این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مسیر اول: بلوارشهید صدوقی (زنبیل اباد) - سی متری قائم-تقاطع محمودنژاد ساختمان شهر پزشکان طبقه ۴ واحد اول
مسیر دوم: بلوار جمهوری خیابان محمودنژاد تقاطع عراقی ساختمان شهر پزشکان طبقه ۴ واحد اول
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر عااااااالی تشخیص عالی واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بیماری
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خیلی خوب هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عالی خداخیرش بده
۱۴۰۴/۰۱/۰۶سرفه ی زیاد خوب شد الحمدلله
۱۴۰۳/۰۷/۲۸واقعا با ی نسخه پسرم خوب شد ،هم عفونت تشخیص داد هم حساسیت به پفک که داشت و خون دماغ داشت تشخیص عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۹مشکل سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵عفونت کودک بهبودی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹بسیار عالی و خوش اخلاق دکتر با تجربه
۱۴۰۲/۱۰/۲۵عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ریه هام درگیر شده بود با ویزیت ایشان و بخوری که تجویز کردن خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بچم عفونت گلو داشت با یه ویزیت دکتر شکرخدا خوب شد!
۱۴۰۳/۰۸/۲۸سلام دختر دو ماهم سرفه می کرد که با بخور خوبشون کرد
۱۴۰۴/۰۸/۲۳عالی. پسرم کهیر داشت یک هفته و با تشخیص ایشون خوب شد
۱۴۰۱/۰۸/۱۴خیلی عالی است که در تجویز آنتی بیوتیک سختگیر هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸خوب است
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عااالی و بهترین
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عالی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عفونت ریه
۱۴۰۳/۱۲/۲۹تشخیصشون واسه حساسیت دارویی عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷سرما خوردگی نوزاد
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عالی، معمولا برای سرماخوردگی و آنفولانزا میبرم بچه هام و ، و هیچوقت تا واقعا ضرورت نباشه آنتی بیوتیک نمیدن
۱۴۰۱/۰۳/۰۴بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۳پسرم سه ماهشه ،خس خس و سرفه داشت که دکترهای دیگ گفته بودن باید بستری شه ،ولی با تجویز دکتر حیدری خوشبختانه با دارو و سه مرحله بخور دادن بهتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۶کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی هستن،فعلا در هر مورد در رابطه با فرزندم رفتیم،راضی بودیم.خداحافظشون باشه.
۱۴۰۳/۰۳/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی هست
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالی بود.مادرم کرونا گرفته بود.15 درصد درگیری ریه داشت.به لطف دکتر اوکی شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالییییی
۱۴۰۲/۰۱/۰۱خوب بوده
۱۴۰۳/۰۶/۲۷پسر سه ماهه ام ریه اش عفونت داشت با تشخیص و نسخه ی بخور دکتر خوب شد
۱۴۰۴/۰۱/۳۱انفولانزا
۱۴۰۳/۰۷/۲۷تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۱برای کودکم عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۳۰تشخیصشون همیشه درست بوده. سال هاست که بچه هامو پیش ایشون می برم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عاااالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عفونت کودک بدون دارو درست سد
۱۴۰۲/۰۷/۲۵خوب ب ده
۱۴۰۲/۱۱/۲۵در درمان ویروس ها فصلی عااالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹خدا خیرشون بده از بچگی بچه هامو پیش ایشون میبرم تشخیص عالی درمان عالی تر
۱۴۰۱/۰۹/۰۳تب مالت
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عفونت گوش داشت الان حالش خیلی خوبه خدا روشکر
۱۴۰۱/۱۱/۲۴تشخیص و درمانشون خوبه
۱۴۰۴/۰۸/۲۰سلام ، من کودک ۷ ساله دارم که به دلیل عفونت خونی تحت درمان قرار گرفت وخیلی زود خوب شد..
۱۴۰۳/۰۸/۱۱دکتری بسیار خوب وحاذق با تشخیصی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۳۰خیلی فوری دلیل تب پسرم ک هیچ دکتری متوجه نشد ایشان متوجه شدند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۷واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عفونت خونی امروز ترخیص شدن
۱۴۰۱/۰۲/۲۲عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶تا حدی که ممکنه دارو تجویز نمیکند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن دخترم ۶ ماه بود که مریض بود که با تشخیص ایشون خوب شد
۱۴۰۲/۰۲/۰۸بسیار دکترباتجربه وباسوادی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۴تشخیصسون عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۶تب کودک و درمان شد.
