خوب بود برای زردی بچه ویزیت شدیم راهکارهاشون عالی شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
بلوغ زود رس
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
کنترل غدد کودک
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
تیرویید پسرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
با حوصله و دقت مشکلات بیمار را بررسی میکند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
فرزند دیابتی دارم ۳سال زیر نظر دکتر هست بسیار دکتر صبور دلسوز و کار بلدی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
خوب است
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
برای مشگل پسرم فعلا یک بار ویزیت شدیم آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
بهترین دکتر کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
عالی
خوش اخلاق و بسیار بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
سلام پسرم برا رشدش اوردم معانیه کردن توضیحات کامل واقعا عالی بود خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
بسیار صبور هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
خوب عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
تازه شروع کردم
ولی برخوردشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
دکتر باحصوله و دقیقی هست.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
دکتر خوبیه ، فعلا تحت نظر ایشون هستیم تا ببینیم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
برای کوتاهی قد رفتیم فعلا آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
رشد دخترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
بسیار با حوصله و خوش رو بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
مشکل تیروئید پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
تحت نظر
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
واقعا دلسوز و مهربان هستن خیلی دقیق چک میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
تیروئید.
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
دکتر خوبیه ، سه نفر توی مطب به ایشون کمکمیکنن ، یه نفر قد و وزن و ... رو اندازه گیری میکنه ، یه نفر سوابق رو بایگانی میکنه همین که سوابق فرزند شما رو داره یه نکته خیلی خوبیه برخورد و پاسخ گویی خوبه ، ما دفعه اول رفتیم خیلی خوب بود ، دفعه دوم خیلی سرش شلوغ بود نتونستیم اونطوری که دلمون میخواد از وقت ویزیتمون استفاده کنیم ۶۰۰ تومن دادیم ولی سوالاتمون رو نتونستیم کامل بپرسیم ولی در کل خوبه ....
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
کنترل وزن و قد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستن.
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
خیلی خوب بادقت معاینه میکنند.برای بیمار وقت میزارن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
.
در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
کوتاهی قد فرزندم و مشکل دیابت. بسیار حاذق هستن ایشون و بسیار توجه میکنن به پرونده و آزمایشات و وقت بسیار کافی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
در حال درمان هستیم برای رشد پسر سه سالم ، برخوردشون عالی و خیلی وقت می زارن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
خانم دکتر بسیار با صبر و حوصله دخترم رو معاینه کردند و برای بلوغ زودرس همچنان دخترم تحت نظر هست.
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
سلام و احترام خدمت شما عزیزان.
بسیاری از خانم دکتر راضی هستیم . خدا نگهدارش باشد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
برای کمبود وزن پسرم رفتم و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
مشکل رشد
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
تیروئید
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
دکتر خوب ودقت خیلی بالای داره
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
سلام فعلا جلسه اول هست رفتیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
دکتر خوبی هست.
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
دکتر خوبی هستن برای مریض وقت میزارن و در معاینه دقت میکنن
مشکل قد وخیلی با تجربه ودقیق است وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۴هنوز یک جلسه رفته ام. آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۵خوب بود برای زردی بچه ویزیت شدیم راهکارهاشون عالی شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بلوغ زود رس
۱۴۰۳/۱۰/۲۱کنترل غدد کودک
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تیرویید پسرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۰با حوصله و دقت مشکلات بیمار را بررسی میکند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵فرزند دیابتی دارم ۳سال زیر نظر دکتر هست بسیار دکتر صبور دلسوز و کار بلدی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خوب است
۱۴۰۳/۱۱/۱۶برای مشگل پسرم فعلا یک بار ویزیت شدیم آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بهترین دکتر کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عالی خوش اخلاق و بسیار بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹سلام پسرم برا رشدش اوردم معانیه کردن توضیحات کامل واقعا عالی بود خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار صبور هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خوب عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تازه شروع کردم ولی برخوردشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۱دکتر باحصوله و دقیقی هست.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر خوبیه ، فعلا تحت نظر ایشون هستیم تا ببینیم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۸برای کوتاهی قد رفتیم فعلا آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵رشد دخترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹بسیار با حوصله و خوش رو بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲مشکل تیروئید پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲تحت نظر
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۹واقعا دلسوز و مهربان هستن خیلی دقیق چک میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲تیروئید.
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکتر خوبیه ، سه نفر توی مطب به ایشون کمکمیکنن ، یه نفر قد و وزن و ... رو اندازه گیری میکنه ، یه نفر سوابق رو بایگانی میکنه همین که سوابق فرزند شما رو داره یه نکته خیلی خوبیه برخورد و پاسخ گویی خوبه ، ما دفعه اول رفتیم خیلی خوب بود ، دفعه دوم خیلی سرش شلوغ بود نتونستیم اونطوری که دلمون میخواد از وقت ویزیتمون استفاده کنیم ۶۰۰ تومن دادیم ولی سوالاتمون رو نتونستیم کامل بپرسیم ولی در کل خوبه ....
۱۴۰۵/۰۳/۲۴کنترل وزن و قد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستن.
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۳خیلی خوب بادقت معاینه میکنند.برای بیمار وقت میزارن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶. در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰کوتاهی قد فرزندم و مشکل دیابت. بسیار حاذق هستن ایشون و بسیار توجه میکنن به پرونده و آزمایشات و وقت بسیار کافی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹در حال درمان هستیم برای رشد پسر سه سالم ، برخوردشون عالی و خیلی وقت می زارن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خانم دکتر بسیار با صبر و حوصله دخترم رو معاینه کردند و برای بلوغ زودرس همچنان دخترم تحت نظر هست.
۱۴۰۴/۰۳/۰۲سلام و احترام خدمت شما عزیزان. بسیاری از خانم دکتر راضی هستیم . خدا نگهدارش باشد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰برای کمبود وزن پسرم رفتم و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱مشکل رشد
۱۴۰۴/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷تیروئید
۱۴۰۴/۰۵/۰۳خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکتر خوب ودقت خیلی بالای داره
۱۴۰۴/۰۵/۲۵سلام فعلا جلسه اول هست رفتیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکتر خوبی هست.
۱۴۰۴/۱۰/۲۰دکتر خوبی هستن برای مریض وقت میزارن و در معاینه دقت میکنن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۶