تاندوم شصت دست راستم زخیم شده بود باتجویزایشون وگچ گرفتن خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
فعلا نتیجه
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
کشیدگی تاندون
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
دکتر بسیار حاذق ،مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
نوبت عمل
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بسیار عالی و حرفهای
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
تاندون دست راست
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
کارشون خوبه ولی هزینه ی بسیار زیادی رو بابت گچ یا آتل گرفتن میگیرند که بیمه تامین اجتماعی که هیچ،حتی بیمه تکمیلی هم حدودا یک دهمش رو هم قبول نداره
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
تشخیص عالی داشتن و عمل خوبی انجام دادن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
هرچی به تو چ
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستن مادر من سالهاست بیمار ایشون هستن و نتایج خیلی خوبی گرفتن از نحوه درمان ایشون
۱۳۹۷/۰۲/۱۰
بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
عالی و نتیجه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
بهترین جراح ارتوپد با اخلاق وظیفه شناس و دارای احساس مسئولیت بسیار بالا انسانیت را به مادیات ترجیح می دهند .من مشکل زانو داشتم که ۲۲ سال پیش جراح انجام دادن واقعا مچکرم از ایشان
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
پادرد داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۵/۱۲
بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
من تا حال
۱۳۹۸/۰۷/۲۹
سیاتیک. درجال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
فعلا نظری ندارم
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
درد زانو
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
دستم درد میکرد امروز ویزیت شدم بسیار آقای دکتر خوش اخلاق و باانرژی و با علم هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
تزریق ازن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
پارگی رباط
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
در حال تشخص توسط ام آر آی می باشد و فعلا تمام نشده و چیزی مشخص نیست.
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
برای درد دست و شانه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
خوار پا شنه
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
به نظرم دکتر خوبی هستند و تشخیص درستی دارند
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
دعالیپ
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
پای همسرم پیچ خورد و ایشان تشخیص دادند گچ بگیرند و الان وضعیت بسیار خوبی دارند
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
تشخیصشان عالی بود با یه ویزیت خوب شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
عاللیییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
جراحی دست انجام
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
کارشان
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
بسیار عالی عمل رباط صلیبی و مینیسک پای بنده را به بهترین شکل انجام دادن.
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
دکتر بسیار خوش اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
بهبودی کامل دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
عمل جراحی
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
درد شانه و خوب صد بعد تزریق
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
دکتر خوبی هستند و تشخیص درستی میدهند.
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
برای بیمار وقت میذارن
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
خارپاشنه
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
تشخیص پوکی استخوان
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
بسیار دکتر خوش اخلاق و کار بلدی هساند
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
پزشک بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
در حال معالجه
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
بسیار شریف و باوجدان
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
پزشک بسیار حاذقی هستند. خوشرو و صبور. بههیچ عنوان داروی زیادی تجویز نمیکنند تا واقعا نیاز نباشد تزریق و یا جراحی انجام نمیدهند. من برای آسیب تاندونهای دست مراجعه کرده بودم و خیلی سریع درمان شدم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
باسلام درد کمر مادرم با لطف و تشخیص جناب دکتر بهبود پیدا کردند
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
دچار عفونت پا شده بودم و تسط ایشان رفع شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
زانو درد داشتم ازون تراپی کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
دکتری حاذق و متخصص
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
بسیار مهربان و متخصص
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
خوب و باشخصیت
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
برای درد سیاتیک و عااالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
ایشون فوق العاده و خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
تزریق به شانه داشتم و عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
کمر درد داشتم.
به خوبی درمان شدم. تشخیص بسیار خوبی دارن.
