با سلام اقای دکتر استاد باقری هم خوش برخورد و هم بسیار دکتر عالی هستند مفصل کامل شانه برای من گذاشتند
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
سلام ایشون چند سال پیش،زانوی فرزند من را عمل کرده بود کارشون خوب بود خواستم دوباره زانوی همسرم که رباط و مینیسک پاره کرده بود را عمل کنه گفتند شانه عمل میکنند دیگه زانوی عمل نمیکنند اینجوری شد که به همکارشان دکتر آیتی معرفی کردند در کل دکتر با ادب و کار درستی هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
بنده دررفتگی مکرر شانه داشتم تحت درمان دکتر هستم البته توسط استاد عمل شده ام.
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
من پیوند پشت بازو پیش دکتر انجام دادم با این حال که یکبار عمل کرده بودم جواب نگرفتم دکتر واقعا شاهکار کرد
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
درد کتف همسرم عمل کرد
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
درد شانه شدم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
فعلا میخوام ویزیت بشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
سلام.. بنده مشکل پارگی تاندون داشتم. اوکی شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
نظیر ندارد
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
بسیار دقیق در معاینه و گوش کردن با حوصله و توجه به مسائل اظهاری بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
اوکی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
سواد بالا و درمان عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
جراحی شانم
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۱۴
با صبوری و دقت معاینه شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
پارگی تاندون دست
۱۴۰۲/۱۰/۰۸
سلام من فعلا تحت درمان هستم تشخیصاشون عالیه به نظردکترخوبی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۸
پزشک بی همتا و بی نظیر ، چه در تخصص، چه در اخلاق، جناب دکتر باقری عمل پیوند بافت برام انجام دادند، تا بی نهایت مدیون ایشون هستم و خواهم بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
پارگی تاندون شانه توسط ایشان جراحی شده و بسیار دکتر حاذقی هستند و خیلی با اخلاق . صبور
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
شانه مادرم خوب شد. ازشون متشکرم
۱۴۰۳/۰۴/۲۲
بسیار بسیار دکتر خوبی هستن، کاملا حرفه ای و باشخصیت دست بنده رو جراحی کردن ، خیلی راضی هستم
خدا حفظشونکنه
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
برادرم خدمت ایشان درمان شدند وخیلی خیلی راضی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
عاااالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
پزشک بی نظیر
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
خیلی دکتر خوب وعالی هست جراحی شانه برای من انجام داده خیلی راضی هستم دکتر بسیار مهربانودلسوز و با سوادی هست
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
عمل تاندون بازو
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
هنوز درمان کامل نشده
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۶/۳۰
انحراف زانو داشتم، و ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
تو بیمارستان
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
عالی و مجرب
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
با اختلاف برترین جراح حال حاضر کشور
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
جراحی شانه
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
دوتا عمل موفق با ۱۰۰درصد رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
خوش برخورد به موقع
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
سلام پاره گی تاندون دست چپ وراست شانه هر دو شانه عمل شدم
و خیلی راضیم ممنون از دکتر باقری
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
باسلام. مشگل پارگی ناقص تاندون کتف داشتم و به توصیه ایشون رفتم فیزیوتراپی خوب شدم کتف و شانه
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
بسیار خوش برخورد و صبورانه جواب تک تک سوالامو دادن و الان هنوز تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بسیارمودب وکاملابه سوالات بیماران پاسخ میدهند
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
مشکل درد دست
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
درناحیه شانه ودست درد شدید داشتم وبعد از ام آر ای از دست پارگی مختصر تاندون والتهاب زیاد تشخیص داده شد که باتزریق درشانه حدود پنج ماه درد کم شد و مجدد درد زیاد شروع شده . البته قبل از تزریق جناب دکتر باقری به مدت ماندگاری اثر دارو اشاره فرموده بودند.
