۴۱۹ نفر
دکتر آرش ملکی

دکتر آرش ملکی

فلوشیپ جراحی استخوان و مفاصل کودکان (ارتوپدی کودکان)

متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)

فلوشیپ شماره نظام: ۱۰۵۹۵۴
۲۵۸ نفر

پزشک خوبی هستن نتیجه که خوب بوده

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

بسیار با دقت مشکل بیمار را بررسی میکنند

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

بسیار دکتر خوبیه خدا را شکر مریضمون بهبود یافت

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

پزشک حاذق و با حوصله و خوش رفتار

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

خیلی دقیق و خوب

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

به خاطر آسیب پای پسرم مراجعه کردیم خیلی خوش برخورد بودن هنوز پای پسرم درد میکنه دوباره میخوایم ویزیت بشه

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

دکتر کاملا خوش اخلاق و خوش برخورد و باتجربه ای هست

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

آقای دکترملکی خوش برخوردهستن وتشخیص درست میدن ممنونم ازایشون بعدازچهارتادکترارتوپدایشون تشخیص درست دادن

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

عمل تالوس کردم

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

عالیه عالیه

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

پسرم کلاب فوت بود واقای دکتر مشکلمونو رو حل کرد از ایشان کمال تشکر را دارم بهترین دکتر هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

هر روز دعاگوی دکتر ملکی هستم که بعد خدا شفادهنده پاهای دختر بود و هر روز که جلوی چشمم راه میره خداروشاکرم

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

خوب راضی

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

دکتر با سواد و توانمندی هستند.. فقط برای بیمارستان اختر خیلی سرش شلوغه.. یه مطب در شریعتی دارند که فکر کنم خلوت تر باشه

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

با حوصله و دقیق

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

خیلی دکت

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

برای عمل پای برادر زاده ام پیششون رفتم عمل الیزاروف انجام دادن

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

فوق العاده هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

هزینه ویزیتها معمولا بالاتر از تعرفه است و رسید پرداخت هم بعضا داده نمیشود. با اینکه وقت کافی به ما اختصاص داده نشد، اما پزشک از نظر علمی خوب بود. رعایت تعرفه و شفافیت مالی ضروری است.

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

بسیار حاذق و دلسوز

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

عالی تشخیص درست

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

بسیار خوش برخورد ،و معاینه دقیقی داشتن

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

پای پسرم کلاب فوتی بود توسط دکتر خوب خوب شد ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

ندیدمشون

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

بسیار عالی صافی کف پا

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

کلاب فوت

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

دکتری خوب و مهربان

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بهترین دکتر هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

کارشون بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

خوب عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

بار اول بود پسرم پیش ایشون ویزیت شد تا ببینیم بعداز درمان نتیجه چه خواهد شد

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

بی نظیر هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

دکتر بسیا عالی میباشند

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

زانو درد

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

عمل پا

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

دکتر بسیار با حوصله و با اخلاق

۱۴۰۴/۱۰/۲۸

الوتتتاوک

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

اسکافوئید

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

مهربان دلسوز وتلخیص عال

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

فوق العاده متبحر ،انسان و شایسته

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

جراحی پیوند اشیل و قوزک پا و زری کف پا عالی عمل کرد دکتر واقعا بی نظیر و بی نقص و مهربون و مریض براش مهم هست و وقت میگذاره

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

دکتر خوبی خوش اخلاق کار بلد

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

فعلا نظری ندارم

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

با حوصله، مودب، متخصص و راهنماگر خوب با کادر مطب بسیار محترم

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

دکتر بسیار حاذق وبا تجربه ای است

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

بسار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

عالی بودن

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

خیلی خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

بچه هشت ماهه داشتیم لگنش در رفته بودعملش کرد خدا رو شکرخیلی راضی هستم خدا بهشون سلامتی بده

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

خیلی عالی من راضیم

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

دقت و حوصله بالایی دارند

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

عالیه پای من 3سانت کوتاه بود بهبود یافت

۱۴۰۵/۰۱/۱۷

بی نظیر هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عالی به نظر من دستهای خدا روی زمین بهترین گزینه برای آقای دکتر میباشد