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
از اقوام توسط ایشان ویزیت شدند و نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۸
دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
درد کتف با یکبار مراجعه کاملا خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
کیست مچ دست داشتم، برطرف شد و کاملا خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
1بار پدرم پیش ایشون رفتن
۱۳۹۸/۱۲/۱۶
بسیار دکترخوب
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
پسرم را عمل کردن عالی و دقیق
۱۳۹۸/۰۲/۱۸
پام بهتره
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
بله بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
عالی، انسان شریف، ودکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
مشکل درد دست که باعمل جراحی خوب شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
عاااالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
نن دستم تنیس البو ش ه یکبا ر اقای دکتر کورتن تزریق کردن دو سه ماه خوب بود ولی دوباره برگشت به روز اول دباره مراجعه کردم گاز اوزون تزریق کردن هیچ فاید ه ای نداشت دردش بیستر هم شده
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
خیلی سریع و ساده ویزیت کردند نفهمیدم مشکلم را فهمید یا نه اصلا
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خوش برخورد تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
دکتر بسیار خوب هست
۱۳۹۸/۰۲/۱۵
عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
پدرم زانودرد شدید داشتند. ایشون گفتند آب آورده و تزریق زانو انجام دادند. درد تا حد زیادی برطرف شد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بسیار خوشرو و حاذق هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
تشخیص در رفتن لگن مادرم ، واقعا دکتر خادق و خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
هنوز ب نتیجه نرسیدم
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
برای پسرم عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
پادرد داشتم اما با یک تجویز دکتر بسیار خوب شدم هنوز هم دعایشان می کنم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
۸ ماه زانو و پادرد همه جور دکتر رفتم ارتوپد و فیزیوتراپی اشعه درمانی و دکتر اعصاب و روماتولوژی شانسی دوستم اقای دکتر لک رو معرفی کردند با پی ار پی ماهرانه با دوز اول یکماهه دارم راحت زندگی میکنم به هر دوست و اشنایی که بیماری و درد مشابخ دارند ایشون رو معرفی کردم. مادر رو برای سن بالای ۸۰ سالشون ژب تزریق کردند و خدا رو شکر بهترند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
بسیار. قیق
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
دردزانو
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
عالی دست دکتر شفاست
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
ربات انگشت، که با چند فیزیوتراپی مشکل حل شد، با تشکر از دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
پاهام درد میکرد الان اصلا دردی ندارم ممنونم از ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
عالی هستند خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
مهربان، خوش برخورد و با تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
بیار دکتر خوش اخلاق و کار بلدی هستن.
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
فرزندم نرمی استخوان داشت.
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
منشی بی اعصاب و غیر حرفه ایی داشتند
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
عالی بوده
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
بسیارعالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
من و همسرم از کمر تا پا و دست توسط ایشون درمان شدیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
درد مفصل داشتم و بهبودی کامل یافتم .
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
زانو درد شدید بعد از تزریق خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
بابام مشکل سیاتیک داشت به لطف خدا با یه نسخه دکتر خوب خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
عمل جراحی
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
مشکل زانو چند سال پیش بادارو برطرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
سلام دکتر بسیار حاذق وخوش برخورد هستن ایشان
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
ایشان فردی بسیار خوشرو و دقیق هستند
۱۳۹۸/۰۹/۳۰
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۴
خار پاشنه داشتم با تزریق درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
بسیار دلسوز و توانمند هستند جناب آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
بهترین هستید
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
مادرم عمل زانو انجام دادن و بسیار راضی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
مشکل زانو دارو گرفتم بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
راضی بودم از پی ار پی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
دستم درد شدیدی داشت و فک میکردم ضرب دیدگی هست ولی دکتر تشخیص عفونت دادن و بعد از چند بار تزریق پنی سیلین درد به کلی از بین رفت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
خوش اخلاق،کار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