۱۴۰۳/۰۶/۰۵تب وعفونت
۱۴۰۳/۱۰/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بچه ام تب داشت واقعا فهمیده مشکلش چیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳پسرم همش تب داشت هیچ دکتری به تجربه دکترحیدری نبودن که پسرموخوب کنن خداروشکراین دکترنمونه هستن ازتجربیاتشون عالی عالی عالی تشکر
۱۴۰۴/۰۱/۱۲خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عفونت ریه و خون بدن
۱۴۰۱/۰۳/۱۳برای کنترل رشد نوزادم رفتم. ارامش عالی ای به مراجعین میدهند. استرس مادر را دور میکنند
۱۴۰۱/۰۲/۰۷تب شدید .خوب شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بیماران عفونی
۱۴۰۳/۰۲/۲۷دکتر خوبی هستند درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۳۰درحال درمان هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۱عفونت ریه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالییییییبیییبببب
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۹زیاد اثرنداشت
۱۴۰۱/۰۲/۲۲خوب بود نسبتا
۱۴۰۱/۰۳/۱۰دکتر با تجربه بسار عالی اولین نسخه کودک را درمان میکند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بینظیره
۱۴۰۲/۱۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۹دخترم گلو درد گرفت پزشک عمومی براش کلی آنتی بیوتیک نوشت متوجه نشدن ک مونوکلوئید بوده آقای دکتر با ی دارو دو روزه درمانش کردن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶خوب شدم توسط ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی عفونت ریه داشت دخترم با چند دارو برطرف شد شکر خدا
۱۴۰۳/۰۸/۰۶فوقالعاده بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۵مشکل سینوزیت داشتم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عالی هس
۱۴۰۰/۱۲/۲۸بد نیس
۱۴۰۴/۰۶/۲۱سرفه بهتر شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۷از نظر من و همسرم اول خدا بعد ایشون
۱۴۰۲/۰۹/۰۴سلام پسرم جایی دیگه بستری بود با امضای خودم آوردمش بیرون دکتر حیدری با سه جلسه بخور خوبش کرد ازشون خیلی ممنونم
۱۴۰۲/۰۱/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۰پسرم سرفه شدید داشت ک اصلا خوب نمیشد اما با ده روز بستری تو بیمارستان خرمی الان واقعا خوب شده
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بچهام سرفه
۱۴۰۴/۰۱/۲۷تشخیصشون خوب بود به نظرم دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتر خوبی هستن از ایشون راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱من به خاطر سرفه های مکرر وآبریزش بینی پسرم مراجعه کردم وبادوبار بخور ویک نسخه خوب شد خدارا شکر
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عالی سرفه و تب
۱۴۰۲/۱۰/۱۸خوب بود، ما ازدکتر متشکریم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶چندبار فرزندم را پیش ایشون برده ام
۱۴۰۰/۰۲/۰۱برای عفونت دخترم خداروشکر خوب بودن ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۷فرزندش مشکل داشت خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار فوق العاده متبحر واینکه سرعت بالایی تو ویزیت بیمار دارن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عالی هستش
۱۴۰۳/۱۰/۰۳بسیارخوانمندوعالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی هستید
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۶دخترم تب داشت که آقای دکتر ویزیت کردن نوشتن آزمایش که خدا رو شکر آزمایش سالم بود برخورد آقای دکتر خوب و صمیمی و با حوصله بودن
۱۴۰۱/۰۳/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار دکتر خوب و مجرب خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۹/۰۵دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۵دیگران معرفی کردن وراضی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیارخوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۸عفونت گوش
۱۴۰۳/۱۱/۰۲سابقا مراجعه داشتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۱بیمارستان بستری بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالی اما الان کمتر وقت میگذارند روی بیمار
۱۴۰۱/۰۴/۲۰پزشک خوب و حاذقی هستند.
۱۴۰۱/۰۹/۱۲بسیار عالی و
۱۴۰۱/۱۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دکتر خوبیه وسعی میکنه کمتر دارو بنویسه و از طرق دیگر درمان کنه با حوصله هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۷/۰۲راضی بودم دخترم از عفونت ادراری رنج میکشید با انجام آزمایشات تحت نظر بودن توسط دکتر حیدری تجربه هاشون دخترم خوب شد خداروشکر
۱۴۰۳/۰۶/۰۷........
