این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شمال شریعتی - نرسیده به ظفر - بن بست شروین - پلاک ۶ طبقه ۲ واحد ۳
خیابان ولیعصر - بالاتر از میدان ونک - نرسیده به چهارراه میرداماد - کوچه خلیل زاده بیمارستان محب مهر
اقای دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۲۱دخترم رو عمل کرده
۱۴۰۰/۰۱/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دکتر خوب وبا دقتی هستش
۱۴۰۰/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۳۰بهترینند
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۱بسیار عالی ممنونم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۴فعلا حرفی ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عمل پای بچه ام عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲سلام انشالاه ازخدا می خواهم که همیشه سربلندوپیروزباشد دست طلا ماشاالله دکترغزنوی پسرمن دکترهای متخصص در اهواز به من گفتندفرزندتو خوب نمی شود ولی دکتر غزنوی با اینکه دیر اوردم برای او اما خدا را شکرخوبش کرد والان در حال حاضر راه می رود خدای شکرات که توسط این دکتراشنام کردید وگذاشتید فرزندم خوب شود فقط امید شما به خدا باشد وصبر داشته باشد وبگذارددکتر غزنوی علاج فرزندانت باشد باتشکر
۱۳۹۷/۰۹/۱۳خیلی دکتر خوبی هستند ایشون
۱۳۹۷/۱۰/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عمل پیوند تاندم جفت پا داشته وخیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۳/۲۶تصادف پسرم واقعا عالی عمل کرد
۱۴۰۰/۰۵/۱۹دکتر پسرم هستن واز 2سالگی پیش ایشون بابت کف پای صاف پسرم میرم وراضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷مشک لگن پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶پای پرانتزی پسرم و دیدن
۱۳۹۷/۰۹/۱۰پسرم کلاب فوت بودند ...بی نهایت دکتر باحوصله وخبره هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶فعلا در مرحله تشخیص هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دخترم 2ساله بود و پاهاش و کج میزاشت و دکتر هم ورزش بهش داد و خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰دکترخیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۳۱گاهی بی توجه به بیمار طوری که باعث عدم بهبود بیمار می شود
۱۳۹۹/۰۴/۲۴با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۲۱دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۹/۰۷کلاب فوت بی نظیر
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دکتر فوق العاده ای جراحی پسرم عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۶الان دو سالی هست ک دخترم زیر نظرشه..و خدارو شکر دوتا عمل رو خوب انجام دادن .خیلی هم مهربونن
۱۴۰۰/۰۶/۳۰سلام من از دکتر خیلی ممنونم پای بچه من کلافوت داشت با 3 بار گچ گیری خوب شد ممنونم انشالا هرچی از خدا می خواد بهش بده
۱۴۰۰/۰۹/۲۴دخترپنجه های پاش رو به داخل میزاره در حال درمان هستم و از جناب دکتر راضی ام
۱۴۰۱/۰۱/۱۶دکتر بهترینه
۱۳۹۹/۰۳/۱۷تبدیلات
۱۴۰۰/۱۰/۰۵پای کج کودکم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲انگشت پازپسرم مشکل داشت
۱۴۰۱/۰۲/۰۵جراحی پلی داکتیلی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵عالی هستند فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱دکتر خوش اخلاق و مهربان پسرم رو عمل کرد و باعث شد تا پسرم راه بره ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ایشون دکتر بسیار خوبی هستن خیلی بااخلاق هستن
۱۳۹۷/۱۱/۱۳بهترین هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶مشکل پا پسرم کف پا صافه دکتر خوبیه تشخیص خوب داد
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶جهت مشکل حرکتی پای راست فرزندم مراجعه کردیم، به تجویز ایشان در حال کار درمانی هستیم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۹جراحی پلی داکتیلی هر دو پای کودک 1 ساله....عالی بودن
۱۳۹۷/۰۹/۱۵خیلی دقیق معاینه کردند
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دخترم عمل کرده
۱۴۰۰/۱۱/۲۳کف پای صاف
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی ی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دکتر قابل و ماهر،بادانش کامل و فراوان
۱۳۹۷/۱۰/۰۲دکتر خوبیه .پسرم مشکل کوتاهی اشیل پا داره دکتر با دقت ویزیت کردن .در کل خوب وقت مسزارنبرای مریض
۱۳۹۹/۰۶/۳۱دکتر خیلی خوب خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۶پارگی رگ تاندون در مچ پا,مشکل پسرم حل شد از دکتر هم راضی بودم
۱۳۹۷/۰۶/۲۳در حال درمان در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۴تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۳مشکل پرتس فعلا تحت درمانم و از دکتر راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار خوب و پزشک حاذق