درد کمر و بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ایشون بی نظیرن و خیلی با دقت معاینه میکن تشخیصشون هم عالیه . منشی شون بی نهایت با دقت وقت میدن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
بیمارستان پیامبران
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
درد شدید در مچ پا داشتم که در یک جلسه درمان شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
خوب هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
بد نبود
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
خوب هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
عمل دست انجام دادیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
تزریق در زانو و راضی یودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
سلام دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
واقعا بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
پیچ خوردگی پا
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
عالی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
خیلی راضی هستم . پای چپ درد می کرد خوب شده ، برای پای راست می روم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
فعلا در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
پزشک عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
برادرم
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
مشکلی نداشتم خوب بود
۱۳۹۷/۰۶/۰۴
عمل داشتم پیششون
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
خوب است
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
زانو درد داشتم خوب شد کامل
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
عرض ادب دستم درد میکرد فقط ایشان تونستند درمان خوبی کنن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
زمان اعلامی توسط منشی جهت حضور بیمار و زمان وزیت توسط پزشک همخوانی ندارد و با تاخیر انجام میپذیرد ولی پزشک خوش رو یی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
دکتر بسیار باوجدان وخوش برخورد وکاری
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
فوق العاده ست
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
معلوم نیس
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
دکتر دقیق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
خیلی دکتر عالی وخوش اخلاق
کارش خیلی درسته
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
اسیب دیدگی زانون بود که با مراقبت ووزیت درمان شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
ارتروز
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
در کارشون بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
ضعف عضلانی
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
چندین بار برای مشکلات مختلف کشیدی و گرفتگی عضلات و سیاتیک و پادرد به ایشون رجوع کردم و کاملا راضی بودم خیلی دکتر خوب و متبحری هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
درد مفصل لگن و التحاب
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
خوب بید
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
من همیشه راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
من پام پیچ خورده بود و به شدت درد میکرد با دارو و مچ بند ی که آقای دکتر لک دادن خیلی بهتر شد
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
بسیارحاذق ودرد برطرف شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
بسیار عالی و حاذق و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
خیلی خوبن
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
هنوز نرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
دکتر خوب و متخصص تو کار خودشان هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
مشکل تنیس البو داشتم و تشخیص و درمان ایشالا عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
پزشک خیلی عالی هستن من مشکل دیسک کمر داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
عمل دست مادرم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
عالی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
پوکی استخوان.بسیار عالی درمان کردند
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
دخترم تحت نظر
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
کشیدگی کشاله ران، ک با یک نسخه ی آقای دکتر خوب شدم ایشون فوق العاده ن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
درجه یک و کار بلد
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
زانو خوب شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
ارتروز مفصل مچ پا. تشخیص به موقع ایشون موجب درمان به موقع و کاهش درد شده ولی درمان همچنان ادامه دارد
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
مشکل زانو درد
۱۴۰۳/۰۳/۲۵
تشخیص ایشون عالی بود و مادرم بهبود پیدا کردن
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
ایشان پزشکی با اخلاق و متخصص هستند
برای من prp انجام دادند ک نتیجه فرق العاده بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
مچ دست راستم رو جراحی کرد .دکتر حاذق و با اخلاق و خوشرویی هستن
دکتری پزشکی عمومی از دانشگاه تهران 1369 فارغ التحصیل تخصص رشته جراحی استخوان و مفاصل, از دانشگاه علوم پزشکی ایران 1378 فلوشیپ تروما و تعویض مفصل از دانشگاه اینسبروک اتریش 2006 عضو انجمن ارتوپدی آمریکا AAOS انجام PRP درمانی و اوزون درمانی در مطب انجام می شود.