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
جراحی دررفتگی شانه ...فوق العاده دکتر باتجربه و باسواد و با اخلاق .۴ سال عمل کردم دستم هیچ مشکلی نداره حتی فیزیوتراپی هم نرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
عالی فقط تشکر ویژه که پای همسرم قطع نشد و در بیمارستان امام خمینی دو بار عمل نمودند و خداوند پشت و پناهش باشه
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
در رفتگی کتف
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
با عرض سلام من یک نوبت امدم یک اسکن نوشته شده و سری بعد جواب را اوردم و دو نوبت ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
عمل شانه
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
عالیییییی
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
واقعا تشخیصشون عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
دکتر بسیار خوش اخلاق و صبوری هستند به حرف بیمار گوش میکنن به اندازه کافی برای بیمار وقت میگذارن. کارشون هم عالیه من جراحی کتف کردم شانه یخ زده داشتم الان نزدیک ۳ هفته اس عجل کردم حرکت دستم خیلی بهتر شده
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
تشخیص درست و کاربلد هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
زانو درد داشتیم
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
اشنایان با ایشان
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
درد در ناحیه کتف
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
جراحی شانه بسیار عالی و تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
ایشان بسیار حاذق و دلسوز می باشند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
باسلام من یک بار رفتم خدمت دکتر باقری از کارو شخصیتشان خوشم اومد دکتری باسابقه هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
بسیار دکتر عالی و خوبی هستند چهار ماه پیش پارگی تاندون دست همسرم رو عمل کردن الان حدود ۷۰ درصد قدرت بازو به حالت اول برگشت تشکر از دکتر بسیار عزیز و باوجدان
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
درجه یک
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
پارگی لابروم داشتم و عمل جراحی کردهام و بسیار راضی هستم هم از لحاظ مهارت دکتر و هم اخلاق دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
خیلی فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
مادرم پارگی تاندوم شانه داشتند ایشون جراحی کردن و عالی بودکارشون
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
تنیس البو
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
باسواد و باحوصله، مودب و خوشرو
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
بسیار دکتر کار بلد و حاذقی هستن با اخلاق و قابل احترام لابروم کتف دخترم رو عمل کردن الان یکماهه که عمل شد و رو به بهبودی هستش از ایشون تشکر میکنم بابت عمل حرفه ای که انجام دادن خدا خهحفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
دررفتگی مکرر شانه داشتم ک با جراحی ایشان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
پارگی تاندون شانه با روش ارتروسکوپی انجام دادم و بسیار از جراحی و نحوه درمان راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
عالی کنند
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
سلام کتف سمت راست عمل کردم خیلی راضیم ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
خیلی دکتر عالی هستند.دست پدرم لمس شده بود از وقتی که دکتر نیما باقری عمل کردن دست پدرم به حالت اول برگشته.ممنون از دکتر نیما باقری
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
ایشان کتف من را جراحی کردند
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
دررفتگی مکرر شانه داشتم دکتر عمل لاپاراسکوپی انجام دادن خیلی راضی هستیم بسیار دکتر مجرب و با اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
بسیار دقیق و صبور
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
دست راست
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
بسیار خوش اخلاق وماهر هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دکتر فوق اله
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
جراحی تاندون
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
پارگی تاندون دستها
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
بسیار باسواد و خوش برخورد هستند و با بیمار صادقانه حرف میزنند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
کار درست ، حاذق
با اخلاق
با حوصله
ندیدیم من دکتر قبل ایشون به این کار درستی که این مقدار وقت و انرژی برای بیمار بزارن به شدت توصیه میکنم
پارگی رباط و عمل کردم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴با سلام اقای دکتر استاد باقری هم خوش برخورد و هم بسیار دکتر عالی هستند مفصل کامل شانه برای من گذاشتند
۱۴۰۴/۱۲/۲۴سلام ایشون چند سال پیش،زانوی فرزند من را عمل کرده بود کارشون خوب بود خواستم دوباره زانوی همسرم که رباط و مینیسک پاره کرده بود را عمل کنه گفتند شانه عمل میکنند دیگه زانوی عمل نمیکنند اینجوری شد که به همکارشان دکتر آیتی معرفی کردند در کل دکتر با ادب و کار درستی هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۶بنده دررفتگی مکرر شانه داشتم تحت درمان دکتر هستم البته توسط استاد عمل شده ام.