۱۳۹۷/۰۹/۲۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۵فعلا تحت درمان هستیم ولی شکر خدا تاالان خیلی خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۲۴اخلاق خوب فقط دربیمارستان خصوصی جراحی میکنه که هزینه ها خیلی خیلی بالا است
۱۴۰۰/۰۳/۱۴پای دخترم عمل کردن ازشون راظیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱سلام پسرم پاش پرتس داشت عمل کردن.الان نسبتابهتره
۱۳۹۷/۱۰/۲۴بسبار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۸کاربلد و محترم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴با سلام بچه من مشکل پرتز داشت دکتر غزنوی بزرگوار عملش کرده عملشم بسیار خوب و موفق بوده حالا باید حدود یک ماه دیگه بریم گچ پاشو باز کنه بسیار خوش برخوردوومهربان هستش خدا دکتر غزنوی عزیزوبرای ما محفوظ کنه انشا الله
۱۴۰۰/۰۷/۱۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸فعلا ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷پسرم توسط ایشان ویزیت شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکتربااخلاق وبی نظیر
۱۳۹۹/۰۵/۱۵دررفتگی مفصل ،خوب شد دررفتگی مفصل،خوب شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۷بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بهترین دکتر ایران
۱۴۰۰/۰۲/۰۷مشکل مفصل فعلا بد نیست
۱۳۹۹/۱۱/۱۱خوب بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳پسرم در رفتگی لگن داشت خداروشکر توسط دکتر غزنوی درمان شد
۱۳۹۷/۰۶/۲۵واقعاپزشک نمونه است
۱۴۰۰/۰۳/۲۰تشخیص دررفتگی مادرزادی .خوب شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۴خوب هستن..
۱۳۹۹/۱۲/۰۷پرانتزی بدون پای پسرم نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۱۰دکتر فوق العاده کار درست
۱۴۰۰/۰۱/۱۴کف پای صاف واختلاف پاهاسلام در مورد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار دکتر مهربان و حاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خوبه و مهربون هست
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خوب بوده است
۱۳۹۷/۱۱/۱۰سلام دکتر خوب و خیلی شلوغ
۱۳۹۹/۱۲/۲۸پسرم عفونت استخوان داشت خوب شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۳مشکل کلاپ فوت جراحی شد خوبه
۱۳۹۹/۰۶/۲۹خیلی خیلی راضیم بسیار دکتر خوش اخلاق ومهربان
۱۴۰۰/۰۲/۰۷مشکل مچ باز فعلا اسکن کردیم تا ببینیم مشکل اصلی چیه
۱۳۹۹/۰۶/۲۳دکترغزنوی بسارکارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بسیار دکتر خوب و منصفی هستن کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲کاردرمان هستم و بیماران زیادی رو بهشون ارجاع دادم. وجدان کاری ایشون بسیار پر رنگه و البته جراح بسیار ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۶خوب است
۱۳۹۹/۰۳/۱۴آقای دکتر انسانی بسیار شریف هستند . دغدغه بیماران را بسیار دارند و کاملا درک می کنند . تشخیص و درمان بسیار بجا یی دارند و تبحر بسیاری در جراحی دارند
۱۳۹۹/۰۳/۱۲پاهای پسرم مشکل آشیل داشت و کلاب فوت بود که به لطف خدا و تخصص دکتر الان خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عالی و بی نقص
۱۴۰۰/۰۷/۰۵کارش عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۱/۰۳عملپیوندرگداشتم،نتیحهعالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۶یکم جدی هستن ولی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱هیچ کلمه ای واسه خوب بودنشون پیدا نمیکنم فقط اینو بگم دست خدا رو زمینن
۱۳۹۷/۱۰/۲۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۰استادی برجسته و انشاالله خداند همچین افرادی را برایه همه بشریت محفوظ دارد . الهی امین
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خوب بود فعلا در حال درمان می باشد
۱۳۹۹/۱۱/۰۱دکتر خوبیه ،
۱۴۰۰/۰۴/۰۶پای پرانتزی و کارش عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بسیار دکتر کاردانی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸پذیرش خارج نوبت و انتظار طولانی و فضای ناکافی انتظار کلافه کننده بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳خیلی دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بسیار عالی باتجربه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳دکتر قابل با دانش،با ایمان
۱۳۹۷/۱۰/۱۳باسلام دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بیماری پای پسرم رو بررسی کردند و هنوز پیگیر درمان هستیم
۱۳۹۷/۰۹/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۹بسیار خوش اخلاق . متخصص و حرفه ای مشکل زانو ضربدری دخترم که از عمل بسیار راضی بودیم . دختر من 11 ساله است
۱۴۰۰/۰۶/۱۲تحت درمان بیماری پرتس هستیم
۱۳۹۷/۰۳/۱۸فعلا تحت درمان میباشد.
