درد پا داشتم که هنوز تحت درمان هستم و مجددا باید مراجعه کنم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مشکل برطرف شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
بسیار پزشک دقیقی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۱
بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
بیماری کنترل شده
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
افسردگی داشتم که خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
میگرن دارم. بسیارپزشک باحوصله وصبوری هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
پنیک و ایشان صبور و با آرامش و تجویز یک قرص به من کمک کردن کنترلش کنم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
عالی بودن خیلی با اخلاق و با حوصله بعد از یک جلسه بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
خواهرم سردر شدید داشت بعد وزیت وارو ب مدت دوس سال بهتر شد دبا ه بعد دوساال برگشت کرده
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
بیماری پارکینسون تشدید بیماری
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
عالی من سر گیجه داشتم که درمان شد
۱۳۹۹/۰۵/۰۱
دکتر خیلی خوب وخوش اخلاق کارش عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
وسواس فکری داشتم.ع
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
همسرم چندسال پیش زیر نظر جناب دکتر بودن،و خیلی راضی هستن،بعد ده سال دوباره میخوایم بریم پیش دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
پارکینسون. بهتر شد
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
خوب بوده
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
درد زانو
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
پانیک و استرس
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
با سلام و خسته نباشید خدمت شما
من 6سال هست که بیماری صرع دارم و با کمک آقای دکتر و قرص های که بهم دادن تحت درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
میکرن تحت درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
خیلی دکتر خوب عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
عالی دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
افسردگی
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
سر درد
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
بصثبسبسی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
میگرن وتاحدودی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
دکتر باحوصله وحاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
تشخیص عالی برای سکته مادرم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
دکتر صبور و باحوصله هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
باسلام مادرم تحت درمان هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
برای درمان میگرن مراجعه کردم. راضی هستم. دکتر با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
باسلام دکترمهدی نژادبسبارتوانمند وباتجربه هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۱
خودم برای مشکل اعصاب
۱۴۰۳/۱۰/۲۸
ایشان دکتر بسیار دقیق و مجربی هستند واز مراجعه به ایشان راضیم
۱۳۹۸/۱۲/۰۵
خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
پزشک مجرب و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
خیلی راضی بودم ممنونم از آقای دکتر سردردام خیلی کنترل شده
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
افسردگی و تحت درمان و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
هنوزبل
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
پدرم رو درمان کردن
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
من عارضه تنگی کانال نخاعی دارم ور حال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
عالییی
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
فوق العاده مجرب و محترم و صبور
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
خوب به حرفم گوش کردند و آرامش بخش بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
دخترم سردرد داشت بامراجعه به پزشک وتشخیص درست ومصرف داروالان کمی بهتره شکرخدا.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
افسردگی و استرس
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۵
من برای نخوابیدن کودکم به اقای دکتر مراجعه کردم وبا راهکارهای که دادن مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
پارکینسون
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
پارکینسون
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
بسیارعالی، میگرن داشتم و دارم درمان میشم
۱۴۰۲/۰۵/۱۵
عالی هس
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
لرزش دست داشتن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
راضی هستم ازدرمانم ولی هنوزنیازبه درمان دارم
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
مشکل مریضی پانیک داشتم ی ویزیت رفتم بعد سه روز اون مریضی وحشتناک ازم دور شد بعد از سه هفته پیش دکترای دیگه رفتن
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
تشنج،کنترل شده
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
پزشک خیلی خوبی هستند و....
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
مامانم لرزش گرفته بود دکتر دیگه هم برده بودم اما فایده نداشت وروز به روز بدتر میشد آقای دکتر مهدی نژاد تشخیص دادن با ارزانترین داروبهترین بازدهی را داشت
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
برای درمان سرگیجه مادرم رفتیم پیش ایشون. فعلا در حال مصرف دارو هستند ولی برخورد و تشخیص عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
بیمارمشکل لرزش سر داشتند
ارزش سرشون خیلی بهبود یافت
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
عالی....تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
تشخیص عالی
مهربان و با حوصله
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
بسیارعالی هستند.
