خیلی بادقت معاینه میکنن و تاحالا هم ازشون راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
خوب بودند
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
بسیار باح
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
دکتری آرام و دقیق هستند و پربار
۱۳۹۷/۰۴/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
ایشان دکتری هستند بسیار باصفا و متبحر، با کودکان بسیار صمیمی و دلسوزانه رفتار میکند.
داروی اضافه نمیدهد. من هر زمانی که کودکانم رو به مطلب ایشون میبرم، فقط یک ویزیت میگیرند. بچه های من ایشون رو اینقدر دوست دارند که برای دکتر، نقاشی کشیدند و جناب دکتر هم این نقاشی ها رو در مطبش نگه داشته و هر موقع میریم مطب، نقاشی ها رو به بچه ها نشون میده
۱۳۹۹/۰۳/۰۸
برای چکاپ بچه هام رفته بودم عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
تشخیص بیماری پسرم در 9ماهگی.الان پسرم 16 سالشه.
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
دکتر خوبی هستند الکی دارو نمیدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
دکتر خوب و با دقت بالا.با تشکر
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
ویزیت کلی کودکم وراضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
بهترین پزشک اطفال با تجربه و حوصله و دقت زیاد بدون اینکه داروی الکی و زیاد برای بچه تجویز کنن همیشه تشخیصشون برای بچه های من درست بوده
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
خیلی دکتر باتجربه ای هستن و داروی بیخودی تجویز نمیکنن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
پزشک صبور و محترمی هستن، نکته مثبت ایشون اینه که الکی دارو نمینویسن
۱۳۹۷/۱۱/۰۳
خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
مشکل دل درد که بادارو رمان شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
سرماخوردگی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
زردی داشت زیر نظر دگتر خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
خیلی عالی هستند. دارو زیاد نمیدهند و همیشه خداراشکر نتیجه خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
سلام فقط آبریزش بینی داشت.و الحمدلله خوب شد.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
دکتر خیلی خوبی هستن دارو زیاد نمیده
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
دکتر خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
قبلا نظر دادم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
ایشون تجربه ی بالایی دارن و اینکه برای تجویز دارو سختگیر هستند امتیاز بزرگیه ب نظرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دکتر خیلی خوبیه .پسر من فقط به نسخه دکتر خوب میشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
عالی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خوب بوده
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
برای زردی نوزادم رفتیم پیششون بسیار دلسوز و آروم هستن و خیلی سریع با نسخه درمان شد.
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
دکتر بچه های من هستن ،به نظرم عالین،دارو الکی نمیدی وتشخیص خوب میدن اصلا هم آدمو نمیترسونن
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
بسیار با حوصله و کم دارو می دهد
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
خیلی دکتر باتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
با حوصله و آرام اصلا بیجهت آزمایش و دارو نمیدهند
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
بچه تب داشت. حوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
عالی در تشخیص
۱۳۹۷/۰۶/۱۳
خیلی با حوصله هستن.خیلی از دکترا تا میری چرک خشک میدن ولی ایشون اصلا داروی الکی نمیدن
۱۳۹۷/۰۹/۱۷
بسیار دکتر با حوصله وصبور و تشخیص و تجویز داروهاشون عالیه
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۶برای زردی دخترم تشخیص دقیق دادن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲برای زردی نوزادم که رفعشد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰در کل دکتر خوب و با تجربه ایی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عالی هستن
۱۳۹۸/۰۲/۱۸بسیار مجرب
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دخترم چند روز تب و بیقراری شدید داشت ایشون تشخیصشون خیلی خوب بود و الحمدلله دخترم خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خیلی باحوصله معاینه کردن نوزادمو و بعد هم که سوال کردم لازمه ماهانه بیارمش برای معاینه گفتند نه بچه سالمی هست و نیاز نیست