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۰بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عاااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱تشخیص خوب.انرژی مثبت.مهربون.با اخلاق حرفه ای.
۱۳۹۹/۱۱/۲۶دکتر خوب و عالیست
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر عالی و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۱/۱۰تشخیص بسیار عالی دارن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸خوب بود و
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۳سلام من مشکل کیست مفصل داشتم پیش دکترغزنوی عمل کردم که نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی عالی عالی فرشته مهربون صبور
۱۳۹۷/۱۰/۱۶پسرم زانو هاش زاویه داشت و تحت درمان هستش
۱۳۹۷/۱۰/۰۸خوببود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سلام ، پسرم خوب راه نمیرفت با نوک انگشت پاهاش راه میرفت ومدام زمین میخورد خدا را شکر الان خوبه برای ویزیت مجدد میخوام ببرم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰کف پای صاف
۱۴۰۰/۰۲/۲۸دکتر با اخلاق و منصفی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بسیار خوش برخورد و صبور
۱۴۰۰/۰۷/۰۶متخصص و متبحر در تشخیص
۱۳۹۹/۱۲/۰۱دکترخوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۶هنوز مشکل ما بر طرف نشده
۱۴۰۰/۰۱/۰۳لگن پسرم رو به بهودیش
۱۳۹۸/۱۱/۱۰عالی .م
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عالی نامبر
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۶تشخیص به موقع و بسیار بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۲۸فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱پای دخترم انحراف داشت با تجویز کفش خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۸بسیار دکتر متشخص و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱فوق العاده هستن هم اخلاقن هم علمن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عمل پین گذاری برای اصلاح پای پراانتزی دخترم و ضریدری پسرم بی نهایت راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسیار عالی و کاردان
۱۳۹۷/۰۹/۲۸عالی . درمان کلاب فود
۱۳۹۹/۱۰/۱۴با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خوبه و مادی است
۱۳۹۷/۰۹/۲۷جراحی صافی کف پا
۱۴۰۰/۱۱/۲۶دکتر خوش اخلاق و تشخیص عالی .
۱۴۰۰/۰۹/۱۹دخترم کمی انحراف زانو رو به داخل داشت و صافی کف پا ،خدارو شکر بهتر سده .
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بهبودی دخترم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲فقط در حد ویزیت بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عالی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰عالی فوق العاده بی نظیره
۱۳۹۹/۱۰/۱۱کتف پسرم کیست استخوانی داشت دکتر لطف کرد تخلیه کرد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰دررفتگی لگن،عالی هستن آقای دکتر فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۸تجربه بالایی دارن خوب راهنمایی کردن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸مشکل زانوی خواهرزاده ام بود که خوشبختانه خوب شدن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲جواب خوبی
۱۳۹۷/۰۸/۲۷بسیار کاربلد و ماهر هستند
۱۳۹۷/۰۶/۰۹باسلام... پاهای پسرم مشکل داشت وباجراحی ایشون نتیجه خیلی خوبی حاصل شد... بسیارحاذق وبااخلاق هستند....