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

هنوز هیچی

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

دکتر مهربان حاذق و دلسوز

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

خوب بسیار مهربان کارکن

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

اولین بار برای درمان کلاب فوت پسرم مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

بسیار عالی ولی بدیشون اینه که انتر ها ویزیت میکنن با دکتر نمیشه صحبت کرد

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

پزشک بستز حاذقی می باشد

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

پسر من در رفتگی جفت لگن داره یه پاش آقای دکتر ملکی عمل کرده خیلی خوب شده

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

مشکل درناحیه دست بوده

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

عالیییی

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

سلام دکتر جان منشی هات فقط تو کار بیزینس و ارجاع مریض به رادیولوژی آزمایشگاه داروخانه های طرف قرارداد با خودشونن . به نظرم برای شما وجهه ی خوبی نداره

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

بهترین جراح ارتوپدهستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

عالیبود

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

دکتر با تجربه و دقیقی هستن و برای بیمار وقت میزارن

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

کارشون عالبه

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

دکتر مهربان وبا تجربه ای هستن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

دکتر بسیار خوش رفتار با مریض مهربان هستن

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

شما ایشان را در بیمارستان اختر نمیبینید تمام بیماران به اسم ایشان می ایند ولی ایشان را زیارت نمی کنند

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

دکتر خوب و با حوصله

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

استخون اضافه داشتم دراورد الان بهترم

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

خانم کمردرد زیادش یه بار پیش آقای دکتر رفتیم خوب خوب شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

خیلی دکتره خوبیه من که ازش راضیم

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

دخترم بیماری میاستنی داره فعلا تحت نظرهست

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

ب جرات میتونم بگم بهترین دکتر فلوشیپ ارتوپدی کودکان واقعا حرف نداره کارشون

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

بسیار صبور و با آرامش ویزیت کردند

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

سلام برای مشکل پای دخترم رفتم، برخورد عالی و تشخیص درست ، دکتر بسیار محترم . منشی هم خوش برخورد .

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

دکترخوبیه

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

سلام دختر من در رفتگی لگن دوطرفه داشت اقای دکتر ملکی عمل کردن خیلی خیلی راضی هستم دخترم خیلی خوب شده

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

جراحی مچ پا داشتم هنوز آتل را باز نکردهام

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

پزشک خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

درمرحله درمان هستیم

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۵

بهترین دکتر واقعن

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

خوب بود

۱۴۰۱/۰۱/۰۳

کلاب فوت پسرم و درمان شدن و بریس گرفتن

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

برای درفتگی لگن نوزادم مراجعه کردیم والان تحت درمان است، و مشخصه دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

دکترخیلی خوبی هست

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

نوه ی 6ماهه من مشکل پلی داکتیلی داشت که توسط آقای دکترملکی جراحی شد دستشون دردنکنه عالی وبینظیرن خداخیرشون بده

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

دررفتگی لگن خدارو شکر همه چی خوبه

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

پای پسر من کلاب فوت بودوتوسط دکتر ملکی درمان شد خداروشکر تشکر وقدردانی میکنیم از اقای دکتر

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

ایشان دکتر خوبی هستند ولی اصلا ملاحظه سن و روحیه مریضشون رو که بچه هست نمیکنن.دختر من بخاطر اظهارنطر صریح شون مبنی بر کف پای صاف و انجام جراحی تا ۲روز گریه میکردن

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

ایشون بسیار عالی هستند من از عمل دستم خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

بد نیست ولی تو کله ایران دکتر مردانپور کرمانشاه حرف اولو میزنه

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

سلام ما مشکل دررفتگی لگن داشتیم الان مشکلمان حل شده خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

عالی بوده

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

سلام آمانی هستم دکتر آرش ملکی بهترین دکتر جراح هستن من الان خودم ویزیت کرده مشکل تشتک زانو هردو پارو دارم برایم دارو و فیزیو تراپی ۱۰ جلسه تجویز کرده پنج جلسه انجام دادم راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

کارش عالیه

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

خوب بار دوم هست

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

دکتر بسیار حاذقی میباشد

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

عالی بودند

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

عاااااااالی یه دکتر واقعا کار بلد.خدا حافظش باشه واسه خانوادش.