۱۴۰۲/۱۰/۲۵من پیوند پشت بازو پیش دکتر انجام دادم با این حال که یکبار عمل کرده بودم جواب نگرفتم دکتر واقعا شاهکار کرد
۱۴۰۵/۰۱/۲۱درد کتف همسرم عمل کرد
۱۴۰۳/۰۲/۲۲درد شانه شدم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱فعلا میخوام ویزیت بشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷سلام.. بنده مشکل پارگی تاندون داشتم. اوکی شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵نظیر ندارد
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بسیار دقیق در معاینه و گوش کردن با حوصله و توجه به مسائل اظهاری بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۱اوکی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۱سواد بالا و درمان عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲جراحی شانم
۱۴۰۲/۰۲/۲۴تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۱۴با صبوری و دقت معاینه شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴پارگی تاندون دست
۱۴۰۲/۱۰/۰۸سلام من فعلا تحت درمان هستم تشخیصاشون عالیه به نظردکترخوبی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۸پزشک بی همتا و بی نظیر ، چه در تخصص، چه در اخلاق، جناب دکتر باقری عمل پیوند بافت برام انجام دادند، تا بی نهایت مدیون ایشون هستم و خواهم بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۹پارگی تاندون شانه توسط ایشان جراحی شده و بسیار دکتر حاذقی هستند و خیلی با اخلاق . صبور
۱۴۰۲/۰۸/۱۹شانه مادرم خوب شد. ازشون متشکرم
۱۴۰۳/۰۴/۲۲بسیار بسیار دکتر خوبی هستن، کاملا حرفه ای و باشخصیت دست بنده رو جراحی کردن ، خیلی راضی هستم خدا حفظشونکنه
۱۴۰۴/۱۱/۲۰برادرم خدمت ایشان درمان شدند وخیلی خیلی راضی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۱عاااالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲پزشک بی نظیر
۱۴۰۴/۱۲/۰۷خیلی دکتر خوب وعالی هست جراحی شانه برای من انجام داده خیلی راضی هستم دکتر بسیار مهربانودلسوز و با سوادی هست
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عمل تاندون بازو
۱۴۰۲/۰۲/۲۵هنوز درمان کامل نشده
۱۴۰۳/۰۵/۲۷بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۶/۳۰انحراف زانو داشتم، و ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۲تو بیمارستان
۱۴۰۳/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸عالی و مجرب
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶با اختلاف برترین جراح حال حاضر کشور
۱۴۰۲/۱۲/۱۴جراحی شانه
۱۴۰۳/۰۴/۰۱دوتا عمل موفق با ۱۰۰درصد رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۸خوش برخورد به موقع
۱۴۰۵/۰۲/۲۳سلام پاره گی تاندون دست چپ وراست شانه هر دو شانه عمل شدم و خیلی راضیم ممنون از دکتر باقری
۱۴۰۳/۰۶/۲۱باسلام. مشگل پارگی ناقص تاندون کتف داشتم و به توصیه ایشون رفتم فیزیوتراپی خوب شدم کتف و شانه
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسیار خوش برخورد و صبورانه جواب تک تک سوالامو دادن و الان هنوز تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیارمودب وکاملابه سوالات بیماران پاسخ میدهند
۱۴۰۳/۰۶/۲۸مشکل درد دست
۱۴۰۳/۰۵/۰۶درناحیه شانه ودست درد شدید داشتم وبعد از ام آر ای از دست پارگی مختصر تاندون والتهاب زیاد تشخیص داده شد که باتزریق درشانه حدود پنج ماه درد کم شد و مجدد درد زیاد شروع شده . البته قبل از تزریق جناب دکتر باقری به مدت ماندگاری اثر دارو اشاره فرموده بودند.