مطب ستارخان
تهرانخیابان ستارخان - نبش کوثر سوم - ساختمان پزشکان یاس - طبقه اول
انجام PRP درمانی و اوزون درمانی در مطبهمه روزه۴ تا ۷بعدازظهرشنبه تا چهار شنبه
بسیار عالی و باسواد
۱۳۹۹/۱۰/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۵تاندوم شصت دست راستم زخیم شده بود باتجویزایشون وگچ گرفتن خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۲فعلا نتیجه
۱۴۰۳/۰۷/۰۱کشیدگی تاندون
۱۴۰۲/۰۵/۰۲دکتر بسیار حاذق ،مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۰۳نوبت عمل
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار عالی و حرفهای
۱۴۰۲/۱۱/۲۸تاندون دست راست
۱۴۰۴/۰۵/۲۰کارشون خوبه ولی هزینه ی بسیار زیادی رو بابت گچ یا آتل گرفتن میگیرند که بیمه تامین اجتماعی که هیچ،حتی بیمه تکمیلی هم حدودا یک دهمش رو هم قبول نداره
۱۴۰۴/۰۸/۲۸تشخیص عالی داشتن و عمل خوبی انجام دادن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱هرچی به تو چ
۱۴۰۲/۱۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۳بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستن مادر من سالهاست بیمار ایشون هستن و نتایج خیلی خوبی گرفتن از نحوه درمان ایشون
۱۳۹۷/۰۲/۱۰بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی و نتیجه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بهترین جراح ارتوپد با اخلاق وظیفه شناس و دارای احساس مسئولیت بسیار بالا انسانیت را به مادیات ترجیح می دهند .من مشکل زانو داشتم که ۲۲ سال پیش جراح انجام دادن واقعا مچکرم از ایشان
۱۴۰۳/۰۱/۲۷پادرد داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۵/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۴/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶من تا حال
۱۳۹۸/۰۷/۲۹سیاتیک. درجال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۵فعلا نظری ندارم
۱۳۹۹/۱۲/۲۰بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۳۱درد زانو
۱۴۰۰/۰۱/۲۸فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عالی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۹دستم درد میکرد امروز ویزیت شدم بسیار آقای دکتر خوش اخلاق و باانرژی و با علم هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵تزریق ازن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۶پارگی رباط
۱۳۹۹/۰۸/۰۸در حال تشخص توسط ام آر آی می باشد و فعلا تمام نشده و چیزی مشخص نیست.
۱۴۰۰/۰۴/۰۷برای درد دست و شانه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خوار پا شنه
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲به نظرم دکتر خوبی هستند و تشخیص درستی دارند
۱۴۰۲/۰۷/۲۸دعالیپ
۱۴۰۱/۰۶/۱۱پای همسرم پیچ خورد و ایشان تشخیص دادند گچ بگیرند و الان وضعیت بسیار خوبی دارند
۱۴۰۳/۱۲/۰۸تشخیصشان عالی بود با یه ویزیت خوب شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۰درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عاللیییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵جراحی دست انجام
۱۴۰۱/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۵کارشان
۱۴۰۳/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار عالی عمل رباط صلیبی و مینیسک پای بنده را به بهترین شکل انجام دادن.
۱۳۹۹/۱۱/۰۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر بسیار خوش اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بهبودی کامل دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عمل جراحی
۱۴۰۳/۰۵/۲۲درد شانه و خوب صد بعد تزریق
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر خوبی هستند و تشخیص درستی میدهند.
۱۴۰۰/۱۱/۳۰در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱برای بیمار وقت میذارن
۱۳۹۹/۰۹/۱۲خارپاشنه
۱۴۰۳/۰۴/۱۲تشخیص پوکی استخوان
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار دکتر خوش اخلاق و کار بلدی هساند
۱۴۰۱/۰۳/۲۹پزشک بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۳در حال معالجه
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار شریف و باوجدان
۱۴۰۲/۰۴/۰۶کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۱در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶پزشک بسیار حاذقی هستند. خوشرو و صبور. بههیچ عنوان داروی زیادی تجویز نمیکنند تا واقعا نیاز نباشد تزریق و یا جراحی انجام نمیدهند. من برای آسیب تاندونهای دست مراجعه کرده بودم و خیلی سریع درمان شدم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۱باسلام درد کمر مادرم با لطف و تشخیص جناب دکتر بهبود پیدا کردند
۱۴۰۰/۰۲/۲۶دچار عفونت پا شده بودم و تسط ایشان رفع شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۶زانو درد داشتم ازون تراپی کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۹دکتری حاذق و متخصص
۱۴۰۳/۰۲/۱۹بسیار مهربان و متخصص
۱۴۰۰/۰۵/۰۴دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوب و باشخصیت
۱۴۰۳/۰۳/۲۸تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۱برای درد سیاتیک و عااالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۵دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۲/۲۰ایشون فوق العاده و خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶تزریق به شانه داشتم و عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۷کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۹کمر درد داشتم. به خوبی درمان شدم. تشخیص بسیار خوبی دارن.
