مشکل پارگی رباط صلیبی درمان کامل وبه ورزش حرفه ای ادامه دادم
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
جراحی زانو
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
پارگی رباط صلیب
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
مشکل پارگی مینیسک
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بسیار دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
درمتن زانوی پدربزرگم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالیه پیشش عمل کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
بنده نوبت گرفتم واسه عمل جراحی زانو
۱۳۹۹/۰۴/۲۲
پارگی رباط ..
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
ویزیت شدم دارو گرفتم و قرار شد سه هفته دیگه مراجعه کنم تا وقت عمل بگیرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
زانو درد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
جراحی داشتم، دکتر بی نظیره
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
پارگی رباط صلیبی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
تجربه ای خوب و بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
واقعا بهترین گزینه هستن برای جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
درد شدید زانو،برای چند سالی خوب بودم،باز دوباره درد شدت گرفته
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
دکتر کیهانی نگو بگو پنجه طلا ایران،توتال ،استوتومی،acl, پارگی آشیل حرف نداره کارش به مولا علی قسم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
مادرم و
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
فوق العاده ان
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
زانوی مادرم درد میکرد با ویزیت آقای دکتر کیهانی خوب شدن
۱۳۹۹/۰۵/۱۳
شماره یک دنیا
۱۳۹۹/۰۷/۱۷
فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
عمل دوستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
مشکل زان
۱۳۹۹/۰۴/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
بسیار امیدوار کننده
۱۳۹۸/۰۵/۰۷
پارگی رباط ومینیسک عالی واقعادرجه1
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
جراحی زانو و نتیجه عالی پزشک بینظیری هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عمل acl دو سال پیش
۱۳۹۷/۰۲/۰۸
درد زانو
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
عالییییی و بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
دکتر خوب ولی به سختی میشه پیداشون کرد
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خیلی عالی هیتند ایشون
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
پنجه طلا،استاد،سلطان....خدای ارتوپد
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
سلام. من در سال 86 بعد از 5 سال مشکل حاد با کتفم و ویزیت تقریبن تمام پزشکان متخصص و فوق تخصص تهران و انجام درمان های بسیار توسط دکتر اصلی خودم جناب دکتر دارا مریدپور به شاگرد ایشون معرفی شدم. این شاگرد دکتر کیهانی بود. با دستور دکتر مریدپور جراحی آرتروسکوپی شانه سمت راستم به عهده دکتر کیهانی گذاشته شد. اون سال تعداد کمی آرتروسکوپی انجام میدادن و دکتر کیهانی شهرت حال حاضر را نداشتن. یادمه همزمان با جراحی من دکتر زانوی خودشون هم جراحی شده بود و با هم در یک فیزیوتراپی بودیم. همه چیز بی نظیر بود. در واقع یکی از افتخارات الان من اینه که دکتر کیهانی جراح من بودن. برای دکتر دارا مریدپور آرزوی بهبودی و برای دکتر کیهانی آرزوی پیروزی و بهروزی روزافزون دارم.
۱۳۹۸/۰۵/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
زانو درد
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
عالی و علمی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
هر دو زانو مادرم را عمل کردند و بسیار راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
پزشک خوبی هستند اما مثل ایشان با نام های کم آشنا تر عزیزانی هستند که اینقدر در صف انتظار نایستند و هزینه های گزاف پرداخت نشود
بسیار مسیولیت پذیر و مهربان
عمل آشیل پا
منتظرم نتیجه رو ببینم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
بسیار ماهر
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
فقط ویزیت شدیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
برادرم پیش ایشان عمل جراحی رباط صلیبی انجام دادند
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
عمل رباط سلیبی و عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
پارگی رباط
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
بسیار متبحر
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
دچار پارگی ACL زانو شدم که دکتر تو سال 88 عمل کردند که واقعا کارشون عالی و ستودنی هستش
۱۳۹۹/۰۵/۲۳
فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ایشان بهترین دکت
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
مشکل زانو داشتم که هنوز برطرف نشده
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
از طریق یکی از همکاران ایشان اشنا و معرفی شدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
جراحی ACL سال 90
عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
با سلام والله دکتر رو که نمی بینی. رزیدنت ها شمارو میبینند .موقع عمل هم بیهوشی. خدا میدونه وی شما رو عمل کرده. چرا?...چون که ویزیت که شدم خود ویزیتور ها نوشتند. منشی مهر زد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
پارگی مینیسک زانو
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عمل زن برادر
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
عالی تری دکت
۱۳۹۹/۰۶/۱۳
جراحی زانو
نتیجه بد نبود ولی انتظار نتیجه بهتری داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
واقعا عالیییی
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
دکتره فوق العاده ایین
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
بسیار عالیه بسیار عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
پارگی رباط acl
نتیجه عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
شناخت بنده از دکتر کیهانی به واسطه عمل زانوی ورزشکاران ملی میباشد.