مشکل کم خوابی و استرس داشتم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
بد خوابی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بسیار عالی و بعد از یک نوبت درمان شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
عالی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
فعلا که همه چی خوب داره پیش میره
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
یکی از اقوام بیماری سرعت داشتن
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
واقعادر تخصص خود مهات کاملی دارد
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
سردرد میگرنی داشتم درمان شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام و عرض ادب .من خودم قبلا برای سردردام پیش آقای دکتر رفتم و نتیجه عالی داشته ،یک هفته پیش هم مامانمو بردیم پیششون برای درمان آلزایمر ،مطمئنم که نتیجه ی عالی خواهد داشت،
جناب دکتر بسیار مجرب، کاربلد ،فهیم و صبور هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
بسیار عالی،تشخیصشون عالیه و داروی کمی میدن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
قرص الکی نمیدن اعصابم ضعیف بودگردنم درد میکرد با دو جلسه ویزیت مشکلم حل شده خداروشکر خیلی آروم شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
سردرد. بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
افسردگی داشتم وبا توصیه های ایشون الحمدلله بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
خاذق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
سرگیجه
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
بله کارشون بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
مشکل اصاب
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
درد گردن
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
سلام یک ماهه رفتیم پیش دکتر برا افسردگی وخواب مادرم که نسبت به گذشته کمی بهتر شده خوابش و وعرقش کمتر شده گفتن ۴۰ روز بعد دوباره بیاین فردا میخایم بریم پیش دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
عاالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
بسیار دکتر با شخصیت و باحوصله دقیق با انرژی مثبت
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
به نظر خوب بود. برای پسرم که اختلال ای اس دی دارد و سابق تشنج
۱۴۰۲/۰۶/۱۰
سردرد شدید که الان به کل برطرف شده است
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
عالی بودن
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
مغز واعصاب دارو استفاده میکنم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
برای لرزش دست مادرم مراجعه کردیم هنوز در حال درمان هستند ومنتظر نتیجه ایم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
عصب سیاتیکم مشکل داشت و با دارویی که دادن برطرف شد و بسیار خوش اخلاق و کاردان هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
دکتری ست بیش از اندازه خونسرد طوری که فکر میکنی توجهی به مریض و مریضی نداره
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
دقیق در معاینه و صبور در شنیدن مشکلات بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۵
خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
دکتر بسیار خوب وگوش شنوا برای مریض من برای افسردگی رفتم عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
تشخیص ام اس .دوره درمان و سپری میکنم
۱۴۰۱/۰۵/۲۱
عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
مشکل تشنج داشتم به از تجویز دارو دیگر مشاهده نشده.
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
جناب دکتر مهدی نژاد بسیار دکتر فهیم وبا تجربه ای هستن تشخیص درست و درمان درست کار ایشونه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
فشارخون بالا وفراموشی واسترس ولی الان دوماه داروی که اقای دکترتجویزکردن فشارم نرمال شده
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
دکتر خوبژ
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
تشخیص درست بیماری و معالجه آن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
فشار خون بالا
۱۴۰۲/۰۲/۰۲
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
میگرن اوکی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
حمله عصبی پانیک داشتم تحت درمانم وفعلا خیلی خوبم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
پسرم افسردگی داشت خیلی بهتر شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
منتمنتچپ
۱۴۰۳/۰۳/۱۰
پزشک حاذق و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
خوب هس
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
سکته مغزی عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
عالی بود...
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
با سلام ایشان برای بیمار وقت می گذارند و با حوصله به صحبتهای بیمار گوش می دهند. همچنین فقط در صورت لزوم برای رادیلوژی ، ام ار آی و ... میفرستن.