۱۴۰۰/۱۲/۲۱دکتر در صورت نیاز آنتی بیوتیک میدن و این واقعا خیلی خوبه
۱۳۹۷/۰۹/۰۶برای زردی نوزاد بود که حل شد
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار با آرامش رفتار میکنه، هیچ استرسی به مادر وارد نمیکنه و داروی بیهوده نمیده
۱۴۰۴/۰۱/۰۹عااااالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۱خیلی دکتر خوش اخلاق و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳پزشک حاذق و بی نظیر، صبور و واقعا متخصص. همین که تشخیصشون عالیه و بااحتیاط دارو مسدن عالی هستش
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسیار آرام و صبور و دلسوز هستن و بدون دلیل دارو نمیدن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۲نوزادم دل پیچه های شدیدداشت ودکتر قطره برایش تجویزکرد ک خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۰۲/۳۱دکتر بسیارخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خیلی بادقت معاینه میکنن و تاحالا هم ازشون راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷خوب بودند
۱۳۹۹/۱۲/۲۶بسیار باح
۱۴۰۰/۰۵/۲۴دکتری آرام و دقیق هستند و پربار
۱۳۹۷/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۹خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ایشان دکتری هستند بسیار باصفا و متبحر، با کودکان بسیار صمیمی و دلسوزانه رفتار میکند. داروی اضافه نمیدهد. من هر زمانی که کودکانم رو به مطلب ایشون میبرم، فقط یک ویزیت میگیرند. بچه های من ایشون رو اینقدر دوست دارند که برای دکتر، نقاشی کشیدند و جناب دکتر هم این نقاشی ها رو در مطبش نگه داشته و هر موقع میریم مطب، نقاشی ها رو به بچه ها نشون میده
۱۳۹۹/۰۳/۰۸برای چکاپ بچه هام رفته بودم عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰تشخیص بیماری پسرم در 9ماهگی.الان پسرم 16 سالشه.
۱۳۹۹/۰۶/۱۰دکتر خوبی هستند الکی دارو نمیدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۹دکتر خوب و با دقت بالا.با تشکر
۱۴۰۰/۰۵/۱۳تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵ویزیت کلی کودکم وراضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بهترین پزشک اطفال با تجربه و حوصله و دقت زیاد بدون اینکه داروی الکی و زیاد برای بچه تجویز کنن همیشه تشخیصشون برای بچه های من درست بوده
۱۴۰۰/۰۸/۰۱خیلی دکتر باتجربه ای هستن و داروی بیخودی تجویز نمیکنن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱پزشک صبور و محترمی هستن، نکته مثبت ایشون اینه که الکی دارو نمینویسن
۱۳۹۷/۱۱/۰۳خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۲مشکل دل درد که بادارو رمان شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰سرماخوردگی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷زردی داشت زیر نظر دگتر خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۱خیلی عالی هستند. دارو زیاد نمیدهند و همیشه خداراشکر نتیجه خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱سلام فقط آبریزش بینی داشت.و الحمدلله خوب شد.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتر خیلی خوبی هستن دارو زیاد نمیده
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکتر خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲قبلا نظر دادم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ایشون تجربه ی بالایی دارن و اینکه برای تجویز دارو سختگیر هستند امتیاز بزرگیه ب نظرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷دکتر خیلی خوبیه .پسر من فقط به نسخه دکتر خوب میشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عالی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خوب بوده
۱۳۹۹/۰۵/۲۱برای زردی نوزادم رفتیم پیششون بسیار دلسوز و آروم هستن و خیلی سریع با نسخه درمان شد.
۱۴۰۰/۰۲/۲۴دکتر بچه های من هستن ،به نظرم عالین،دارو الکی نمیدی وتشخیص خوب میدن اصلا هم آدمو نمیترسونن
۱۳۹۷/۱۰/۱۸بسیار با حوصله و کم دارو می دهد
۱۳۹۸/۱۲/۱۰عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خیلی دکتر باتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۱با حوصله و آرام اصلا بیجهت آزمایش و دارو نمیدهند
۱۳۹۹/۰۷/۲۴بچه تب داشت. حوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عالی در تشخیص
۱۳۹۷/۰۶/۱۳خیلی با حوصله هستن.خیلی از دکترا تا میری چرک خشک میدن ولی ایشون اصلا داروی الکی نمیدن
۱۳۹۷/۰۹/۱۷بسیار دکتر با حوصله وصبور و تشخیص و تجویز داروهاشون عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۴حرف نداره
۱۳۹۹/۰۶/۰۵عالللی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