشون دردنکنه عالی وبینظیرن خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دررفتگی لگن خدارو شکر همه چی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲پای پسر من کلاب فوت بودوتوسط دکتر ملکی درمان شد خداروشکر تشکر وقدردانی میکنیم از اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ایشان دکتر خوبی هستند ولی اصلا ملاحظه سن و روحیه مریضشون رو که بچه هست نمیکنن.دختر من بخاطر اظهارنطر صریح شون مبنی بر کف پای صاف و انجام جراحی تا ۲روز گریه میکردن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱ایشون بسیار عالی هستند من از عمل دستم خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بد نیست ولی تو کله ایران دکتر مردانپور کرمانشاه حرف اولو میزنه
۱۴۰۰/۰۸/۲۷سلام ما مشکل دررفتگی لگن داشتیم الان مشکلمان حل شده خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عالی بوده
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سلام آمانی هستم دکتر آرش ملکی بهترین دکتر جراح هستن من الان خودم ویزیت کرده مشکل تشتک زانو هردو پارو دارم برایم دارو و فیزیو تراپی ۱۰ جلسه تجویز کرده پنج جلسه انجام دادم راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خوب بار دوم هست
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکتر بسیار حاذقی میباشد
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عاااااااالی یه دکتر واقعا کار بلد.خدا حافظش باشه واسه خانوادش.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر بسیار خوبی هست با تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۸پسرم (کلاب فوت) بود از دو ماهگی تحت نظر آقای دکتر ملکی هستند. فوقالعاده دکتر حاذق و قابل اعتمادی هستند. دوبار جراحی شدند و الان خیلی خوب راه میرند. دکتر ارتوپدی فقط دکتر ملکی.
۱۴۰۵/۰۲/۱۰عمل دست پسرم عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲پای پسرمو عمل کرد صافی کف پا داشت
۱۴۰۰/۰۶/۰۹توده استخوان روی ساعد میخام جراحی کنم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۳بچه ام عمل کرده عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲پزشک متعهدی هستند. بررسی دقیقی انجام دادند. بهراحتی پیشنهاد عمل نمیدهند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۱دکتر خوب و باخلاق و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۲اسکافوئید درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۴کوتاهی تاندون آشیل پا 10 جلسه فیزیوتراپی نوشته فعلا
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بهترین دکتر است
۱۴۰۰/۰۳/۱۶رفتار بسیار حرفه ای که علاوه بر شخصیت ایشون برگرفته از سواد بالایی هست که دارن .بابت تورتیکولی گردن پسرم که ٦ ماهه هست و در کل چکاب استخوان بندی و … مراجعه کردم و خیلی راضی بودم .از منشی خوبشون هم ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳با سلام بسیار عالی و باتجربه وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار خوش اخلاق بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳سلام دکتر ملکی دوسال پیش اومدم خدمتت با آشنایی از دکتر مهرداد صدیقی که برای زانوم رشدش قطع شده و گفتی میتونی عملش کنی که خوب شه یا میتونی پای سالمت رو عمل کنی که رشد دوتاشون قطع شه
۱۴۰۰/۰۴/۱۱دقیق و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۳پزشک بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۸پزشک خوب و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۰۲بهترین خوش اخلاق ترین دکتر تو کل دنیا میتونم بگم چرا
۱۴۰۰/۰۲/۱۱اگر همان دکتر ملکی بیمارستان اختر باشه عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴درحال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بسیار متخصص و عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن با اخلاق با تجربه
۱۴۰۰/۱۱/۲۱صثقصثثسقلظفا
۱۴۰۴/۰۸/۲۶به نظرم بهترین دکتری هستن که میشه بهشون مراجعه کرد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵در شرایط بحرانی کمک حال بودن ولی برای چکاپ خیلی خونسرد از رو مسائل جدی و حیاتی رد میشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷هم برخوردشون خوب بود هم تشخیصشون عالی واقعا توصیه میکنم دکترو
۱۴۰۵/۰۲/۲۷من مشکل نوبت گیری داشتم ودارم تابه الان ازعملشون راضی هسیم ولی نتیجه کامل نگرفتیم ایشالاکه کاملا خوب بشم ممنونم ازاقای دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خودش ندید در بیمارستان اختر
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵عالیه کارش استاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۲زانو دختر من
۱۴۰۰/۰۳/۰۳پسرم نه سالش هست پاهاش درد میکرد فقط یه کفی طبی دادن تو مرحله درمان هستیم تا نتیجه رو ببینیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷استاد با اخلاق صبور عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۲صای کف پا
۱۴۰۰/۰۹/۱۴برخورد مناسبی نداشتند و سرسری بررسی کردند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۲۸کار درست
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بهترین هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