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
کمردردخوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
ایشون واقعا کارشون رو بلد هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
در حال درمان است
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
مشکل اعصاب داشتم الان عالی خداروشکر
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
دکتر خوب و با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
فعلا در حال پیگیری هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
دکتر خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
تشخیص ایشون 90 درصد درست
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بسیاری دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
بسیار دکتر خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
عالی و بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
فشار بالا
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
بسیار دکتر عالی میباشن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
بسیار دکتر عالی، با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
اقای دکتر بسیار با حوصله هستن و با متانت به صحبتهای مریض گوش میدن و همدردی میکنن دختر من سردرد شدید میگرنی داشت که از هیچ دکتری حتی دکتر حمام جواب نگرفتم ولی تحت درمان اقای دکتر خوب شد بسیار لالی هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
مطلوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
خوب شدگ
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
09155174t72
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
من میگرن داشتم والان 4ماهه توسط ایشون کنترل شده وعالیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
فوق العذه
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
بسیاری
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
مشکل سیاتیک و گرفتگی شدید کمر داشتم و تشخیص دکتر خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
هنو هیچی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
ناراحتی شدید اعصاب باراول رفتم هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
پدرم لرزش دست داشتن و با تجویز دارو بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
دکتر خ
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
مشکل ورم مغز داشتم. شکر خدا بر طرف شد
۱۴۰۲/۰۵/۲۲
صرع دارم از اون موقع تا حالا حمله ای نداشتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
افسردگی و اضطراب شدید و بی خوابی داشتم بسیار از نتیجه ویزیت اولیه یکماهه جناب آقای دکتر عزیز راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
هنوز دره ی درمان تموم نشده
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
معمولی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
عااااااالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
مامانم بیمار ایشون هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
میگرن
ونتیجه با نسخه اول موثر بوده است
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
عالی کا
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
تشخیص اقای دکتر باعث شد بدونم تومور در ناحیه مخچه دارم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
با حوصله. شنونده ی تمام موارد هستن. و طوری که سوال میپرسن خودتون متوجه میشید که چقدر با سواد و با تجربه هستن. من به محض استفاده از دارو هاشون هر روز حالم بهتر شد و به همه پیشنهادشون میکنم.
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
عااااااالی ان
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
مشکل میگرن دارم و با داروهایی که اقای دکتر تجویز کردن حالم خیلی بهتره
سردرد میگرنی
۱۴۰۳/۰۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲واقعا عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۶خوب بود. خدا رو شکر نتیجه رضایتبخش بوده است.
۱۴۰۲/۱۲/۲۰میگرن داشتم و با داروهای ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۳بسیار مودب ومتین
۱۴۰۱/۱۰/۱۷سلام ، مشکل کمی فراموشی ،
۱۴۰۳/۰۹/۲۱بسیار خوش برخورد و مهربان میباشند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی دکتر صبور مهربون
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بد نبود
۱۴۰۳/۰۶/۳۱نوبت دوباره ای میخواهم
۱۴۰۲/۱۱/۰۳خوب بود مرتفع ش
۱۴۰۱/۰۲/۰۷کار درسته
۱۴۰۱/۰۶/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۲سلام اقای دکتر خیلی عجله داشتن مریض بعدی بیاد سریع ویزیت شدیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴سلام سردرد میگرنی داره خیلی بهتره همسرم. دکتر خیلی تخصص دارن
۱۴۰۱/۰۲/۱۷میگرن و درمان شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دیسک کمر خوب شدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۱تشخیص ایشان عالی ست