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

دکتر بسیار خوبی هست با تشخیص درست

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

پسرم (کلاب فوت) بود از دو ماهگی تحت نظر آقای دکتر ملکی هستند. فوقالعاده دکتر حاذق و قابل اعتمادی هستند. دوبار جراحی شدند و الان خیلی خوب راه میرند. دکتر ارتوپدی فقط دکتر ملکی.

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

عمل دست پسرم عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

پای پسرمو عمل کرد صافی کف پا داشت

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

توده استخوان روی ساعد میخام جراحی کنم

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

بچه ام عمل کرده عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

پزشک متعهدی هستند. بررسی دقیقی انجام دادند. بهراحتی پیشنهاد عمل نمیدهند.

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

دکتر خوب و باخلاق و کار بلدی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

اسکافوئید درحال درمان

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

کوتاهی تاندون آشیل پا 10 جلسه فیزیوتراپی نوشته فعلا

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

بهترین دکتر است

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

رفتار بسیار حرفه ای که علاوه بر شخصیت ایشون برگرفته از سواد بالایی هست که دارن .بابت تورتیکولی گردن پسرم که ٦ ماهه هست و در کل چکاب استخوان بندی و … مراجعه کردم و خیلی راضی بودم .از منشی خوبشون هم ممنونم

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

با سلام بسیار عالی و باتجربه وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

بسیار خوش اخلاق بودن

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

سلام دکتر ملکی دوسال پیش اومدم خدمتت با آشنایی از دکتر مهرداد صدیقی که برای زانوم رشدش قطع شده و گفتی میتونی عملش کنی که خوب شه یا میتونی پای سالمت رو عمل کنی که رشد دوتاشون قطع شه

۱۴۰۰/۰۴/۱۱

دقیق و بسیار خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

پزشک بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

پزشک خوب و با تجربه

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

بهترین خوش اخلاق ترین دکتر تو کل دنیا میتونم بگم چرا

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

اگر همان دکتر ملکی بیمارستان اختر باشه عالیه

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

درحال درمان

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

بسیار متخصص و عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

دکتر خیلی خوبی هستن با اخلاق با تجربه

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

صثقصثثسقلظفا

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

به نظرم بهترین دکتری هستن که میشه بهشون مراجعه کرد

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

در شرایط بحرانی کمک حال بودن ولی برای چکاپ خیلی خونسرد از رو مسائل جدی و حیاتی رد میشن

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

هم برخوردشون خوب بود هم تشخیصشون عالی واقعا توصیه میکنم دکترو

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

من مشکل نوبت گیری داشتم ودارم تابه الان ازعملشون راضی هسیم ولی نتیجه کامل نگرفتیم ایشالاکه کاملا خوب بشم ممنونم ازاقای دکتر

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

خودش ندید در بیمارستان اختر

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

عالیه کارش استاده

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

زانو دختر من

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

پسرم نه سالش هست پاهاش درد میکرد فقط یه کفی طبی دادن تو مرحله درمان هستیم تا نتیجه رو ببینیم

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

استاد با اخلاق صبور عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

صای کف پا

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

برخورد مناسبی نداشتند و سرسری بررسی کردند

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۲۸

کار درست

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

بهترین هستن

۱۴۰۰/۱۱/۰۴
مطب شریعتی
تهرانمنطقه ۳_شریعتی بالاتر از حسینیه ارشاد بین ساحل و قبا جنب درمانگاه کودکان ایران پلاک ۱۱۰۷ طبقه ی سوم زنگ چهار
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۴ الی ۲۱:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۱:۳۰

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب شریعتی

    منطقه ۳_شریعتی بالاتر از حسینیه ارشاد بین ساحل و قبا جنب درمانگاه کودکان ایران پلاک ۱۱۰۷ طبقه ی سوم زنگ چهار

    مطب شریعتی

    منطقه ۳_شریعتی بالاتر از حسینیه ارشاد بین ساحل و قبا جنب درمانگاه کودکان ایران پلاک ۱۱۰۷ طبقه ی سوم زنگ چهار