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
در مورد زانو مشکل دارم وهنوز تحت نظرایشان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
زانو درد داشتم
و طبابت ایشان بسیار فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
عمل کتف
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
برای من وقت عمل گذاشتن دو بار و هر دوبار یک هفته مونده به عمل تاخیر انداختن به خاطره یسری از ورزشکاران و من هم دیگه منصرف شدم از عمل و الان دارم با مینیسک و acl پاره به سر میکنم
۱۳۹۷/۰۲/۲۸
مشکل پا
۱۳۹۸/۰۵/۱۴
جراحی بی تظیر
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
جراحی زانو داشتم و بسیار هم راضی بودم.
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
عمل رباط ومینیسک زانو توسط دکتر کیهانی باموفقیت انجام دادم.
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
بهترین دکتر ایران
۱۳۹۹/۰۸/۰۲
عالیییییی
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
نیازی به تعریف نیست
۱۳۹۹/۰۳/۳۰
عالی.رباط صلیبی
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
دکتر با دانش و فوق العاده ای هستش
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
عالیییییییییییییییییییبیی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
با سلام دوست من زانوش پاره شد رباطش عمل انجام دادند خیلی راضی هستن
۱۳۹۷/۰۲/۱۲
اشیل پا پارگی داشت و دمان شد بدون عمل
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
بدک نیست
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
دکتر بسیار حرفهای و با اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
فعلا هیچ نتیجه ای
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
عمل جراحی زانو acl ومینیسک پای چپ داشتم عالی بود کار دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
هر دو زانو اقوام عمل کردند بسیار راضی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۳
برای پارگی رباط صلیبی زانو ی پسرم پیش دکتر کیهانی رفتیم و در حال درمان هستیم. ایشون پزشک حاذقی هستن که بی دلیل و به سرعت نفرستادن برای جراحی و گفتن که فیزیوتراپی بشه و شاید جراحی لازم نباشه
۱۳۹۹/۰۳/۱۳
عالی من عمل شدم خیلی خوبم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
آسیب های ورزشی نتیجه بهبود کامل
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
رباط پاره کرده بودم و عمل کردم عالی ان ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
دکتر بسیار متبحری هستن. مشکل آرتز زانو داشتم به دلیل تصادف. ایشان نظرشون این بود که به دلیل سن پایین فعلا تعویض مفصل انجام ندم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تشخیص و درمان بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
عمل acl
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
از طریق همکاران
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
زانو درد داشتم و ایشان کمک موثری برایم کردند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مثتنثال بی را من از
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
عمل جر احی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
جراحی زانو و نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
درد زانو
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
تاندون زانو
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
پروتز زانو عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
پارگی رباط زانو و نتیجه عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۰۱
عالی بهترین
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
زانوی پسر خالم رو علم کرد رباط صلیبی پاره کرد بود دکتر کیهانی کارش درست
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
عالییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
درجه یک
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۰۶/۰۸
تا جای ممکن راه های دیگه رو انتخاب میکنن تا عمل کردن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
عمل زانوی برادرم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
رباط صلیبی عمل کردم و واقعا راضی هستم از کارشون.حتما پیشتهاد میکنم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
عمل acl انجام داده ام
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
بسیار رضایت بخش
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
عالییییییییی حرفه ایییییییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
حرفه از عالی و بی نظیر
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
با دانش وسیع
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلام ،با یکبار ویزیت ومراجعه به دکتر کیهانی 60% مشکل زانوم بر طرف شد.