۱۴۰۲/۰۱/۱۶تشخیصشان عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶درد پا داشتم که هنوز تحت درمان هستم و مجددا باید مراجعه کنم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲مشکل برطرف شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۲تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱بسیار پزشک دقیقی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۱بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۳نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۸بیماری کنترل شده
۱۴۰۰/۰۴/۱۷افسردگی داشتم که خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶میگرن دارم. بسیارپزشک باحوصله وصبوری هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۴پنیک و ایشان صبور و با آرامش و تجویز یک قرص به من کمک کردن کنترلش کنم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالی بودن خیلی با اخلاق و با حوصله بعد از یک جلسه بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۸خواهرم سردر شدید داشت بعد وزیت وارو ب مدت دوس سال بهتر شد دبا ه بعد دوساال برگشت کرده
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بیماری پارکینسون تشدید بیماری
۱۴۰۱/۰۶/۱۲عالی من سر گیجه داشتم که درمان شد
۱۳۹۹/۰۵/۰۱دکتر خیلی خوب وخوش اخلاق کارش عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴وسواس فکری داشتم.ع
۱۳۹۹/۰۴/۲۸همسرم چندسال پیش زیر نظر جناب دکتر بودن،و خیلی راضی هستن،بعد ده سال دوباره میخوایم بریم پیش دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۱۲پارکینسون. بهتر شد
۱۴۰۲/۱۲/۰۸خوب بوده
۱۴۰۱/۰۱/۱۰خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷درد زانو
۱۴۰۲/۱۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲پانیک و استرس
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۵با سلام و خسته نباشید خدمت شما من 6سال هست که بیماری صرع دارم و با کمک آقای دکتر و قرص های که بهم دادن تحت درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۴میکرن تحت درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۴خیلی دکتر خوب عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۰/۰۸افسردگی
۱۳۹۹/۰۸/۰۸سر درد
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بصثبسبسی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹میگرن وتاحدودی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر باحوصله وحاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶تشخیص عالی برای سکته مادرم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر صبور و باحوصله هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹باسلام مادرم تحت درمان هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲برای درمان میگرن مراجعه کردم. راضی هستم. دکتر با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۹/۲۴باسلام دکترمهدی نژادبسبارتوانمند وباتجربه هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۱خودم برای مشکل اعصاب
۱۴۰۳/۱۰/۲۸ایشان دکتر بسیار دقیق و مجربی هستند واز مراجعه به ایشان راضیم
۱۳۹۸/۱۲/۰۵خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۲۱پزشک مجرب و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۱۱خیلی راضی بودم ممنونم از آقای دکتر سردردام خیلی کنترل شده
۱۴۰۲/۱۲/۰۶افسردگی و تحت درمان و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۵/۲۷هنوزبل
۱۴۰۳/۰۷/۱۶پدرم رو درمان کردن
۱۴۰۳/۰۶/۲۱من عارضه تنگی کانال نخاعی دارم ور حال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۵عالییی
۱۴۰۳/۱۰/۲۰دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۵/۰۹فوق العاده مجرب و محترم و صبور
۱۴۰۲/۰۴/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خوب به حرفم گوش کردند و آرامش بخش بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دخترم سردرد داشت بامراجعه به پزشک وتشخیص درست ومصرف داروالان کمی بهتره شکرخدا.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۸افسردگی و استرس
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۵من برای نخوابیدن کودکم به اقای دکتر مراجعه کردم وبا راهکارهای که دادن مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۲پارکینسون
۱۴۰۰/۰۵/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۱عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۴پارکینسون
۱۳۹۸/۱۱/۰۱بسیارعالی، میگرن داشتم و دارم درمان میشم
۱۴۰۲/۰۵/۱۵عالی هس
۱۴۰۰/۱۰/۱۸لرزش دست داشتن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷راضی هستم ازدرمانم ولی هنوزنیازبه درمان دارم
۱۳۹۹/۰۸/۲۳مشکل مریضی پانیک داشتم ی ویزیت رفتم بعد سه روز اون مریضی وحشتناک ازم دور شد بعد از سه هفته پیش دکترای دیگه رفتن
۱۴۰۱/۰۴/۱۱تشنج،کنترل شده
۱۴۰۳/۰۴/۱۹پزشک خیلی خوبی هستند و....