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دخترم خیلی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خوب بوده
۱۴۰۱/۱۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۴بهترین دکتر قم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خوب بود و راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۵/۲۸در حال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۰خیلی عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر خوبیه اما خیلی سریع ویزیت میکنن خیلی خوبه که با صبر و حوصله بیشتری بچه رو ویزیت کنن
۱۴۰۲/۰۹/۱۵خیلی دکتر خوبی هست وبا تجربه معلوم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالیییییی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۰تنگی نفس فرزندم
۱۴۰۱/۱۱/۱۷خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عالی و درجه یک و کاربلد
۱۴۰۱/۱۰/۱۰تب خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۴برای بیمار وقت زیادی نمیزارن معاینه محدودی انجام میدن متخصص کودکان بیشتر از ایشون که فوق تخصص عفونی هستن برای معاینه دستگاه تنفسی وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عالین دستشون سبکه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳تشخیص دکتر عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۵دکتر خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۰خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۲/۰۸/۲۴بعد از دو هفته بیماری نوزادم که به چندین متخصص اطفال مراجعه کردیم و نتیجه نگرفتیم، جناب دکتر حیدری با یک بار ویزیت بیماری را تشخیص داده و با یک نسخه بیمار را درمان کرد. از خداوند برای ایشان که پزشکی با اخلاق و مومن هستند سلامتی و طول عمر خواستارم.
۱۴۰۲/۱۰/۲۵سلام خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹دکتر باسواد و با تشخیص بالا
۱۴۰۲/۱۱/۱۱خوب است دارو کم تجویز می کند این امتیاز است
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۶پسرم ،مشکل سرما خوردگی شدید وسرفه های خیلی بدی داشت نتیجه خیلی خوبی گرفتم وسریعا بهبودی کامل پیدا کرد
۱۴۰۱/۰۴/۱۳عااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عفونت شدید سینوس و تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دخترم انفلولانزاداشت
۱۴۰۳/۱۰/۱۵دخترم سرما خورده بود بخور گرفت خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دکتر خیلی خوبی است ورسیدگی خوبی دارد
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۱بیماری
۱۴۰۳/۰۱/۰۸خوب بوده
۱۴۰۳/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷نداشتم
۱۴۰۲/۱۰/۲۲پسرم برونشیت داشت با ۲بار بخور مشکل ش حل شد خداروشکر
۱۴۰۲/۱۱/۰۵خداخیرشون بده تشخیص عالی ،دارو کم ومفید
۱۴۰۴/۱۲/۰۹عفونت ادراری
۱۴۰۴/۰۶/۲۷دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۳دکتربسیارخوش
۱۴۰۲/۰۹/۲۵دکتر خوبی بوده
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار مجرب و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۴/۲۱بله خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۶دخترم مشکل عفونت گوش داشت خدارو شکر با یک نسخه خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۳بسیار دکتر عالی هستند و تشخیص عالی دارن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۰۵عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عالی برخورد تشخیق
۱۴۰۳/۱۱/۲۹سلام دکتر صبوری هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عفونت ریه
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عفونت ریه
۱۴۰۲/۰۹/۲۸تب شدید خوب شدن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷بسیار خوبند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عفونی و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خیلی خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۲انفولانزا با یه کپسول و بخور درحالی که باردار بودم خوب شدم دستشون درد نکنه
۱۴۰۲/۰۸/۱۷تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۲دکتر عالی واسه تب
۱۴۰۴/۰۸/۱۶دخترم سرفه های شدیدی داشت با دوبار بخار با ماده خاص حالش روبه بهبودی رفت
۱۴۰۰/۱۱/۱۶تشخیص شون واقعا عالیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۱سرما خوردگی که خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۵خوب است
۱۴۰۳/۰۴/۱۱عالی عالی هست
۱۴۰۳/۰۵/۰۹عفونت ریه
۱۴۰۳/۰۶/۲۹خوب بوده
۱۴۰۳/۰۲/۲۷دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۱/۱۱/۲۹سرفه ی شدید داشتیم و درمان شدیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴تشخیصشون عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عفونت دستگاه تنفسی کودک سریع بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عفونت ریه خیلی خوب بود و کلا رفع شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۵سوختگی پا، درمان شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بچم مریض بود خداروشکر با اولین ویزیت فهمید و با یه نسخه خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۵بهترین دکتر کودکان در قم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر با تجربه ای هستن کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بود عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۲تشخیص عالی بود پسرم با ی نسخه خوب شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۷سلام درگیری عفونت یه که الحمدالله با تلاش دکتروقابلیت ایشان نتیجه بخش بودبا
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر خوبیه اما زمان کمی اختصاص میده
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دخترم 2 کاهش بود سرما خورده خسخس سینه شدید داشت که با دارو و بخور خوب شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۵پزشک فوق العاده ای هستن هردوفرزندم زیرنظر ایشون بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶حختننح
۱۴۰۳/۰۲/۰۳سرفه داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱برونشیت ،
۱۴۰۱/۰۹/۱۳دکتر باسواد و عااالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۷صبور و با حوصله و متخصص
۱۴۰۳/۰۸/۲۵خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۲۰همه چی ا
۱۴۰۳/۰۷/۳۰