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
عمل رباط صلیبی
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
جراحی پای پدرم
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
نمونه نداره یکه یک
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بهترین دکتری هستند که تا الان دیدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
هیچ نمیدانم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
عالی 4 پزشک جراحی اعلام کردند ایشان فقط باتجویز استراحت منو خوب کردند
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
عمل رباط صلیبی داشتم بهترین دکتر پاهام از قبل بهتره هرکی که عمل داره فقط دکتر کیهانی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
عمل aclومینیسک انجام دادم
۱۳۹۸/۰۵/۲۲
مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
یه معاینه جزئ و تشخیص آسیب دیدگی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
من مشکل زانو دارم
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
عمل زانو و نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
واقعا دکتر فوق العاده خوبی هستند و تو کارشون از پزشکهای درجه یک ایران هستند
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
عالیییییییی
یک ایران
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
زانو درد دارم . ایشان به من فرمودند تنها راه کم کردن وزن است و بقیه کارها بی مورد است و هیچ دارو وراه حل دیگری ندارد . تنها رژیم و ورزش با دوچرخه ثابت به من میتواند کمک کند
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
جراحی مینیسک
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
پارگی رباط زانو
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
جراحی رباط صلیبی و منیسک داشتم ایشون فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
پزشک خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
مشکل پارگی رباط صلیبی دارم و منتظر هستم تا برای عمل تماس بگیرند.آقای دکتر خیلی با اخلاق هستند و با صبر و شکیبایی به سوالات مریض ها پاسخ می دهند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خوب عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
زانو درد عمل کردم و بسیار اسدی هستم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
نازکتزازمازامامازمثت اازمم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
پارگی رباط صلیبی و مینیسک داشتم. توسط ایشان جراحی شدم و بسیار راضی هستم. دکتر سهرابی فوق العاده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
عالی هستن
مشکل پارگی مینیسک و رباط صلیبی داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
درد زانو
کاملا راضی بودم از درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
مشکل زانو
۱۴۰۱/۰۱/۰۲
پسرم همسرم پیش ایشون عمل شدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
تا حالا شناختی ندارم ولی تعریفش رو شنیدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
عالی بو
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
مادر همسرم عمل پروتز زانو انجام دادن عالی بود ایشون از درد نمیتونیستن بخوابن ولی خدا رو شکر بعد از عمل درد ندارن وعملشون عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
the best
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
خیلی عالی و تخصص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دکتر حوصله دار و دقیقی هستند و برای شنیدن صحبت مریض بادقت وقت میگذارنر
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
پارگی مینیسک
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
عمل رباط صلیبی انجام داده ام و نتیجه خوب بوده است
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
عمل زانو زن برادرم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
عمل زانو ونیتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
عالی بودن و بسیار نسبت به کارشان متخصص و ماهر
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
هرچی ازایشون تعریف کنم کمه پروفسورواقعی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
جراحی زانو .بسیار کار فوق العاده ای انجام دادن .دست مریزاد
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
ربطی به دیگر پزشکان محترم ندارم یک انسان به تمام معنا
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عالی حرف نداره
۱۳۹۹/۱۲/۰۴نپیدونم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱رباط صلیبی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳پرانتزی پا
۱۴۰۰/۰۷/۱۷سلام. عمل زانو انجام دادیم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳دکتر بسیار عالی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۴گردن درد ولی با ورزش درمان شد
۱۳۹۸/۱۱/۱۵مشکل پارگی رباط صلیبی درمان کامل وبه ورزش حرفه ای ادامه دادم
۱۳۹۹/۰۵/۱۸جراحی زانو
۱۴۰۱/۰۱/۰۱پارگی رباط صلیب
۱۴۰۰/۱۰/۲۴مشکل پارگی مینیسک
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷درمتن زانوی پدربزرگم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالیه پیشش عمل کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بنده نوبت گرفتم واسه عمل جراحی زانو
۱۳۹۹/۰۴/۲۲پارگی رباط ..