۱۴۰۰/۱۱/۰۴مامانم لرزش گرفته بود دکتر دیگه هم برده بودم اما فایده نداشت وروز به روز بدتر میشد آقای دکتر مهدی نژاد تشخیص دادن با ارزانترین داروبهترین بازدهی را داشت
۱۳۹۹/۰۶/۲۴برای درمان سرگیجه مادرم رفتیم پیش ایشون. فعلا در حال مصرف دارو هستند ولی برخورد و تشخیص عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بیمارمشکل لرزش سر داشتند ارزش سرشون خیلی بهبود یافت
۱۴۰۲/۱۰/۳۰عالی....تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۱/۲۴تشخیص عالی مهربان و با حوصله
۱۴۰۲/۱۲/۰۶بسیارعالی هستند. مشکل کم خوابی و استرس داشتم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بد خوابی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بسیار عالی و بعد از یک نوبت درمان شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵عالی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۸فعلا که همه چی خوب داره پیش میره
۱۴۰۱/۰۳/۰۲خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۱یکی از اقوام بیماری سرعت داشتن
۱۴۰۲/۰۵/۲۸واقعادر تخصص خود مهات کاملی دارد
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹سردرد میگرنی داشتم درمان شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۹سلام و عرض ادب .من خودم قبلا برای سردردام پیش آقای دکتر رفتم و نتیجه عالی داشته ،یک هفته پیش هم مامانمو بردیم پیششون برای درمان آلزایمر ،مطمئنم که نتیجه ی عالی خواهد داشت، جناب دکتر بسیار مجرب، کاربلد ،فهیم و صبور هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بسیار عالی،تشخیصشون عالیه و داروی کمی میدن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰قرص الکی نمیدن اعصابم ضعیف بودگردنم درد میکرد با دو جلسه ویزیت مشکلم حل شده خداروشکر خیلی آروم شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰سردرد. بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸افسردگی داشتم وبا توصیه های ایشون الحمدلله بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خاذق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۲۰سرگیجه
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بله کارشون بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹مشکل اصاب
۱۴۰۳/۰۷/۲۳در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۵درد گردن
۱۳۹۹/۰۳/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۳سلام یک ماهه رفتیم پیش دکتر برا افسردگی وخواب مادرم که نسبت به گذشته کمی بهتر شده خوابش و وعرقش کمتر شده گفتن ۴۰ روز بعد دوباره بیاین فردا میخایم بریم پیش دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۰عاالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بسیار دکتر با شخصیت و باحوصله دقیق با انرژی مثبت
۱۴۰۱/۰۳/۲۳به نظر خوب بود. برای پسرم که اختلال ای اس دی دارد و سابق تشنج
۱۴۰۲/۰۶/۱۰سردرد شدید که الان به کل برطرف شده است
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی بودن
۱۳۹۷/۰۸/۱۹مغز واعصاب دارو استفاده میکنم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸برای لرزش دست مادرم مراجعه کردیم هنوز در حال درمان هستند ومنتظر نتیجه ایم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عصب سیاتیکم مشکل داشت و با دارویی که دادن برطرف شد و بسیار خوش اخلاق و کاردان هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دکتری ست بیش از اندازه خونسرد طوری که فکر میکنی توجهی به مریض و مریضی نداره
۱۴۰۲/۱۱/۳۰دکتر بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۰/۲۲دقیق در معاینه و صبور در شنیدن مشکلات بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۵خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۷دکتر بسیار خوب وگوش شنوا برای مریض من برای افسردگی رفتم عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۷تشخیص ام اس .دوره درمان و سپری میکنم
۱۴۰۱/۰۵/۲۱عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳مشکل تشنج داشتم به از تجویز دارو دیگر مشاهده نشده.