۱۴۰۳/۰۵/۲۷جراحی دررفتگی شانه ...فوق العاده دکتر باتجربه و باسواد و با اخلاق .۴ سال عمل کردم دستم هیچ مشکلی نداره حتی فیزیوتراپی هم نرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۰۵خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عالی فقط تشکر ویژه که پای همسرم قطع نشد و در بیمارستان امام خمینی دو بار عمل نمودند و خداوند پشت و پناهش باشه
۱۴۰۳/۰۶/۲۷در رفتگی کتف
۱۴۰۳/۰۱/۳۱با عرض سلام من یک نوبت امدم یک اسکن نوشته شده و سری بعد جواب را اوردم و دو نوبت ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹عمل شانه
۱۴۰۳/۰۳/۱۷عالیییییی
۱۴۰۳/۰۴/۰۴واقعا تشخیصشون عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۳۰دکتر بسیار خوش اخلاق و صبوری هستند به حرف بیمار گوش میکنن به اندازه کافی برای بیمار وقت میگذارن. کارشون هم عالیه من جراحی کتف کردم شانه یخ زده داشتم الان نزدیک ۳ هفته اس عجل کردم حرکت دستم خیلی بهتر شده
۱۴۰۲/۰۸/۲۳تشخیص درست و کاربلد هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳زانو درد داشتیم
۱۴۰۳/۰۴/۲۶اشنایان با ایشان
۱۴۰۳/۰۳/۰۳درد در ناحیه کتف
۱۴۰۳/۰۲/۱۰جراحی شانه بسیار عالی و تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۸ایشان بسیار حاذق و دلسوز می باشند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲باسلام من یک بار رفتم خدمت دکتر باقری از کارو شخصیتشان خوشم اومد دکتری باسابقه هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار دکتر عالی و خوبی هستند چهار ماه پیش پارگی تاندون دست همسرم رو عمل کردن الان حدود ۷۰ درصد قدرت بازو به حالت اول برگشت تشکر از دکتر بسیار عزیز و باوجدان
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۹درجه یک
۱۴۰۲/۱۲/۱۴نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵پارگی لابروم داشتم و عمل جراحی کردهام و بسیار راضی هستم هم از لحاظ مهارت دکتر و هم اخلاق دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۰۲خیلی فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۷مادرم پارگی تاندوم شانه داشتند ایشون جراحی کردن و عالی بودکارشون
۱۴۰۳/۰۵/۱۷تنیس البو
۱۴۰۲/۱۲/۰۵باسواد و باحوصله، مودب و خوشرو
۱۴۰۴/۰۹/۲۸بسیار دکتر کار بلد و حاذقی هستن با اخلاق و قابل احترام لابروم کتف دخترم رو عمل کردن الان یکماهه که عمل شد و رو به بهبودی هستش از ایشون تشکر میکنم بابت عمل حرفه ای که انجام دادن خدا خهحفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دررفتگی مکرر شانه داشتم ک با جراحی ایشان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸پارگی تاندون شانه با روش ارتروسکوپی انجام دادم و بسیار از جراحی و نحوه درمان راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی کنند
۱۴۰۱/۱۱/۱۴سلام کتف سمت راست عمل کردم خیلی راضیم ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خیلی دکتر عالی هستند.دست پدرم لمس شده بود از وقتی که دکتر نیما باقری عمل کردن دست پدرم به حالت اول برگشته.ممنون از دکتر نیما باقری
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۹ایشان کتف من را جراحی کردند
۱۴۰۳/۰۴/۰۳دررفتگی مکرر شانه داشتم دکتر عمل لاپاراسکوپی انجام دادن خیلی راضی هستیم بسیار دکتر مجرب و با اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار دقیق و صبور
۱۴۰۲/۰۲/۱۸دست راست
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسیار خوش اخلاق وماهر هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتر فوق اله
۱۴۰۲/۱۰/۲۳جراحی تاندون
۱۴۰۲/۱۰/۱۲پارگی تاندون دستها
۱۴۰۳/۰۱/۲۸بسیار باسواد و خوش برخورد هستند و با بیمار صادقانه حرف میزنند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶کار درست ، حاذق با اخلاق با حوصله ندیدیم من دکتر قبل ایشون به این کار درستی که این مقدار وقت و انرژی برای بیمار بزارن به شدت توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۲۲