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ویزیت شدم دارو گرفتم و قرار شد سه هفته دیگه مراجعه کنم تا وقت عمل بگیرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۹زانو درد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶جراحی داشتم، دکتر بی نظیره
۱۳۹۹/۰۷/۲۹پارگی رباط صلیبی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴تجربه ای خوب و بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰واقعا بهترین گزینه هستن برای جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۳/۳۱درد شدید زانو،برای چند سالی خوب بودم،باز دوباره درد شدت گرفته
۱۴۰۰/۰۷/۰۲دکتر کیهانی نگو بگو پنجه طلا ایران،توتال ،استوتومی،acl, پارگی آشیل حرف نداره کارش به مولا علی قسم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶مادرم و
۱۴۰۰/۰۹/۱۵فوق العاده ان
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۸زانوی مادرم درد میکرد با ویزیت آقای دکتر کیهانی خوب شدن
۱۳۹۹/۰۵/۱۳شماره یک دنیا
۱۳۹۹/۰۷/۱۷فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عمل دوستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶مشکل زان
۱۳۹۹/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۷فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بسیار امیدوار کننده
۱۳۹۸/۰۵/۰۷پارگی رباط ومینیسک عالی واقعادرجه1
۱۳۹۹/۰۹/۱۷جراحی زانو و نتیجه عالی پزشک بینظیری هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عمل acl دو سال پیش
۱۳۹۷/۰۲/۰۸درد زانو
۱۳۹۸/۰۸/۲۱مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عالییییی و بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر خوب ولی به سختی میشه پیداشون کرد
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خیلی عالی هیتند ایشون
۱۳۹۸/۱۰/۱۱پنجه طلا،استاد،سلطان....خدای ارتوپد
۱۴۰۰/۱۱/۱۲سلام. من در سال 86 بعد از 5 سال مشکل حاد با کتفم و ویزیت تقریبن تمام پزشکان متخصص و فوق تخصص تهران و انجام درمان های بسیار توسط دکتر اصلی خودم جناب دکتر دارا مریدپور به شاگرد ایشون معرفی شدم. این شاگرد دکتر کیهانی بود. با دستور دکتر مریدپور جراحی آرتروسکوپی شانه سمت راستم به عهده دکتر کیهانی گذاشته شد. اون سال تعداد کمی آرتروسکوپی انجام میدادن و دکتر کیهانی شهرت حال حاضر را نداشتن. یادمه همزمان با جراحی من دکتر زانوی خودشون هم جراحی شده بود و با هم در یک فیزیوتراپی بودیم. همه چیز بی نظیر بود. در واقع یکی از افتخارات الان من اینه که دکتر کیهانی جراح من بودن. برای دکتر دارا مریدپور آرزوی بهبودی و برای دکتر کیهانی آرزوی پیروزی و بهروزی روزافزون دارم.
۱۳۹۸/۰۵/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰زانو درد
۱۳۹۸/۱۱/۰۸عالی و علمی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶هر دو زانو مادرم را عمل کردند و بسیار راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۵پزشک خوبی هستند اما مثل ایشان با نام های کم آشنا تر عزیزانی هستند که اینقدر در صف انتظار نایستند و هزینه های گزاف پرداخت نشود
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بهترینن
۱۳۹۹/۱۱/۱۷رباط صلیبی منتظر عملم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲تشخیص ایشان بسیار عالی و دقیق میباشد
۱۴۰۰/۰۸/۱۲پارگی مینیسک گفتن چندماه صبر کنم فعلا تاهمین مرحله
۱۴۰۰/۰۹/۳۰فکر میکنم بهترین برای زانو هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸پارکی رباط
۱۴۰۰/۰۷/۲۰پارگی رباط دارم و منتظر نوبت عمل هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی هستن ایشون
۱۳۹۷/۰۲/۲۱داناییشون عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲درد زانو داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عالیییییییییییی
۱۳۹۹/۰۵/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۴جراحی رباط صلیبی داشتم فوق العاده عالی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۰۷عمل acl
۱۴۰۰/۰۹/۱۳پارگی رباط صلیبی وایشون خیلی خوب تشخیص دادن و درمان کردن.
۱۳۹۸/۱۲/۱۷بسیار مسیولیت پذیر و مهربان عمل آشیل پا منتظرم نتیجه رو ببینم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بسیار ماهر
۱۴۰۰/۰۴/۳۱فقط ویزیت شدیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۰۳برادرم پیش ایشان عمل جراحی رباط صلیبی انجام دادند
۱۳۹۸/۱۱/۱۹عمل رباط سلیبی و عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۳پارگی رباط
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بسیار متبحر
۱۴۰۰/۱۲/۱۸دچار پارگی ACL زانو شدم که دکتر تو سال 88 عمل کردند که واقعا کارشون عالی و ستودنی هستش
۱۳۹۹/۰۵/۲۳فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ایشان بهترین دکت
۱۴۰۰/۰۱/۲۰مشکل زانو داشتم که هنوز برطرف نشده
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۰۸از طریق یکی از همکاران ایشان اشنا و معرفی شدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۸جراحی ACL سال 90 عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶با سلام والله دکتر رو که نمی بینی. رزیدنت ها شمارو میبینند .موقع عمل هم بیهوشی. خدا میدونه وی شما رو عمل کرده. چرا?...چون که ویزیت که شدم خود ویزیتور ها نوشتند. منشی مهر زد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸پارگی مینیسک زانو
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عمل زن برادر
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عالی تری دکت
۱۳۹۹/۰۶/۱۳جراحی زانو نتیجه بد نبود ولی انتظار نتیجه بهتری داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹واقعا عالیییی
۱۳۹۹/۰۲/۱۳دکتره فوق العاده ایین
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار عالیه بسیار عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۳۰پارگی رباط acl نتیجه عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۶شناخت بنده از دکتر کیهانی به واسطه عمل زانوی ورزشکاران ملی میباشد.