۱۳۹۸/۱۰/۱۴خیلی بااخلاق و با تجربه ومهربان
۱۴۰۰/۰۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیاد دکتر خوبی هستند پای پسرم را عمل کردند و راضی هستم، خیلی هم خوش اخلاق هستند و برای مریض وقت می کذارند
۱۴۰۰/۰۳/۱۲در رفتگی لگن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵پا.بهبود
۱۳۹۷/۱۰/۱۸در رفتگی لگن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عالیبود
۱۴۰۱/۰۱/۱۷صافی پا و بر طرف شد با عمل ولی بعد از 3 هفته باز کردن کج پا هنوز درد میکنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۷پای چپم کج بود راستش کرد خیلی راضی هستم معجزه کردبرام
۱۳۹۹/۰۱/۰۶در حوزه کاری خود و بورد تخصصی عالی و دکتری توانمند و خوش اخلاق میباشند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷نظر من کاملا مثبت وفوق العاده است
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ایشان یه دکتر عالی و با اخلاق هستند به دلیل بیماری پرتس پسرم خدمتشان رسیدیم شکر خدا نتیجه خوبی برایمان حاصل شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۴بسیار پزشک حاذق و توانایی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۰سلام پا پسرم گلا فوت بود خدا خیرش بده عمل کرد راضیم دو عمل دیگه هم دا ره
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بله ..ویزیت شدیم
۱۳۹۷/۰۵/۱۷عمل داشتیم بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار حاذق ...پیشنهاد میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۲۲خیلی خوب و وارد
۱۴۰۱/۰۱/۱۵یک بار مراجعه داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲پسر 2 ساله من پاش ضرب دیده بود و تشخیص دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتر بسیار عالی و محترمی هستن واقعا کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۸/۳۰کلاب فوت راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار دکتری مطلع وپنجه طلا و خیلی مهربان هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۰دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹فوت کلاب
۱۳۹۸/۱۱/۰۱عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۲دکتر بسیار خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۲۶سلام. من دخترم وقتی به دنیااومدمشکل دررفتگی لگن داشتوکف پاهاشم خیلی مشکل داشت. دکترغضنوی مشکل دخترمنوکلاحل کردخیلی خیلی کارشون عالیه الان دخترم پنج سالشه راحت راه میره وهیچ مشکلی نداره
۱۳۹۷/۰۵/۱۹چکاپ پسرم و از طریق دکتر بغدادی با ایشان آشنا شدیم فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۱اولین مراجعه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ایشون بسیار پزشک حاذقی هستن ،دختر من دررفتگی لگن مادر زادی داشت خداروشکر خوب شدن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۵دخترم پرانتزی زانو داشت دکتر جراحی کردن خدا رو شکر مشکشون حل شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بینظیر یک انسان به تمام معنا
۱۴۰۰/۱۰/۲۵زانوی پرانتزی- هیچ
۱۴۰۰/۰۵/۱۱چون فقط یک جلسه نیاز بود که پیش ایشون برم، نمیتونم دقیق بگم، اما به نظر میومد اهل به دردسر انداختن بیمار نیست.
۱۴۰۰/۰۳/۲۴کلاب فوت دخترمم رو به شکل عالی درمان کردند
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۳۱خیلی عالیه
۱۳۹۹/۰۳/۱۰انحراف پاها
۱۴۰۰/۱۱/۰۳حاذق و متبحر هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۲۶کلافوت ایشون در کارشون بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵دخترم آرتروز قوزک پا داشت و دکتر عمل کرد خدا رو شکر با عمل بهتر شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۱پای دخترم کلاب فوت بود تا الان خوب بوده و در حال درمان هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ایشون بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸راجب پای فرزندم و عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۶مشکل زانو
۱۳۹۸/۱۱/۱۴عالی فقط نوبت دهی طولانی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸کارشون عالیه خداروشکر ..دخترم تحت نظرشون تا الان 3تا عمل رو انجام داده و خدارو شکر بعد از 2سالو نیم تونست راه بره ...مشکل دخترم مادرزادی بود کلاب فوتوشدید و قادر ب راه رفتن نبود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دخترم از 2 سالگی مریض ایشون بودند کف پاش صاف بود و به صورت عدد 8 می نشست که ورزش بهش دادند و الان هرسال یکبار ویزیت میشه و شرایطش خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۲جراحیه هر دو پا.در حال حاضر تازه عمل شدم فعلا نظری به دیگر بیماران ندارم تا نتیجه کامل بشود.
۱۳۹۹/۱۲/۱۰سلام.بچه من را جراحی ران انجام داده خیلی وارد هستند با اعتماد به نفس بالا واقعا در کار خود وارد هستند. امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشند همچنین آدمهایی مخصوصا در علم پزشکی کم هستند خدا حفضشان کند.آمین
۱۳۹۷/۰۶/۰۱