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۲۶جناب دکتر مهدی نژاد بسیار دکتر فهیم وبا تجربه ای هستن تشخیص درست و درمان درست کار ایشونه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸فشارخون بالا وفراموشی واسترس ولی الان دوماه داروی که اقای دکترتجویزکردن فشارم نرمال شده
۱۴۰۲/۱۰/۱۴خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۵دکتر خوبژ
۱۴۰۳/۱۱/۲۰تشخیص درست بیماری و معالجه آن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹فشار خون بالا
۱۴۰۲/۰۲/۰۲خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۱میگرن اوکی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲حمله عصبی پانیک داشتم تحت درمانم وفعلا خیلی خوبم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲پسرم افسردگی داشت خیلی بهتر شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴منتمنتچپ
۱۴۰۳/۰۳/۱۰پزشک حاذق و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹خوب هس
۱۴۰۳/۰۶/۲۰سکته مغزی عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۹خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۱عالی بود...
۱۴۰۴/۰۳/۰۶با سلام ایشان برای بیمار وقت می گذارند و با حوصله به صحبتهای بیمار گوش می دهند. همچنین فقط در صورت لزوم برای رادیلوژی ، ام ار آی و ... میفرستن.
۱۴۰۳/۱۰/۱۱کمردردخوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱ایشون واقعا کارشون رو بلد هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۱در حال درمان است
۱۴۰۱/۰۳/۱۶مشکل اعصاب داشتم الان عالی خداروشکر
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر خوب و با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴فعلا در حال پیگیری هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دکتر خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۶تشخیص ایشون 90 درصد درست
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیاری دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار دکتر خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱عالی و بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸فشار بالا
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بسیار دکتر عالی میباشن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار دکتر عالی، با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۴اقای دکتر بسیار با حوصله هستن و با متانت به صحبتهای مریض گوش میدن و همدردی میکنن دختر من سردرد شدید میگرنی داشت که از هیچ دکتری حتی دکتر حمام جواب نگرفتم ولی تحت درمان اقای دکتر خوب شد بسیار لالی هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۳مطلوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۸خوب شدگ
۱۴۰۳/۰۲/۱۲09155174t72
۱۴۰۴/۰۴/۰۳من میگرن داشتم والان 4ماهه توسط ایشون کنترل شده وعالیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۴فوق العذه
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیاری
۱۴۰۴/۰۴/۲۱مشکل سیاتیک و گرفتگی شدید کمر داشتم و تشخیص دکتر خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۰هنو هیچی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۷ناراحتی شدید اعصاب باراول رفتم هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۹پدرم لرزش دست داشتن و با تجویز دارو بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکتر خ
۱۴۰۳/۰۳/۰۱مشکل ورم مغز داشتم. شکر خدا بر طرف شد
۱۴۰۲/۰۵/۲۲صرع دارم از اون موقع تا حالا حمله ای نداشتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲افسردگی و اضطراب شدید و بی خوابی داشتم بسیار از نتیجه ویزیت اولیه یکماهه جناب آقای دکتر عزیز راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴هنوز دره ی درمان تموم نشده
۱۴۰۱/۰۴/۱۸معمولی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عااااااالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۱مامانم بیمار ایشون هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵میگرن ونتیجه با نسخه اول موثر بوده است
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عالی کا
۱۴۰۴/۰۹/۰۴تشخیص اقای دکتر باعث شد بدونم تومور در ناحیه مخچه دارم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۲۵با حوصله. شنونده ی تمام موارد هستن. و طوری که سوال میپرسن خودتون متوجه میشید که چقدر با سواد و با تجربه هستن. من به محض استفاده از دارو هاشون هر روز حالم بهتر شد و به همه پیشنهادشون میکنم.
۱۴۰۲/۰۸/۳۰عااااااالی ان
۱۴۰۰/۰۴/۲۸مشکل میگرن دارم و با داروهایی که اقای دکتر تجویز کردن حالم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۳/۲۰مشکل سردرد داشتم و با یه نسخه برطرف شده
۱۴۰۱/۰۴/۲۵وسواس و افسردگی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷آرتروز گردن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵پزشک خوش برخورد و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