۱۳۹۹/۰۸/۲۶بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۲۸در مورد زانو مشکل دارم وهنوز تحت نظرایشان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹زانو درد داشتم و طبابت ایشان بسیار فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۱/۱۷عمل کتف
۱۴۰۰/۰۳/۱۳برای من وقت عمل گذاشتن دو بار و هر دوبار یک هفته مونده به عمل تاخیر انداختن به خاطره یسری از ورزشکاران و من هم دیگه منصرف شدم از عمل و الان دارم با مینیسک و acl پاره به سر میکنم
۱۳۹۷/۰۲/۲۸مشکل پا
۱۳۹۸/۰۵/۱۴جراحی بی تظیر
۱۴۰۰/۰۴/۲۷فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲جراحی زانو داشتم و بسیار هم راضی بودم.
۱۳۹۹/۰۷/۰۹عمل رباط ومینیسک زانو توسط دکتر کیهانی باموفقیت انجام دادم.
۱۴۰۰/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بهترین دکتر ایران
۱۳۹۹/۰۸/۰۲عالیییییی
۱۳۹۹/۰۲/۰۳نیازی به تعریف نیست
۱۳۹۹/۰۳/۳۰عالی.رباط صلیبی
۱۳۹۹/۱۲/۰۱فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر با دانش و فوق العاده ای هستش
۱۳۹۹/۰۲/۲۷عالیییییییییییییییییییبیی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۱۰با سلام دوست من زانوش پاره شد رباطش عمل انجام دادند خیلی راضی هستن
۱۳۹۷/۰۲/۱۲اشیل پا پارگی داشت و دمان شد بدون عمل
۱۳۹۸/۱۰/۱۷عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۲۰بدک نیست
۱۳۹۹/۰۶/۲۲دکتر بسیار حرفهای و با اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷فعلا هیچ نتیجه ای
۱۴۰۰/۰۳/۳۱مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۲/۲۵فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عمل جراحی زانو acl ومینیسک پای چپ داشتم عالی بود کار دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۱۹هر دو زانو اقوام عمل کردند بسیار راضی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۳برای پارگی رباط صلیبی زانو ی پسرم پیش دکتر کیهانی رفتیم و در حال درمان هستیم. ایشون پزشک حاذقی هستن که بی دلیل و به سرعت نفرستادن برای جراحی و گفتن که فیزیوتراپی بشه و شاید جراحی لازم نباشه
۱۳۹۹/۰۳/۱۳عالی من عمل شدم خیلی خوبم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴آسیب های ورزشی نتیجه بهبود کامل
۱۳۹۹/۰۸/۲۱رباط پاره کرده بودم و عمل کردم عالی ان ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳دکتر بسیار متبحری هستن. مشکل آرتز زانو داشتم به دلیل تصادف. ایشان نظرشون این بود که به دلیل سن پایین فعلا تعویض مفصل انجام ندم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹تشخیص و درمان بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹عمل acl
۱۴۰۰/۱۲/۰۵از طریق همکاران
۱۳۹۹/۱۱/۲۱زانو درد داشتم و ایشان کمک موثری برایم کردند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰مثتنثال بی را من از
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عمل جر احی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷جراحی زانو و نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۳/۳۱درد زانو
۱۴۰۰/۰۷/۲۸تاندون زانو
۱۴۰۰/۰۴/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴پروتز زانو عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۳پارگی رباط زانو و نتیجه عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۰۱عالی بهترین
۱۳۹۹/۱۰/۰۱زانوی پسر خالم رو علم کرد رباط صلیبی پاره کرد بود دکتر کیهانی کارش درست
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عالییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷درجه یک
۱۴۰۰/۱۰/۲۲دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۰۶/۰۸تا جای ممکن راه های دیگه رو انتخاب میکنن تا عمل کردن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عمل زانوی برادرم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳رباط صلیبی عمل کردم و واقعا راضی هستم از کارشون.حتما پیشتهاد میکنم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷عمل acl انجام داده ام
۱۳۹۹/۰۸/۱۳بسیار رضایت بخش
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۳عالییییییییی حرفه ایییییییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱حرفه از عالی و بی نظیر
۱۳۹۹/۰۷/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵با دانش وسیع
۱۳۹۸/۱۰/۱۳سلام ،با یکبار ویزیت ومراجعه به دکتر کیهانی 60% مشکل زانوم بر طرف شد.