۱۴۰۰/۰۱/۱۷از اقوام توسط ایشان ویزیت شدند و نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۸دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۳/۲۱درد کتف با یکبار مراجعه کاملا خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۶بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۱کیست مچ دست داشتم، برطرف شد و کاملا خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵1بار پدرم پیش ایشون رفتن
۱۳۹۸/۱۲/۱۶بسیار دکترخوب
۱۴۰۲/۰۳/۳۰عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵پسرم را عمل کردن عالی و دقیق
۱۳۹۸/۰۲/۱۸پام بهتره
۱۴۰۳/۰۲/۰۶بله بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالی، انسان شریف، ودکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳مشکل درد دست که باعمل جراحی خوب شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۹عاااالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۴نن دستم تنیس البو ش ه یکبا ر اقای دکتر کورتن تزریق کردن دو سه ماه خوب بود ولی دوباره برگشت به روز اول دباره مراجعه کردم گاز اوزون تزریق کردن هیچ فاید ه ای نداشت دردش بیستر هم شده
۱۳۹۹/۰۸/۰۵خیلی سریع و ساده ویزیت کردند نفهمیدم مشکلم را فهمید یا نه اصلا
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴خوش برخورد تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۳دکتر بسیار خوب هست
۱۳۹۸/۰۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۸پدرم زانودرد شدید داشتند. ایشون گفتند آب آورده و تزریق زانو انجام دادند. درد تا حد زیادی برطرف شد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بسیار خوشرو و حاذق هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۲در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۴تشخیص در رفتن لگن مادرم ، واقعا دکتر خادق و خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۰هنوز ب نتیجه نرسیدم
۱۳۹۸/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴برای پسرم عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵پادرد داشتم اما با یک تجویز دکتر بسیار خوب شدم هنوز هم دعایشان می کنم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۵۸ ماه زانو و پادرد همه جور دکتر رفتم ارتوپد و فیزیوتراپی اشعه درمانی و دکتر اعصاب و روماتولوژی شانسی دوستم اقای دکتر لک رو معرفی کردند با پی ار پی ماهرانه با دوز اول یکماهه دارم راحت زندگی میکنم به هر دوست و اشنایی که بیماری و درد مشابخ دارند ایشون رو معرفی کردم. مادر رو برای سن بالای ۸۰ سالشون ژب تزریق کردند و خدا رو شکر بهترند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۴بسیار. قیق
۱۴۰۲/۰۷/۰۳دردزانو
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴عالی دست دکتر شفاست
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ربات انگشت، که با چند فیزیوتراپی مشکل حل شد، با تشکر از دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۴/۱۶پاهام درد میکرد الان اصلا دردی ندارم ممنونم از ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی هستند خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۳مهربان، خوش برخورد و با تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۵/۳۰بیار دکتر خوش اخلاق و کار بلدی هستن.
۱۴۰۱/۰۲/۳۰بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۲/۱۱/۰۸فرزندم نرمی استخوان داشت.
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۸منشی بی اعصاب و غیر حرفه ایی داشتند
۱۴۰۴/۰۸/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸عالی بوده
۱۳۹۹/۱۰/۲۰بسیارعالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۲۷من و همسرم از کمر تا پا و دست توسط ایشون درمان شدیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸درد مفصل داشتم و بهبودی کامل یافتم .