۱۳۹۹/۰۵/۲۱عمل رباط صلیبی
۱۳۹۸/۰۵/۲۶جراحی پای پدرم
۱۳۹۹/۰۳/۲۶بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲نمونه نداره یکه یک
۱۳۹۹/۰۴/۱۷بهترین دکتری هستند که تا الان دیدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳هیچ نمیدانم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱عالی 4 پزشک جراحی اعلام کردند ایشان فقط باتجویز استراحت منو خوب کردند
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عمل رباط صلیبی داشتم بهترین دکتر پاهام از قبل بهتره هرکی که عمل داره فقط دکتر کیهانی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸عمل aclومینیسک انجام دادم
۱۳۹۸/۰۵/۲۲مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۳/۱۱یه معاینه جزئ و تشخیص آسیب دیدگی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹من مشکل زانو دارم
۱۳۹۹/۱۱/۱۷عمل زانو و نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹واقعا دکتر فوق العاده خوبی هستند و تو کارشون از پزشکهای درجه یک ایران هستند
۱۳۹۸/۱۱/۰۸عالیییییییی یک ایران
۱۴۰۰/۰۲/۱۹زانو درد دارم . ایشان به من فرمودند تنها راه کم کردن وزن است و بقیه کارها بی مورد است و هیچ دارو وراه حل دیگری ندارد . تنها رژیم و ورزش با دوچرخه ثابت به من میتواند کمک کند
۱۳۹۸/۱۱/۲۲جراحی مینیسک
۱۴۰۰/۰۹/۱۵پارگی رباط زانو
۱۳۹۹/۰۳/۱۷فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۴/۲۷جراحی رباط صلیبی و منیسک داشتم ایشون فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹پزشک خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۰۲مشکل پارگی رباط صلیبی دارم و منتظر هستم تا برای عمل تماس بگیرند.آقای دکتر خیلی با اخلاق هستند و با صبر و شکیبایی به سوالات مریض ها پاسخ می دهند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خوب عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰زانو درد عمل کردم و بسیار اسدی هستم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵نازکتزازمازامامازمثت اازمم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶پارگی رباط صلیبی و مینیسک داشتم. توسط ایشان جراحی شدم و بسیار راضی هستم. دکتر سهرابی فوق العاده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۰عالی هستن مشکل پارگی مینیسک و رباط صلیبی داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱درد زانو کاملا راضی بودم از درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۵مشکل زانو
۱۴۰۱/۰۱/۰۲پسرم همسرم پیش ایشون عمل شدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۶تا حالا شناختی ندارم ولی تعریفش رو شنیدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۳عالی بو
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مادر همسرم عمل پروتز زانو انجام دادن عالی بود ایشون از درد نمیتونیستن بخوابن ولی خدا رو شکر بعد از عمل درد ندارن وعملشون عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۸the best
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خیلی عالی و تخصص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دکتر حوصله دار و دقیقی هستند و برای شنیدن صحبت مریض بادقت وقت میگذارنر
۱۴۰۰/۰۳/۲۷پارگی مینیسک
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عمل رباط صلیبی انجام داده ام و نتیجه خوب بوده است
۱۳۹۹/۱۰/۰۸عمل زانو زن برادرم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عمل زانو ونیتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹عالی بودن و بسیار نسبت به کارشان متخصص و ماهر
۱۴۰۰/۰۴/۲۷هرچی ازایشون تعریف کنم کمه پروفسورواقعی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷جراحی زانو .بسیار کار فوق العاده ای انجام دادن .دست مریزاد
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ربطی به دیگر پزشکان محترم ندارم یک انسان به تمام معنا
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ACL Reconstruction نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴مشکل زانو و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۱هنوز ویزیت نشدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲زانو خوب شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۳عمل زانو
۱۴۰۰/۰۷/۰۴فعلا نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