۱۴۰۰/۰۳/۰۱زانو درد شدید بعد از تزریق خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بابام مشکل سیاتیک داشت به لطف خدا با یه نسخه دکتر خوب خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عمل جراحی
۱۴۰۳/۰۲/۲۲دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴مشکل زانو چند سال پیش بادارو برطرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۹سلام دکتر بسیار حاذق وخوش برخورد هستن ایشان
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷ایشان فردی بسیار خوشرو و دقیق هستند
۱۳۹۸/۰۹/۳۰دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۴خار پاشنه داشتم با تزریق درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بسیار دلسوز و توانمند هستند جناب آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بهترین هستید
۱۴۰۱/۰۲/۲۹مادرم عمل زانو انجام دادن و بسیار راضی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹مشکل زانو دارو گرفتم بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵راضی بودم از پی ار پی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دستم درد شدیدی داشت و فک میکردم ضرب دیدگی هست ولی دکتر تشخیص عفونت دادن و بعد از چند بار تزریق پنی سیلین درد به کلی از بین رفت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خوش اخلاق،کار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۳درد کمر و بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ایشون بی نظیرن و خیلی با دقت معاینه میکن تشخیصشون هم عالیه . منشی شون بی نهایت با دقت وقت میدن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بیمارستان پیامبران
۱۴۰۳/۰۲/۲۸درد شدید در مچ پا داشتم که در یک جلسه درمان شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خوب هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بد نبود
۱۴۰۳/۰۹/۰۶بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خوب هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عمل دست انجام دادیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۴تزریق در زانو و راضی یودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹سلام دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۱واقعا بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶پیچ خوردگی پا
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عالی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۲۷خیلی راضی هستم . پای چپ درد می کرد خوب شده ، برای پای راست می روم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳فعلا در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۱پزشک عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۱۴برادرم
۱۴۰۳/۱۰/۰۳مشکلی نداشتم خوب بود
۱۳۹۷/۰۶/۰۴عمل داشتم پیششون
۱۴۰۳/۰۴/۳۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۷واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۹/۱۲خوب است
۱۴۰۱/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۲۳زانو درد داشتم خوب شد کامل
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عرض ادب دستم درد میکرد فقط ایشان تونستند درمان خوبی کنن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳زمان اعلامی توسط منشی جهت حضور بیمار و زمان وزیت توسط پزشک همخوانی ندارد و با تاخیر انجام میپذیرد ولی پزشک خوش رو یی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۴دکتر بسیار باوجدان وخوش برخورد وکاری
۱۳۹۸/۰۱/۱۸فوق العاده ست
۱۴۰۱/۰۴/۲۳معلوم نیس
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر دقیق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خیلی دکتر عالی وخوش اخلاق کارش خیلی درسته
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶اسیب دیدگی زانون بود که با مراقبت ووزیت درمان شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۶ارتروز
۱۳۹۹/۰۵/۱۱دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴در کارشون بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ضعف عضلانی
۱۴۰۲/۰۷/۲۸چندین بار برای مشکلات مختلف کشیدی و گرفتگی عضلات و سیاتیک و پادرد به ایشون رجوع کردم و کاملا راضی بودم خیلی دکتر خوب و متبحری هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹درد مفصل لگن و التحاب
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خوب بید
۱۴۰۳/۱۱/۰۱من همیشه راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰من پام پیچ خورده بود و به شدت درد میکرد با دارو و مچ بند ی که آقای دکتر لک دادن خیلی بهتر شد
۱۴۰۴/۱۲/۱۲بسیارحاذق ودرد برطرف شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۸بسیار عالی و حاذق و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خیلی خوبن
۱۴۰۲/۰۳/۰۴هنوز نرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر خوب و متخصص تو کار خودشان هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۹مشکل تنیس البو داشتم و تشخیص و درمان ایشالا عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱پزشک خیلی عالی هستن من مشکل دیسک کمر داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عمل دست مادرم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹عالی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۳پوکی استخوان.بسیار عالی درمان کردند
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دخترم تحت نظر
۱۴۰۲/۰۲/۰۵دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۹کشیدگی کشاله ران، ک با یک نسخه ی آقای دکتر خوب شدم ایشون فوق العاده ن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳درجه یک و کار بلد
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲زانو خوب شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ارتروز مفصل مچ پا. تشخیص به موقع ایشون موجب درمان به موقع و کاهش درد شده ولی درمان همچنان ادامه دارد
۱۳۹۹/۱۱/۲۱مشکل زانو درد
۱۴۰۳/۰۳/۲۵تشخیص ایشون عالی بود و مادرم بهبود پیدا کردن
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ایشان پزشکی با اخلاق و متخصص هستند برای من prp انجام دادند ک نتیجه فرق العاده بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۱مچ دست راستم رو جراحی کرد .دکتر حاذق و با اخلاق و خوشرویی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار دکتر خوب و با تجربه ای است
۱۴۰۱/۰۴/۰۸دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴بسیار منصف و عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۵بسیار پزش
۱۴۰۲/۰۶/۲۸صافی کفرپا
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار دقیق و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکتر بسی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